Nicknames
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Ik ben zelf een enorme Star Trek-fan zoals Meon bvb dat ook is. De orginele serie is voor mij nog altijd iets speciaal. Zelf identificeer ik mezelf met Spock omdat hij toch de meest logische van allen is en dat weet te combineren met toch heel wat menselijke trekjes.
-
- Administrator
- Contacteer:
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Sub Zero schreef:Sub Zero, naar het karakter uit Mortal Combat. Ik heb altijd koude handen en voeten en sommige mensen vinden mij soms emotieloos.
Cheers
Dat zeggen ze van Spock ook.. welkom in de club, zou ik zeggen!
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Sasuke (karakter uit een anime: naruto)
Maar de reden waarom ik die gebruik heeft te maken met mijn vroegere nick. Ik had 2 nicks (irc: X-2datop en ub: siske) en ik wou er 1 algemene hebben.
Aangezien Sasuke qua uitspraak (Saas"kee) dicht bij Siske ligt én het een voor de hand liggend karakter was uit één van m'n favoriete anime's heb ik die dus genomen.
grtz,
Sasuke
Maar de reden waarom ik die gebruik heeft te maken met mijn vroegere nick. Ik had 2 nicks (irc: X-2datop en ub: siske) en ik wou er 1 algemene hebben.
Aangezien Sasuke qua uitspraak (Saas"kee) dicht bij Siske ligt én het een voor de hand liggend karakter was uit één van m'n favoriete anime's heb ik die dus genomen.
grtz,
Sasuke
-
- Member
- Contacteer:
Ik ben al jaren een /. lezer. En daar heb ik de term joe sixpack of jan modaal tegengekomen en sinds dien gebruik ik die dan ook
-
- Premium Member
Wel de mijne stamt af van een MSN game group waar ik bij gegaan ben voor ik zelfs internet had.
Ik had daar ne nickname nodig op MSN en gamefreak was al bezet en ik heb daar toen gewoon 977 achter gezet.
En heb die nick sindsdien niet meer veranderd al hoewel het eens tijd word dak dat zou doen want ik game al een jaar ver nooit meer.
Eerder moviefreak977 of PCfreak977.
Ik denk dat moviefreak977 nu toch het meest passend is, ik heb ver al mijn film's al meer dan 2 keer gezien.
Met een record van 15 keer national security.
Ik had daar ne nickname nodig op MSN en gamefreak was al bezet en ik heb daar toen gewoon 977 achter gezet.
En heb die nick sindsdien niet meer veranderd al hoewel het eens tijd word dak dat zou doen want ik game al een jaar ver nooit meer.
Eerder moviefreak977 of PCfreak977.
Ik denk dat moviefreak977 nu toch het meest passend is, ik heb ver al mijn film's al meer dan 2 keer gezien.
Met een record van 15 keer national security.
-
- Premium Member
Spacekiek schreef:eerst spacecake , dan spacekeek, dan speeskeek, dan speeskiek, dan spacekiek
Toevallig bij boxke.be gewerkt vroeger want spacecake is naam van hun ex server.
Die nu in het bezit is van 1 van de werknemers en bij puur toeval ben ik via via diene zijn broer zonder het te weten leren kennen.
Miles, wat stelt jouw Avatar voor...ik heb het al eens ergens gezien maar ik weet niet wat het is?
Vroeger eens mistral, dan Bleu-Sky, tot ik er op attend gemaakt werd dat het Blue-Sky moest zijn. (Sky van Skynetter) en (Bleu was een foutive vertaling voor blauw)
Heb ooit eens gegoochled naar Blue-Sky en kwam op een plezante site uit. (Klik daar op enter site)
Of nog wetenswaardig
Grtz,
Heb ooit eens gegoochled naar Blue-Sky en kwam op een plezante site uit. (Klik daar op enter site)
Of nog wetenswaardig
Grtz,
Laatst gewijzigd door Blue-Sky 03 jul 2004, 14:35, in totaal 1 gewijzigd.
- foxxy girl
- Pro Member
dees is nog eens nen leuke topic,
ik noem gewoon tinne.
kunde da eigenlijk nog veranderen, ik weet nog niet wat ik ervan wil maken, maar ik zal wel iets orgineels bedenken.
groetjes tinne
ik noem gewoon tinne.
kunde da eigenlijk nog veranderen, ik weet nog niet wat ik ervan wil maken, maar ik zal wel iets orgineels bedenken.
groetjes tinne
groetjes foxxy
- foxxy girl
- Pro Member
heyyyyy allerliefste moderaters,
willen julie mijn nickname even veranderen in "foxxy girl"
van de film "goldmember" waar austin powers in meespeelt, en dien is gewoon kei goed.
willen julie mijn nickname even veranderen in "foxxy girl"
van de film "goldmember" waar austin powers in meespeelt, en dien is gewoon kei goed.
groetjes foxxy
- foxxy girl
- Pro Member
heyyyyyyyy bedankt
:kiss::kiss::kiss::kiss:
:kiss::kiss::kiss::kiss:
groetjes foxxy
- foxxy girl
- Pro Member
lol
ik zalt eens direct gaan veranderen.
ik zalt eens direct gaan veranderen.
groetjes foxxy
- foxxy girl
- Pro Member
welke maten moeten zo'n avetar's hebben, kan ik er mss ook eens eentje (proberen) te maken.
en nu bewegen mijn banaatjes weeral niet meer
en nu bewegen mijn banaatjes weeral niet meer
groetjes foxxy