vraag bij nieuwe aansluiting
- fryelectro
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
Zijn er hier UB'ers die van Belgacom VDSL naar Edpnet VDSL gegaan zijn en een telecom installatie hebben moeten betalen? Dit terwijl zijn reeds een perfect werkende lijn bij BGC hadden?
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
Orange go plus
- fryelectro
- Elite Poster
Nee ik heb dezelfde opmerking gesteld aan de klantendienst.
Ik vroeg ze ook waarom dat ze die kost niet vermelden bij de bestelling en het antwoord was dat ze dat niet doen omdat ze ook geen absolute zekerheid hebben wanneer deze wel wordt aangerekend en wanneer niet. "Belgacom beslist dat, daarover hebben wij geen controle"
Ik heb gezegd als die kost er nog bijkomt (bijna 50 EUR) dat ik ook niet meer geinteresseerd ben, want dan moet ik 100 EUR betalen om gewoon klant van edpnet te kunnen worden. Dat wordt wel een klein beetje duur!
Uiteindelijk moet er echt niets hardware matig gewijzigd worden, alle splitters en kabels zitten op hun plaats + ik heb stevige lijnwaardes (50/6) ...
Dus even afwachten wat het zal worden
Ik vroeg ze ook waarom dat ze die kost niet vermelden bij de bestelling en het antwoord was dat ze dat niet doen omdat ze ook geen absolute zekerheid hebben wanneer deze wel wordt aangerekend en wanneer niet. "Belgacom beslist dat, daarover hebben wij geen controle"
Ik heb gezegd als die kost er nog bijkomt (bijna 50 EUR) dat ik ook niet meer geinteresseerd ben, want dan moet ik 100 EUR betalen om gewoon klant van edpnet te kunnen worden. Dat wordt wel een klein beetje duur!
Uiteindelijk moet er echt niets hardware matig gewijzigd worden, alle splitters en kabels zitten op hun plaats + ik heb stevige lijnwaardes (50/6) ...
Dus even afwachten wat het zal worden
Orange go plus
Orange go plus
- Loeri
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 73 keer
- Bedankt: 26 keer
Ik denk dat je wel die 50€ zal moeten betalen.
Vorig jaar hebben wij bij Edpnet van abonement veranderd en moesten we ook de 50€ activatiekosten betalen..
Zelf na 10 jaar klant te zijn bij EDpnet.. (niet dat het veel zo uitmaken)
Vorig jaar hebben wij bij Edpnet van abonement veranderd en moesten we ook de 50€ activatiekosten betalen..
Zelf na 10 jaar klant te zijn bij EDpnet.. (niet dat het veel zo uitmaken)
Laatst gewijzigd door Loeri 14 maa 2013, 11:19, in totaal 1 gewijzigd.
- fryelectro
- Elite Poster
Dag Loerie,
voor alle duidelijkheid, ik ben wel akkoord met 50 EUR setup kost hoor, het gaat over nog eens bijna 50 EUR extra voor telecom installatie door een Belgacom technieker terwijl ik al een volledig werkende VDSL installatie via Belgacom heb en dus ook gekozen heb voor de do-it-yourself installatie...
voor alle duidelijkheid, ik ben wel akkoord met 50 EUR setup kost hoor, het gaat over nog eens bijna 50 EUR extra voor telecom installatie door een Belgacom technieker terwijl ik al een volledig werkende VDSL installatie via Belgacom heb en dus ook gekozen heb voor de do-it-yourself installatie...
Orange go plus
Orange go plus
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Ik kan natuurlijk verkeerd zijn maar dxADSL = ADSL = vanuit de centrale zelf. In de veronderstelling dat je EDPnet hebt op VDSL2 en niet op ADSL komt jouw internet nu vanuit de ROP. Er is dus weldegelijk werk voor de technieker : in de centrale moet hij de jumper tussen de VN en de vertikale blokken rechtstreeks trekken ipv via de ADSL poorten. En op de KVD moet hij de jumper tussen de voeding en jouw lijn verwijderen (die staat bij ADSL rechtstreeks) en deze laten lopen naar de VDSL2 blokken in de KVD. Er is dus weldegelijk werk voor de tech! Ook moet een huisbezoek afgelegd worden bij adsl => vdsl om te checken of er geen stubs op je lijn zitten en meestal moet ook nog het gewone telefooncontact afgebroken worden en de nieuwe NTP gezet worden (6-polige splitter).on4bam schreef:Ik ben van DxADSL (scarlet dus) naar EDP gegaan zonder ingreep. login/pass aanpassen en done.
Ik zie niet in wat een tech zou moeten doen.
Als van je dxADSL (ADSL) naar EDPnet (ADSL) bent gegaan, dan natuurlijk is dat allemaal niet nodig.
Het enige dat ik mij kan voorstellen is dat TS meerdere rechtstreekse paren heeft (appartement?) en ze het willen activeren op een nieuw paar ipv het paar waar nu bgc op zit...
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- Loeri
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 73 keer
- Bedankt: 26 keer
Normaal gezien moet je daarvoor niks betalen, alleen dus je abo + activatie kosten.fryelectro schreef:Dag Loerie,
Wij hebben toch niks extra moeten betalen hoor.. Hier in de pdf van de bestelling staat er alleen de kosten voor het abonement 35.95€ + 50€ activatiekosten.krisken schreef:Ik kan natuurlijk verkeerd zijn maar dxADSL = ADSL = vanuit de centrale zelf. In de veronderstelling dat je EDPnet hebt op VDSL2 en niet op ADSL komt jouw internet nu vanuit de ROP. Er is dus weldegelijk werk voor de technieker : in de centrale moet hij de jumper tussen de VN en de vertikale blokken rechtstreeks trekken ipv via de ADSL poorten. En op de KVD moet hij de jumper tussen de voeding en jouw lijn verwijderen (die staat bij ADSL rechtstreeks) en deze laten lopen naar de VDSL2 blokken in de KVD. Er is dus weldegelijk werk voor de tech! Ook moet een huisbezoek afgelegd worden bij adsl => vdsl om te checken of er geen stubs op je lijn zitten en meestal moet ook nog het gewone telefooncontact afgebroken worden en de nieuwe NTP gezet worden (6-polige splitter).on4bam schreef:Ik ben van DxADSL (scarlet dus) naar EDP gegaan zonder ingreep. login/pass aanpassen en done.
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
volgens mij is dit hetzelfde symptoom als vermeld bij SNOW waar ook zij last van hebben:
de opzeg van het reeds actieve vdsl abbo komt niet overeen met de aanvraag van het nieuwe,
en dus kan de bestaande situatie niet door het systeem hergebruikt worden...
daarmee maakt het systeem dan vervolgens een interventie aan en huppa...
zoals je correct opmerkt moet er eigenlijk helemaal NIETS fysiek aangepast worden (je hebt reeds vdsl2 en een 50/6 sync, dus je lijn zal wel goed zijn),
maar omdat je dus een actief signaal hebt kan het niet zomaar worden overgenomen (althans, administratief niet)
oplossing? een fysieke interventie om een administratief probleem te omzeilen, laat de klanten de kosten maar dragen
ben benieuwd hoe het verder voor je afloopt!
de opzeg van het reeds actieve vdsl abbo komt niet overeen met de aanvraag van het nieuwe,
en dus kan de bestaande situatie niet door het systeem hergebruikt worden...
daarmee maakt het systeem dan vervolgens een interventie aan en huppa...
zoals je correct opmerkt moet er eigenlijk helemaal NIETS fysiek aangepast worden (je hebt reeds vdsl2 en een 50/6 sync, dus je lijn zal wel goed zijn),
maar omdat je dus een actief signaal hebt kan het niet zomaar worden overgenomen (althans, administratief niet)
oplossing? een fysieke interventie om een administratief probleem te omzeilen, laat de klanten de kosten maar dragen
- fryelectro
- Elite Poster
neen helemaal geen appartement, gewoon een huidige actieve Belgacom Internet Intense (Internet only = raw copper). En ze moeten het absoluut activeren op het huidige paar, ik wil de waardes die ik nu heb dan ook behouden, en het andere paar (retour) denk ik niet dat ze gaan gebruiken voor VDSL2 he.Krisken schreef:Het enige dat ik mij kan voorstellen is dat TS meerdere rechtstreekse paren heeft (appartement?) en ze het willen activeren op een nieuw paar ipv het paar waar nu bgc op zit...
Bij mij net hetzelfde Loerie. + nog de kost voor de raw copper.Loeri schreef:Wij hebben toch niks extra moeten betalen hoor.. Hier in de pdf van de bestelling staat er alleen de kosten voor het abonement 35.95€ + 50€ activatiekosten.
Dit zal heel eenvoudig aflopen. Als zij mij vragen of akkoord ga met die extra kost zal mijn bestelling geannuleerd worden omdat die kost gewoon onverantwoord is. Dan heeft edpnet de keuze: met BGC overleggen, deze kost op hun nemen of mij kwijtspelen als klant :/Splitter schreef:oplossing? een fysieke interventie om een administratief probleem te omzeilen, laat de klanten de kosten maar dragen
@Joachim: graag jouw opinie?
Laatst gewijzigd door fryelectro 14 maa 2013, 11:34, in totaal 1 gewijzigd.
Orange go plus
Orange go plus
- Splitter
- Elite Poster
het zijn zulke zaken waardoor ik eigenlijk voorstander ben van 1 netbeheerder (coax/koper/fiber) en daarnaast de aanbieders.
op voorwaarde dat het systeem dan correct uitgewerkt zou worden, gebeuren deze problemen niet (en zijn overstappen veel sneller te regelen)
op voorwaarde dat het systeem dan correct uitgewerkt zou worden, gebeuren deze problemen niet (en zijn overstappen veel sneller te regelen)
- fryelectro
- Elite Poster
Ik denk dat zoiets nog wel gaat gebeuren want dit klinkt wederom werk voor het bipt / ombudsman telecom.
Orange go plus
Orange go plus
-
- Moderator
- Contacteer:
Je moet hier inderdaad niks van betalen, ik wou alleen duidelijk maken dat er dus wel een tech aan te pas moet komen. En het is die tech die aan de hand van codes moet doorgeven of je wel al dan niet moet betalen later. Codes die vaak zo onduidelijk zijn dat hij er zelf niet aan uit geraakt...Loeri schreef:Wij hebben toch niks extra moeten betalen hoor.. Hier in de pdf van de bestelling staat er alleen de kosten voor het abonement 35.95€ + 50€ activatiekosten.krisken schreef:Ik kan natuurlijk verkeerd zijn maar dxADSL = ADSL = vanuit de centrale zelf. In de veronderstelling dat je EDPnet hebt op VDSL2 en niet op ADSL komt jouw internet nu vanuit de ROP. Er is dus weldegelijk werk voor de technieker : in de centrale moet hij de jumper tussen de VN en de vertikale blokken rechtstreeks trekken ipv via de ADSL poorten. En op de KVD moet hij de jumper tussen de voeding en jouw lijn verwijderen (die staat bij ADSL rechtstreeks) en deze laten lopen naar de VDSL2 blokken in de KVD. Er is dus weldegelijk werk voor de tech! Ook moet een huisbezoek afgelegd worden bij adsl => vdsl om te checken of er geen stubs op je lijn zitten en meestal moet ook nog het gewone telefooncontact afgebroken worden en de nieuwe NTP gezet worden (6-polige splitter).on4bam schreef:Ik ben van DxADSL (scarlet dus) naar EDP gegaan zonder ingreep. login/pass aanpassen en done.
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Je bent verkeerdkrisken schreef: Ik kan natuurlijk verkeerd zijn maar dxADSL = ADSL = vanuit de centrale zelf. In de veronderstelling dat je EDPnet hebt op VDSL2 en niet op ADSL komt jouw
Ik had al VDSL bij DxADSL (long story short: 20/1 profiel ADSL dat verlaagde bij overname en dus werd ik uit goodwill op VDSL gezet omdat mijn snelgeid anders lager zou geworden zijn)
Ik had dus VDSL bij DxADSL en heb alleen mijn login/pass aangepast bij omschakeling naar EDP.
50 Euro activatie maar geen tech.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Moderator
- Contacteer:
In dat geval gaat mijn verhaal niet op natuurlijk
Telefonie = EDPnet + OVH
- fryelectro
- Elite Poster
Update: man man man...
Waarschijnlijk een vergissing in die zin dat ze zien dat er al een koperpaar in gebruik is en dat ze dus een extra koperpaar willen trekken voor hun signaal, maar ondertussen zijn we dus weeral een paar dagen kwijt. Toch niet eenvoudig, van provider veranderen
Voor alle duidelijkheid: Ik heb reeds een internetaansluiting bij Belgacom die ik wil overzetten naar edpnet. Ik heb een sync van 50/6, zeer goede lijnwaarden en sinds een paar dagen sync ik zelfs op 70/6.Edpnet heeft zonet melding gekregen van Belgacom dat er bijkomende graafwerken (SNA = Small Network Adaptation) nodig zijn om internet te kunnen voorzien op uw adres. Deze graafwerken houden in dat Belgacom een aantal extra koperparen fysiek dient te trekken tot aan het intropunt van uw locatie.
Dit kan verschillende redenenen hebben; alle huidige koperparen zijn in gebruik voor andere diensten of de huidige vrije koperparen zijn van onvoldoende kwaliteit om u de gevraagde service te kunnen leveren. Dit zorgt uiteraard voor een langere opleveringstermijn (minstens 6 weken) en er zal 2 tot 3 keer een technieker ter plaatse moeten langskomen. Dwz dat er iemand aanwezig zal moeten zijn op dat ogenblik.
Deze werken kosten éénmalig 450 euro excl. BTW / 544,50 euro incl. BTW. Gezien deze kostprijs, vragen wij uiteraard eerst uw goedkeuring vooraleer we deze werkzaamheden laten uitvoeren. Als de werkzaamheden klaar zijn, zal u hiervan een factuur ontvangen.
Waarschijnlijk een vergissing in die zin dat ze zien dat er al een koperpaar in gebruik is en dat ze dus een extra koperpaar willen trekken voor hun signaal, maar ondertussen zijn we dus weeral een paar dagen kwijt. Toch niet eenvoudig, van provider veranderen
Orange go plus
Orange go plus
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
- Bedankt: 53 keer
- Contacteer:
Zo das wel héél apart.
Ben je zeker dat je maar 1 koperpaar gebruikt?
Normaal als je een 2de VDSL aansluiting wilt herlassen ze gewoon het retourpaar voor 50€... (tenzij je geen retourpaar hebt (raar)).
Natuurlijk gaat dat laatste niet op...
Bel gewoon is naar edpnet en leg alles uit.
Ben je zeker dat je maar 1 koperpaar gebruikt?
Normaal als je een 2de VDSL aansluiting wilt herlassen ze gewoon het retourpaar voor 50€... (tenzij je geen retourpaar hebt (raar)).
Natuurlijk gaat dat laatste niet op...
Bel gewoon is naar edpnet en leg alles uit.
- fryelectro
- Elite Poster
zeer zeker Toen ik in 2009 naar Belgacom ging voor VDSL2 hebben ze mijn vorige adsl abo op mijn ander paar gezet zodat ik tijdelijk beide kon gebruiken. Heeft dat nu met die raw copper te maken dat ze zich vergissen, ik snap er niets van. Ik heb het voorlopig via e-mail geregeld, maar als ze morgen geen duidelijke status kunnen geven ga ik inderdaad wel eens bellen.gunmaster schreef:Ben je zeker dat je maar 1 koperpaar gebruikt?
Orange go plus
Orange go plus
- Splitter
- Elite Poster
"herlassen ze gewoon het retourpaar voor 50 euro" ... in welke wereld leef jij gunmaster
mss dat het voor BGC klanten 50 euro kost ofzo? maar over het algemeen dacht ik dat bgc de kost voor zichzelf neemt en de olo's het doorrekenen.
fryelectro: ik heb het ergens in deze draad al gezegd gehad dacht ik, niet?
je hebt 1 geschikt paar, 1 actieve lijn daarop, en het systeem (en bepaalde bipt reglementeringen) laten het niet toe "zomaar" dat over te nemen.
het is zoals in je quote:
"Dit kan verschillende redenenen hebben; alle huidige koperparen zijn in gebruik voor andere diensten ",
en dus krijg je dankzij het geweldig automatische systeem geen aansluiting zonder een vrij paar.
stap over naar TN en daarna naar EDP, geen enkel probleem, want je paar (dat nu dus niet vrij is, maar in gebruik door bgc) is ineens wel geschikt.
je moet toch houden van de logica in belgie, niet?
mss dat het voor BGC klanten 50 euro kost ofzo? maar over het algemeen dacht ik dat bgc de kost voor zichzelf neemt en de olo's het doorrekenen.
fryelectro: ik heb het ergens in deze draad al gezegd gehad dacht ik, niet?
je hebt 1 geschikt paar, 1 actieve lijn daarop, en het systeem (en bepaalde bipt reglementeringen) laten het niet toe "zomaar" dat over te nemen.
het is zoals in je quote:
"Dit kan verschillende redenenen hebben; alle huidige koperparen zijn in gebruik voor andere diensten ",
en dus krijg je dankzij het geweldig automatische systeem geen aansluiting zonder een vrij paar.
stap over naar TN en daarna naar EDP, geen enkel probleem, want je paar (dat nu dus niet vrij is, maar in gebruik door bgc) is ineens wel geschikt.
je moet toch houden van de logica in belgie, niet?
- fryelectro
- Elite Poster
thx Splitter. Wilt dat nu zeggen dat ik geen klant kan worden of dat ze manueel moeten ingrijpen?
Orange go plus
Orange go plus
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
- Bedankt: 53 keer
- Contacteer:
Wel toen ik hier mijn 2e VDSL wou hebben ze dat zo gedaan.Splitter schreef:"herlassen ze gewoon het retourpaar voor 50 euro" ... in welke wereld leef jij gunmaster
Alles via edp, volgens mij was ik 50€ (of zelfs niks kwijt) en BGC techniekers kwamen een gat graven en het herlassen.
- Splitter
- Elite Poster
tgoh...
uiteindelijk denk ik dat je echt niet veel keuzes hebt...
- je kan een 2de bgc lijn aanvragen (dan doet bgc de laswerken gratis en heb je 2 rechtstreekse paren, waardoor je dit niet meer zal voorhebben)
- je kan alles overzetten naar TN
- je kan na 6 maanden van TN naar EDP en dan heb je er ook geen extra kosten aan
persoonlijk zou ik het zo doen: nu naar TN, dan naar EDP, en als je ooit terug naar BGC wil, laat je hun eerst aansluiten voor je EDP opzegt.
dan moeten ze ook lassen en is het op hun kosten dat je 2 rechtstreekse paren hebt.
naar EDP gaan zonder die laswerken is geen werk van lange adem, maar eerder eentje van GEEN adem.
ik heb het ooit geprobeerd toen ik van scarlet naar bgc ging, en na meer dan een jaar heb ik opgegeven en BGC gewoon de laswerken laten doen,
die natuurlijk absurd waren.
maar gezien het mij niets extra heeft gekost, deden ze maar op
ik heb hier dus nu 2 vdsl geschikte paren and i'm loving it. (alhoewel... 2 actieve aansluitingen hebben er wel voor gezorgd dat ik geen 70mbps zal krijgen)
@gunmaster: hmm, vreemd? ofwel heeft edp je zo graag dat ze een deel van de kost zelf op zich hebben genomen natuurlijk
uiteindelijk denk ik dat je echt niet veel keuzes hebt...
- je kan een 2de bgc lijn aanvragen (dan doet bgc de laswerken gratis en heb je 2 rechtstreekse paren, waardoor je dit niet meer zal voorhebben)
- je kan alles overzetten naar TN
- je kan na 6 maanden van TN naar EDP en dan heb je er ook geen extra kosten aan
persoonlijk zou ik het zo doen: nu naar TN, dan naar EDP, en als je ooit terug naar BGC wil, laat je hun eerst aansluiten voor je EDP opzegt.
dan moeten ze ook lassen en is het op hun kosten dat je 2 rechtstreekse paren hebt.
naar EDP gaan zonder die laswerken is geen werk van lange adem, maar eerder eentje van GEEN adem.
ik heb het ooit geprobeerd toen ik van scarlet naar bgc ging, en na meer dan een jaar heb ik opgegeven en BGC gewoon de laswerken laten doen,
die natuurlijk absurd waren.
maar gezien het mij niets extra heeft gekost, deden ze maar op
ik heb hier dus nu 2 vdsl geschikte paren and i'm loving it. (alhoewel... 2 actieve aansluitingen hebben er wel voor gezorgd dat ik geen 70mbps zal krijgen)
@gunmaster: hmm, vreemd? ofwel heeft edp je zo graag dat ze een deel van de kost zelf op zich hebben genomen natuurlijk
- fryelectro
- Elite Poster
@Edpnet: check PB.
Ondertussen geen status van klantendienst gekregen...
Ondertussen geen status van klantendienst gekregen...
Orange go plus
Orange go plus
- EDPnet
- ISP Official
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
We horen hier net van helpdeskverantw. dat iemand jou vandaag heeft proberen te bellen. Maar er gaat nu nog eens geprobeerd worden op gsmnr.
internet, fiber & telephony
- fryelectro
- Elite Poster
Update: daarstraks belde een vriendelijke dame van edpnet:
- om zich te verontschuldigen voor het misverstand
- dat ik mijn lijnnummer opnieuw moest doorgeven terwijl ik dit al sinds gisteren in het ticket had gezet.
- dat maandag dit dossier opnieuw bekeken wordt (want de bestelling zal waarschijnlijk nu geannuleerd en opnieuw ingegeven moeten worden, maar dit was nog niet zeker)
- dat ik mij moet voorbereiden op een wachttijd tussen 6 en 8 weken voor oplevering. En neen dit heeft volgens de klantendienst niets te maken met mijn dossier maar geldt sinds deze week (letterlijk sinds de briefing van het management vandaag) voor elke nieuwe klant. Dat ik mijn originele bestelling eigenlijk vorige week heb geplaatst deed niets terzake. Ik heb wel gezegd dat ik dat niet fair vind gezien ik er niet voor gezorgd heb dat dit nu allemaal opnieuw moet ingeboekt worden. De reden van deze vertraging kon ze mij ook niet geven behalve dat het een beslissing is van het management en dat het te maken zou hebben met personeelstekort.
- op mijn vraag bij wie ik mijn beklag moest doen vroeg ze me om dit toe te voegen aan het ticket zodat ze dit dan kon doorspelen aan het management.
Orange go plus
Orange go plus
- fryelectro
- Elite Poster
update:
- Belangrijkst is dat ze dus zonder probleem een raw copper van Belgacom zouden kunnen overnemen.
- De vertraging op nieuwe orders van 6-8 weken zou niet van toepassing zijn op mijn bestelling.
- Provisioning gaat mij een installatiedatum geven.
Orange go plus
Orange go plus
- fryelectro
- Elite Poster
Volgens de info die ik gekregen heb, alle nieuwe bestellingen sinds vorige week donderdag 21/3. Ik heb de indruk dat er inderdaad wel één en ander foutloopt.
update 30/3:
Gisteren kreeg ik plots volgende mail van Edpnet:
Ik heb direct getracht om contact op te nemen via mail en telefoon, echter geen reactie. Ze hebben mij dus ook niet op de hoogte gebracht dat "er iets tussen zou komen" De lijn zelf staat ook in "Waiting for fulfillment completion" status.
Ik weet dus niet of ik nu geactiveerd ben of niet en of ik de edpnet credentials in mijn modem mag invoeren (aangezien ik nog steeds op Belgacom VDSL zit via raw copper).
Waarom is dit allemaal zo moeilijk?
update 30/3:
Gisteren kreeg ik plots volgende mail van Edpnet:
Dat was dus een mail om te zeggen dat de activatie zou gebeuren op 29/3, de mail werd dus ook verstuurd op 29/3U kunt nu al vrijdag 29/03/2013 in uw agenda noteren, want als alles goed gaat, activeert edpnet die dag het abonnement van uw onderneming.
Komt er toch iets tussen dan brengen wij u uiteraard zo snel mogelijk op de hoogte.
Ik heb direct getracht om contact op te nemen via mail en telefoon, echter geen reactie. Ze hebben mij dus ook niet op de hoogte gebracht dat "er iets tussen zou komen" De lijn zelf staat ook in "Waiting for fulfillment completion" status.
Ik weet dus niet of ik nu geactiveerd ben of niet en of ik de edpnet credentials in mijn modem mag invoeren (aangezien ik nog steeds op Belgacom VDSL zit via raw copper).
Waarom is dit allemaal zo moeilijk?
Orange go plus
Orange go plus
- fryelectro
- Elite Poster
Enfin. Vandaag uiteindelijk geactiveerd geraakt.
speedtest:
Upload is bijna even snel als bij Belgacom terwijl ik toch zou verwachten dat dit een beetje zou stijgen (Ik zat bij BGC op een Intense met 5 mbit upload en Edpnet zou met nu 6 mbit moeten geven):
Vermoedlijk dus nog iets mis...
Ik hoopte ook mijn om mijn 70/6 profiel verder te kunnen benutten ook al wordt dit nog niet officieel aangeboden door edpnet, maar daar is spijtig genoeg niets van aan.
speedtest:
Upload is bijna even snel als bij Belgacom terwijl ik toch zou verwachten dat dit een beetje zou stijgen (Ik zat bij BGC op een Intense met 5 mbit upload en Edpnet zou met nu 6 mbit moeten geven):
Vermoedlijk dus nog iets mis...
Ik hoopte ook mijn om mijn 70/6 profiel verder te kunnen benutten ook al wordt dit nog niet officieel aangeboden door edpnet, maar daar is spijtig genoeg niets van aan.
Orange go plus
Orange go plus