Ik weet niet of dit de juiste categorie is voor mijn vraag maar zal ze hier dan toch maar stellen

Ik ben klant bij Telenet en heb van hun zo'n Modem/Router.
Van hieruit vertrekt er een Powerline naar boven in mijn Slaapkamer.
Daar staat nog een router: Netgear WNDR3700. Zeer goede router trouwens!
Mijn Macbook, 2 PC's en Digicorder van Telenet zijn verbonden met die NETGEAR.
Ook is er een Powerline aanwezig in het tuinhuis.
Daar zou ik een Servertje willen zetten (heb een paar oude PC's gekregen en 4 ervan zijn met een dubbele krachtige XEON processor:thumb:)
Ik heb alles even in schema gegooid zodat het wat duidelijker is.
IP Adressen van routers:
Telenet router: 192.168.0.1
Netgear WNDR3700: 192.168.1.1
DLINK: 192.168.1.1
Graag zou ik het netwerk van de Server, met de DLINK router, verbinden met dat van mijn Netgear WNDR3700.
Hierdoor zouden mijn PC's en Macbook in het netwerk aanwezig zijn van mijn server waardoor ik back-ups kan nemen, video's streamen enzovoort.
Ik heb al even gekeken op internet en had iets gevonden dat ik de dhcp van die DLINK moest afleggen en het ip adres van de router moest aanpassen naar een bereik van de andere routeer (netgear) en dat buiten de range van zijn dhcp.
Daarom heb ik het ip adres van de DLINK aangepast naar 192.168.1.250 (in de neatgear heb ik het max. dhcp bereik op 192.168.1.249).
Op het eerste zicht bleek alles te werken maar toch niet.
De server binnenin het netwerk van de DLINK krijgt een ip adres van de telenet router(192.168.0.205) ipv de netgear router.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij doorverbindt naar de Netgear ipv van de telenet router?
Alvast bedankt