E-services BGC Internet onbeschikbaar

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
blondie2001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 264
Lid geworden op: 24 sep 2005, 13:00
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

Ik ben recent geswitcht van Scarlet naar BGC. Bij Scarlet stonden by default een reeks poorten open (oa poort 80). Bij BGC moet je die blijkbaar via de e-services open zetten.

Ik probeer echter al geruime tijd in de e-services van mijn internet abo in te komen. Maar blijkbaar zijn er technische problemen en is er geen haast om die in orde te brengen.

Is dit een algemeen probleem? Bericht naar Eva via twitter blijft onbeantwoord ...

M'n e-services voor mijn gsm zijn wel bereikbaar (alle onderstaande rubrieken hebben betrekking op mijn mobiel abo) ... maar daar ben ik uiteraard niet veel mee vooruit.
Bijlagen
e-services_b.JPG
(110.44 KiB) 9 keer gedownload
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

heb je toevallig 2 klantennummers? (andere nrs voor internet & gsm)
ik geloof (maar ben niet zeker) dat zo'n dingen fouten kunnen geven in eservices.
blondie2001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 264
Lid geworden op: 24 sep 2005, 13:00
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

Inderdaad 2 verschillende klantennummers ... maar heeft 'in den beginne' gewerkt ...
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

ik zou er toch een keertje voor bellen, als het voor jou geen probleem is om alles op 1 klantennummer te zetten,
zal dat door de klantendienst laten doen het probleem vast ook oplossen.

als het wel een probleem is zou ik even kijken op je internetfacturen of je daar nog steeds activatiecodes hebt,
en een aparte e-services aanmaken (ik geloof dat je die dan achteraf wél weer kan linken waardoor het weer 1 e-services account is)
blondie2001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 264
Lid geworden op: 24 sep 2005, 13:00
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

Ik heb m'n gsm gsm even in een nieuwe e-services account gezet en probleem is opgelost.

Ik ga op het moment geen verder pogingen te doen om alles onder 1 klantennummer te brengen ...
brubbel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 833
Lid geworden op: 04 jul 2012, 16:55
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 167 keer

Ik ben ook aan het proberen om een nieuwe account aan te maken.
Vol goede moed, met het klantnr, het activatienummer en de datum voor mijn neus.

Geen succes. Ik kom in een soort activatieloop terecht.
Nog een nieuwe account dan maar? zelfde probleem!
Nu zijn er al 3 accounts, geen enkele die fatsoenlijk werkt.
Proximus
ISP Official
ISP Official
Berichten: 333
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer
Contacteer:

Beste brubbel,


Kan u mij via privébericht uw klantgegevens bezorgen(klantnr, naam, gsmnr, login, e-mailadres)?

Dan kan ik uw dossier eens opvragen.



Met vriendelijke groeten,

Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”