Is dit legaal? Dit is geen 'aanval' tegen ADSL2Fit, het is gewoon het feit dat ik weer zonder internet zit ... Ik heb de laatste tijd niet te klagen over de service, alleen dit

Hopelijk is het snel opgelost!!
Stijn
Het is een mogelijkheid, maar niet iedereen is er voorstander van dat "men" op welk moment ook, je geld kan komen halen.Seal schreef:Doe zoals ik via domiciliering.
Dan is er geen probleem en kunnen ze je -normaal gezien- niet "blocken" voor outstanding invoices.
Dit telt enkel indien er voldoende dekking op je rekening is.
Is maar een gedachte hé.
Sasuke schreef:Stijn,
Hoe lang ben je abbo ? Want de eerste 3 maanden factureren ze ineens. Daarna factureren zij steeds een maand vroeger. Maar zij kunnen u NOOIT afsluiten in de maand waar je reeds de vorige maand voor betaald hebt.
VB:
In juli betaal je voor augustus. En in augustus moet je normaal voor september betalen. Stel dat jij pas september zou betalen de 29ste augustus. Dan mag webvisie jou NIET afsluiten in augustus, want daar heb jij reeds voor betaald. Doen ze dit wel is dit in strijd met de wet. Dus let op ... !!
Grtz,
Sasuke
Dus omdat WebVisie geen personeel heeft op de facturatiedienst (boekhouding dus veronderstel ik), moeten hun klanten maar wat vlugger betalen ?Sub Zero schreef:...de facturatie in verlof gaat in augustus en er normaal geen problemen of afsluitingen mogen zijn omwille van openstaande facturen hierrond.
dan zou ik dat toch niet zomaar denken...svb schreef:Ik word nu afgesloten omdat ik mijn factuur voor Augustus niet in het begin van deze maand betaalde! Ik had deze reeds betaald met memodatum 29-7, ze zouden die dus moeten ontvangen over 3 dagen, ruim op tijd voor mijn internet voor augustus ... Ik word afgesloten .. this is not fair!