Snow: nieuwe triple play provider (BASE)

Nieuws omtrent telecom
Argon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1199
Lid geworden op: 21 mei 2007, 22:26
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 41 keer

Ok, concreet:
Je moet dus (in mijn geval) eerst de scarlet lijn opzeggen en daarna Snow aanvragen. Ondertussen verplaatst Snow X maal uw afspraak en zit je enkele dagen/weken zonder internet/TV/vaste telefonie... ?

Kan toch niet hoop ik? We zijn 2013 !
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 mar 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

argon: jep...

van zodra je dus zonder internet zit zal er volgens dat systeem een beschikbare technische situatie zijn...
en kan je worden aangesloten... nadat je dus gek bent geworden van de ontwenning :)

andere oplossing is dus belgacom aanvragen (zij komen dan wél braafjes de laswerken uitvoeren terwijl scarlet nog werkt),
en dan heb je 2 paren beschikbaar om te switchen tussen dsl operatoren.

geen idee of er nog andere operatoren zijn die de kosten van laswerken op zich nemen als er moet herlast worden,
maar ik ben er vrij zeker van dat snow deze kost niet zal dragen en dus "technisch onmogelijk".
ze gaan enkel de klanten willen waar ze zelf geen kost moeten insteken vermoed ik.
Argon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1199
Lid geworden op: 21 mei 2007, 22:26
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 41 keer

Oke, hier stopt dan mijn wens om over te schakelen naar Snow. Je kan in 2013 toch niet menen dat je X dagen/weken zonder internet/TV/telefoon zit omdat je wil overschakelen van provider !

Zeker als je al niet kan vertrouwen op de installatiedata dat men u doorgeeft.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 mar 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

Argon: dat ga je hebben met elke dsl provider zolang er een actieve lijn is (als dat dus reeds vdsl is)

moest je meer dan 2 paar hebben als invoer (bv appartementsblok) of moesten er reeds 2 rechtstreekse paren zijn,
dan is er geen enkel probleem.
ook is er geen probleem als de operator de laswerken betaalt/laat uitvoeren (kan je bij snow wel naar fluiten vermoed ik).
voor de rest... sja, ooit zullen die regeltjes wel veranderen zeker?
Argon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1199
Lid geworden op: 21 mei 2007, 22:26
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 41 keer

2 rechtstreekse paren: gaat dit dan over het korte paar (die rechtstreeks naar de hoek van het straat vertrekt) en het lange paar?
Zou dus willen zeggen als ik momenteel op de korte lus zit bij Scarlet dat men mij voor Snow op de lange lus zal stoppen, wat natuurlijk niet ten goede komt voor de lijnkwaliteit.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 mar 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

argon: is idd het korte en lange paar.
vdsl zetten ze niet over het lange (retour) paar, dus daarom is het "technisch onmogelijk" als dat korte paar reeds in gebruik is voor een vdsl lijn.
indien dat enkel pstn of adsl is, maakt het niet uit (dan worden ze gewisseld)
Fliz
Pro Member
Pro Member
Berichten: 415
Lid geworden op: 18 aug 2006, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 30 keer

Zeer negatief wat ik hier allemaal lees.. :s Ik hoop dat dit allemaal tijdelijke opstartproblemen zijn.. Ik wacht nog op iets van informatie na mijn bestelling; tot nu toe is het stil gebleven. Ik heb een week geleden besteld.
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Ik ben van Scarlet naar Belgacom overgestapt en de technieker heeft gewoon hetzelfde koperpaar behouden, ik kon zelfs nog inloggen met m'n Scarlet login na een 'aanpassing' in de centrale ofzoiets...Scarlet was toen nog niet opgezegd.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1626
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer

Splitter schreef:ook is er geen probleem als de operator de laswerken betaalt/laat uitvoeren (kan je bij snow wel naar fluiten vermoed ik).


Waarom rekent de operator de kosten voor de laswerken gewoon niet door aan de klant en waarschuwt deze voor de eventuele bijkomende kosten?

Dit zou toch wel een betere werkwijze van snow zijn.
Gebruikersavatar
Devilzown
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1247
Lid geworden op: 10 sep 2007, 19:37
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 59 keer

Das een paar honderd euro :P
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1626
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer

Das zou nog steeds een beslissing van de klant moeten zijn, de klant waarschuwen en dan kan die zelf de beslissing maken.
Velen zullen waarschijnlijk niet willen, maar andere wel.

Ik zie ook niet in waarom dat 100 euro's zou moeten kosten, een nieuwe invoer plaatsen bij belgacom kost 30 euro.
http://www.belgacom.be/nl/prive/klantvo ... s_construc
mantaray
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 28 dec 2009, 17:03
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Als ik het bovenste lees en in een appartementsblok woon met 28 appartementen liggen mijn kansen erg slecht ?

Of speelt dat niet mee?
kheyvaert
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 26 jul 2012, 11:43
Locatie: Zaventem
Bedankt: 5 keer

redman schreef:Das zou nog steeds een beslissing van de klant moeten zijn, de klant waarschuwen en dan kan die zelf de beslissing maken.
Velen zullen waarschijnlijk niet willen, maar andere wel.

Ik zie ook niet in waarom dat 100 euro's zou moeten kosten, een nieuwe invoer plaatsen bij belgacom kost 30 euro.
http://www.belgacom.be/nl/prive/klantvo ... s_construc

een Invoer kost 30€ INDIEN er nog een vrij paar beschikbaar is en je huis tegen de stoep staat...
Heb je een voortuin hebt heb je de keus: of je trekt zelf de technische lijn, of belgacom doet dit, en dan hangt het af van de ondergrond hoeveel het kost (per meter)
kheyvaert
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 26 jul 2012, 11:43
Locatie: Zaventem
Bedankt: 5 keer

mantaray schreef:Als ik het bovenste lees en in een appartementsblok woon met 28 appartementen liggen mijn kansen erg slecht ?

Of speelt dat niet mee?


je woont in een woonblok met 28 appartementen.
Stel, alle 28 appartementen zijn aangesloten op het kopernetwerk van belgacom, MAAR vermoedelijk hebben niet alle appartementen Belgacom.
Dus er zijn paren vrij die ze gewoon beneden veranderen.
Dus het kan makkelijk zijn dat er geen lasser dient te komen.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

redman schreef:Waarom rekent de operator de kosten voor de laswerken gewoon niet door aan de klant en waarschuwt deze voor de eventuele bijkomende kosten?


En wie gaat de klant uitleggen dat hij veel geld moet betalen voor een techniek die hij vandaag ook al gebruikt... en het eigenlijk louter een administratief probleempje is.

Als Snow niet kan controleren dat er VDSL2 mogelijk is (omdat het paar nog in gebruik is... voor VDSL2) dan moet de klant dit gewoon kunnen bevestigen dat hij vandaag reeds VDSL2 heeft en dat die lijn kan overgenomen worden.

Ik kan trouwens nog steeds hee moeilijk geloven dat dit de echte reden is... zo ja hadden we hier al veel meer van die dingen moeten gelezen hebben van mensen die overstappen tussen de verschillende VDSL2 providers.
cougare
Plus Member
Plus Member
Berichten: 185
Lid geworden op: 21 nov 2007, 13:24
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 9 keer

Splitter schreef:klopt R2504, probleem is met die opzeg:

- 2 paar intro, waarvan 1tje geschikt voor vdsl
- op dat paar is momenteel bv belgacom actief met vdsl
- je vraagt een vdsl aansluiting van een andere provider, maar zegt belgacom nog niet op
- het systeem checkt en ziet... "nope, technisch onmogelijk: er is geen enkel rechtstreeks paar BESCHIKBAAR"

stel nu dat de opzeg de dag VOOR die controle gebeurd is, en de lijn dus al als "opgezegd" in het systeem staat:

heel de situatie herhaalt zich, met als grote verschil:

- het systeem checkt en ziet "jep, een rechtstreeks paar vrij EN nog aangesloten op een vdsl poort, dus over te nemen"

technisch gezien - op het fysieke niveau - is het dus wél mogelijk om de oude lijn af te koppelen en de nieuwe aan te sluiten,
ook al is de opzeg nog niet afgerond.
echter, technisch gezien - volgens de systemen en afspraken - is het niet mogelijk zolang er nog een signaal van een andere provider over dat paar gaat.

cougare: no offense, maar de helpdesk bestaat volgens mij uit ex-dommel medewerkers :)
die weten écht niet waarover ze het hebben (voor zover ik al het "plezier" gehad heb met hun te praten - mijn voip is trouwens nog steeds niet in orde)

zoals ik het hierboven beschrijf is het wel degelijk de situatie, en de enige "oplossing" is herlassen,
iets wat - tot in het absurde dan nog - weleens afgelast wordt als de opzeg doorgevoerd is, en dat paar dus beschikbaar is geworden.

Splitter no offense, maar ik heb deze info niet van een telefonische medewerker. Ik ben wel degelijk aansluitbaar, en men probeert mij alsnog op 6 maart te installeren.
Ik raad de mensen die ook een niet aansluitbaar-sms gekregen hebben van Snow nog eens te contacteren.

Wordt ongetwijfeld vervolgd ...
Gebruikersavatar
vuurvos
Erelid
Erelid
Berichten: 978
Lid geworden op: 11 jul 2011, 22:34
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
Bedankt: 208 keer
Contacteer:

r2504 schreef:
Splitter schreef:enige "oplossing" is dan dat de operator een laswerk laat uitvoeren om het niet-rechtstreekse paar te laten herlassen,
zodat het dan vervolgens wél in orde is.


Waarom moet men herlassen... je lijn komt toch gewoon toe in dezelfde ROP... zodra je abonnement overgaat stopt het toch bij BGC en is het dan ook vrij volgens mij of niet ?

Uiteraard is dit zo. Wat Splitter ook moge beweren, het is en het blijft onjuist. Denk eens 2 seconden logisch na. Moest je van ISP veranderen (met DSL techniek) en men zou telkens zeggen, "Sorry, dit kan technisch niet want er zit nog traffiek op van je huidige ISP", het zou nogal eens wat stof, wat zeg ik, een woestijnstorm ontketenen waardoor alles gezandstraald zou zijn :angel:

De normale gang van zaken is dat de nieuwe ISP de opzegging vraagt bij de huidige op het moment van de verhuis. As simple as that. Maar goed, als be zij Snow zichzelf in de voet willen schieten, ze doen maar.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

De normale gang van zaken is dat de nieuwe ISP de opzegging vraagt bij de huidige op het moment van de verhuis. As simple as that. Maar goed, als be zij Snow zichzelf in de voet willen schieten, ze doen maar.

Inderdaad!
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 mar 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

vuurvos schreef:De normale gang van zaken is dat de nieuwe ISP de opzegging vraagt bij de huidige op het moment van de verhuis. As simple as that. Maar goed, als be zij Snow zichzelf in de voet willen schieten, ze doen maar.


als de opzeg overeenkomt van datum op datum (en eerst ingevoerd is alvorens de nieuwe aanvraag) klopt wat je zegt.
als de nieuwe provider de opzeg niet zelf regelt, of niet "op tijd", dan zal je in de situatie komen dat ik zeg.
dat het technisch perfect mogelijk is, en dat er genoeg techs zijn die het oude signaal er gewoon afgooien, is een andere zaak.
de beste ervaring is de eigen ervaring: door hier van scarlet naar belgacom te gaan destijds (vdsl naar vdsl) hebben ze het hier herlast,
omdat het zelfs in het BGC systeem "niet beschikbaar" was (zullen ze - hoop ik - voor zichzelf al wel hebben aangepast, but i doubt it)

hoe snow beslist dat er een lijn beschikbaar is of niet... geen idee, beetje met de natte vinger denk ik :)
Gebruikersavatar
vuurvos
Erelid
Erelid
Berichten: 978
Lid geworden op: 11 jul 2011, 22:34
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
Bedankt: 208 keer
Contacteer:

Je wil het dus niet snappen ? Er moet niets, ik herhaal niets gelast worden ! Je hebt géén twee paar nodig. Je uitleg is gewoon onjuist. Het is een puur administratief gegeven. Jij bent het die met de natte vinger te werk gaat. Jouw ervaring met die herlassing heeft jou op een dwaalspoor gezet. Ik werk al te lang in de telecomwereld om te weten hoe het er aan toe gaat. Maar ondanks mijn lange ervaring ben ik nooit te beroerd om mijn ongelijk te geven. Maar in deze heb ik gelijk en jij niet. Jij hebt er blijkbaar een probleem mee om je ongelijk toe te geven :bang:
Gebruikersavatar
Devilzown
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1247
Lid geworden op: 10 sep 2007, 19:37
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 59 keer

Er moet inderdaad niets herlast worden. MAAR dat is buiten Belgacom gerekend, waar het door bureaucratie & regelgeving wel moet.
Hoe dom het ook is, dat zit nu eenmaal in het systeem.
schneider
Plus Member
Plus Member
Berichten: 160
Lid geworden op: 24 mei 2011, 00:10
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 35 keer

Vuurvos heeft wel duidelijk gelijk hoor splitter, ik weet niet waar jij die informatie haalt.
De klant dient tijdens de aanvraag zeer duidelijk te zijn dat ze van provider X naar provider Y willen te gaan. Als de communicatie duidelijk genoeg is word het koper als wijzeging operator ingeleid. Provider Y dient ook te portatie (telefoon nr) te regelen.
Laatst gewijzigd door schneider op 28 feb 2013, 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 mar 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

onthou dat je in belgie leeft en die duidelijk zijn" en "als de communicatie" nogal... euhm, "goed geregeld zijn" in veel gevallen :)

het is net zoals ik en devil zeggen (en als ik me niet vergis -OOIT- door BIPT opgelegd (kan al veranderen, ik volg die zever al lang niet meer)),
dat het door het systeem van Belgacom specifiek op een bepaalde manier moet.

die manier zal niet altijd (correct) gebeuren en dan krijg je de "niet aansluitbaar" problemen, die perfect op te lossen zijn door de administratie correct te doen.
maar wie in belgie doet er nu aan (correcte) administratie?

stel je voor dat alles correct zou gebeuren, dan zou er in 1 keer zoveel bespaard kunnen worden dat de bedrijven niet meer kunnen klagen over de crisis... en dat mag toch niet he :)
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4954
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

Conclusie: eigenlijk zit er gewoon een zware fout in de bestelprocedure van Snow aangezien aan de toekomstige klant geen toestemming gevraagd wordt om hun huidige VDSL2-abonnement bij Scarlet/Dommel/EDPnet/Belgacom automatisch op te zeggen bij aanvang van hun Snow-abonnement.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 mar 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

raf: er zitten wel meer fouten in het systeem van snow :)

zo krijg je ook geen bevestiging dat je een betalende optie neemt als je die "cloud" van hun activeert.
neem ik het nog over op met hun als de eerste factuur aankomt hier.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

raf1 schreef:Conclusie: eigenlijk zit er gewoon een zware fout in de bestelprocedure van Snow


Toch wel ernstig... als nieuwe speler op de markt klanten weigeren om een onbestaand probleem :bang:
Gebruikersavatar
vuurvos
Erelid
Erelid
Berichten: 978
Lid geworden op: 11 jul 2011, 22:34
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
Bedankt: 208 keer
Contacteer:

Splitter schreef:die manier zal niet altijd (correct) gebeuren en dan krijg je de "niet aansluitbaar" problemen, die perfect op te lossen zijn door de administratie correct te doen.
maar wie in belgie doet er nu aan (correcte) administratie?

Het kan inderdaad gebeuren dat de administratie niet correct verloopt. Maar in de gewone gang van zaken komt er een order binnen om van ISP te veranderen, een tijd vooraleer de werkelijke migratie gebeurd. Dan wordt er een pre-activatie gedaan. Indien men reeds op VDSL2 is aangesloten is het zelfs puur een administratieve taak omdat de technische situatie niet veranderd. Wél kan het zijn dat op D day een ander profiel op de poort moet geconfigureerd worden, maar dat is een makkie.

Je hebt gelijk dat het door het BIPT verboden is om een lijn volgens de afspraken af te koppelen zolang er nog een signaal van een andere provider over dat paar gaat. Maar normaliter komt dit - zoals hierboven is uitgelegd - niet voor. Sorry dat ik je in een eerdere post te hard heb aangepakt, vandaar dat ik je een plusje geef :wink: Hierbij de +1

r2504 schreef:Toch wel ernstig... als nieuwe speler op de markt klanten weigeren om een onbestaand probleem :bang:

Een administratief probleem is niet onbestaand hé
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 mar 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

r2504 schreef:Toch wel ernstig... als nieuwe speler op de markt klanten weigeren om een onbestaand probleem :bang:


beetje zoals de politie die een halfjaar op voorhand weet dat de tarieven stijgen, maar vervolgens niet in staat zijn het "op tijd" toe te passen in - jawel - hun IT systeem? :)

het probleem is zeker bestaande, maar wel absurd.
absurd en ongeliefd maakt echter (spijtig genoeg) niet onbestaande.

vuurvos: ik lig hier half van mijn stoel af met een kl*te griep, dus ik apprecieer het hoofden-stoten wel :p
dat kan me tenminste bezighouden tussen de bonzende hoofdpijn door :D

ik denk gewoon dat snow hun technische zijde niet goed heeft "opgeleverd" (ze gebruiken mss de it"ers van de politie?),
en dus die opzeg->activatie niet (of niet correct) doorsturen.
zou me eigenlijk niet verbazen op dit moment...

ik ben iemand die heel "vergevend" is, maar snow is er echt wel mee aan het spelen, en "first impressions are everything".
neem dat dan nog dat userbase altijd bovenaan in google terecht komt... ik wens chris van snow veel sterkte :p
Gebruikersavatar
vuurvos
Erelid
Erelid
Berichten: 978
Lid geworden op: 11 jul 2011, 22:34
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
Bedankt: 208 keer
Contacteer:

Allez vooruit dan, speciaal voor jou en je kl*tegriep :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang:
Falc
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:49

Mijn aansluitdatum is ondertussen al veranderd van 22 maart naar 12 april, das bijna 2 maand na bestelling.....

Maandag moet ik al verhuizen ...
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Veel mensen gaan precies nog lang enkel "Snow" zien op hun scherm... Ik had nu wel kinderziektes verwacht, dat is zelfs normaal. Maar dat het deze weg zou gaan, dat tart toch wel elke verbeelding...
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Volgens mij hebben ze veel meer aanvragen dan eerst voorzien,Scarlet bijv.heeft 7 Techniekers,voor heel Vlaanderen.Hoeveel zou Snow er dan,als beginnende provider maar hebben??
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Geld voor de marketingcampagne hadden ze alleszins wel! Al veel affiches zien hangen.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Inderdaad, ik zie ook veel affiches hangen. Als die kabel nu ook eens vrijkomt, dan gaat het pas echt stuiven! :-D
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
deferre
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 50
Lid geworden op: 21 dec 2012, 11:30
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 23 keer

Vaganzza schreef:Inderdaad, ik zie ook veel affiches hangen. Als die kabel nu ook eens vrijkomt, dan gaat het pas echt stuiven! :-D

Niet meer voor dit jaar.En denk je dat het dan voor de klant beterkoop en beter wordt met mobistar.Vergeet het maar.

Base(snow) hebben ze enkele maanden geleden al afgewezen.
Laatst gewijzigd door deferre op 01 mar 2013, 11:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Ik wil hier niet te veel offtopic gaan, maar zouden op termijn niet nog meer (virtuele) providers komen zoals op het gsm-netwerk?
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
deferre
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 50
Lid geworden op: 21 dec 2012, 11:30
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 23 keer

En wie zouden die nieuwe providers kunnen zijn buiten Mobistar.
En dan zijn we al in 2014.Daar zullen die duimpjes niets an veranderen.
Zoals snow momenteel ligt te prutsen met wel of niet aansluitbaar,doet hen geen goed.
Laatst gewijzigd door deferre op 01 mar 2013, 11:38, 2 keer totaal gewijzigd.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Nieuwe initiatieven. Wie zegt dat enkel reeds bestaande providers hierin geïnteresseerd zullen zijn?
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ik heb de laatste dagen ook al reklame van Snow gezien op tv,vlak voor,of na Familie (VTM) voll. op primetime dus.Ik kom regelmatig in De Overslag,(een gemeente die zowel een Belgisch als Nederlands deel heeft).Daar word al zeer lang beweerd dat ZeelandNet wel intresse zou hebben,om hier in Belgie ook op de kabel te komen.
MJ
Pro Member
Pro Member
Berichten: 345
Lid geworden op: 07 mei 2005, 19:07
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 15 keer

Digitale tv van SNOW: een eerste indruk (door Zdnet.be) : http://www.zdnet.be/review/147824/digit ... te-indruk/
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”