Snow: nieuwe triple play provider (BASE)
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 52 keer
Voor mensen die weinig TV kijken, blijft de combinatie OVH/Betamax + BGC Internet Start + DVB-T significant goedkoper (27-30 EUR).
Als je dan ook bedenkt dat BGC (bijna standaard) promotie geeft bij elke nieuwe internetaansluiting, zie ik weinig kansen voor SNOW.
Als je dan ook bedenkt dat BGC (bijna standaard) promotie geeft bij elke nieuwe internetaansluiting, zie ik weinig kansen voor SNOW.
-
- Pro Member
- Twitter: RikLeys
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 27 keer
Van het moment dat je 1 commerciele zender wil kijken is dvb-t al geen optie. Plus veel mensen staan er niet voor open.
En ik vind de promo's van bgc tegenwoordig ook maar kouwe pap.
[ Post made via mobile device ]
En ik vind de promo's van bgc tegenwoordig ook maar kouwe pap.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
Als ik kijk naar de promotie van belgacom op internet (alleen internet) dan kost het nog altijd 34,05€proz schreef: Als je dan ook bedenkt dat BGC (bijna standaard) promotie geeft bij elke nieuwe internetaansluiting, zie ik weinig kansen voor SNOW.
en dan zijn er nog packs... die minimum 48,45€ kosten....
Gelijk jij het uitlegt, zou het nog goedkoper zijn om een mobile vickings simkaartje met 2gb datavolume te nemen voor 15€
http://www.belgacom.be/nl/prive/product ... promotions
Daarmee is SNOW beduidend goedkoper. Ik denk zelf dat SNOW pijn gaat doen aan belgacom, telenet zelfs edpnet en dommel.
de koe zegt boe
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
- Bedankt: 542 keer
En mogelijks ook WeepeeTV ...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Ik vind het ook wel een intresante formule,vraag me af hoe Scarlet zal reageren,met een licht formule v/h/ One abbo?? of gaan ze het One abbo zelf in prijs verlagen?.Er zijn nogal wat mogelijkheden.Scarlet is eigenlijk wel een beetje verplicht om te reageren,als prijsbreker van Belgacom.
Men kan blijkbaar ook nog enkele optionele zenders bijnemen,maar de prijzen zijn daar wel niet voor iedere zender gelijk,het verschil is zelfs zeer groot.
Men kan blijkbaar ook nog enkele optionele zenders bijnemen,maar de prijzen zijn daar wel niet voor iedere zender gelijk,het verschil is zelfs zeer groot.
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Waar kan ik ergens de zenderlijst vinden van SNOW? Is het effectief een resell van BelgacomTV (zoals scarlet), of een product zoals WeepeeTV dat "gewoon" via het internet gestreamed word?
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Op pagina 1 van dit topicje staat
Bron: http://www.zdnet.be/article/147305/base ... rste-blik/ (via afbeelding)één, canvas, ketnet, op12, vtm, kzoom, 2be, vier, vijfTV, Vitaya, 8acht, Nederland 1, Nederland 2, Nederland 3, JIM, TMF Nickelodeon, Nickelodeon Junior, Disney Channel, Disney Junior, XD, La une, la deux, rtl, tf1, cnn, cartoon network, national geographic, discovery channel, Trace?, BBC 1, BBC 2
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Bedankt! Ziet er nog interessant uit eigenlijk...
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 214 keer
Ik vind het niet zo interessant eigenlijk. Voor iemand die enkel het 'basis' aanbod neemt ok maar vanaf dat je extra's neemt dan begint het duur te worden. Bv. 3€ extra gewoon om called id te hebben. Of onbeperkt naar vaste lijnen 9€ (neem je beter OVH aan 1,2€).
Mijn vriendin is franstalig en kijkt dus vooral naar Franstalige zenders en ik naar de Nederlandstalige. Dus ja, dan is er al niet veel besparing meer tov. Belgacom/Scarlet.
En als ik kijk naar de foto's op ZDNet dan lijkt die afstandsbediening niet echt van de beste kwaliteit te zijn...
Mijn vriendin is franstalig en kijkt dus vooral naar Franstalige zenders en ik naar de Nederlandstalige. Dus ja, dan is er al niet veel besparing meer tov. Belgacom/Scarlet.
En als ik kijk naar de foto's op ZDNet dan lijkt die afstandsbediening niet echt van de beste kwaliteit te zijn...
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
De zenders stonden deze morgen in de krant 'het laatste nieuws'.driesve schreef:Op pagina 1 van dit topicje staatBron: http://www.zdnet.be/article/147305/base ... rste-blik/ (via afbeelding)één, canvas, ketnet, op12, vtm, kzoom, 2be, vier, vijfTV, Vitaya, 8acht, Nederland 1, Nederland 2, Nederland 3, JIM, TMF Nickelodeon, Nickelodeon Junior, Disney Channel, Disney Junior, XD, La une, la deux, rtl, tf1, cnn, cartoon network, national geographic, discovery channel, Trace?, BBC 1, BBC 2
Deze zenderlijst is dus ook officieel bevestigd.
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 169 keer
Hilarische publiciteitsstunt deze ochtend/nacht:
[youtube]H6Mhb-P4vNw[/youtube]
De reactie van Telenet is ook wel grappig: http://blog.telenet.be/2013/02/deze-och ... j-telenet/
[youtube]H6Mhb-P4vNw[/youtube]
De reactie van Telenet is ook wel grappig: http://blog.telenet.be/2013/02/deze-och ... j-telenet/
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
En de (vergelijkbare) reactie van Belgacom
Twitter: https://twitter.com/belgacom/status/299106028291751936
Het is wel goed, voor de concurrentie, dat KPN ook een reclamebudget heeft. Ik verwacht binnenkort ook televisiespots.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik ben ook behoorlijk enthousiast: het is niet zomaar een rebranding van een bestaand product, dus het kan wel wat beweging veroorzaken.
Opmerkelijk in de reactie van Belgacom / Telenet: bij Telenet zijn alle verwijzingen naar "Snow" (de bordjes) verdwenen, bij Belgacom niet.
Opmerkelijk in de reactie van Belgacom / Telenet: bij Telenet zijn alle verwijzingen naar "Snow" (de bordjes) verdwenen, bij Belgacom niet.
-
- Pro Member
- Twitter: tendonsie
- Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
- Bedankt: 40 keer
- Contacteer:
Leuk dat er nog wat beweging is, en dat na de prijsverhogingen (index) van o.a. Telenet.
Laat ons hopen dat het ook een goed product is met weinig storingen en alles vlotjes laten werken.
Voor hetzelfde, krijgen ze heleboel problemen in de start met bugjes...
Laat ons hopen dat het ook een goed product is met weinig storingen en alles vlotjes laten werken.
Voor hetzelfde, krijgen ze heleboel problemen in de start met bugjes...
Mijn websitesoverzicht & hardware: Tendonsie.com <-> Tendonsie Services Comm. V. (Nieuwe Site) <-> WorldofMinecraft
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
daar had ik ook al aan gedacht... ik hang tot 22/3 nog vast aan edpnet. Hopelijk is de promotie dan nog niet vervallen (99€ ipv 199€)
de koe zegt boe
-
- Elite Poster
Een geweldig idee van die Snow sneeuwmannen!
Evenals de reactie van BGC en TN om die sneeuwmannen van kledij te voorzien.
Evenals de reactie van BGC en TN om die sneeuwmannen van kledij te voorzien.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Idd, leuke campagne en reactie, het bewijs dat reclame niet altijd storend moet zijn
Verder weinig interesse in het product als het niet enkel digitale tv kan. Voor internet zit ik goed en schakel ik niet over en telefonie van tzelfde
Verder weinig interesse in het product als het niet enkel digitale tv kan. Voor internet zit ik goed en schakel ik niet over en telefonie van tzelfde
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 23 keer
"winter is coming"... "snow is coming"...
iemand hevige fan van Game Of Thrones bij Base?
de "portaalsite" ziet er idd goed uit om je kanaal te kiezen... daar kan Weepee nog van leren... met mooie tvguide en al
ook voor die prijs heb je internet/modem... en een settopbox met harde schijf
Weepee had beter een android stick gepakt
iemand hevige fan van Game Of Thrones bij Base?
de "portaalsite" ziet er idd goed uit om je kanaal te kiezen... daar kan Weepee nog van leren... met mooie tvguide en al
ook voor die prijs heb je internet/modem... en een settopbox met harde schijf
Weepee had beter een android stick gepakt
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Het blijft in ieder geval een absurde product naam... de gemiddelde man in de straat begrijpt zelfs nog niet wat die sneeuwmannen bij TN en BGC staan te doen.
-
- Deel van't meubilair
Telenet en Belgacom kapen sneeuwmannen van concurrent KPN
De gloednieuwe televisie-aanbieder KPN zet zijn Snow-formule in de verf met guerrillamarketing. Bij concurrenten Telenet en Belgacom doken vannacht sneeuwpoppetjes op met Snow-slogans. De geviseerde telecombedrijven reageerden snel en voorzagen de sneeuwmannen van nieuwe outfits.
Bron: http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 130206_030
De gloednieuwe televisie-aanbieder KPN zet zijn Snow-formule in de verf met guerrillamarketing. Bij concurrenten Telenet en Belgacom doken vannacht sneeuwpoppetjes op met Snow-slogans. De geviseerde telecombedrijven reageerden snel en voorzagen de sneeuwmannen van nieuwe outfits.
Bron: http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 130206_030
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Als je dan problemen krijgt met je VDSL2 lijn dan is dit toch BGC die het moet in orde brengen of zie ik dit verkeerd !
Als dat waar is kan ik mij al het één en ander voorstellen bij problemen !!
Als dat waar is kan ik mij al het één en ander voorstellen bij problemen !!
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 169 keer
Dat is volgens mij niet anders dan de huidige alternatieve VDSL2 operatoten. Ze maken gebruik van de Belgacom VDSL2 infrastructuur, maar bij problemen neem je contact op met je eigen operator, niet met Belgacom.
-
- Elite Poster
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Neen, dit is zeker geen simpele resell, dit is de openstelling van de BelgacomTV-multicast-streams zoals blijkt uit volgende artikeltje:krisken schreef:Is het effectief een resell van BelgacomTV (zoals scarlet), of een product zoals WeepeeTV dat "gewoon" via het internet gestreamed word?
bron: http://trends.knack.be/economie/nieuws/ ... 081716.htmKPN wordt de eerste alternatieve speler die de ‘multicast’-dienst van de nationale operator gebruikt. Multicast is heel efficiënt voor het leveren van dezelfde inhoud aan een groot aantal gebruikers, zoals het geval is voor tv. Belgacom moet de dienst aan concurrenten aanbieden sinds een beslissing van de conferentie van regulatoren uit juli 2011. Het tv-platform zelf komt van Alpha Networks, de holding achter de alternatieve operator Billi, die al sinds november 2010 televisie distribueert.
Als er geen bugs in de KPN-settopbox zitten zal de kwaliteit identiek zijn aan BelgacomTV.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 30 keer
Dat brengt me naar de volgende vraag. Wij zijn hier thuis altijd Telenet klant geweest op vlak van digitale televisie. Is BelgacomTV eigenlijk evenwaardig qua bugs, snelheid, kwaliteit, ..?
-
- Deel van't meubilair
De Belg is veel te trouw aan zijn leveranciers... ik zie dus niet meteen klanten massaal overstappen.jackho schreef:Dat zal wel zo zijn waarschijnlijk zoals je zegt maar als het echt een zeer grote afsnoeper van klanten zou worden .....
Ik denk dat je daarvoor beter een aparte thread start... het wordt zo ie zo toch een welles-nietes spelletje.Fliz schreef:Dat brengt me naar de volgende vraag. Wij zijn hier thuis altijd Telenet klant geweest op vlak van digitale televisie. Is BelgacomTV eigenlijk evenwaardig qua bugs, snelheid, kwaliteit, ..?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 53 keer
- Contacteer:
Hier zal 't nog even tv vlaanderen & dreambox blijven (tenzij weepeetv met een beter alternatief uitpakt). Volgens de EDPnet lijntest pas VDSL2 in oktober 2014... Geen snow bij ons in 't dorp dus!
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus