![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
[youtube]rdIWKytq_q4[/youtube]
als facebook morgen hun timeline "wat groter" maakt, zie ik hun aandeel ook absoluut niet stijgen hoormaar ik snap niet hoe het aandeel van apple kan stijgen over de iphone5, en horen dat "er grote verwachtingen zijn van de verkoop",
als je weet dat er in principe niet merkelijk veel aan veranderd is...
Het meest zuinige achterhaalde OS op de markt. 3G check, Bluetooth check, WiFi check, apps check...MClaeys schreef:vanaf de iPhone begon plots iedereen te zagen dat Symbian niet goed was terwijl het het meest zuinige, stabiele en geavanceerde mobiele os op de markt is).
En wat was er gebeurd als ze Jobs in 1997 niet hadden terug gebracht als CEO of als Microsoft in hetzelfde jaar geen investering had gedaan van 150 miljoen $ ? Apple stond toen op de rand van de afgrond !Jack Daniels schreef:In 30 jaar tijd is Apple niet tegen de vlakte gegaan, ze hebben wel mindere periodes gekend.
waarom achterhaald dan?Ken schreef:Het meest zuinige achterhaalde OS op de markt. 3G check, Bluetooth check, WiFi check, apps check...MClaeys schreef:vanaf de iPhone begon plots iedereen te zagen dat Symbian niet goed was terwijl het het meest zuinige, stabiele en geavanceerde mobiele os op de markt is).
euhm, ze hebben hem nu net kleiner gemaakt en zijn naar slechts 8 pinnen gegaan. Daarbij komt dat met een adapter al de reeds gekochte devices ten minste nog bruikbaar zijn. Bij elke vorige gsm die ik kocht was er telkens een nieuwe adapter. Als ik er een voor thuis wilde en een op het werk moest ik telkens wel een nieuwe kopen. Vind persoonlijk heel het gedoe over die connector zo overdreven. Er zijn nu eenmaal honderden accesoires, hadden ze nu echt naar mirco usb moeten gaan en gewoon iedereen die accesoires heeft in de steek moeten laten? Dan is dit toch een goede oplossing of niet? Dat ze er een mirco usb adapter bij hadden moeten geven daar wil ik nog wel mee akkoord gaan, maar voor de rest is al die commentaar echt overroepen imho.iceke schreef:iets wat andere fabrikanten met 4 pinnekes doen heeft Apple er 31 voor nodig.... alles moet dunner & gestroomlijnder bij Apple... behalve die connector natuurlijk, want daar halen ze hun winst.
Dan kocht ge slechte gsm's, ik heb 2 types adapter van gsm's liggen hier, een heel dun pinneke en een iets dikker pinneke. Ik heb zelfs nog ergens een adapterke om over te zetten tussen de 2. Nu komt daar een 3e type bij, micro-usb. Persoonlijk vind ik dat gedoe van die connector ook overdreven, het is sowieso al een vooruitgang met de vorige aangezien het nu niet uitmaakt hoe je hem insteekt.bollewolle schreef: Bij elke vorige gsm die ik kocht was er telkens een nieuwe adapter. Als ik er een voor thuis wilde en een op het werk moest ik telkens wel een nieuwe kopen. Vind persoonlijk heel het gedoe over die connector zo overdreven.
Die heb je zowel in het Android kamp als in het Apple kamp, maar om eerlijk te zijn heb ik de indruk veel meer in het Apple kamp. Ze hebben de nare gewoonte om te verkondigen hoe superieur hun toestel wel is en de extreme gevallekes lachen zelfs met mensen die niet met Apple producten werken. Het kan aan mij liggen natuurlijk, ik zit misschien in het foute ecosysteem met vooral marginale Apple fanboys.Wat ik absoluut nie snap is heel het fanboy en hater gedoe.
Innige deelnemingMClaeys schreef:ik zit misschien in het foute ecosysteem met vooral marginale Apple fanboys.
Haha die zit ook goedselder schreef:http://d.pr/i/LZvz
selder schreef:
Ah nog iets, over die Lightning connector ... hoe awesome is dat dat dat langs 2 kanten werkt? _elke_ keer als ik een USB (gewone USB A, niet eens mini of micro) wil insteken, dan past het niet, ik draai het om, het past nog niet, ik draai het terug op, het past! Raise your hand als ge dat ook meemaakt![]()
Volgden alle fabrikanten het volgende voorbeeld maar:selder schreef:Ah nog iets, over die Lightning connector ... hoe awesome is dat dat dat langs 2 kanten werkt? _elke_ keer als ik een USB (gewone USB A, niet eens mini of micro) wil insteken, dan past het niet, ik draai het om, het past nog niet, ik draai het terug op, het past! Raise your hand als ge dat ook meemaakt![]()
iceke schreef:Wat ik veel erger vind is dat andere bedrijven de Apple "technieken" ook gaan toepassen.
Of je ziet daar geen graten in en je koopt Apple producten, of je vind het verwerpelijk en je zit nu(of in de toekomst) bij de concurrentie ook opgescheept met zo'n brol(en dan heb ik het niet over de toestellen zelf,maar over alles errond).
Ik wil geen eenheidsworst, laat Apple maar succesvol zijn in wat ze goed kunnen, gesubsidieerde producten overhypen, maar laat de consument aub de keuze in "iets anders"