Deze kanalen kan ik vinden

Ik heb op frequenti 50500khz tot 858000khz gescand met Symbolrate 6875 en QAM256 zoals de Telenet Tool aangeeeft voor mijn postcode.
Misschien moet je m'n antwoord eens lezen...timofp schreef:dan de vraag, waarom de VRT zenders niet?
Sorry, heb ik gedaan hoor, zowel vanaf 300Mhz als enkel 300Mhz als het hele spectrum etc..r2504 schreef:Misschien moet je m'n antwoord eens lezen...timofp schreef:dan de vraag, waarom de VRT zenders niet?
De mhz moeste khz zijn in de eerste post. Ik scan dus default van 50,5 Mhz tot 858 Mhzr2504 schreef:TN gebruikt zelf een DVB-C MUX op 322 Mhz... 505 als start was dus zeker te weinig.
heb progdvb geprobeerd, maar dit werkt blijkbaar niet omdat mijn Tuner het BDA protocol niet ondersteunt.wied schreef:misschien een keer proberen met "progdvb", dit is een gratis programma voor dvb-t en dvb-s...
Er is een tijd geweest dat enkel de NIT nog een andere QAM gebruikte... vandaag de dag weet ik het eigenlijk niet.timofp schreef:Gebruikt Telenet voor alle kanalen Symbolrate 6875 en QAM256?