vuurvos schreef:Als je zegt dat je niet weet welk systeem Base gebruikt en je evenmin weet welk platform voor VOIP ze gebruiken bij Snow, wat weet je dan wel ? Ik weet dat het VOIP platform voor Snow wordt geleverd door BGC. Bron: zeer goede bron
Een BROBA operator heeft er zelf voor gekozen om gedeeltelijk zijn eigen netwerk aan te leggen. Een Wholesale operator heeft er trouwens ook zelf voor gekozen om reseller te zijn. Ik snap je veronderstelling niet, wat bedoel je met "het gros zal wss wel wholesale afnemen" ?
wat ik bedoel met wholesale afnemen: atm is er enkel het wholesale referentie aanbod, dus wat nu op de markt komt is via het wholesale offer
maar zoals philippe zegt, beetje off topic en eigenlijk ook totaal niet belangrijk.
momenteel weet ik niks van welk platform base gebruikt voor voip, omdat het me nog niet geinteresseerd heeft
maar ik ging er dus vanuit dat ze hetgene ze voor base NU gebruiken, ook zouden gebruiken voor Snow.
geen idee of dat reeds via BGC verliep, of ze hiervoor zelf iets hadden.
Als ze het idd van BGC afnemen zal hetvia de vlan20 gaan veronderstel ik.
En in dat geval zou het idd ook mooi zijn dat de firmware updates van de fritz je hierin laten kiezen.
Al zou het nog mooier zijn moest Snow ipv de sagem een fritz!box hebben gekozen.
vuurvos schreef:maar de jeugd heeft daar lak aan en heeft totaal geen respect meer voor de ouderen
noem je jezelf oud?