Grote internetpanne bij Telenet (3-Feb)
-
- Elite Poster
- Berichten: 870
- Lid geworden op: 18 jun 2012, 19:58
- Uitgedeelde bedankjes: 156 keer
- Bedankt: 40 keer
Ik heb er eigenlijk wel begrip voor dat het eens kan mis gaan. Dan pas weten we wat we anders wel hebben. Wij gingen deze voormiddag een meubelzaak bezoeken en hadden internet nodig om te kijken of het open was.
Maar langs de andere kant, als wij een keer te laat betalen of teveel downloaden hebben ze er bij Telenet ook geen begrip voor...
Maar langs de andere kant, als wij een keer te laat betalen of teveel downloaden hebben ze er bij Telenet ook geen begrip voor...
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
- tommekentom
- Premium Member
- Berichten: 571
- Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
- Twitter: MisterTommie
- Locatie: Lille, FR
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 24 keer
- Contacteer:
en 't is ondertussen bijna 19ueternum schreef:Ik ben nu toch wel "een beetje" benieuwd naar wat die verbeteringswerken precies inhouden ...
Gelukkig werkt mijn BGC VDSL2 verbinding vlekkeloos.
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
- jaker
- Elite Poster
- Berichten: 948
- Lid geworden op: 20 sep 2010, 21:51
- Locatie: Meerhout
- Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
- Bedankt: 81 keer
Ondertussen is de tekst aangepast op Mijn Telenet, onderbreking tot 20u:
Code: Selecteer alles
Mijn Telenet is niet beschikbaar van zaterdag 2/02 van 18u tot zondag 3/02 20u wegens verbeteringswerken. Onze excuses voor het ongemak.
Internet/TV: All-Internet + Telenet TV
VoIP: Fritzbox 7390 met Dellmont
Router: Netgear R7000 met FreshTomato
VoIP: Fritzbox 7390 met Dellmont
Router: Netgear R7000 met FreshTomato
-
- Pro Member
- Berichten: 346
- Lid geworden op: 16 jun 2012, 18:48
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 43 keer
Ik vind dat de internet only klanten ook een compensatie moeten krijgen. Zeker 2 uur mee bezig geweest vanmorgen, modems resetten, proberen bellen enz...
Zelf zijn ze ook hard voor ons, 1 bit teveel downloaden en je wordt op smalband gegooid....
Zelf zijn ze ook hard voor ons, 1 bit teveel downloaden en je wordt op smalband gegooid....
- tommekentom
- Premium Member
- Berichten: 571
- Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
- Twitter: MisterTommie
- Locatie: Lille, FR
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 24 keer
- Contacteer:
ola, blijkbaar hebben ze veel te verbeterenjaker schreef:Ondertussen is de tekst aangepast op Mijn Telenet, onderbreking tot 20u:Code: Selecteer alles
Mijn Telenet is niet beschikbaar van zaterdag 2/02 van 18u tot zondag 3/02 20u wegens verbeteringswerken. Onze excuses voor het ongemak.
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
-
- Plus Member
- Berichten: 125
- Lid geworden op: 03 feb 2013, 19:39
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 11 keer
zelfs de compensatie werkt niet, op sport 2 beeld en geen klank op sport 3 en sport golf beeld en klank en of alle andere sport zenders gewoon zwart beeld.Dettie schreef:http://klantenservice.telenet.be/conten ... ruari-2013
Telenet Website Tegemoetkoming !!!!!
en eigenlijk heb ik geen behoefte aan die sport zenders dus graag andere compensatie die mij wel interesseert !!
-
- Premium Member
- Berichten: 486
- Lid geworden op: 22 maa 2012, 19:29
- Uitgedeelde bedankjes: 136 keer
- Bedankt: 53 keer
tommekentom schreef:ola, blijkbaar hebben ze veel te verbeterenjaker schreef:Ondertussen is de tekst aangepast op Mijn Telenet, onderbreking tot 20u:Code: Selecteer alles
Mijn Telenet is niet beschikbaar van zaterdag 2/02 van 18u tot zondag 3/02 20u wegens verbeteringswerken. Onze excuses voor het ongemak.
Inderdaad, want het is nog steeds onbereikbaar.
Verder kan ik ook die Sport-kanalen niet goed ontvangen. 1 & 2 gaan, bij de overige tem 8 krijg ik de melding dat ik een abonnement nodig heb.
En bij Sporting Golf heb ik enorm veel blokjes
-
- Elite Poster
- Berichten: 837
- Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
- Locatie: 51RUI0
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 53 keer
- Contacteer:
Zou een mooie regeling zijn mocht VDSL2 hier eindelijk eens beschikbaar zijn... Een van de nadelen van op 't platteland te wonen zeker? Anyway, de "compensatie" van telenet is inderdaad vrij belachelijk, een middelvinger in de lucht naar internet only klanten hé ("het zal je leren, tv vlaanderen & alternatieve voip provider nemen" redeneren ze wss ginder in Mechelen)raf1 schreef:Internet only klanten krijgen ook een compensatie: gratis onmiddellijke overstap naar VDSL2.
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- mailracer
- Elite Poster
- Berichten: 3870
- Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 318 keer
DHCP server was dus de oorzaak, maar op 4 computers dezelfde fout . Uit ervaring weet ik dat wat in de pers verschijnt als oorzaak soms niet de werkelijke fout was. Compensatie stelt ook niets voor als het grote probleem zich voordeed met internet, en interactieve TV.
Gelukkig dat zich dit voordeed op een zondagochtend. Ik had dan ook verwacht, omdat de problemen zich tot ruim 14 uur hebben voorgedaan, dat er minder internet traffiek ging zijn tijdens de zogenaamde rode uren. Maar smalband was toch aktief vanaf 12 uur.
Zelf herrinner ik me nog het voorval met het gsm-netwerk. Enkele uren konden sommige GSM's niet op het netwerk. Oorzaak onbekend. Compensatie was toen een tegoedbon die je kon gebruiken in de telecomzaken van telenet.
bron :
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 110317_114
en begin oktober vorig jaar hadden nieuwe telenetklanten geen telefoon
bron : http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 5_00323393
Gelukkig dat zich dit voordeed op een zondagochtend. Ik had dan ook verwacht, omdat de problemen zich tot ruim 14 uur hebben voorgedaan, dat er minder internet traffiek ging zijn tijdens de zogenaamde rode uren. Maar smalband was toch aktief vanaf 12 uur.
Zelf herrinner ik me nog het voorval met het gsm-netwerk. Enkele uren konden sommige GSM's niet op het netwerk. Oorzaak onbekend. Compensatie was toen een tegoedbon die je kon gebruiken in de telecomzaken van telenet.
bron :
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 110317_114
en begin oktober vorig jaar hadden nieuwe telenetklanten geen telefoon
bron : http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 5_00323393
-
- Starter Plus
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 06 aug 2011, 19:11
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 6 keer
Idioten in het TN management.
Panne doet zich voor met internet en compensatie wordt gegeven in de vorm van digitale televisie.
'Internet only' klanten worden totaal vergeten.
Wakker worden TN!!!!!!!!!
U speelt met de k....n van duizenden klanten.
Dringend (internet)kabel openstellen voor andere providers!!!!!!!!!!
[ Post made via mobile device ]
Panne doet zich voor met internet en compensatie wordt gegeven in de vorm van digitale televisie.
'Internet only' klanten worden totaal vergeten.
Wakker worden TN!!!!!!!!!
U speelt met de k....n van duizenden klanten.
Dringend (internet)kabel openstellen voor andere providers!!!!!!!!!!
[ Post made via mobile device ]
- metal
- Elite Poster
- Berichten: 767
- Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
- Locatie: mol
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
Da ze maar snel "mijn telenet" terug online zetten. Na die reset van mijn modem (dacht dat het allemaal aan mij lag) is mijn pass van de wifi veranderd . En ik heb het originele nergens opgeschreven.
- mailracer
- Elite Poster
- Berichten: 3870
- Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 318 keer
Het ziet ernaar uit dat er velen overuren aan het maken zijn.
Mijn Telenet is niet beschikbaar van zaterdag 2/02 van 18u tot zondag 3/02 24u wegens verbeteringswerken. Onze excuses voor het ongemak.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1694
- Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
- Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
- Bedankt: 85 keer
Ik wil op de gewone telenet website komen, maar kom niet van dit sorry pagina af. Iemand een idee hoe ik die weg krijg ?
Vind de compensatie een mooi gebaar, in het verleden was het wel anders. Maar onbegrijpelijk dat mensen dien enkel internet en/of telefoon hebben niets krijgen.
Vind de compensatie een mooi gebaar, in het verleden was het wel anders. Maar onbegrijpelijk dat mensen dien enkel internet en/of telefoon hebben niets krijgen.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Heeft waarschijnlijk ook iets te maken dat vanaf 4 februari sommige abo's een betere product specificatie krijgen zoals meer volume en eerder al meer upload ...mailracer schreef:Het ziet ernaar uit dat er velen overuren aan het maken zijn.Mijn Telenet is niet beschikbaar van zaterdag 2/02 van 18u tot zondag 3/02 24u wegens verbeteringswerken. Onze excuses voor het ongemak.
http://blog.telenet.be/2012/11/uw-inter ... nog-beter/
misschien krijgen de recente abo's ook een upgrade zoals meer upload speed als compensatie, maar dan moeten ze wel op de juiste rode knop drukken en niet op de noodstop
(heb toch nog een vleugje humor over op deze panne dag)
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5757
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Niet alles lag in panne vandaag
Hier lag het van de nacht plat tot een uur of 11.30. Ik heb dan maar van de gelegenheid gebruik genomen om de geplande taken eens af te werken die hier al lang liggen
Code: Selecteer alles
Beste klant,
Graag herinneren wij u nog even aan uw elektronische Telenet-aanrekening van 19-01-2013.
Waarom dit geheugensteuntje?
Bij Telenet begrijpen we dat een e-mail wel eens over het hoofd kan gezien worden. Daarom
ontvangt u 5 dagen voor de vervaldatum van uw aanrekening dit mailtje, uiteraard alleen als we
uw betaling nog niet hebben ontvangen.
Is uw betaling ondertussen al gebeurd?
Dan mag u deze mail negeren en hoeft u verder niets te doen. Na uw betaling kan het immers enkele dagen duren voor we het bedrag ontvangen.
Als u deze geheugensteuntjes niet meer wilt krijgen, kunt u eenvoudig uitschrijven via Mijn Telenet.
Met vriendelijke groeten,
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
De zoveelste parodieDima_2005 schreef:
Gewoonweg hilarisch
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- littlebighuman
- Starter Plus
- Berichten: 40
- Lid geworden op: 12 jun 2009, 14:58
- Bedankt: 2 keer
LOL!
Vooral grappig, omdat er nog een waarheid in zit ook.
1. 4 servers, die geschaald zijn om ieder het volledige verkeer te verwerken, wanneer er drie uitvallen . Check
2. Servers zijn fail-over van elkaar. Check
3. Patches eerst testen op test-servers en validatie doen. Check?
4. Roll-back in geval van fout duurt minder dan 30-min. Check??
4. Eerst 1 server patchen in productie, dan valideren, alvorens de volgende. Check???
Vooral grappig, omdat er nog een waarheid in zit ook.
1. 4 servers, die geschaald zijn om ieder het volledige verkeer te verwerken, wanneer er drie uitvallen . Check
2. Servers zijn fail-over van elkaar. Check
3. Patches eerst testen op test-servers en validatie doen. Check?
4. Roll-back in geval van fout duurt minder dan 30-min. Check??
4. Eerst 1 server patchen in productie, dan valideren, alvorens de volgende. Check???
-
- Elite Poster
- Berichten: 3288
- Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
De compensatie regeling van Telenet bewijst nog maar eens dat we dringend op zoek moeten naar kabelproviders hier in Belgie.Wat krijgen de Telenet klanten die alleen maar internet hebben van Telenet?? Ze proberen deze panne gewoon nog eens te gebruiken om mensen,die nog geen dig.tv hebben bij het bedrijf,nog eens onder druk te zetten.
- svenska
- Elite Poster
- Berichten: 1903
- Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 75 keer
+1.Wat krijgen de Telenet klanten die alleen maar internet hebben van Telenet??
De grootste impact was internet, want je kon nog gewoon tv kijken (digitaal en analoog).
Dus wat ben ik nu met een gratis film en gratis Superbowl als ik niet eens TV van hen heb...
Veel kaas van compensaties hebben ze daar toch niet gegeten!
- Teebee
- Elite Poster
- Berichten: 1558
- Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
- Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 40 keer
Gelukkig bestond er nog teletext, anders hadden de niet-mobile klanten niet geweten wat er aan de hand was, vooralleer het op het nieuws ter sprake kwam 's middags.
-
- Elite Poster
- Berichten: 6018
- Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Dat vroeg ik me ook af, nogal belachelijke vergoeding voor de internetklantensvenska schreef:+1.Wat krijgen de Telenet klanten die alleen maar internet hebben van Telenet??
De grootste impact was internet, want je kon nog gewoon tv kijken (digitaal en analoog).
Dus wat ben ik nu met een gratis film en gratis Superbowl als ik niet eens TV van hen heb...
Veel kaas van compensaties hebben ze daar toch niet gegeten!
Alsook: blijkbaar zijn er nog problemen met een pak modems: http://www.hln.be/hln/nl/942/Economie/a ... enet.dhtml. Hoe een bug in de DHCP-server er voor kan zorgen dat modems niet meer werken is me wel een raadsel, lijkt me eerder toeval of onkunde van de gebruikers die hun modem op de foute manier herstart hebben ofzo
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Het was om 9 uur op de radio. Op dat ogenblik kon je het al weten.Teebee schreef:Gelukkig bestond er nog teletext, anders hadden de niet-mobile klanten niet geweten wat er aan de hand was, vooralleer het op het nieuws ter sprake kwam 's middags.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
- Petrikske
- Elite Poster
- Berichten: 1371
- Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
- Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
- Bedankt: 52 keer
En onmiddelijk de schuld bij de gebruiker leggen, foei TNMClaeys schreef:Alsook: blijkbaar zijn er nog problemen met een pak modems: http://www.hln.be/hln/nl/942/Economie/a ... enet.dhtml. Hoe een bug in de DHCP-server er voor kan zorgen dat modems niet meer werken is me wel een raadsel, lijkt me eerder toeval of onkunde van de gebruikers die hun modem op de foute manier herstart hebben ofzo
"De modem kan dan defect zijn gegaan na het iets te vaak 'resetten' van het toestel. Daar zijn die namelijk niet op voorzien."
Om inderdaad nog maar te zwijgen van de degelijk van hun apparatuur.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3288
- Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Heb daarnet het ook gehoord op de radio,de schade lijkt veel groter dan verwacht,men steekt het nu op de klanten,die gewoon teveel proberen resetten hebben.toch zal men overal nieuwe modems plaatsen(ik denk gratis) maar dat is niet vermeld op de radio. Bovendien krijgt Telenet (Ook Mobistar,en scarlet) nog een boete van 30 000 €.Opgelegd door het BIPT,dit omdat de info op de facturen niet in orde is.
Laatst gewijzigd door fluppie 04 feb 2013, 16:33, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Premium Member
- Berichten: 486
- Lid geworden op: 22 maa 2012, 19:29
- Uitgedeelde bedankjes: 136 keer
- Bedankt: 53 keer
Dat zou inderdaad gratis moeten zijn, volgens het artikel op HLN.
Maar als blijkt dat je modem effectief de geest heeft gegeven, zorgt Telenet zo snel mogelijk voor een technieker, zegt Coenjaerts. "We hebben daarvoor extra mensen voorzien. Die service is gratis."
- Teebee
- Elite Poster
- Berichten: 1558
- Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
- Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 40 keer
Ik heb zelfs geen radio meer!on4bam schreef:Het was om 9 uur op de radio. Op dat ogenblik kon je het al weten.Teebee schreef:Gelukkig bestond er nog teletext, anders hadden de niet-mobile klanten niet geweten wat er aan de hand was, vooralleer het op het nieuws ter sprake kwam 's middags.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5891
- Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
- Locatie: 'tstad
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
slechts één oplossing: alles opzeggen daar! Op die manier heeft Electrabel ook een lesje gekregen...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Het aantal klanten die alléén internet hebben, en geen TV bij Telenet zal wel een héél klein percent zijn. Zeg nu zelf, wie wil er nu internet bij Telenet hebben, en TV van Belgacom? Het omgekeerde is waarschijnlijk veel populairder: Internet van Belgacom + TV van Telenet.fluppie schreef:Wat krijgen de Telenet klanten die alleen maar internet hebben van Telenet??
Ik vind ook dat je voor een consumenten abbo geen vergoeding moet verlangen, voor enkele uurtjes zonder internet.
Bedrijfsabbo's met SLA kunnen via hun contract schadevergoeding krijgen, of via de rechtbank de werkelijke schade claimen die ze hebben opgelopen (vb gederfde inkomsten wegens niet werken Bancontact.)
Wat wel zou mogen, is dat een langere onderbreking (dagen, weken ...) een reden zou moeten zijn voor verbreking contract zonder opzegvergoeding.
Wat betreft de compensatie (gratis sporting & 1 film). Ik vind dat een mooie geste. Dat je daarmee niet alle klanten bereikt, dat is pech. Als de Spoorwegen een "Sorry-pas" uitdelen aan de klanten die getroffen zijn door een Staking, dan profiteren hiervan ook alleen de klanten met een abonnement, en niet de klanten die voor die dag een treinkaartje gekocht hebben ....
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Philippe : treinkaartjes ook hoor. Heb zelf nog een sorry pas gaan halen. Je moet wel het ticket uiteraard in je bezit hebben (en voorleggen), het is een pak papierwerk en je moet er zelf achter vragen...
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 937
- Lid geworden op: 29 sep 2008, 21:43
- Locatie: Hoboken
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 49 keer
Toch wel raar dat dit ook niet de frontpage van userbase website gehaald heeft
Maar ja tegenwoordig komt er niet veel meer op die frontpage heb ik zo het idee.
Maar ja tegenwoordig komt er niet veel meer op die frontpage heb ik zo het idee.
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
-
- Elite Poster
- Berichten: 6018
- Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
De mensen die voor die dag een kaartje gekocht hadden krijgen hun geld dan gewoon terug Ge zou al zot zijn om bij een staking uw gekochte ticket niet te gaan terugvragen.
En in mijn nabije vriendenkring ken ik al een 7-tal mensen met Telenet internet maar zonder Telenet digitale tv (wel analoog), zij hebben dus helemaal niks aan deze compensatie. Ik geloof niet echt dat die groep zo klein is dus. Een korting op de factuur is op dat vlak gewoon eerlijker omdat elke klant er wat aan heeft. Waarom je een film krijgt op digitale tv terwijl het vooral de internetgebruikers waren die getroffen waren is mij toch een raadsel . Als je een compensatie geeft, doe het dan goed . Maar goed, voor die paar uur dat een paar mensen zonder internet zaten snap ik niet dat ze daar zo een ramp van maken, al die nieuwsberichten en die Twitter beichten. Tging er wat over.
En in mijn nabije vriendenkring ken ik al een 7-tal mensen met Telenet internet maar zonder Telenet digitale tv (wel analoog), zij hebben dus helemaal niks aan deze compensatie. Ik geloof niet echt dat die groep zo klein is dus. Een korting op de factuur is op dat vlak gewoon eerlijker omdat elke klant er wat aan heeft. Waarom je een film krijgt op digitale tv terwijl het vooral de internetgebruikers waren die getroffen waren is mij toch een raadsel . Als je een compensatie geeft, doe het dan goed . Maar goed, voor die paar uur dat een paar mensen zonder internet zaten snap ik niet dat ze daar zo een ramp van maken, al die nieuwsberichten en die Twitter beichten. Tging er wat over.