VoipTiger.com: Nieuwe Belgische VoIP Provider

VoipTigerJelle
ISP Staff
ISP Staff
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 sep 2012, 11:51
Bedankt: 1 keer

Bedankt voor de positieve reacties. Hebben jullie nog specifieke vragen? De iPhone versie wordt deze week ter goedkeuring bij Apple ingediend. Voor diegene die CallTiger hebben geïnstalleerd, gelieve de huidige CallTiger versie van Android de verwijderen en de nieuwe versie uit te Play market te downloaden. Voor de versie van vorige week zullen geen automatisch updates verschijnen. De huidige CallTiger versie zal ondersteund blijven. Je dient enkel je user en paswoord opnieuw in te geven.
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Geen vragen, enkel felicitaties. Jullie zijn goed bezig :!:

Edit: Mischien wel een suggestie. Beetje meer activiteit op Twitter zou leuk zijn. Zeker als er prijsaanpassingen zijn enz. :wink:
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Nog een suggestie: niet te veel op twitter verkondigen, niet iedereen gebruikt dat.
Een nieuwsbrief of iets dergelijks kan ook altijd :)
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

ReLoad schreef:Even zeer kort getest, werkt zowel met internet connectie als zonder (ik kan wel de sms niet zien in mijn sms apps, dus geen idee wat ze in die sms zetten (niet speciaal buiten de 2 nummers waarschijnlijk)

Wel 'bug' als je niet opneemt bij de call back, dat je gesprek wel doorgaat en dus rinkelt aan de andere kant.... die dan niets hoort na opnemen.
edit// Proximus voicemail belt me juist, blijkbaar is die on opgenomen callback gesprek dat wel overging aan de andere kant, effectief opgenomen en verstuurt naar mijn voicemail :s.
Ook getest. Voortreffelijke apps, poepsimpel om te gebruiken. En goedkoop!
Je moet er inderdaad wel voor zorgen dat je vlug genoeg opneemt, anders wordt de tegenpartij "opgebeld" door jouw voicemail :-( .
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
VoipTigerJelle
ISP Staff
ISP Staff
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 sep 2012, 11:51
Bedankt: 1 keer

philippe_d schreef:
ReLoad schreef:Even zeer kort getest, werkt zowel met internet connectie als zonder (ik kan wel de sms niet zien in mijn sms apps, dus geen idee wat ze in die sms zetten (niet speciaal buiten de 2 nummers waarschijnlijk)

Wel 'bug' als je niet opneemt bij de call back, dat je gesprek wel doorgaat en dus rinkelt aan de andere kant.... die dan niets hoort na opnemen.
edit// Proximus voicemail belt me juist, blijkbaar is die on opgenomen callback gesprek dat wel overging aan de andere kant, effectief opgenomen en verstuurt naar mijn voicemail :s.
Ook getest. Voortreffelijke apps, poepsimpel om te gebruiken. En goedkoop!
Je moet er inderdaad wel voor zorgen dat je vlug genoeg opneemt, anders wordt de tegenpartij "opgebeld" door jouw voicemail :-( .
Om dit te vermijden kan je best je gsm instellen dat het langer duurt vooraleer je voicemail opspringt.
ReLoad
Pro Member
Pro Member
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 apr 2007, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 4 keer

Het probleem deed hem voor bij mij op een andere manier, ik zal het eens proberen uitgebreid uit te leggen.
Nadat ik reeds opgenomen had (de callback) en dan terug afgehaakt voordat de andere partij kon opnemen, bleef de telefoon rinkelen bij de andere partij en na het opnemen (bij de tegenpartij) hoorden zij niemand aan de andere kant, maar nadien merkte ik dat dit 'gesprek' op mijn (callback gsm) voicemail stond.
florisla
Plus Member
Plus Member
Berichten: 127
Lid geworden op: 04 maa 2013, 13:16
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 14 keer

Dat moet dan een bugje zijn (dat CallTiger niet correct detecteert dat je hebt afgelegd).

Het andere probleem, dat jouw voicemail opneemt in plaats van jezelf, zouden ze wel kunnen opvangen. Bijvoorbeeld dat je na het opnemen op het hekje moet drukken om de andere partij op te bellen. De voicemail zal dat nooit doen :-)
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Dat zou ik geen bugje noemen.
  • Als je de oproep op je GSM weigert (inhaken of rode knop voor dat je opneemt), dan gaat de oproep per definitie naar de mailbox. VoIPTiger detecteert dat als een oproep die aangenomen wordt, en belt de tegenpartij.
  • Als je de oproep aanneemt, en dan inhaakt, dus de verbinding verbreekt, dan kan dit onmogelijk op je mailbox terecht komen (zelfs indien CallTiger niet correct detecteert dat je hebt afgelegd) ...
  • Misschien detecteert CallTiger wel degelijk dat de verbinding werd verbroken, nog voor de tegenaptij heeft opgenomen, en probeert dan onmiddelijk de verbinding terug op te bouwen ??
Jouw voorstel om de tegenpartij pas op te bellen na "druk op het hekje" is misschien wel een zeer goed idee !!!
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

ter info: Bij Betamax-callback is het als volgt:
- Als je niet opneemt, zal je correspondent ook tegen je voicemail spreken. Dit is automatisch niet te detecteren denk ik. Het voorstelvan het hekje is idd een goed idee.
- Als je opneemt maar weer inhaakt voordat de correspondent opneemt, zal het stoppen met rinkelen bij je correspondent. Je betaalt dan natuurlijk wel de set-up cost en het gesprek naar jouw gsm.
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

philippe_d schreef:Jouw voorstel om de tegenpartij pas op te bellen na "druk op het hekje" is misschien wel een zeer goed idee !!!
Ik meende ergens gelezen te hebben dat de meeste telefoons géén DTMF sturen bij inkomende oproepen, enkel bij uitgaande ? (Moet het zelf eens testen trouwens :wink: )
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
VoipTigerJelle
ISP Staff
ISP Staff
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 sep 2012, 11:51
Bedankt: 1 keer

johcla schreef:ter info: Bij Betamax-callback is het als volgt:
- Als je niet opneemt, zal je correspondent ook tegen je voicemail spreken. Dit is automatisch niet te detecteren denk ik. Het voorstelvan het hekje is idd een goed idee.
- Als je opneemt maar weer inhaakt voordat de correspondent opneemt, zal het stoppen met rinkelen bij je correspondent. Je betaalt dan natuurlijk wel de set-up cost en het gesprek naar jouw gsm.
Dit is bij CallTiger net hetzelfde. Als je opneemt en weer inhaakt stopt het met bellen bij je correspondent. Bij Calltiger betaal je wel geen setup kost, dus veel gaat je dat niet kosten. VM kunnen we niet automatisch detecteren. In de praktijkt echter ga je geen callback doen om dan de oproep niet op te nemen, dat doe je enkel tijdens een test scenario. Je zou ook de VM kunnen uitzetten als je het echt wil vermijden. We kunnen idd werken met de vraag of je de oproep wil aannemen die je dan moet beantwoorden met DTMF dmv eventueel een #. Het probleem is echter dat er dan nog een extra handeling bijkomt om de oproep op te zetten wat het dan weer onhandiger maakt voor de gebruiker. Maar zoals hierboven aangehaald ga je in de praktijk merken dat je de oproep quasi nooit zelf weigert. Bedankt voor alle comments!
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Vraag het hekje enkel als het meer dan 3 keer heeft gerinkeld,?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
MVA
Plus Member
Plus Member
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 apr 2013, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

Zie ik iets over het hoofd, of zou het dan niet beste zijn dat een inkomend gesprek na een aanvraag voor callback altijd automatisch aangnomen word? Dat moet toch technisch mogelijk zijn? Dan verloopt een gesprek nog meer als normaal. De extra handeling voor het inkomende gesprek hoeft dan niet meer, waardoor je ook al niet meer de tegenpartij met de voicemail kan laten bellen door de callback te weigeren.

Ik probeerde overigens om dit zelf te automatiseren. Ik wou kijken of de callback van een vast-nummer kwam(niet dus, het lijkt te komen van het nummer dat je zelf vormde?), dat dan automatisch kan worden opgenomen door een tool als Automatit op Android. Om niemand te storen, teste ik dit door naar mezelf te bellen. Als je dan de callback niet opneemt, wordt je opgebeld door je eigen voicemail. Als je dan nogmaals niet opneemt, gaat er blijkbaar een "gesprek" door tussen 2 instanties van je eigen voicemail? :P Er werd dan een callback-gesprek aangerekend van ruim 6 minuten, kostelijke zaak, al goed dat dit met het testkrediet was ... :lol:
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Volgens mij moet het ook wel te automatiseren zijn met zoiets als Tasker op Android.
Een scriptje kan dan zijn:
- bij uitgaand: onthoud opgebeld nummer en tijdstip
- bij inkomend: als het hetzelfde nummer is en binnen de x seconden, kan je automatisch opnemen.
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1218
Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
Locatie: Pelt
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 56 keer

Ik zou ook graag tasker integratie zien, al was het maar om calltiger te enabled/disablen.

Bijv: ik heb een tasker script dat inbelt op mijn alarmcentrale en een paar DTMF commando's stuurt.
Dit gaat niet werken icm CallTiger, omdat mijn script uitgaat van een uitgaande oproep (en dus niet wacht op een inkomende).

In dit geval zou ik dus calltiger willen disablen, en na de call terug enablen...
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Met csipsimple kan je dat wel, maar ik weet niet of voiptiger werkt met csipsimple.
Ik ben bij MV en het csipsimple zo geconfigureert dat oproepen naar mensen, waarvan ik weet dat ze ook MV hebben, rechstreeks via MV gebeuren. Andere oproepen gebeuren via callback van freevoipdeal.
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1218
Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
Locatie: Pelt
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 56 keer

Hoe heb je die callback dan ingesteld in csipsimple ?

Edit: het voordeel van CallTiger is dat ie geen data nodig heeft. Ik werk in NL en dan kan de callback opgezet worden via SMS.
Deze functionaliteit mis ik bij gebruik van CSipSimple.
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Je hebt 2 apps nodig: csipsimple en 'Betamax callback plugin voor csipsimple' (of zoiets).
In het 1e definieer je de calling rules via de filters, in het 2e configuur je de callback settings.

Via sms gaat niet, dit is beter geregeld bij VoipTiger
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
MVA
Plus Member
Plus Member
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 apr 2013, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

johcla schreef:Volgens mij moet het ook wel te automatiseren zijn met zoiets als Tasker op Android.
Een scriptje kan dan zijn:
- bij uitgaand: onthoud opgebeld nummer en tijdstip
- bij inkomend: als het hetzelfde nummer is en binnen de x seconden, kan je automatisch opnemen.
Ik heb het eens geprobeerd, maar omdat callTiger de uitgaande call onderschept, werkt de trigger "Outgoing Call" in Tasker niet. Wanneer ik callTiger uitschakel werkt de trigger wel. Maar zoals ik in mijn vorige post al zei, "moet" dit gewoon ingebouwd worden in de callTiger app. Aan een callback die geweigerd wordt, heb je toch niks ...
MVA
Plus Member
Plus Member
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 apr 2013, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

Weing animo op mijn vorige post hier. :lol:
IK heb nog een vraag: hoelang blijf uw krediet geldig?
Ik lees op http://call-tiger.com/nl/
Belkrediet 6 maanden geldig;
En in de algemene voorwaarden:
De Klant kan de CallTiger diensten naar keuze gebruiken tot het prepaid krediet is opgebruikt.
Accounts die gedurende 6 maanden of langer niet meer gebruikt zijn, kunnen door CallTiger opgezegd worden. Uitstaand krediet dat gedurende 6 maanden of langer niet gebruikt is, zal van de account van de Klant worden afgetrokken.
Ik begrijp dat je gewoon minstens 1 keer per 6 maand minstens 1 seconde (betalend) moet bellen.
Ik hoop niet dat het krediet na 6 maand sowieso vervalt. Dat zou voor mij een domper(tje) zijn.
Iemand een idee/uitsluitsel?
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1218
Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
Locatie: Pelt
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 56 keer

Ik ben ook nog steeds op zoek naar een goede Tasker integratie :roll:

Geen idee over de 'houdbaarheid' van het belkrediet. Heb onlangs voor 10 euro opgeladen, maar daar ga ik toch langer dan een half jaar mee toekomen denk ik ...
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1218
Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
Locatie: Pelt
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 56 keer

Heb even een PM gestuurd naar VoipTigerJelle ivm Tasker integratie...
Even afwachten.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

devastator schreef: Geen idee over de 'houdbaarheid' van het belkrediet. Heb onlangs voor 10 euro opgeladen, maar daar ga ik toch langer dan een half jaar mee toekomen denk ik ...
So what? Zelfs als het na een half jaar vervalt, kost het je dus maximaal 10 EUR per 6 maand ... Een prikje voor zo'n leuke dienstverlening :)
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
MVA
Plus Member
Plus Member
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 apr 2013, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

True. Maar Ik bel "echt" niet veel. Voor een deel kwam dat natuurlijk door de hoge tarieven. Ik weet dus nog niet wat mijn verbruik zal zijn, maar stel dat je nog € 5 hebt staan. Zou een beetje jammer zijn als die "zomaar" verdwijnt?

En even muggenziften: € 10 krediet kost je wel € 12,xx bij voipTiger, vanwege de BTW.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Je moet totaalprijs bekijken, bijvoorbeeld op een jaar, en dan vergelijken :).
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Waarschijnlijk betekent het dat je binnen het half jaar moet herladen en dan behoudt je je vorig krediet ook.
Zo werkt het toch bij Proximus en co.
MVA
Plus Member
Plus Member
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 apr 2013, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

Allemaal mogelijk. Het zou dus handig zijn als VoipTigerJelle hierop kon antwoorden :wink: . Either way, het blijft een hele goede optie.
billeman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 258
Lid geworden op: 24 okt 2007, 10:57
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 21 keer

Omdat ik binnenkort in het buitenland ben, via de forums hier in een ander onderwerp op CallTiger gevallen.

Dit even zitten testen, werkt heel goed. Dan VoipTiger geinstalleerd op tablet, werkt ook goed maar een paar keer problemen gehad met call setup (waarschijnlijk door mijn FW instellingen, of door teveel te foefelen met VoipTiger opties :P).

Voor de grap ook VoipTiger geinstalleerd op mijn telefoon, nog meer keuze om te bellen :) (Voip goedkoper als de optie er is)

Had per ongeluk een foutieve operatie gedaan in mijn accountbeheer (primair sip nummer gedelete waardoor het account 'messed' up was), ticket geopend dat zeer snel werd opgelost.

Dan nog outbound nummer ingesteld voor VoipTiger om het helemaal in orde te maken.

Lijkt me allemaal dik in orde te zijn, en een prachtige toevoeging op mijn mobiel abonnement !
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Ik was met het lange weekend in Frankrijk, en heb goed gebruik gemaakt van de Call Tiger App (Android).
Werkt perfect, en de call back is er al in minder dan 30 seconden.

Het leuke is dat je de app het data netwerk (of WLAN) gebruikt om de call op te zetten, maar als er geen netwerk is, dan automatisch gebruik maakt van een sms.
Bij de kosten moet je dan natuurlijk één SMS (vanuit het buitenland) rekenen, alsook de roaming.
Maar gezien ontvangen oproepen in EU 9 cent/minuut kosten, terwijl zelf bellen (vanuit FR naar BE) 33 cent/minuut zou kosten (Mobile Vikings), is het ook in het buitenland een aanzienlijke besparing.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
billeman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 258
Lid geworden op: 24 okt 2007, 10:57
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 21 keer

Maar als je dan toch WLAN hebt, kan je beter VoipTiger gebruiken om te bellen, betaal je nog (veel) minder.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Sorry dat het misschien in dit topic al zal staan, maar ik heb geen zin om al die pagina's te lezen... Maar wat is het verschil tussen VoipTiger en CallTiger?
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
billeman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 258
Lid geworden op: 24 okt 2007, 10:57
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 21 keer

VoipTiger is een voice-over-ip applicatie, je moet dus een internet verbinding hebben om te bellen.

CallTiger gebruikt het systeem van call-back naar jouw GSM, je hebt dus 1 verbinding naar jouw GSM, en 1 verbinding naar je call destination. Zij koppelen beide calls samen, maar het kost dus iets meer omdat je beide verbindigen betaald (aan hun laag tarief dus blijft nog zeer interessant)

Je call credits zijn geldig (shared) voor beide applicaties.
VoipTigerJelle
ISP Staff
ISP Staff
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 sep 2012, 11:51
Bedankt: 1 keer

MVA schreef:Allemaal mogelijk. Het zou dus handig zijn als VoipTigerJelle hierop kon antwoorden :wink: . Either way, het blijft een hele goede optie.
Enkel als de account 6 maanden niet is gebruikt, kan deze worden verwijderd. Dus 1 X bellen in deze 6 maanden is voldoende om je crediet met 6 maanden te verlengen. Tasker staat momenteel onderaan de agenda.
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1308
Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 69 keer

Op mijn iOS toestel, is daar de app gewoon "VoipTiger"?

Werkt die ook met callback?

Kan ik ook een callback naar een niet-belgisch nummer laten gebeuren?
Ik heb namelijk voor elk land waar ik naar reis een plaatselijke simkaart.
MVA
Plus Member
Plus Member
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 apr 2013, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

VoipTigerJelle schreef:
MVA schreef:Allemaal mogelijk. Het zou dus handig zijn als VoipTigerJelle hierop kon antwoorden :wink: . Either way, het blijft een hele goede optie.
Enkel als de account 6 maanden niet is gebruikt, kan deze worden verwijderd. Dus 1 X bellen in deze 6 maanden is voldoende om je crediet met 6 maanden te verlengen. Tasker staat momenteel onderaan de agenda.
Thanks, das duidelijk!

Wat die Tasker-integratie betreft: dat hoeft toch niet, als de app gewoon automatisch de callback aanneemt(en dus verbergt voor de gebruiker) is alles toch "opgelost"? Aan een callback weigeren heb je toch niks, zoals ik al eerder schreef.

Edit: Er is een kleine "bug": heel dikwijls, ook als je met wifi of 3g verbonden bent staat er bij credit : N/A. Dit is mijn inziens misschien gedaan om niet teveel data te verstoken(al kan dat niet echt een probleem zijn, zeker niet als je zoals velen 500mB of 2GB hebt). Maar het komt wel dikwijls voor. Gewoon even aan-en-uit zetten van Call Tiger lost het dan op.

En een lijst van nummers kunnen opgeven waarvoor gewoon je mobiele netwerk wordt gebruikt zou helemaal super zijn. Nog beter: integratie met de Who is a Viking App :wink:
nephilimhell
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 17 okt 2005, 20:34
Bedankt: 3 keer

Nog nieuws ivm de iPhone versie?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
g4ce
Member
Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 18 jan 2010, 06:48
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 8 keer

Ja ik wacht ook op de iOS-versie

Telenet Yugo
OVH voip
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1218
Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
Locatie: Pelt
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 56 keer

Een paar contacten van me zijn bovendien niet 'bereikbaar' via Call Tiger.
Een stem zegt me dan dat er een probleem is met het gevormde nr, terwijl er geen probleem is als ik CallTiger uitschakel ...

Een blacklist zou idd handig zijn, ik wil geen callback op mn voicemail ...
pufpufpuf
Plus Member
Plus Member
Berichten: 143
Lid geworden op: 18 jul 2010, 12:15
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 3 keer

Nog geen iOS versie beschikbaar?
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”