Is er een exacte datum gekend voor de Lumia 820/920? Ik dacht deze maand maar je vindt hier amper informatie over. :-/
Ik zou zien om een van deze te kopen (al heel wat goeie reviews gelezen & ik zou dan ook zien om wat apps te ontwikkelen ervoor aangezien ik een .NET achtergrond heb).
Betreffende abonnementen... hoe in godsnaam moet ik er een kiezen... ik heb altijd al pre-paid gehad van Mobistar.
Maar ik had mezelf voorgenomen om over te gaan naar abonnement en heb wat gezien hoeveel ik sms/bel per maand.
Ik bel ongeveer 2u per maand naar non-mobistar nrs en qua sms iets van 150/mnd en geef max 20€/mnd uit aan kaarten.
Zal nu dus ook internet verbruik nodig hebben in het abonnement.
Maar hoe kies ik dit nu best; ik heb het forum hier al wat afgeschuimd en de sites van Telenet/Mobistar/Proximus/Mobile Vikings.
Maar heb nog niet echt een voorkeur voor een ervan en 0 ervaring met hen.

Eenmaal ie uitkomt zal ik dan een keer de winkels aflopen maar ik had graag wat meer gebruikerservaring want die winkels kunnen je alles wijs maken uiteraard.
Is het een goed idee om toestel samen met abonnement te kopen als pakket in bv een telenet shop of proximus shop of beter apart?
Tnx!