Na jaren klant geweest te zijn bij EDPNET en ik de overschakeling wens te maken naar een andere provider, heb ik mijn abonnement dus opgezegd bij EDPNET.
Heb verzocht deze maand nog op te zeggen en nu dien ik nog te betalen tot mei 2013. Terwijl mijn contractduur tot 2011 liep en ik dus een opzegtermijn heb van 1 maand.
Dus kan ik betalen voor 3 maanden NIETS!
Bezin eer je begin.
Bedankt hiervoor!
Na opzeg, nog steeds goede service, bedankt Edpnet!
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Wat is de bedoeling van deze post?
Heb je al geprobeerd om tot een schikking te komen?
Volgens mij is dit een administratief misverstand.
Volgens de nieuwe telecomwet, mag je na 6 maand je contract opzeggen, op een door jouw gekozen dag. Met andere woorden, je bent zelfs niet gebonden aan één maand vooropzeg.
Heb je al geprobeerd om tot een schikking te komen?
Volgens mij is dit een administratief misverstand.
Volgens de nieuwe telecomwet, mag je na 6 maand je contract opzeggen, op een door jouw gekozen dag. Met andere woorden, je bent zelfs niet gebonden aan één maand vooropzeg.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2759
- Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
- Locatie: 053 Aalst
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
De opzegmaand start pas in de eerstvolgende factuurmaand dus als je opzegt vlak nadat een nieuwe factuurmaand inging dan betaal je ongeveer 2 maand. Vandaar dat je best opzegt vlak voor een factuurmaand ingaat als je zelf geen opzegdatum opgeeft. De nieuwe telecomwet zegt immers dat je zelf een opzegdatum kan geven, maar die moet technisch haalbaar zijn, zie topic: Scarlet past nieuwe telecomwet niet toe?
Je kan eventueel EDPnet nog eens contacteren en een opzegdatum meegeven. Als je werkelijk meer dan 2 maanden opzeg moet betalen, kijk dan eens of je enkele maanden geleden mogelijk een nieuw contract aanging waar een minimumduur op zit.
Je kan eventueel EDPnet nog eens contacteren en een opzegdatum meegeven. Als je werkelijk meer dan 2 maanden opzeg moet betalen, kijk dan eens of je enkele maanden geleden mogelijk een nieuw contract aanging waar een minimumduur op zit.
-
- Elite Poster
- Berichten: 7538
- Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
- Locatie: Dendermonde
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
Ik snap de hele heisa ook niet. Waarom niet eerst EDPnet gecontacteerd i.p.v. hier uw gal te komen spuien?
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
-
- Elite Poster
- Berichten: 7538
- Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
- Locatie: Dendermonde
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
De onderbouw was "eerst EDPnet contacteren". Toch niet moeilijk?
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
- EDPnet
- ISP Official
- Berichten: 363
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
- Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
We hebben intussen het klantennr van Bombas ontvangen en we bekijken het ticket ivm de opzeg verder met de verantwoordelijke.
internet, fiber & telephony
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5757
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Zo hoort het se, een feedback van een ispmedewerker!
dikke
dikke
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 4578
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
"na jaren als trouwe klant" ... zegt degene die niet langer klant wil zijn...
zo trouw is bombas dus niet (meer)
(en valt het nog iemand op hoeveel duimpjes er in dit topic zijn heen en weer gegaan? )
zo trouw is bombas dus niet (meer)
(en valt het nog iemand op hoeveel duimpjes er in dit topic zijn heen en weer gegaan? )
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Pakje duimpjes...meesten lijken me terecht?
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5757
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Mensen reageren hier inderdaad degelijk met duimpjes.
Misschien had bombas zich iets minder "agressief" moeten opstellen, en alles diplomatischer moeten opstellen.
De reden waarom gebruiker "edpnet" de duimpjesbeloning krijgt, is omdat hij feedback gaf aan iedereen. Wij zijn de medewerkers van de ISP's echt dankbaar dat ze hiervoor tijd willen maken, maar ZEER dankbaar voor de feedback.
Misschien had bombas zich iets minder "agressief" moeten opstellen, en alles diplomatischer moeten opstellen.
De reden waarom gebruiker "edpnet" de duimpjesbeloning krijgt, is omdat hij feedback gaf aan iedereen. Wij zijn de medewerkers van de ISP's echt dankbaar dat ze hiervoor tijd willen maken, maar ZEER dankbaar voor de feedback.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- Plus Member
- Berichten: 223
- Lid geworden op: 27 jul 2006, 10:33
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 36 keer
Ja heb ik gemerkt dat hier veel met duimpjes gewerkt wordt. En mijn aandeel is vandaag intens toegenomen.
Wist niet dat dit zo gevoelig lag bij sommigen.
En inderdaad TiTanium, ik heb waarschijnlijk wat te impulsief gereageerd.
Een diplomatischer aanpak was beter geweest. Eens bellen met EDPNET bijvoorbeeld.
Maar ik was ontzet over het feit dat ik nog 3 maanden te betalen heb.
Nu om op Edpnet terug te komen en ik ben jaren klant geweest. En ben zeer tevreden over hun geleverde service al die jaren.
Maar daar ik na zovele jaren toch eens voor digitale TV ga (ja ik ben tevens ene van de oude stempel) en er nog interessante pakketten (TV, internet, telefoon) werden aangeboden, schakel ik dus over.
Daar hier nog steeds geen VDSL ligt (ja ik woon ook nog eens in een boerengat) en ik geen mogelijkheid om een schotel te plaatsen, bleven er niet veel opties over.
Dus sorry Edpnet voor de overschakeling en bedankt voor de service.
En over het al dan niet trouw zijn, hoeveel mensen hier zijn er niet die overgeschakeld zijn van energieleverancier of bank omdat dit beter is voor de portemonnee.
Wist niet dat dit zo gevoelig lag bij sommigen.
En inderdaad TiTanium, ik heb waarschijnlijk wat te impulsief gereageerd.
Een diplomatischer aanpak was beter geweest. Eens bellen met EDPNET bijvoorbeeld.
Maar ik was ontzet over het feit dat ik nog 3 maanden te betalen heb.
Nu om op Edpnet terug te komen en ik ben jaren klant geweest. En ben zeer tevreden over hun geleverde service al die jaren.
Maar daar ik na zovele jaren toch eens voor digitale TV ga (ja ik ben tevens ene van de oude stempel) en er nog interessante pakketten (TV, internet, telefoon) werden aangeboden, schakel ik dus over.
Daar hier nog steeds geen VDSL ligt (ja ik woon ook nog eens in een boerengat) en ik geen mogelijkheid om een schotel te plaatsen, bleven er niet veel opties over.
Dus sorry Edpnet voor de overschakeling en bedankt voor de service.
En over het al dan niet trouw zijn, hoeveel mensen hier zijn er niet die overgeschakeld zijn van energieleverancier of bank omdat dit beter is voor de portemonnee.
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5757
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
In tijden van crisis is de portefeuille het gevoeligst
Als dit zelfs als trouwe klant een reden is om over te schakelen dat minder kost en beter bij u noden past dan zou ik ook overschakelen. Als je dan op Adsl zit en geen schotel kan zetten is u keuze inderdaad zeer beperkt.
Als dit zelfs als trouwe klant een reden is om over te schakelen dat minder kost en beter bij u noden past dan zou ik ook overschakelen. Als je dan op Adsl zit en geen schotel kan zetten is u keuze inderdaad zeer beperkt.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 4578
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
Met de duimpjes is hier wel terecht gewerkt, dat spreek ik niet tegen.
maar het viel me op hoeveel eigenlijk (ik denk dat zowel al de positieve als negatieve duimpjes van bombas hier samen zitten? )
een bedrijf denkt aan zijn eigen centen, en dat moet een klant ook doen.
in de laatste 5 jaar heb ik bij TN gezeten (was de eerste breedbandprovider hier overigens), bij edpnet (geen klagen over), scarlet (geen klagen over) en nu bgc (geen klagen over)
ik heb amper de helpdesks nodig, "extraatjes" zoals die zever met deezer bij bgc bv interesseren me van geen kanten,
en ik voel me niet geroepen trouwe klant te zijn (als je weg kan + weg mag + iets beters kan vinden: wegwezen).
als er morgen een aanbieder komt die me een vast ip'tje geeft bij mijn abbo (en liefst ook nog eens ipv6 native erbij),
aan een normale prijs (ik moet geen sla, ik moet geen bizz support etc etc) dan stap ik wss weer over.
het enige wat ik wél "trouw blijf" zijn operatoren waar ik nooit van zen leven nog naar zal terugkeren (vooral die ...KNIP... bij mobistar),
noem het maar "mijn persoonlijke blacklist"
maar het viel me op hoeveel eigenlijk (ik denk dat zowel al de positieve als negatieve duimpjes van bombas hier samen zitten? )
ikzelf beweer dan ook al jaaaaaren niet meer een trouwe klant te zijn.bombas schreef:En over het al dan niet trouw zijn, hoeveel mensen hier zijn er niet die overgeschakeld zijn van energieleverancier of bank omdat dit beter is voor de portemonnee.
een bedrijf denkt aan zijn eigen centen, en dat moet een klant ook doen.
in de laatste 5 jaar heb ik bij TN gezeten (was de eerste breedbandprovider hier overigens), bij edpnet (geen klagen over), scarlet (geen klagen over) en nu bgc (geen klagen over)
ik heb amper de helpdesks nodig, "extraatjes" zoals die zever met deezer bij bgc bv interesseren me van geen kanten,
en ik voel me niet geroepen trouwe klant te zijn (als je weg kan + weg mag + iets beters kan vinden: wegwezen).
als er morgen een aanbieder komt die me een vast ip'tje geeft bij mijn abbo (en liefst ook nog eens ipv6 native erbij),
aan een normale prijs (ik moet geen sla, ik moet geen bizz support etc etc) dan stap ik wss weer over.
het enige wat ik wél "trouw blijf" zijn operatoren waar ik nooit van zen leven nog naar zal terugkeren (vooral die ...KNIP... bij mobistar),
noem het maar "mijn persoonlijke blacklist"
Laatst gewijzigd door TiTanium 31 jan 2013, 20:05, in totaal 2 gewijzigd.
Reden: We houden het netjes ;)
Reden: We houden het netjes ;)
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Hangt er vanaf wat je een normale prijs noemt hé voor fixed ip + ipv6
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 7538
- Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
- Locatie: Dendermonde
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
Iedereen kijkt naar zijn portemonnee, zeker in deze tijden van crisis. Of je nu klant bent of werknemer of bedrijf, maakt niet uit. Als jij te veel kost aan je werkgever en hij kan je vervangen door een goedkopere kracht, dan vlieg je. En bedrijven moeten dan ook niet raar opkijken als klanten wegblijven omdat het elders goedkoper is.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 4578
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
woops, sorry titanium
ben niet zo te spreken van mobistar (terwijl ik dat vroeger "in den beginne" wel was trouwens)
om verdere discussie over fixed ip's en de prijzen ervoor apart te voeren,
zoals hieronder aangehaald: http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=23&t=36696
ben niet zo te spreken van mobistar (terwijl ik dat vroeger "in den beginne" wel was trouwens)
om verdere discussie over fixed ip's en de prijzen ervoor apart te voeren,
zoals hieronder aangehaald: http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=23&t=36696
Laatst gewijzigd door Splitter 31 jan 2013, 22:24, in totaal 2 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 7538
- Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
- Locatie: Dendermonde
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
Ik vind de vraag van splitter over fixed IP adressen, prijzen enz. een apart topic waard. Mods?
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Goed idee.
Splitter, kan jij even een topic apart openen hiervoor. Lijkt mij een interessante discussie!
Splitter, kan jij even een topic apart openen hiervoor. Lijkt mij een interessante discussie!
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Plus Member
- Berichten: 223
- Lid geworden op: 27 jul 2006, 10:33
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 36 keer
Het probleem is opgelost.
Blijkbaar een fout bij de administratie.
Dien nu enkel mijn laatste maand te betalen.
Ja en ik weet het heb me niet populair gemaakt (zie duimpjes orkaan).
Zal voortaan eerst persoonlijk contact opnemen en mijn berichten beter opstellen.
Maar zoals ik reeds vertelde. Ik ben steeds zeer tevreden geweest van Edpnet.
Vandaar dat ik de titel ook gewijzigd heb.
Edpnet = prima provider!
Blijkbaar een fout bij de administratie.
Dien nu enkel mijn laatste maand te betalen.
Ja en ik weet het heb me niet populair gemaakt (zie duimpjes orkaan).
Zal voortaan eerst persoonlijk contact opnemen en mijn berichten beter opstellen.
Maar zoals ik reeds vertelde. Ik ben steeds zeer tevreden geweest van Edpnet.
Vandaar dat ik de titel ook gewijzigd heb.
Edpnet = prima provider!