Het is Koekoestraat 70 (a) in MelleAnD schreef:Ja en ik ben van Melle, koekoeksstraat 25
Nicknames
- flamenca
- Pro Member

- Contacteer:
flamenca= spaans voor Vlaamse
(ff offtopic verder
)Zeg, een vrouw moet dat trouwens ook ooit eens aanleren van de was en de plas zenne... denk nie dat dat een ingebakken gen is... Ben net drie maand naar Spanje geweest voor stage en dat was de beste leerschool !!!
flamenca
(ff offtopic verder
flamenca
Jaja, de meeste post's in dit topic zijn toch goed geantwoord vind ik.(ut screenshots: waarom zou ik nu moeten weten wie er na iedere match heeft gewonnen?)[DmW]_BkE schreef:foxxie girl: Marto doet het gewoon om een post bij te hebben, daar moet je gewoon aan wennen![]()
OOh, en de moderators dan, die doen het ook zeker daarvoor.foxxy girl schreef:da ben ik al wel lichtelijk gewoon, kijk maar eens hoeveel post hij al heeft[DmW]_BkE schreef:foxxie girl: Marto doet het gewoon om een post bij te hebben, daar moet je gewoon aan wennen![]()
Spock: Met al die screenshots van UT!Spock schreef:jomma, hij is er al van 2003. Als jij zo verder doet zit jij heel wat verder dan Marto binnen een klein jaartje
Laatst gewijzigd door MaRtO 28 jul 2004, 10:07, in totaal 1 gewijzigd.
kuch met je bedoeling van de stelling te ontkrachten heb je weer bewezen dat de stelling waar is,
l
tip: lees eerst heel de thread en geef een reply in 1 keer, valt er je nog iets binnen gebruik dan de editknop(wijzig)
l
tip: lees eerst heel de thread en geef een reply in 1 keer, valt er je nog iets binnen gebruik dan de editknop(wijzig)
de pispaal <<
- AnD
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 428 keer
- Bedankt: 113 keer
Ja dat vind ik ook, overal moet Marto iets zeggen en meestal zijn het van die prullekes. Doe gelijk Mr.Cide zegt, gebruik de edit knop.Mr.Cide schreef:kuch met je bedoeling van de stelling te ontkrachten heb je weer bewezen dat de stelling waar is,
l