Nokia Lumia 800... en dan kan je discussieren over Windows Phone versus Android... maar wat zou je vriendin gebruiken dat Windows Phone niet heeft ?FunkStar schreef:De vriendin wil terug een smartschool maar wil maar €200 euro (max.) uitgeven, voor iets deftig moet je dan hier toch al serieus zoeken.
Jiayu G3 Smartphone
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
- Bedankt: 260 keer
Zo heeft DHL het aan mij uitgelegd. (ik betaalde BTW op mijn Ainol Novo 7 Fire)... Of toch als de papieren aan de chinese kant juist ingevuld werden (volgens de regels van DHL moet dat, maar toch doen ze het niet altijd) en er langs de buitenkant een factuur is. Indien er geen documenten zijn, dan pas heb je "kans" op onderschept te worden, aangezien ze niet weten wat erin zit.Tim H. schreef:lijkt mij niet te kloppen....heb al meermaals een pakketje uit Hong Kong laten overkomen..en zowel bij DHL als de air mail is er kans dat je douane hebt..of niet als je geluk hebt....
3 pakketjes op 4 hebben trouwens geen douane kosten (bij mij)
Probleem is, dat eens ze het opendoen, en er geen rekening aanwezig is, mogen zij schatten hoeveel het waard is. En als je daar niet mee akkoord gaat, gaat er een hele procedure van start, en duurt het wel even voor je het krijgt.
- darkzero
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
feit is gewoon dat EMS en DHL veel sneller zijn maar gewoon meer kans op douanekosten hebben. het is zeker niet zo dat het ALTIJD wordt gecontroleerd. heb ook al paketten van hong kong gehad die soms wel en soms niet werden tegengehouden.
bij air mail is er ook nog kans maar die is veel kleiner.
maar in dit geval met de g3 maakt het mij niet uit of ik 'm over 14 dagen of over 2 maanden heb (natuurlijk wel liever als 'm sneller hier is
)
bij air mail is er ook nog kans maar die is veel kleiner.
maar in dit geval met de g3 maakt het mij niet uit of ik 'm over 14 dagen of over 2 maanden heb (natuurlijk wel liever als 'm sneller hier is

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 41 keer
Ondertussen al 4 Jiayu G3's laten overkomen (via Mixeshop met DHL) en nog geen enkele keer douanekosten gehad !Dima_2005 schreef:Trouwens, even ter info.
Bij DHL is er ALTIJD douane... Bij verzending moet de winkel de waarde opgeven en eventueel een factuur bijvoegen. Op basis van die factuur wordt het bedrag berekend. Het is 10€ + 21% vh bedrag voor bedragen tussen 45 en 150€.
DHL betaalt dat direct en je kan je pakje in ontvangst nemen, eens jij dat bedrag aan hun betaalt (telefonisch via kredietkaart, of langskomen en bancontact)...
- darkzero
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
heb je al gemeld en dan heb je gewoon al 4x geluk gehad. je kan er nog meer bestellen en geluk blijven hebben natuurlijk.
maar ik geef niet graag 30€ transportkosten aan dhl als het ook gratis kan maar gewoon wat langer duurt
maar ik geef niet graag 30€ transportkosten aan dhl als het ook gratis kan maar gewoon wat langer duurt
- bke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 6 keer
Ik twijfel nog steeds om dit toestel aan te schaffen. Zijn er al ervaringen ondertussen?
Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
- Bedankt: 30 keer
Heb je hem ondertussen al? Wat zijn je ervaringen? Gebruik je hem als dual sim?darkzero schreef:net een g3 besteld via banggood voor 153,56€. gratis verzending met air parcel register.
had geen zin om extra te betalen vr dhl of wat dan ook omdat er dan beetje meer kans is op douane.
nadeel is wel dat 't langer duurt (20 dagen?) eer ik 'm heb maar dient toch als 2de gsm dus maakt niet uit voor mij.
ook ineens micro sd van 64gb gekocht op ebay.
ben es benieuwd!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 41 keer
Heb er ondertussen al 4 laten overkomen (Vriendin, zus, vader, kozen) en van geen enkele persoon krijg ik klachten.
Heb ze allen geupdate tot en met de officiële beta versie van Android 4.1.2.
Heb ze allen geupdate tot en met de officiële beta versie van Android 4.1.2.
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
ik was er enorm tevreden van... maar heb een probleem gekregen met het scherm (deel van het touchscreen weigert dienst).
en via mixeshop... die weten van niks natuurlijk (vermeld het woordje probleem en ze laten zich niet meer horen)
benieuwd of er hier ergens herstelling van dat toestel mogelijk is, want ik was er echt wel tevreden van!!
en wat betreft de G4 die eraan komt: dat is een 5" scherm, is mij toch echt wat te groot, dus idd als je nog twijfelt kan je die overwegen,
maar een gsm die al in de buurt komt van de grootte van een (klein) tablet moet ik niet hebben
al is het natuurlijk ieder zijn keus.
en via mixeshop... die weten van niks natuurlijk (vermeld het woordje probleem en ze laten zich niet meer horen)
benieuwd of er hier ergens herstelling van dat toestel mogelijk is, want ik was er echt wel tevreden van!!
en wat betreft de G4 die eraan komt: dat is een 5" scherm, is mij toch echt wat te groot, dus idd als je nog twijfelt kan je die overwegen,
maar een gsm die al in de buurt komt van de grootte van een (klein) tablet moet ik niet hebben

al is het natuurlijk ieder zijn keus.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
- Bedankt: 85 keer
De G4 heeft een 4.7" display.
http://www.jiayu.nl/specificaties-jiayu-g4/
200€ voor zo'n specificaties
De G5 zou ook al in de planning staan, en een S1 met full HD scherm.
http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... es/1535225
http://www.jiayu.nl/specificaties-jiayu-g4/
200€ voor zo'n specificaties

De G5 zou ook al in de planning staan, en een S1 met full HD scherm.
http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... es/1535225
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
- Splitter
- Elite Poster
oeps, sorry, 4.7 ipv 5 dan 
maar ik stop bij 4.5, en jiayu heb ik dus spijtig weinig vertrouwen in door het gebrek aan herstelmogelijkheden...
ze zouden hier best wel een EU kantoortje mogen openen en officieel op de europese markt komen,
dat zou iedereen wel apprecieren denk ik (behalve de big boys zoals apple en samsung
)

maar ik stop bij 4.5, en jiayu heb ik dus spijtig weinig vertrouwen in door het gebrek aan herstelmogelijkheden...
ze zouden hier best wel een EU kantoortje mogen openen en officieel op de europese markt komen,
dat zou iedereen wel apprecieren denk ik (behalve de big boys zoals apple en samsung

- iceke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
- Bedankt: 611 keer
Via skype kan je hen bijna elke morgen bereiken... RMA is ook geen probleem.. PM voor adres.Splitter schreef: en via mixeshop... die weten van niks natuurlijk (vermeld het woordje probleem en ze laten zich niet meer horen)
Er is trouwens een italiaanse webshop die vervangonderdelen heeft voor de G3, ben ff de naam kwijt. maar google is je beste vriend.
- bke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 6 keer
Ik lees inderdaad op Tweakers.net dat er veel problemen zijn met het scherm / gps signaal, hierdoor twijfel ik sterk omdat RMA naar zo'n webshop een hele rompslomp is... 

Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
- iceke
- Elite Poster
Als je twijfelt koop je toch gewoon een Samsung/Nokia/HTC ? Jullie lezen teveel, elk klein akkefietje wordt uitvergroot op de fora..(en meestal komt dit dan nog door de custom rom's die ze draaien)
De officiele beta rom werkt goed, geen problemen met de gps, met de camera, enz... Als je scherm defect is koop je toch een nieuw scherm ? net zoals wanneer je je iphone laat vallen...
De officiele beta rom werkt goed, geen problemen met de gps, met de camera, enz... Als je scherm defect is koop je toch een nieuw scherm ? net zoals wanneer je je iphone laat vallen...
- Splitter
- Elite Poster
iceke: zo hard klaag ik niet (het is een FAN-TAS-TISCH toestel zelfs), maar je kan er niet omheen dat er best een hele groep is met fabrieksfoutjes...
ik heb er geen custom rom (ook niet officiele beta) opgezet, ik heb hem niet laten vallen, ... het is puur een fabricagefout.
en wie zegt dat het het scherm zelf is?
het kan het glas zijn, de digitizer, ...
maar het probleem met dat scherm zorgt er dus voor dat ik de gsm totaal niet nuttig kan gebruiken...
en of het nu een chinees toestel van 200 euro of een europees toestel van 600 euro betreft, fabricagefouten zullen overal wel zijn,
maar het gaat erom hoe deze worden afgehandeld (en dat is niet zo evident
)
ik ga iig proberen mixeshop nog eens vast te krijgen op skype en laat het wel weten
ik heb er geen custom rom (ook niet officiele beta) opgezet, ik heb hem niet laten vallen, ... het is puur een fabricagefout.
en wie zegt dat het het scherm zelf is?
het kan het glas zijn, de digitizer, ...
maar het probleem met dat scherm zorgt er dus voor dat ik de gsm totaal niet nuttig kan gebruiken...
en of het nu een chinees toestel van 200 euro of een europees toestel van 600 euro betreft, fabricagefouten zullen overal wel zijn,
maar het gaat erom hoe deze worden afgehandeld (en dat is niet zo evident

ik ga iig proberen mixeshop nog eens vast te krijgen op skype en laat het wel weten
- iceke
- Elite Poster
Ik had het dan ook niet tegen u
Kijk, als je een China gsm koopt moet je kunnen leven met die dingen, ... 22€ transport en je GSM 2 maanden kwijt
Nu, dat scherm is puur een fabricage fout, de andere dingen worden gewoon uitvergroot op diverse fora waar gastjes constant met hun Smartphone kloten (niks mis mee, uiteindelijk koop je hem daarvoor, anders kan je beter een iphone kopen )

Kijk, als je een China gsm koopt moet je kunnen leven met die dingen, ... 22€ transport en je GSM 2 maanden kwijt

Nu, dat scherm is puur een fabricage fout, de andere dingen worden gewoon uitvergroot op diverse fora waar gastjes constant met hun Smartphone kloten (niks mis mee, uiteindelijk koop je hem daarvoor, anders kan je beter een iphone kopen )