toch even wat opmerken...
15 april:
MacE501 schreef:Vanochtend had ook Scarlet mij volledig afgesloten, ik ben nu zelfs niet meer bereikbaar. Contact opgenomen met hen, en ze gingen mij tegen morgen terug activeren, zodat ik tenminste nog bereikbaar ben. Als EX-KLANT dan nog wel...
22 april:
MacE501 schreef:Scarlet heeft hen op 18/04 geantwoord dat zij zelfs nog geen aanvraag tot nummerportering ontvangen hebben van Belgacom...
sinds wanneer sluit een provider je zomaar af als er geen portering of opzeg gevraagd is van het mobiele?
en in principe als je een overdracht vraagt met nummerbehoud, is er dus geen opzeg.
indien diezelfde nummerportering dan niet aan scarlet is gegeven...
- heb je ofwel zelf aan scarlet gezegd "ik zeg mobiel bij jullie op" (foutje van jou dan)
- of heeft scarlet je afgesloten (wat eigenlijk dan nog niet mocht)
- of liegen ze (en hebben ze die portering wél gezien maar is er iets misgelopen bij 1 van beide)
23 april:
MacE501 schreef:Mijn originele aanvraag werd ingediend begin februari... Toen ik compensatie voor geleden schade vroeg, werd het even stil. "Jamaar meneer, u bent nog geen klant bij ons hé, u kan altijd uw aanvraag intrekken". WTF???? Het begint mij te dagen waarom ik jaaaren terug gekozen heb voor een andere operator dan Belgacom...
euhm, ook hier zie ik eerder het punt van belgacom dan dat van jou...
er is geen directe schade die door belgacom veroorzaakt werd volgens de postings die je gemaakt hebt.
er is wel meer als 1 ding misgelopen, dat spreek ik niet tegen - maar als zij de portering niet hebben doorgegeven (zoals scarlet beweert),
dan heb je dus ook geen enkele poot om op te staan bij belgacom.
dan is het eerder bij scarlet dat je onterecht te vroeg bent afgesloten.
maar ik heb het al gezegd: er is maar 1 provider in dit apenland waar je een correcte en goede portering bij hebt: mobile vikings.