Met de duimpjes is hier wel terecht gewerkt, dat spreek ik niet tegen.
maar het viel me op hoeveel eigenlijk (ik denk dat zowel al de positieve als negatieve duimpjes van bombas hier samen zitten?
![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)
)
bombas schreef:En over het al dan niet trouw zijn, hoeveel mensen hier zijn er niet die overgeschakeld zijn van energieleverancier of bank omdat dit beter is voor de portemonnee.
ikzelf beweer dan ook al jaaaaaren niet meer een trouwe klant te zijn.
een bedrijf denkt aan zijn eigen centen, en dat moet een klant ook doen.
in de laatste 5 jaar heb ik bij TN gezeten (was de eerste breedbandprovider hier overigens), bij edpnet (geen klagen over), scarlet (geen klagen over) en nu bgc (geen klagen over)
ik heb amper de helpdesks nodig, "extraatjes" zoals die zever met deezer bij bgc bv interesseren me van geen kanten,
en ik voel me niet geroepen trouwe klant te zijn (als je weg kan + weg mag + iets beters kan vinden: wegwezen).
als er morgen een aanbieder komt die me een vast ip'tje geeft bij mijn abbo (en liefst ook nog eens ipv6 native erbij),
aan een normale prijs (ik moet geen sla, ik moet geen bizz support etc etc) dan stap ik wss weer over.
het enige wat ik wél "trouw blijf" zijn operatoren waar ik nooit van zen leven nog naar zal terugkeren (vooral die
...KNIP... bij mobistar),
noem het maar "mijn persoonlijke blacklist"
![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)