VoipTiger.com: Nieuwe Belgische VoIP Provider
-
- ISP Staff
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 21 sep 2012, 11:51
- Bedankt: 1 keer
Bedankt voor de positieve reacties. Hebben jullie nog specifieke vragen? De iPhone versie wordt deze week ter goedkeuring bij Apple ingediend. Voor diegene die CallTiger hebben geïnstalleerd, gelieve de huidige CallTiger versie van Android de verwijderen en de nieuwe versie uit te Play market te downloaden. Voor de versie van vorige week zullen geen automatisch updates verschijnen. De huidige CallTiger versie zal ondersteund blijven. Je dient enkel je user en paswoord opnieuw in te geven.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2432
- Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
- Locatie: Herent
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 214 keer
Geen vragen, enkel felicitaties. Jullie zijn goed bezig
Edit: Mischien wel een suggestie. Beetje meer activiteit op Twitter zou leuk zijn. Zeker als er prijsaanpassingen zijn enz.
Edit: Mischien wel een suggestie. Beetje meer activiteit op Twitter zou leuk zijn. Zeker als er prijsaanpassingen zijn enz.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Ook getest. Voortreffelijke apps, poepsimpel om te gebruiken. En goedkoop!ReLoad schreef:Even zeer kort getest, werkt zowel met internet connectie als zonder (ik kan wel de sms niet zien in mijn sms apps, dus geen idee wat ze in die sms zetten (niet speciaal buiten de 2 nummers waarschijnlijk)
Wel 'bug' als je niet opneemt bij de call back, dat je gesprek wel doorgaat en dus rinkelt aan de andere kant.... die dan niets hoort na opnemen.
edit// Proximus voicemail belt me juist, blijkbaar is die on opgenomen callback gesprek dat wel overging aan de andere kant, effectief opgenomen en verstuurt naar mijn voicemail :s.
Je moet er inderdaad wel voor zorgen dat je vlug genoeg opneemt, anders wordt de tegenpartij "opgebeld" door jouw voicemail .
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- ISP Staff
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 21 sep 2012, 11:51
- Bedankt: 1 keer
Om dit te vermijden kan je best je gsm instellen dat het langer duurt vooraleer je voicemail opspringt.philippe_d schreef:Ook getest. Voortreffelijke apps, poepsimpel om te gebruiken. En goedkoop!ReLoad schreef:Even zeer kort getest, werkt zowel met internet connectie als zonder (ik kan wel de sms niet zien in mijn sms apps, dus geen idee wat ze in die sms zetten (niet speciaal buiten de 2 nummers waarschijnlijk)
Wel 'bug' als je niet opneemt bij de call back, dat je gesprek wel doorgaat en dus rinkelt aan de andere kant.... die dan niets hoort na opnemen.
edit// Proximus voicemail belt me juist, blijkbaar is die on opgenomen callback gesprek dat wel overging aan de andere kant, effectief opgenomen en verstuurt naar mijn voicemail :s.
Je moet er inderdaad wel voor zorgen dat je vlug genoeg opneemt, anders wordt de tegenpartij "opgebeld" door jouw voicemail .
-
- Pro Member
- Berichten: 298
- Lid geworden op: 10 apr 2007, 15:23
- Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
- Bedankt: 4 keer
Het probleem deed hem voor bij mij op een andere manier, ik zal het eens proberen uitgebreid uit te leggen.
Nadat ik reeds opgenomen had (de callback) en dan terug afgehaakt voordat de andere partij kon opnemen, bleef de telefoon rinkelen bij de andere partij en na het opnemen (bij de tegenpartij) hoorden zij niemand aan de andere kant, maar nadien merkte ik dat dit 'gesprek' op mijn (callback gsm) voicemail stond.
Nadat ik reeds opgenomen had (de callback) en dan terug afgehaakt voordat de andere partij kon opnemen, bleef de telefoon rinkelen bij de andere partij en na het opnemen (bij de tegenpartij) hoorden zij niemand aan de andere kant, maar nadien merkte ik dat dit 'gesprek' op mijn (callback gsm) voicemail stond.
-
- Plus Member
- Berichten: 127
- Lid geworden op: 04 maa 2013, 13:16
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 14 keer
Dat moet dan een bugje zijn (dat CallTiger niet correct detecteert dat je hebt afgelegd).
Het andere probleem, dat jouw voicemail opneemt in plaats van jezelf, zouden ze wel kunnen opvangen. Bijvoorbeeld dat je na het opnemen op het hekje moet drukken om de andere partij op te bellen. De voicemail zal dat nooit doen
Het andere probleem, dat jouw voicemail opneemt in plaats van jezelf, zouden ze wel kunnen opvangen. Bijvoorbeeld dat je na het opnemen op het hekje moet drukken om de andere partij op te bellen. De voicemail zal dat nooit doen
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Dat zou ik geen bugje noemen.
- Als je de oproep op je GSM weigert (inhaken of rode knop voor dat je opneemt), dan gaat de oproep per definitie naar de mailbox. VoIPTiger detecteert dat als een oproep die aangenomen wordt, en belt de tegenpartij.
- Als je de oproep aanneemt, en dan inhaakt, dus de verbinding verbreekt, dan kan dit onmogelijk op je mailbox terecht komen (zelfs indien CallTiger niet correct detecteert dat je hebt afgelegd) ...
- Misschien detecteert CallTiger wel degelijk dat de verbinding werd verbroken, nog voor de tegenaptij heeft opgenomen, en probeert dan onmiddelijk de verbinding terug op te bouwen ??
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2386
- Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
ter info: Bij Betamax-callback is het als volgt:
- Als je niet opneemt, zal je correspondent ook tegen je voicemail spreken. Dit is automatisch niet te detecteren denk ik. Het voorstelvan het hekje is idd een goed idee.
- Als je opneemt maar weer inhaakt voordat de correspondent opneemt, zal het stoppen met rinkelen bij je correspondent. Je betaalt dan natuurlijk wel de set-up cost en het gesprek naar jouw gsm.
- Als je niet opneemt, zal je correspondent ook tegen je voicemail spreken. Dit is automatisch niet te detecteren denk ik. Het voorstelvan het hekje is idd een goed idee.
- Als je opneemt maar weer inhaakt voordat de correspondent opneemt, zal het stoppen met rinkelen bij je correspondent. Je betaalt dan natuurlijk wel de set-up cost en het gesprek naar jouw gsm.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2432
- Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
- Locatie: Herent
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 214 keer
Ik meende ergens gelezen te hebben dat de meeste telefoons géén DTMF sturen bij inkomende oproepen, enkel bij uitgaande ? (Moet het zelf eens testen trouwens )philippe_d schreef:Jouw voorstel om de tegenpartij pas op te bellen na "druk op het hekje" is misschien wel een zeer goed idee !!!
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
-
- ISP Staff
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 21 sep 2012, 11:51
- Bedankt: 1 keer
Dit is bij CallTiger net hetzelfde. Als je opneemt en weer inhaakt stopt het met bellen bij je correspondent. Bij Calltiger betaal je wel geen setup kost, dus veel gaat je dat niet kosten. VM kunnen we niet automatisch detecteren. In de praktijkt echter ga je geen callback doen om dan de oproep niet op te nemen, dat doe je enkel tijdens een test scenario. Je zou ook de VM kunnen uitzetten als je het echt wil vermijden. We kunnen idd werken met de vraag of je de oproep wil aannemen die je dan moet beantwoorden met DTMF dmv eventueel een #. Het probleem is echter dat er dan nog een extra handeling bijkomt om de oproep op te zetten wat het dan weer onhandiger maakt voor de gebruiker. Maar zoals hierboven aangehaald ga je in de praktijk merken dat je de oproep quasi nooit zelf weigert. Bedankt voor alle comments!johcla schreef:ter info: Bij Betamax-callback is het als volgt:
- Als je niet opneemt, zal je correspondent ook tegen je voicemail spreken. Dit is automatisch niet te detecteren denk ik. Het voorstelvan het hekje is idd een goed idee.
- Als je opneemt maar weer inhaakt voordat de correspondent opneemt, zal het stoppen met rinkelen bij je correspondent. Je betaalt dan natuurlijk wel de set-up cost en het gesprek naar jouw gsm.
-
- Plus Member
- Berichten: 121
- Lid geworden op: 30 apr 2013, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
Zie ik iets over het hoofd, of zou het dan niet beste zijn dat een inkomend gesprek na een aanvraag voor callback altijd automatisch aangnomen word? Dat moet toch technisch mogelijk zijn? Dan verloopt een gesprek nog meer als normaal. De extra handeling voor het inkomende gesprek hoeft dan niet meer, waardoor je ook al niet meer de tegenpartij met de voicemail kan laten bellen door de callback te weigeren.
Ik probeerde overigens om dit zelf te automatiseren. Ik wou kijken of de callback van een vast-nummer kwam(niet dus, het lijkt te komen van het nummer dat je zelf vormde?), dat dan automatisch kan worden opgenomen door een tool als Automatit op Android. Om niemand te storen, teste ik dit door naar mezelf te bellen. Als je dan de callback niet opneemt, wordt je opgebeld door je eigen voicemail. Als je dan nogmaals niet opneemt, gaat er blijkbaar een "gesprek" door tussen 2 instanties van je eigen voicemail? Er werd dan een callback-gesprek aangerekend van ruim 6 minuten, kostelijke zaak, al goed dat dit met het testkrediet was ...
Ik probeerde overigens om dit zelf te automatiseren. Ik wou kijken of de callback van een vast-nummer kwam(niet dus, het lijkt te komen van het nummer dat je zelf vormde?), dat dan automatisch kan worden opgenomen door een tool als Automatit op Android. Om niemand te storen, teste ik dit door naar mezelf te bellen. Als je dan de callback niet opneemt, wordt je opgebeld door je eigen voicemail. Als je dan nogmaals niet opneemt, gaat er blijkbaar een "gesprek" door tussen 2 instanties van je eigen voicemail? Er werd dan een callback-gesprek aangerekend van ruim 6 minuten, kostelijke zaak, al goed dat dit met het testkrediet was ...
-
- Elite Poster
- Berichten: 2386
- Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Volgens mij moet het ook wel te automatiseren zijn met zoiets als Tasker op Android.
Een scriptje kan dan zijn:
- bij uitgaand: onthoud opgebeld nummer en tijdstip
- bij inkomend: als het hetzelfde nummer is en binnen de x seconden, kan je automatisch opnemen.
Een scriptje kan dan zijn:
- bij uitgaand: onthoud opgebeld nummer en tijdstip
- bij inkomend: als het hetzelfde nummer is en binnen de x seconden, kan je automatisch opnemen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1218
- Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
- Locatie: Pelt
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 56 keer
Ik zou ook graag tasker integratie zien, al was het maar om calltiger te enabled/disablen.
Bijv: ik heb een tasker script dat inbelt op mijn alarmcentrale en een paar DTMF commando's stuurt.
Dit gaat niet werken icm CallTiger, omdat mijn script uitgaat van een uitgaande oproep (en dus niet wacht op een inkomende).
In dit geval zou ik dus calltiger willen disablen, en na de call terug enablen...
Bijv: ik heb een tasker script dat inbelt op mijn alarmcentrale en een paar DTMF commando's stuurt.
Dit gaat niet werken icm CallTiger, omdat mijn script uitgaat van een uitgaande oproep (en dus niet wacht op een inkomende).
In dit geval zou ik dus calltiger willen disablen, en na de call terug enablen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 2386
- Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Met csipsimple kan je dat wel, maar ik weet niet of voiptiger werkt met csipsimple.
Ik ben bij MV en het csipsimple zo geconfigureert dat oproepen naar mensen, waarvan ik weet dat ze ook MV hebben, rechstreeks via MV gebeuren. Andere oproepen gebeuren via callback van freevoipdeal.
Ik ben bij MV en het csipsimple zo geconfigureert dat oproepen naar mensen, waarvan ik weet dat ze ook MV hebben, rechstreeks via MV gebeuren. Andere oproepen gebeuren via callback van freevoipdeal.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1218
- Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
- Locatie: Pelt
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 56 keer
Hoe heb je die callback dan ingesteld in csipsimple ?
Edit: het voordeel van CallTiger is dat ie geen data nodig heeft. Ik werk in NL en dan kan de callback opgezet worden via SMS.
Deze functionaliteit mis ik bij gebruik van CSipSimple.
Edit: het voordeel van CallTiger is dat ie geen data nodig heeft. Ik werk in NL en dan kan de callback opgezet worden via SMS.
Deze functionaliteit mis ik bij gebruik van CSipSimple.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2386
- Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Je hebt 2 apps nodig: csipsimple en 'Betamax callback plugin voor csipsimple' (of zoiets).
In het 1e definieer je de calling rules via de filters, in het 2e configuur je de callback settings.
Via sms gaat niet, dit is beter geregeld bij VoipTiger
In het 1e definieer je de calling rules via de filters, in het 2e configuur je de callback settings.
Via sms gaat niet, dit is beter geregeld bij VoipTiger
-
- Plus Member
- Berichten: 121
- Lid geworden op: 30 apr 2013, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
Ik heb het eens geprobeerd, maar omdat callTiger de uitgaande call onderschept, werkt de trigger "Outgoing Call" in Tasker niet. Wanneer ik callTiger uitschakel werkt de trigger wel. Maar zoals ik in mijn vorige post al zei, "moet" dit gewoon ingebouwd worden in de callTiger app. Aan een callback die geweigerd wordt, heb je toch niks ...johcla schreef:Volgens mij moet het ook wel te automatiseren zijn met zoiets als Tasker op Android.
Een scriptje kan dan zijn:
- bij uitgaand: onthoud opgebeld nummer en tijdstip
- bij inkomend: als het hetzelfde nummer is en binnen de x seconden, kan je automatisch opnemen.
-
- Plus Member
- Berichten: 121
- Lid geworden op: 30 apr 2013, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
Weing animo op mijn vorige post hier.
IK heb nog een vraag: hoelang blijf uw krediet geldig?
Ik lees op http://call-tiger.com/nl/
Ik hoop niet dat het krediet na 6 maand sowieso vervalt. Dat zou voor mij een domper(tje) zijn.
Iemand een idee/uitsluitsel?
IK heb nog een vraag: hoelang blijf uw krediet geldig?
Ik lees op http://call-tiger.com/nl/
En in de algemene voorwaarden:Belkrediet 6 maanden geldig;
Ik begrijp dat je gewoon minstens 1 keer per 6 maand minstens 1 seconde (betalend) moet bellen.De Klant kan de CallTiger diensten naar keuze gebruiken tot het prepaid krediet is opgebruikt.
Accounts die gedurende 6 maanden of langer niet meer gebruikt zijn, kunnen door CallTiger opgezegd worden. Uitstaand krediet dat gedurende 6 maanden of langer niet gebruikt is, zal van de account van de Klant worden afgetrokken.
Ik hoop niet dat het krediet na 6 maand sowieso vervalt. Dat zou voor mij een domper(tje) zijn.
Iemand een idee/uitsluitsel?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1218
- Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
- Locatie: Pelt
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 56 keer
Ik ben ook nog steeds op zoek naar een goede Tasker integratie
Geen idee over de 'houdbaarheid' van het belkrediet. Heb onlangs voor 10 euro opgeladen, maar daar ga ik toch langer dan een half jaar mee toekomen denk ik ...
Geen idee over de 'houdbaarheid' van het belkrediet. Heb onlangs voor 10 euro opgeladen, maar daar ga ik toch langer dan een half jaar mee toekomen denk ik ...
-
- Elite Poster
- Berichten: 1218
- Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
- Locatie: Pelt
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 56 keer
Heb even een PM gestuurd naar VoipTigerJelle ivm Tasker integratie...
Even afwachten.
Even afwachten.
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
So what? Zelfs als het na een half jaar vervalt, kost het je dus maximaal 10 EUR per 6 maand ... Een prikje voor zo'n leuke dienstverleningdevastator schreef: Geen idee over de 'houdbaarheid' van het belkrediet. Heb onlangs voor 10 euro opgeladen, maar daar ga ik toch langer dan een half jaar mee toekomen denk ik ...
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Plus Member
- Berichten: 121
- Lid geworden op: 30 apr 2013, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
True. Maar Ik bel "echt" niet veel. Voor een deel kwam dat natuurlijk door de hoge tarieven. Ik weet dus nog niet wat mijn verbruik zal zijn, maar stel dat je nog € 5 hebt staan. Zou een beetje jammer zijn als die "zomaar" verdwijnt?
En even muggenziften: € 10 krediet kost je wel € 12,xx bij voipTiger, vanwege de BTW.
En even muggenziften: € 10 krediet kost je wel € 12,xx bij voipTiger, vanwege de BTW.
-
- Pro Member
- Berichten: 258
- Lid geworden op: 24 okt 2007, 10:57
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 21 keer
Omdat ik binnenkort in het buitenland ben, via de forums hier in een ander onderwerp op CallTiger gevallen.
Dit even zitten testen, werkt heel goed. Dan VoipTiger geinstalleerd op tablet, werkt ook goed maar een paar keer problemen gehad met call setup (waarschijnlijk door mijn FW instellingen, of door teveel te foefelen met VoipTiger opties ).
Voor de grap ook VoipTiger geinstalleerd op mijn telefoon, nog meer keuze om te bellen (Voip goedkoper als de optie er is)
Had per ongeluk een foutieve operatie gedaan in mijn accountbeheer (primair sip nummer gedelete waardoor het account 'messed' up was), ticket geopend dat zeer snel werd opgelost.
Dan nog outbound nummer ingesteld voor VoipTiger om het helemaal in orde te maken.
Lijkt me allemaal dik in orde te zijn, en een prachtige toevoeging op mijn mobiel abonnement !
Dit even zitten testen, werkt heel goed. Dan VoipTiger geinstalleerd op tablet, werkt ook goed maar een paar keer problemen gehad met call setup (waarschijnlijk door mijn FW instellingen, of door teveel te foefelen met VoipTiger opties ).
Voor de grap ook VoipTiger geinstalleerd op mijn telefoon, nog meer keuze om te bellen (Voip goedkoper als de optie er is)
Had per ongeluk een foutieve operatie gedaan in mijn accountbeheer (primair sip nummer gedelete waardoor het account 'messed' up was), ticket geopend dat zeer snel werd opgelost.
Dan nog outbound nummer ingesteld voor VoipTiger om het helemaal in orde te maken.
Lijkt me allemaal dik in orde te zijn, en een prachtige toevoeging op mijn mobiel abonnement !
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Ik was met het lange weekend in Frankrijk, en heb goed gebruik gemaakt van de Call Tiger App (Android).
Werkt perfect, en de call back is er al in minder dan 30 seconden.
Het leuke is dat je de app het data netwerk (of WLAN) gebruikt om de call op te zetten, maar als er geen netwerk is, dan automatisch gebruik maakt van een sms.
Bij de kosten moet je dan natuurlijk één SMS (vanuit het buitenland) rekenen, alsook de roaming.
Maar gezien ontvangen oproepen in EU 9 cent/minuut kosten, terwijl zelf bellen (vanuit FR naar BE) 33 cent/minuut zou kosten (Mobile Vikings), is het ook in het buitenland een aanzienlijke besparing.
Werkt perfect, en de call back is er al in minder dan 30 seconden.
Het leuke is dat je de app het data netwerk (of WLAN) gebruikt om de call op te zetten, maar als er geen netwerk is, dan automatisch gebruik maakt van een sms.
Bij de kosten moet je dan natuurlijk één SMS (vanuit het buitenland) rekenen, alsook de roaming.
Maar gezien ontvangen oproepen in EU 9 cent/minuut kosten, terwijl zelf bellen (vanuit FR naar BE) 33 cent/minuut zou kosten (Mobile Vikings), is het ook in het buitenland een aanzienlijke besparing.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Sorry dat het misschien in dit topic al zal staan, maar ik heb geen zin om al die pagina's te lezen... Maar wat is het verschil tussen VoipTiger en CallTiger?
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Pro Member
- Berichten: 258
- Lid geworden op: 24 okt 2007, 10:57
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 21 keer
VoipTiger is een voice-over-ip applicatie, je moet dus een internet verbinding hebben om te bellen.
CallTiger gebruikt het systeem van call-back naar jouw GSM, je hebt dus 1 verbinding naar jouw GSM, en 1 verbinding naar je call destination. Zij koppelen beide calls samen, maar het kost dus iets meer omdat je beide verbindigen betaald (aan hun laag tarief dus blijft nog zeer interessant)
Je call credits zijn geldig (shared) voor beide applicaties.
CallTiger gebruikt het systeem van call-back naar jouw GSM, je hebt dus 1 verbinding naar jouw GSM, en 1 verbinding naar je call destination. Zij koppelen beide calls samen, maar het kost dus iets meer omdat je beide verbindigen betaald (aan hun laag tarief dus blijft nog zeer interessant)
Je call credits zijn geldig (shared) voor beide applicaties.
-
- ISP Staff
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 21 sep 2012, 11:51
- Bedankt: 1 keer
Enkel als de account 6 maanden niet is gebruikt, kan deze worden verwijderd. Dus 1 X bellen in deze 6 maanden is voldoende om je crediet met 6 maanden te verlengen. Tasker staat momenteel onderaan de agenda.MVA schreef:Allemaal mogelijk. Het zou dus handig zijn als VoipTigerJelle hierop kon antwoorden . Either way, het blijft een hele goede optie.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1308
- Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
- Locatie: Arendonk
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 69 keer
Op mijn iOS toestel, is daar de app gewoon "VoipTiger"?
Werkt die ook met callback?
Kan ik ook een callback naar een niet-belgisch nummer laten gebeuren?
Ik heb namelijk voor elk land waar ik naar reis een plaatselijke simkaart.
Werkt die ook met callback?
Kan ik ook een callback naar een niet-belgisch nummer laten gebeuren?
Ik heb namelijk voor elk land waar ik naar reis een plaatselijke simkaart.
-
- Plus Member
- Berichten: 121
- Lid geworden op: 30 apr 2013, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
Thanks, das duidelijk!VoipTigerJelle schreef:Enkel als de account 6 maanden niet is gebruikt, kan deze worden verwijderd. Dus 1 X bellen in deze 6 maanden is voldoende om je crediet met 6 maanden te verlengen. Tasker staat momenteel onderaan de agenda.MVA schreef:Allemaal mogelijk. Het zou dus handig zijn als VoipTigerJelle hierop kon antwoorden . Either way, het blijft een hele goede optie.
Wat die Tasker-integratie betreft: dat hoeft toch niet, als de app gewoon automatisch de callback aanneemt(en dus verbergt voor de gebruiker) is alles toch "opgelost"? Aan een callback weigeren heb je toch niks, zoals ik al eerder schreef.
Edit: Er is een kleine "bug": heel dikwijls, ook als je met wifi of 3g verbonden bent staat er bij credit : N/A. Dit is mijn inziens misschien gedaan om niet teveel data te verstoken(al kan dat niet echt een probleem zijn, zeker niet als je zoals velen 500mB of 2GB hebt). Maar het komt wel dikwijls voor. Gewoon even aan-en-uit zetten van Call Tiger lost het dan op.
En een lijst van nummers kunnen opgeven waarvoor gewoon je mobiele netwerk wordt gebruikt zou helemaal super zijn. Nog beter: integratie met de Who is a Viking App
-
- Plus Member
- Berichten: 135
- Lid geworden op: 17 okt 2005, 20:34
- Bedankt: 3 keer
Nog nieuws ivm de iPhone versie?
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
-
- Elite Poster
- Berichten: 1218
- Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
- Locatie: Pelt
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 56 keer
Een paar contacten van me zijn bovendien niet 'bereikbaar' via Call Tiger.
Een stem zegt me dan dat er een probleem is met het gevormde nr, terwijl er geen probleem is als ik CallTiger uitschakel ...
Een blacklist zou idd handig zijn, ik wil geen callback op mn voicemail ...
Een stem zegt me dan dat er een probleem is met het gevormde nr, terwijl er geen probleem is als ik CallTiger uitschakel ...
Een blacklist zou idd handig zijn, ik wil geen callback op mn voicemail ...