Ik ben recent geswitcht van Scarlet naar BGC. Bij Scarlet stonden by default een reeks poorten open (oa poort 80). Bij BGC moet je die blijkbaar via de e-services open zetten.
Ik probeer echter al geruime tijd in de e-services van mijn internet abo in te komen. Maar blijkbaar zijn er technische problemen en is er geen haast om die in orde te brengen.
Is dit een algemeen probleem? Bericht naar Eva via twitter blijft onbeantwoord ...
M'n e-services voor mijn gsm zijn wel bereikbaar (alle onderstaande rubrieken hebben betrekking op mijn mobiel abo) ... maar daar ben ik uiteraard niet veel mee vooruit.
E-services BGC Internet onbeschikbaar
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
-
- Pro Member
Inderdaad 2 verschillende klantennummers ... maar heeft 'in den beginne' gewerkt ...
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
ik zou er toch een keertje voor bellen, als het voor jou geen probleem is om alles op 1 klantennummer te zetten,
zal dat door de klantendienst laten doen het probleem vast ook oplossen.
als het wel een probleem is zou ik even kijken op je internetfacturen of je daar nog steeds activatiecodes hebt,
en een aparte e-services aanmaken (ik geloof dat je die dan achteraf wél weer kan linken waardoor het weer 1 e-services account is)
zal dat door de klantendienst laten doen het probleem vast ook oplossen.
als het wel een probleem is zou ik even kijken op je internetfacturen of je daar nog steeds activatiecodes hebt,
en een aparte e-services aanmaken (ik geloof dat je die dan achteraf wél weer kan linken waardoor het weer 1 e-services account is)
-
- Pro Member
Ik heb m'n gsm gsm even in een nieuwe e-services account gezet en probleem is opgelost.
Ik ga op het moment geen verder pogingen te doen om alles onder 1 klantennummer te brengen ...
Ik ga op het moment geen verder pogingen te doen om alles onder 1 klantennummer te brengen ...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
- Bedankt: 167 keer
Ik ben ook aan het proberen om een nieuwe account aan te maken.
Vol goede moed, met het klantnr, het activatienummer en de datum voor mijn neus.
Geen succes. Ik kom in een soort activatieloop terecht.
Nog een nieuwe account dan maar? zelfde probleem!
Nu zijn er al 3 accounts, geen enkele die fatsoenlijk werkt.
Vol goede moed, met het klantnr, het activatienummer en de datum voor mijn neus.
Geen succes. Ik kom in een soort activatieloop terecht.
Nog een nieuwe account dan maar? zelfde probleem!
Nu zijn er al 3 accounts, geen enkele die fatsoenlijk werkt.
-
- ISP Official
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
- Contacteer:
Beste brubbel,
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens bezorgen(klantnr, naam, gsmnr, login, e-mailadres)?
Dan kan ik uw dossier eens opvragen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens bezorgen(klantnr, naam, gsmnr, login, e-mailadres)?
Dan kan ik uw dossier eens opvragen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.