Grote internetpanne bij Telenet (3-Feb)

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Dettie
Premium Member
Premium Member
Berichten: 560
Lid geworden op: 27 aug 2006, 13:17
Locatie: Poperinge
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 66 keer

http://klantenservice.telenet.be/conten ... ruari-2013

Telenet Website Tegemoetkoming !!!!!
kamiel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 870
Lid geworden op: 18 jun 2012, 19:58
Uitgedeelde bedankjes: 156 keer
Bedankt: 40 keer

Ik heb er eigenlijk wel begrip voor dat het eens kan mis gaan. Dan pas weten we wat we anders wel hebben. Wij gingen deze voormiddag een meubelzaak bezoeken en hadden internet nodig om te kijken of het open was.
Maar langs de andere kant, als wij een keer te laat betalen of teveel downloaden hebben ze er bij Telenet ook geen begrip voor...
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
Gebruikersavatar
tommekentom
Premium Member
Premium Member
Berichten: 571
Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
Twitter: MisterTommie
Locatie: Lille, FR
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 24 keer
Contacteer:

eternum schreef:Ik ben nu toch wel "een beetje" benieuwd naar wat die verbeteringswerken precies inhouden ... :lol:

Afbeelding

Gelukkig werkt mijn BGC VDSL2 verbinding vlekkeloos.
en 't is ondertussen bijna 19u ;-)
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
Gebruikersavatar
jaker
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 948
Lid geworden op: 20 sep 2010, 21:51
Locatie: Meerhout
Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
Bedankt: 81 keer

Ondertussen is de tekst aangepast op Mijn Telenet, onderbreking tot 20u:

Code: Selecteer alles

Mijn Telenet is niet beschikbaar van zaterdag 2/02 van 18u tot zondag 3/02 20u wegens verbeteringswerken. Onze excuses voor het ongemak.
Internet/TV: All-Internet + Telenet TV
VoIP: Fritzbox 7390 met Dellmont
Router: Netgear R7000 met FreshTomato
Dettie
Premium Member
Premium Member
Berichten: 560
Lid geworden op: 27 aug 2006, 13:17
Locatie: Poperinge
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 66 keer

kaarsenbril
Pro Member
Pro Member
Berichten: 346
Lid geworden op: 16 jun 2012, 18:48
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 43 keer

Ik vind dat de internet only klanten ook een compensatie moeten krijgen. Zeker 2 uur mee bezig geweest vanmorgen, modems resetten, proberen bellen enz...
Zelf zijn ze ook hard voor ons, 1 bit teveel downloaden en je wordt op smalband gegooid....
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4954
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

Modbreak:
Niet toegelaten actie: onzinnige antwoorden.
Internet only klanten krijgen ook een compensatie: gratis onmiddellijke overstap naar VDSL2. :lol:
Gebruikersavatar
tommekentom
Premium Member
Premium Member
Berichten: 571
Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
Twitter: MisterTommie
Locatie: Lille, FR
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 24 keer
Contacteer:

jaker schreef:Ondertussen is de tekst aangepast op Mijn Telenet, onderbreking tot 20u:

Code: Selecteer alles

Mijn Telenet is niet beschikbaar van zaterdag 2/02 van 18u tot zondag 3/02 20u wegens verbeteringswerken. Onze excuses voor het ongemak.
ola, blijkbaar hebben ze veel te verbeteren ;-)
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
stevenvs
Plus Member
Plus Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 03 feb 2013, 19:39
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 11 keer

Dettie schreef:http://klantenservice.telenet.be/conten ... ruari-2013

Telenet Website Tegemoetkoming !!!!!
:lol: zelfs de compensatie werkt niet, op sport 2 beeld en geen klank op sport 3 en sport golf beeld en klank en of alle andere sport zenders gewoon zwart beeld.

en eigenlijk heb ik geen behoefte aan die sport zenders dus graag andere compensatie die mij wel interesseert !!
MrBlueSky
Premium Member
Premium Member
Berichten: 486
Lid geworden op: 22 maa 2012, 19:29
Uitgedeelde bedankjes: 136 keer
Bedankt: 53 keer

tommekentom schreef:
jaker schreef:Ondertussen is de tekst aangepast op Mijn Telenet, onderbreking tot 20u:

Code: Selecteer alles

Mijn Telenet is niet beschikbaar van zaterdag 2/02 van 18u tot zondag 3/02 20u wegens verbeteringswerken. Onze excuses voor het ongemak.
ola, blijkbaar hebben ze veel te verbeteren ;-)

Inderdaad, want het is nog steeds onbereikbaar.
Verder kan ik ook die Sport-kanalen niet goed ontvangen. 1 & 2 gaan, bij de overige tem 8 krijg ik de melding dat ik een abonnement nodig heb.
En bij Sporting Golf heb ik enorm veel blokjes :?
Roygenz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 837
Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
Locatie: 51RUI0
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 53 keer
Contacteer:

raf1 schreef:Internet only klanten krijgen ook een compensatie: gratis onmiddellijke overstap naar VDSL2. :lol:
Zou een mooie regeling zijn mocht VDSL2 hier eindelijk eens beschikbaar zijn... Een van de nadelen van op 't platteland te wonen zeker? Anyway, de "compensatie" van telenet is inderdaad vrij belachelijk, een middelvinger in de lucht naar internet only klanten hé ("het zal je leren, tv vlaanderen & alternatieve voip provider nemen" redeneren ze wss ginder in Mechelen)
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3870
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
Bedankt: 318 keer

DHCP server was dus de oorzaak, maar op 4 computers dezelfde fout :???: . Uit ervaring weet ik dat wat in de pers verschijnt als oorzaak soms niet de werkelijke fout was. Compensatie stelt ook niets voor als het grote probleem zich voordeed met internet, en interactieve TV.
Gelukkig dat zich dit voordeed op een zondagochtend. Ik had dan ook verwacht, omdat de problemen zich tot ruim 14 uur hebben voorgedaan, dat er minder internet traffiek ging zijn tijdens de zogenaamde rode uren. Maar smalband was toch aktief vanaf 12 uur.
Zelf herrinner ik me nog het voorval met het gsm-netwerk. Enkele uren konden sommige GSM's niet op het netwerk. Oorzaak onbekend. Compensatie was toen een tegoedbon die je kon gebruiken in de telecomzaken van telenet.
bron :

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 110317_114

en begin oktober vorig jaar hadden nieuwe telenetklanten geen telefoon

bron : http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 5_00323393
manitou
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 06 aug 2011, 19:11
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 6 keer

Idioten in het TN management.
Panne doet zich voor met internet en compensatie wordt gegeven in de vorm van digitale televisie.
'Internet only' klanten worden totaal vergeten.
Wakker worden TN!!!!!!!!!
U speelt met de k....n van duizenden klanten.
Dringend (internet)kabel openstellen voor andere providers!!!!!!!!!!

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Da ze maar snel "mijn telenet" terug online zetten. Na die reset van mijn modem (dacht dat het allemaal aan mij lag) is mijn pass van de wifi veranderd :| . En ik heb het originele nergens opgeschreven. :?
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

@ metal bij de laatste homegateway's staat die op een van de stickers.
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3870
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
Bedankt: 318 keer

Het ziet ernaar uit dat er velen overuren aan het maken zijn.
Mijn Telenet is niet beschikbaar van zaterdag 2/02 van 18u tot zondag 3/02 24u wegens verbeteringswerken. Onze excuses voor het ongemak.
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2490
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

[youtube]opltgul0z_4[/youtube]

Gewoonweg hilarisch :banana:
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

Ik wil op de gewone telenet website komen, maar kom niet van dit sorry pagina af. Iemand een idee hoe ik die weg krijg ?
Vind de compensatie een mooi gebaar, in het verleden was het wel anders. Maar onbegrijpelijk dat mensen dien enkel internet en/of telefoon hebben niets krijgen.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

mailracer schreef:Het ziet ernaar uit dat er velen overuren aan het maken zijn.
Mijn Telenet is niet beschikbaar van zaterdag 2/02 van 18u tot zondag 3/02 24u wegens verbeteringswerken. Onze excuses voor het ongemak.
Heeft waarschijnlijk ook iets te maken dat vanaf 4 februari sommige abo's een betere product specificatie krijgen zoals meer volume en eerder al meer upload ...
http://blog.telenet.be/2012/11/uw-inter ... nog-beter/
misschien krijgen de recente abo's ook een upgrade zoals meer upload speed als compensatie, maar dan moeten ze wel op de juiste rode knop drukken en niet op de noodstop ;)

(heb toch nog een vleugje humor over op deze panne dag)
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Niet alles lag in panne vandaag :angel:

Code: Selecteer alles

Beste klant,

Graag herinneren wij u nog even aan uw elektronische Telenet-aanrekening van 19-01-2013. 

Waarom dit geheugensteuntje?
Bij Telenet begrijpen we dat een e-mail wel eens over het hoofd kan gezien worden. Daarom
ontvangt u 5 dagen voor de vervaldatum van uw aanrekening dit mailtje, uiteraard alleen als we
uw betaling nog niet hebben ontvangen.

Is uw betaling ondertussen al gebeurd?
Dan mag u deze mail negeren en hoeft u verder niets te doen. Na uw betaling kan het immers enkele dagen duren voor we het bedrag ontvangen.

Als u deze geheugensteuntjes niet meer wilt krijgen, kunt u eenvoudig uitschrijven via Mijn Telenet. 

Met vriendelijke groeten,
Hier lag het van de nacht plat tot een uur of 11.30. Ik heb dan maar van de gelegenheid gebruik genomen om de geplande taken eens af te werken die hier al lang liggen :p
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Dima_2005 schreef:

Gewoonweg hilarisch :banana:
De zoveelste parodie :)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

Maar vind em zeker geslaagd. :wink:
Gebruikersavatar
littlebighuman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 jun 2009, 14:58
Bedankt: 2 keer

LOL!

Vooral grappig, omdat er nog een waarheid in zit ook.

1. 4 servers, die geschaald zijn om ieder het volledige verkeer te verwerken, wanneer er drie uitvallen . Check
2. Servers zijn fail-over van elkaar. Check
3. Patches eerst testen op test-servers en validatie doen. Check?
4. Roll-back in geval van fout duurt minder dan 30-min. Check??
4. Eerst 1 server patchen in productie, dan valideren, alvorens de volgende. Check???
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

De compensatie regeling van Telenet bewijst nog maar eens dat we dringend op zoek moeten naar kabelproviders hier in Belgie.Wat krijgen de Telenet klanten die alleen maar internet hebben van Telenet?? Ze proberen deze panne gewoon nog eens te gebruiken om mensen,die nog geen dig.tv hebben bij het bedrijf,nog eens onder druk te zetten.
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

.Wat krijgen de Telenet klanten die alleen maar internet hebben van Telenet??
+1

De grootste impact was internet, want je kon nog gewoon tv kijken (digitaal en analoog).
Dus wat ben ik nu met een gratis film en gratis Superbowl als ik niet eens TV van hen heb... :?

Veel kaas van compensaties hebben ze daar toch niet gegeten!
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Gelukkig bestond er nog teletext, anders hadden de niet-mobile klanten niet geweten wat er aan de hand was, vooralleer het op het nieuws ter sprake kwam 's middags.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

svenska schreef:
.Wat krijgen de Telenet klanten die alleen maar internet hebben van Telenet??
+1

De grootste impact was internet, want je kon nog gewoon tv kijken (digitaal en analoog).
Dus wat ben ik nu met een gratis film en gratis Superbowl als ik niet eens TV van hen heb... :?

Veel kaas van compensaties hebben ze daar toch niet gegeten!
Dat vroeg ik me ook af, nogal belachelijke vergoeding voor de internetklanten :P

Alsook: blijkbaar zijn er nog problemen met een pak modems: http://www.hln.be/hln/nl/942/Economie/a ... enet.dhtml. Hoe een bug in de DHCP-server er voor kan zorgen dat modems niet meer werken is me wel een raadsel, lijkt me eerder toeval of onkunde van de gebruikers die hun modem op de foute manier herstart hebben ofzo :roll:
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

De modem een paar keer van de stroom halen zou geen probleem mogen zijn . Zegt meer over de kwaliteit van de modems , lijken op hetzelfde niveau van de digibox te staan :bang: .
Afbeelding
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Teebee schreef:Gelukkig bestond er nog teletext, anders hadden de niet-mobile klanten niet geweten wat er aan de hand was, vooralleer het op het nieuws ter sprake kwam 's middags.
Het was om 9 uur op de radio. Op dat ogenblik kon je het al weten.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Tja, als je zoals ik hier nog enkel internet radio staan hebt :angel:
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

MClaeys schreef:Alsook: blijkbaar zijn er nog problemen met een pak modems: http://www.hln.be/hln/nl/942/Economie/a ... enet.dhtml. Hoe een bug in de DHCP-server er voor kan zorgen dat modems niet meer werken is me wel een raadsel, lijkt me eerder toeval of onkunde van de gebruikers die hun modem op de foute manier herstart hebben ofzo :roll:
En onmiddelijk de schuld bij de gebruiker leggen, foei TN :nono:

"De modem kan dan defect zijn gegaan na het iets te vaak 'resetten' van het toestel. Daar zijn die namelijk niet op voorzien."
Om inderdaad nog maar te zwijgen van de degelijk van hun apparatuur.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Heb daarnet het ook gehoord op de radio,de schade lijkt veel groter dan verwacht,men steekt het nu op de klanten,die gewoon teveel proberen resetten hebben.toch zal men overal nieuwe modems plaatsen(ik denk gratis) maar dat is niet vermeld op de radio. Bovendien krijgt Telenet (Ook Mobistar,en scarlet) nog een boete van 30 000 €.Opgelegd door het BIPT,dit omdat de info op de facturen niet in orde is.
Laatst gewijzigd door fluppie 04 feb 2013, 16:33, in totaal 1 gewijzigd.
MrBlueSky
Premium Member
Premium Member
Berichten: 486
Lid geworden op: 22 maa 2012, 19:29
Uitgedeelde bedankjes: 136 keer
Bedankt: 53 keer

Dat zou inderdaad gratis moeten zijn, volgens het artikel op HLN.
Maar als blijkt dat je modem effectief de geest heeft gegeven, zorgt Telenet zo snel mogelijk voor een technieker, zegt Coenjaerts. "We hebben daarvoor extra mensen voorzien. Die service is gratis."
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

on4bam schreef:
Teebee schreef:Gelukkig bestond er nog teletext, anders hadden de niet-mobile klanten niet geweten wat er aan de hand was, vooralleer het op het nieuws ter sprake kwam 's middags.
Het was om 9 uur op de radio. Op dat ogenblik kon je het al weten.
Ik heb zelfs geen radio meer!
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

mor duts toch. ;-)
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

slechts één oplossing: alles opzeggen daar! Op die manier heeft Electrabel ook een lesje gekregen...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

fluppie schreef:Wat krijgen de Telenet klanten die alleen maar internet hebben van Telenet??
Het aantal klanten die alléén internet hebben, en geen TV bij Telenet zal wel een héél klein percent zijn. Zeg nu zelf, wie wil er nu internet bij Telenet hebben, en TV van Belgacom? Het omgekeerde is waarschijnlijk veel populairder: Internet van Belgacom + TV van Telenet.

Ik vind ook dat je voor een consumenten abbo geen vergoeding moet verlangen, voor enkele uurtjes zonder internet.
Bedrijfsabbo's met SLA kunnen via hun contract schadevergoeding krijgen, of via de rechtbank de werkelijke schade claimen die ze hebben opgelopen (vb gederfde inkomsten wegens niet werken Bancontact.)

Wat wel zou mogen, is dat een langere onderbreking (dagen, weken ...) een reden zou moeten zijn voor verbreking contract zonder opzegvergoeding.

Wat betreft de compensatie (gratis sporting & 1 film). Ik vind dat een mooie geste. Dat je daarmee niet alle klanten bereikt, dat is pech. Als de Spoorwegen een "Sorry-pas" uitdelen aan de klanten die getroffen zijn door een Staking, dan profiteren hiervan ook alleen de klanten met een abonnement, en niet de klanten die voor die dag een treinkaartje gekocht hebben ....
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Philippe : treinkaartjes ook hoor. Heb zelf nog een sorry pas gaan halen. Je moet wel het ticket uiteraard in je bezit hebben (en voorleggen), het is een pak papierwerk en je moet er zelf achter vragen...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Opus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 937
Lid geworden op: 29 sep 2008, 21:43
Locatie: Hoboken
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 49 keer

Toch wel raar dat dit ook niet de frontpage van userbase website gehaald heeft :)
Maar ja tegenwoordig komt er niet veel meer op die frontpage heb ik zo het idee.
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

De mensen die voor die dag een kaartje gekocht hadden krijgen hun geld dan gewoon terug :roll: Ge zou al zot zijn om bij een staking uw gekochte ticket niet te gaan terugvragen.
En in mijn nabije vriendenkring ken ik al een 7-tal mensen met Telenet internet maar zonder Telenet digitale tv (wel analoog), zij hebben dus helemaal niks aan deze compensatie. Ik geloof niet echt dat die groep zo klein is dus. Een korting op de factuur is op dat vlak gewoon eerlijker omdat elke klant er wat aan heeft. Waarom je een film krijgt op digitale tv terwijl het vooral de internetgebruikers waren die getroffen waren is mij toch een raadsel :). Als je een compensatie geeft, doe het dan goed ;). Maar goed, voor die paar uur dat een paar mensen zonder internet zaten snap ik niet dat ze daar zo een ramp van maken, al die nieuwsberichten en die Twitter beichten. Tging er wat over.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”