Hallo allemaal,
Ik heb bij Proximus een aanvraag gedaan voor een Generation MTV 15 abo met nummerbehoud van mijn huidig nummer dat nu bij een Telenet King abo zit (Geen contractduur,Geen opzegtermijn of uitstapkosten).
Nu heb ik de simkaart van Proximus ontvangen, het formulier via fax teruggestuurd. Wat moet er nu verder nog gebeuren?
Moet ik toch een opzegbrief sturen naar Telenet? Krijg ik van Proximus nog een bericht dat het overgezet is of wachten tot ik geen netwerk meer heb op de Telenet simkaart?
Ik heb in een ander bericht "overstap van Mobistar naar Proximus" gelezen dat het wel een aantal dagen kan duren vandaar mijn vragen.
Wat als het nog een aantal dagen duurt en bij Telenet een nieuwe maand begint? Moet ik daar dan nog een maand betalen?
Alvast bedankt
van Telenet naar Proximus
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
proximus zal alles regelen voor u.
Zeker zelf niet opzeggen, anders ben je uw nr kwijt.
Netwerk zal vanzelf uitvallen.
Zeker zelf niet opzeggen, anders ben je uw nr kwijt.
Netwerk zal vanzelf uitvallen.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 28 keer
Heb op 04/02 een aanvraag verstuurd om ook over te stappen naar Proximus.
Ondertussen 27e en nog steeds niets. Gisteren nog gebeld, ze zeggen dat er iets is misgelopen enz en dat het nog wel even zal duren.
Zaterdag had ik gebeld, en ze zeiden dat het tot 24u ging duren tegen dat het geactiveerd zou zijn. Wat dus niet gebeurd is.
Ze nemen zelf echt géén initiatief bij mijn contract heb ik de indruk. Heb nochtans 2 keer een verschillend product besteld (1 keer MTV 10 en Smart 20) in een pack met alles, maar van beide nog geen succes.
Wat ik wel verwachte is dat het allemaal vanzelf zou gebeuren, maar ik moet me er teveel mee bezig houden jammer genoeg.
Ondertussen 27e en nog steeds niets. Gisteren nog gebeld, ze zeggen dat er iets is misgelopen enz en dat het nog wel even zal duren.
Zaterdag had ik gebeld, en ze zeiden dat het tot 24u ging duren tegen dat het geactiveerd zou zijn. Wat dus niet gebeurd is.
Ze nemen zelf echt géén initiatief bij mijn contract heb ik de indruk. Heb nochtans 2 keer een verschillend product besteld (1 keer MTV 10 en Smart 20) in een pack met alles, maar van beide nog geen succes.
Wat ik wel verwachte is dat het allemaal vanzelf zou gebeuren, maar ik moet me er teveel mee bezig houden jammer genoeg.
Nou dan hoop ik dat ze idd alles regelen en dat het niet te lang gaat duren.
Jammer dat het zo vaak mis gaat of langer duurt bij dat soort bedrijven...
Als ge geluk hebt gaat alles goed maar als dat niet zo is dan is het pech en wachten, bellen.
Jammer dat het zo vaak mis gaat of langer duurt bij dat soort bedrijven...
Als ge geluk hebt gaat alles goed maar als dat niet zo is dan is het pech en wachten, bellen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Proximus is een ware ramp op het vlak van de klantendienst en van overdrachten. Niets schijnt daar deftig te werken... Echt zielig voor "het beste netwerk van België".
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Neem je proximus kaart wel mee in je portefeuille. Plots zal je zonder Telenet vallen, dan proximus er in en klaar
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Nochtans geen problemen hier en vorige week 4 nrs overgeschakeld van Base naar Belgacom...Vaganzza schreef:Proximus is een ware ramp op het vlak van de klantendienst en van overdrachten. Niets schijnt daar deftig te werken... Echt zielig voor "het beste netwerk van België".
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Elite Poster
Ik heb begin januari ook een nr van Base naar Proximus overgezet. Je kan je niet voorstellen wat ik allemaal gehoord heb op de klantendiensten (ik moest er telkens naar 2 bellen). Nu bij mijn vrouw weer van hetzelfde en dat is dan van Scarlet naar Proximus (dus binnen hetzelfde netwerk!), zelfs dat lukt al 2 weken niet. Ik heb voor haar gisteren MV besteld, als haar test positief is (want ze heeft zelfde gsm) dan schakel ikzelf ook over naar MV. Dan bellen we nog een uur gratis per dag (met die 1000 + 1000 sms'en kom ik toch toe). Proximus wilt blijkbaar geen nieuwe klanten. 2 keer op 2 maanden is er echt wel over.
-
- Elite Poster
Je begint uiteraard pas te betalen wanneer je nr overgezet is (en je dus op het Proximus netwerk zit), ik kreeg wel eerst 5 dagen gratis GC en daarna startte mijn herlaadbeurten.
PS: bij mij ging het ook allemaal goed tot ontvangen van SIM kaart toe, daarna echter... Ik hoop voor jou dat het vlot zal gaan. Heb je het via een BC gevraagd of via internet? (dat zou naar schijnt een verschil zijn...)
PS: bij mij ging het ook allemaal goed tot ontvangen van SIM kaart toe, daarna echter... Ik hoop voor jou dat het vlot zal gaan. Heb je het via een BC gevraagd of via internet? (dat zou naar schijnt een verschil zijn...)
Ik heb bij mijn simkaart ook een soort brief gekregen maar dat is in het Frans en daar staat nergens op dat ik die moet faxen (wie heeft er nog in godsnaam een fax??) Moet ik iets doen met dat (franse) formulier voor overzetting? Want ik heb al online mijn simkaart nr moeten ingeven...
-
- Elite Poster
Gewoon naar een Belgacom center gaan en daar vragen of zij het willen doorfaxen, normaal is dat geen probleem.