Snow: nieuwe triple play provider (BASE)
-
- Elite Poster
- Berichten: 2759
- Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
- Locatie: 053 Aalst
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
Mocht het basispakket van Snow aanpasbaar zijn dan zou ik zeer waarschijnlijk overschakelen, zelfs als het verschil maar 5€/maand is. Maar de prijs per extra zender(-pack) is erg duur dus je zit snel aan een meerkost tov ScarletOne. Die prijslijst is trouwens erg onduidelijk aangegeven: op de digital tv carousel pagina zitten de links/rechts pijltjes verscholen tussen de fotos. Een gewone oplijsting zou beter zijn.
-
- Pro Member
- Berichten: 258
- Lid geworden op: 06 jan 2011, 22:40
- Twitter: RikLeys
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 27 keer
Nuance: die €4 is wel pas van toepassing als je die extra optie neemt. Anders is het minimum €13 verschil met andere triple pakketten.proximusboyke schreef:wel we zullen zien é punk
enja ik betwijfel echt dat mensen dan voor die 4 euro gaan overschakelen.
Als je ziet dat ze nog niet overschakelen voor minimum 14€ (kabelkosten)naar belgacom dan betwijdel ik dat ze gaan overschakelen voor 4 euro.
Enja ik zou inderdaad niet overschakelen voor 4€ per maand
mobistar had ook het warm water uitgevonden
Om nog maar te zwijgen van de verschillen met bv de fibernet shakes van Telenet.
Mobistar gaan vergelijken met dit vind ik nogal raar. Ze zijn geen prijsbreker (in tegenstelling tot wat ze zelf denken) en werken voor hun tv via een zeer verschillend medium.
[ Post made via mobile device ]
-
- Starter Plus
- Berichten: 34
- Lid geworden op: 28 dec 2009, 17:03
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
DE knoop is doorgehakt:
Ik had bij aanvraag nr0000004 dus neem ik aan dat ik bij de eersten was.
Vandaag dus een telefoontje gehad :" wegens het grote succes kunnen we pas 10 dagen later aansluiten"
Ik moet zeggen dat het tenietdoen van mijn aanvraag WEL soepeltjes verliep.
Geen SNOW voor mij .... op naar de sun
Ik had bij aanvraag nr0000004 dus neem ik aan dat ik bij de eersten was.
Vandaag dus een telefoontje gehad :" wegens het grote succes kunnen we pas 10 dagen later aansluiten"
Ik moet zeggen dat het tenietdoen van mijn aanvraag WEL soepeltjes verliep.
Geen SNOW voor mij .... op naar de sun
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Netjes Wel iets minder leuk dat je nog 10 dagen extra moet wachten!
Keep us posted!
Keep us posted!
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Hmm idd te snel gelezen
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Ze hadden waarschijnlijk maar op 3 klanten gerekend, vandaar dat het vanaf nr 4 wat trager verlooptmantaray schreef:DE knoop is doorgehakt:
Ik had bij aanvraag nr0000004 dus neem ik aan dat ik bij de eersten was.
Vandaag dus een telefoontje gehad :" wegens het grote succes kunnen we pas 10 dagen later aansluiten"
Ik moet zeggen dat het tenietdoen van mijn aanvraag WEL soepeltjes verliep.
Geen SNOW voor mij .... op naar de sun
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
- Berichten: 1626
- Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
- Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
- Bedankt: 88 keer
Dit snap ik toch niet, je zult altijd moeten wachten voor een installatie als er een technieker bij te pas komt, of het nu Telenet, Edpnet, belgacom of wie dan ook is!!
Verwacht je soms als je een aanvraag doet dat de technieker de volgende dag bij je thuis staat?
Verwacht je soms als je een aanvraag doet dat de technieker de volgende dag bij je thuis staat?
-
- Starter Plus
- Berichten: 34
- Lid geworden op: 28 dec 2009, 17:03
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
Let wel dat ik bij aanmelding 11 feb kreeg, 4 dagen later was het 18 feb en nu 28 feb. ( dus al 2 maal voor .........verlof gevraagd)
De emailbevestiging niet aangekomen is.
Dat mijn loginpagina , na meerdere bevestigingen (vanavond, morgen, morgen zeker)nog steeds niet werkte (nu was het,dat is omdat u al een telefoonnr heeft meneer), wat login op een website met een telefoonnr te maken heeft laat ik maar in het midden.
Drie maal is scheeprecht , dus blijf ik mooi bij base (ook een kpnproduct) maar daar ben ik best tevreden van.
Ik bekijk het nog wel eens als ze hun zaken op een rijtje hebben
De emailbevestiging niet aangekomen is.
Dat mijn loginpagina , na meerdere bevestigingen (vanavond, morgen, morgen zeker)nog steeds niet werkte (nu was het,dat is omdat u al een telefoonnr heeft meneer), wat login op een website met een telefoonnr te maken heeft laat ik maar in het midden.
Drie maal is scheeprecht , dus blijf ik mooi bij base (ook een kpnproduct) maar daar ben ik best tevreden van.
Ik bekijk het nog wel eens als ze hun zaken op een rijtje hebben
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 4578
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
ik vermoed idd dat de echte "early adopters" problemen hebben gehad met de site.
de site van snow en de snowzone website waren/zijn niet echt optimaal voor lancering
Mijn aansluiting zal maandag gebeuren - dit is ook nog niet gewijzigd (althans toch niet dat ik weet),
en op snowzone kon ik al langer inloggen (en de bevestigingsmail heb ik ook dezelfde dag nog gehad)
de site van snow en de snowzone website waren/zijn niet echt optimaal voor lancering
Mijn aansluiting zal maandag gebeuren - dit is ook nog niet gewijzigd (althans toch niet dat ik weet),
en op snowzone kon ik al langer inloggen (en de bevestigingsmail heb ik ook dezelfde dag nog gehad)
-
- Plus Member
- Berichten: 185
- Lid geworden op: 21 nov 2007, 13:24
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 9 keer
@Splitter : Zie je dan al iets nuttigs staan op snowzone als je ingelogd bent ?
Ik heb al meerdere versies gezien, maar nu krijg ik een al iets minder technische (maar nog steeds vreemde) :
Ik heb al meerdere versies gezien, maar nu krijg ik een al iets minder technische (maar nog steeds vreemde) :
Deze fout heeft zich voorgedaan:
Je hebt niet voldoende rechten om deze handeling uit te voeren
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 4578
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
cougare: de eerste week ofzo zag ik diezelfde melding.
daarna is het overgegaan naar mijn gegevens en dergelijke, dus effectief het "klantenpaneel" (al is het nog in een vroege vorm imho)
ik denk dat degenen die het eerst geregistreerd hebben de pech hebben dat het systeem niet "klaar" was, en daarom niks werkt.
degenen die geregistreerd hebben nadat het systeem "werkte" stoten dan vervolgens op de volgende dingen die nog niet optimaal zijn...
misschien dat de foutmelding zich blijft voordoen tot je effectief "verwerkt en ingeboekt" bent ?
daarna is het overgegaan naar mijn gegevens en dergelijke, dus effectief het "klantenpaneel" (al is het nog in een vroege vorm imho)
ik denk dat degenen die het eerst geregistreerd hebben de pech hebben dat het systeem niet "klaar" was, en daarom niks werkt.
degenen die geregistreerd hebben nadat het systeem "werkte" stoten dan vervolgens op de volgende dingen die nog niet optimaal zijn...
misschien dat de foutmelding zich blijft voordoen tot je effectief "verwerkt en ingeboekt" bent ?
- solid-killer
- Premium Member
- Berichten: 599
- Lid geworden op: 20 jan 2011, 16:06
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 48 keer
Is er eigenlijk al iets bekend over de hardware van snow ?
VDSL model = sagem ?
IPTV decoder ?
...
VDSL model = sagem ?
IPTV decoder ?
...
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 4578
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
solid: nog 2 dagen
maandagnamiddag installeren ze het geheel hier thuis, dus dan ga ik voor de rest van het internet mee op zoek
de modem is idd de sagem modem.
de decoder is naar het schijnt ook al wat van geweten, was het nu niet in dit topic dat iemand zei welke decoder het ongeveer was?
(al hebben we er maar 1 iets van gehoord en nooit bevestiging gehad afaik)
maandagnamiddag installeren ze het geheel hier thuis, dus dan ga ik voor de rest van het internet mee op zoek
de modem is idd de sagem modem.
de decoder is naar het schijnt ook al wat van geweten, was het nu niet in dit topic dat iemand zei welke decoder het ongeveer was?
(al hebben we er maar 1 iets van gehoord en nooit bevestiging gehad afaik)
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 4578
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
joadep: die fout heb ik ook gehad, paar dagen daarna kon ik er wel op
van de afspraak zelf heb ik ook geen bevestiging gehad.
gisteren heb ik echter eens een telefoontje gepleegd naar SNOW en daar wisten ze me dat wel te bevestigen.
de afspraak gaat door, net zoals ik aangegeven had op de site, 18/02 PM
criminala: en jij gelooft dat? $$$ they want, all of them
nu - op dit moment reken ze die 50 euro niet aan, en ik hoop voor hun dat het zo blijft.
een activatiekost van 99 kunnen mensen nog wat mee leven, maar 199?
dan krijg je geen kat meer tot bij jou volgens mij.
en @jacko, idd, normaal is ook die scarlet modem in bruikleen.
eigenlijk tegenwoordig alle modems zijn zowat in bruikleen aan het komen denk ik
van de afspraak zelf heb ik ook geen bevestiging gehad.
gisteren heb ik echter eens een telefoontje gepleegd naar SNOW en daar wisten ze me dat wel te bevestigen.
de afspraak gaat door, net zoals ik aangegeven had op de site, 18/02 PM
criminala: en jij gelooft dat? $$$ they want, all of them
nu - op dit moment reken ze die 50 euro niet aan, en ik hoop voor hun dat het zo blijft.
een activatiekost van 99 kunnen mensen nog wat mee leven, maar 199?
dan krijg je geen kat meer tot bij jou volgens mij.
en @jacko, idd, normaal is ook die scarlet modem in bruikleen.
eigenlijk tegenwoordig alle modems zijn zowat in bruikleen aan het komen denk ik
Heeft er iemand meer informatie beschikbaar over de optie multi-screen voor tv te kijken op een iPad? Ik heb werkelijk geen idee hoe het met deze app zit want als je in de AppStore zoekt naar 'snow' oid krijg je natuurlijk tonnen games voorgeschoteld.
Alvast bedankt!
[ Post made via mobile device ]
Alvast bedankt!
[ Post made via mobile device ]
-
- Elite Poster
- Berichten: 3288
- Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Ik heb ook nog een vraag.
Bij de tel. tarieven in het binnenland staat er 0,40€ per oproep.Bedoel men dan dat de lengte v/h/ gesprek geen enkele rol speelt?(dat alleen de oproep aangerekend word,bij binnenlandse gesprekken??).
Weet iemand al hoe het zit met de radiozenders?? welke men gaat kunnen ontvangen??
Bij de tel. tarieven in het binnenland staat er 0,40€ per oproep.Bedoel men dan dat de lengte v/h/ gesprek geen enkele rol speelt?(dat alleen de oproep aangerekend word,bij binnenlandse gesprekken??).
Weet iemand al hoe het zit met de radiozenders?? welke men gaat kunnen ontvangen??
-
- Plus Member
- Berichten: 185
- Lid geworden op: 21 nov 2007, 13:24
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 9 keer
Just FYI.
Ondertussen zie ik dus wel nuttige info staan als ik inlog op snowzone.be (Ons abonnement wordt morgen normaal geinstalleerd).
Ze activeren dit dus waarschijnlijk maar als ze echt actief bezig zijn met je aansluiting.
Ondertussen zie ik dus wel nuttige info staan als ik inlog op snowzone.be (Ons abonnement wordt morgen normaal geinstalleerd).
Ze activeren dit dus waarschijnlijk maar als ze echt actief bezig zijn met je aansluiting.
Voor de mensen die zoals mij geïnteresseerd zijn in de optie multi-screen: ga niet scrollen door eindeloze pagina's met sneeuwgerelateerde spelletjes in de AppStore, want de te gebruiken app is nog in ontwikkeling en komt als het goed is volgende maand uit
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 4578
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
tarieven -zeker voor telefonie- heb ik (nog) geen idee van.
ben nog te druk bezig al de andere dingen te bekijken
radiozenders: bel rtl, classic21, contact, joe, klara, klara continuo, la premiere, mint, mnm, mnm hits, musiq 3, nieuws+, purefm, qmusic,
radio1, radio2, sporta, stubru, vivacite
cougare: bij mij staat nu nog altijd een vakje "installatie: 19/02" (gisteren stond daar installatie: 18/02)
er is duidelijk nog werk aan hun snowzone
ben nog te druk bezig al de andere dingen te bekijken
radiozenders: bel rtl, classic21, contact, joe, klara, klara continuo, la premiere, mint, mnm, mnm hits, musiq 3, nieuws+, purefm, qmusic,
radio1, radio2, sporta, stubru, vivacite
cougare: bij mij staat nu nog altijd een vakje "installatie: 19/02" (gisteren stond daar installatie: 18/02)
er is duidelijk nog werk aan hun snowzone
-
- Elite Poster
- Berichten: 3288
- Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Scarlet had 7 techniekers,voor Vlaanderen.Ik denk nu niet dat Snow(Base) in het begin er zoveel zal hebben,ze gaan wsl wel afwachten,met een zeer beperkt aantal tech.en kijken hoe de markt reageert.(Denk ik)
gewoon een ramp snow , installateurs dat niet komen opdagen , installatie datums dat op het laatste nippertje
verschoven worden naar een latere datum zonder de klanten te verwittigen
dagen wachten op een bevestiging wanneer ze langs komen , twitter en facebook
kan je het allemaal volgen , ik wacht nog een paar weken tot de storm gaan liggen is
verschoven worden naar een latere datum zonder de klanten te verwittigen
dagen wachten op een bevestiging wanneer ze langs komen , twitter en facebook
kan je het allemaal volgen , ik wacht nog een paar weken tot de storm gaan liggen is
-
- Elite Poster
- Berichten: 2786
- Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
- Locatie: Antwerpen... naast de parking
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
@faster
Er zijn wel wat klachten, maar ook niet overdrijven hé... op facebook zie ik 3 mensen klagen... dus op zich nog relatief weinig.
Op facebook zie je wel dat SNOW succes heeft. Dus inderdaad, verzuipen ze momenteel wat onder hun eigen succes
Er zijn wel wat klachten, maar ook niet overdrijven hé... op facebook zie ik 3 mensen klagen... dus op zich nog relatief weinig.
Op facebook zie je wel dat SNOW succes heeft. Dus inderdaad, verzuipen ze momenteel wat onder hun eigen succes
de koe zegt boe
-
- Starter Plus
- Berichten: 34
- Lid geworden op: 28 dec 2009, 17:03
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
Nu voel ik me niet meer alleen.
Alleen had ik wat heftiger gereageerd en opgezegd.
Ondertussen alles wat laten bezinken en toch maar terug een aanvraag ingezonden - afspraak 11 maart........maar ik zet daar geen euro op
Alleen had ik wat heftiger gereageerd en opgezegd.
Ondertussen alles wat laten bezinken en toch maar terug een aanvraag ingezonden - afspraak 11 maart........maar ik zet daar geen euro op
Laatst gewijzigd door TiTanium 20 feb 2013, 19:03, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: FullQuote verwijderd.
Reden: FullQuote verwijderd.
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 4578
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
Kinderziektes
Ze hadden waarschijnlijk niet zoveel aanvragen verwacht en dan krijg je dus een immense backlog.
De installaties worden trouwens verzorgd door dezelfde firma als de Scarlet aansluitingen: Janssens Field Services
Ze hadden waarschijnlijk niet zoveel aanvragen verwacht en dan krijg je dus een immense backlog.
De installaties worden trouwens verzorgd door dezelfde firma als de Scarlet aansluitingen: Janssens Field Services
-
- Elite Poster
- Berichten: 2786
- Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
- Locatie: Antwerpen... naast de parking
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
wat ik niet snap, is dat men dan geplande aansluitingen uitsteld.. dan had men ze beter later gepland. Men laat toch geen anderen voorsteken?
de koe zegt boe
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 4578
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
bambi: ik denk -persoonlijk- dat het een beetje 3ledig is:
- de "eerste" registraties denk ik dat ergens zijn foutgelopen (het formulier leek me niet optimaal)
- de techniekers gaan overboekt zijn geraakt (wss teveel sloten gepland omdat ze minder toevloed hadden verwacht)
- bepaalde bestellingen kunnen waarschijnlijk niet automatisch verwerkt worden omdat er iet moet aangepast worden in het systeem van belgacom, en dat zorgt ook voor een vertraging
ik denk dat het handig zou zijn om iedereen te vinden die besteld heeft,
en te kijken WANNEER besteld en bevestiging gekregen is,
en of de installatiedatum gehaald, verschoven, of nog te komen is
ikzelf iig:
- besteld 07/02 en dit ook bevestigd gekregen 07/02 om 1u53
- aangevraagde datum was 18/02 in de namiddag, en deze is ook gehaald.
een bevestigings sms of brief heb ik nooit gehad, enkel het mailtje van de bestelling (waar ook geen datum instond)
- de "eerste" registraties denk ik dat ergens zijn foutgelopen (het formulier leek me niet optimaal)
- de techniekers gaan overboekt zijn geraakt (wss teveel sloten gepland omdat ze minder toevloed hadden verwacht)
- bepaalde bestellingen kunnen waarschijnlijk niet automatisch verwerkt worden omdat er iet moet aangepast worden in het systeem van belgacom, en dat zorgt ook voor een vertraging
ik denk dat het handig zou zijn om iedereen te vinden die besteld heeft,
en te kijken WANNEER besteld en bevestiging gekregen is,
en of de installatiedatum gehaald, verschoven, of nog te komen is
ikzelf iig:
- besteld 07/02 en dit ook bevestigd gekregen 07/02 om 1u53
- aangevraagde datum was 18/02 in de namiddag, en deze is ook gehaald.
een bevestigings sms of brief heb ik nooit gehad, enkel het mailtje van de bestelling (waar ook geen datum instond)
-
- Starter Plus
- Berichten: 34
- Lid geworden op: 28 dec 2009, 17:03
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
Aangezien ik eerst nrtje 000004 had en maandag ll 0001279 kreeg, heb ik wel enige twijfels over de bewering " groot succes"
Imho was het eerder een kwestie van organisatorische aard, het heeft nl geen zin een technieker 4 dagen na elkaar naar dezelfde gemeente te zenden voor 1 klantje.
Als ik een telefoontje gehad had met "wegens organisatorische redenen is uw afspraak verplaatst" ipv "wegens groot succes" hadden ze op meer begrip kunnen rekenen.
My 2 cents
Maar we duimen voor een goede afloop
Imho was het eerder een kwestie van organisatorische aard, het heeft nl geen zin een technieker 4 dagen na elkaar naar dezelfde gemeente te zenden voor 1 klantje.
Als ik een telefoontje gehad had met "wegens organisatorische redenen is uw afspraak verplaatst" ipv "wegens groot succes" hadden ze op meer begrip kunnen rekenen.
My 2 cents
Maar we duimen voor een goede afloop
-
- Elite Poster
- Berichten: 2786
- Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
- Locatie: Antwerpen... naast de parking
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
op een week tijd een goede 1000klanten... das beter als mijne bakker
de koe zegt boe
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Denk dat je veel bedrijven blij zou maken met elke week 1250 extra klanten
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 4578
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
mantaray: welk nr denk je te bedoelen?
ik heb op mijn login op snowzone een nr eindigend op 99.
ik had een afspraak op de 18de (origineel en ook zo nagekomen)
als internet login heb ik een nr eindigend op 152
dus hun nummeringen zijn niet helemaal 100% gelijklopend tussen de site / bestellingen en de internet opleveringen.
ik heb op mijn login op snowzone een nr eindigend op 99.
ik had een afspraak op de 18de (origineel en ook zo nagekomen)
als internet login heb ik een nr eindigend op 152
dus hun nummeringen zijn niet helemaal 100% gelijklopend tussen de site / bestellingen en de internet opleveringen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Is er eigenlijk al iemand aangesloten? Het lijkt alsof zelfs diegene die als eerste hebben ingetekend nog niet aangesloten zijn.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
- fryelectro
- Elite Poster
- Berichten: 1764
- Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
- Locatie: 03BOO0
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
Orange go plus