Grappig filmke over de nieuwe IPhone

sky
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 100 keer

Ze denk een IPhone 5 vast te hebben maar eigenlijk is het een 4S, en deze is toch echt veel beter dan mijn oude 4S. :lol:

[youtube]rdIWKytq_q4[/youtube]
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Deze is nog grappiger :
[youtube]8ELb5iZ_gb4[/youtube]

trouwens, weet je waarom dien Jonnie zo traag spreekt ? anders zou zijn doel publiek er niks van verstaan. Amaaaizing :angel:
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

In Frankrijk hebben ze er ook al mee gelachen... :)

[youtube]Bpkq5JVazxY[/youtube]
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

"completely redesigned" right, juist een uitgetrokken 4s.
Elke "nieuwe" iPhone ziet ter toch hetzelfde uit :roll:
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

akkoord, er zijn de apple fanboys.
akkoord, apple heeft best goede producten.

maar ik snap niet hoe het aandeel van apple kan stijgen over de iphone5, en horen dat "er grote verwachtingen zijn van de verkoop",
als je weet dat er in principe niet merkelijk veel aan veranderd is...
ja, iets groter: tof, maar niet speciaal
ja, iets sneller: is dat niet een beetje normaal?
en ja, een updated ios dat vlotter is en dit en dat... sorry, android update de hele tijd en je krijgt altijd beter...
en dan ipv een algemene lader te doen, even nog een nieuwe uitvinden: alle accessoires en toebehoren de prullemand in,
om alweer geen enkele compatibiliteit te hebben met andere zaken...

ik hoop voor apple dat de hype en de fanboys nog even blijven bestaan, want anders blijven ze toch hun brood niet verdienen op deze manier.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Ik heb een Mac. Ik ben Macintosh computers beginnen gebruiken sinds 1987. En ik blijf Macs gebruiken, geen Windows voor mij. Zelf heb ik verder geen producten van Apple. En dat er Apple haters zijn en fanboys dat is al lang geweten. Maar dat de Apple haters er soms de meest idiote commentaren bij halen, dat beseffen ze zelf waarschijnlijk niet. Iemand hoopt dat de fanboys en de hype nog lang zullen blijven bestaan want Apple moet ook zijn brood verdienen. Wel beste kerel, de tegenstanders hopen al sinds de oprichting van Apple dat het bedrijf tegen de vlakte zal gaan. In 30 jaar tijd is Apple niet tegen de vlakte gegaan, ze hebben wel mindere periodes gekend. Maar ondertussen is Apple uitgegroeid tot het (financieel) grootste bedrijf ter wereld. De waarde van Apple overstijgt de waarde van de beursgenoteerde bedrijven in België, tot spijt van wie het benijdt. Dus voortaan dit forum voorzien van feiten en niet van "hoop"?
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Splitter
Elite Poster
Elite Poster

ik geef gewoon een eigen mening.

je kan, denk ik, toch moeilijk zeggen dat de iphone5 "innovatief, creatief, en vernieuwend" is?
(akkoord, ze hebben de processor bv ook wel vernieuwd, maar dat zal de gemiddelde koper worst wezen)

als ze de volgende jaren enkel producten gaan uitbrengen die "wat groter" zijn en niet speciaal vernieuwend,
en dan nog eens doorzetten met hun nieuwe connector waardoor je niks backwards compatibiliteit hebt,
dan zou het me verbazen moesten ze het zo goed blijven doen.

het valt me gewoon op dat steve jobs destijds apple ooit heeft moeten redden, en nudat de man overleden is,
het eerste nieuwe product eerder een aanpassing van het oude lijkt dan een innovatie.

alweer: het is een persoonlijke mening aan de hand van mijn observaties, niet meer of minder.
ik ben ook neutraal tussen het fanboy en hater kamp, ieder kiest namelijk zijn eigen ding,
maar het geheel draait me dus vooral om:
maar ik snap niet hoe het aandeel van apple kan stijgen over de iphone5, en horen dat "er grote verwachtingen zijn van de verkoop",
als je weet dat er in principe niet merkelijk veel aan veranderd is...
als facebook morgen hun timeline "wat groter" maakt, zie ik hun aandeel ook absoluut niet stijgen hoor :)
iceke
Elite Poster
Elite Poster

Wat ik veel erger vind is dat andere bedrijven de Apple "technieken" ook gaan toepassen.
Of je ziet daar geen graten in en je koopt Apple producten, of je vind het verwerpelijk en je zit nu(of in de toekomst) bij de concurrentie ook opgescheept met zo'n brol(en dan heb ik het niet over de toestellen zelf,maar over alles errond).
Ik wil geen eenheidsworst, laat Apple maar succesvol zijn in wat ze goed kunnen, gesubsidieerde producten overhypen, maar laat de consument aub de keuze in "iets anders"
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Ik heb een 4S en ik zie echt totaal geen reden om een 5 te gaan halen.
Er is, zoals er anders wel was, niets nieuws onder de zon met de 5. Als ik update binnenkort naar iOS6 heb ik bijna een 5, zonder de lengte en de A6 chip.
That's it.
Ze hebben mij wel teleurgesteld.

Maar..... dit weekend eens een Samsung S3 in mijn handen gehad. Ja jongens, na een uurtje spelen ermee toch HEEL blij dat ik een 4S heb hoor :) Op de meeste punten zijn ze op papier beter, neem ze vast en je merkt daar bijna niets meer van buiten een paar kleinigheidjes. De overall feeling van de 4S is zoveel beter, dus.. nog altijd happy Iphone user, maar de 5 laat ik gaan, en de SIII ook :)
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Apple komt met een uitgerokken iPhone 4S, het aandeel stijgt en tis al uitverkocht op de eerste dag van de pre-orders. Nokia komt met een innovatief toestel (eerlijk is eerlijk), het aandeel zakt een pak :roll: .
Nuja, alle gekheid op een stokje, kvond het filmke grappig en verder moet iedereen voor zichzelf maar uitmaken met welk merk hij in zee gaat, bij mij is dat momenteel Nokia voor mijn gsm (nog geen smartphone) en Apple voor mijn tablet (iPad 2). En in aandelen handel ik niet dus de beurskoers zal me ook een zorg wezen (al zie ik een degelijk merk als Nokia liever niet ten onder gaan, vanaf de iPhone begon plots iedereen te zagen dat Symbian niet goed was terwijl het het meest zuinige, stabiele en geavanceerde mobiele os op de markt is :roll: ).
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

MClaeys schreef:vanaf de iPhone begon plots iedereen te zagen dat Symbian niet goed was terwijl het het meest zuinige, stabiele en geavanceerde mobiele os op de markt is :roll: ).
Het meest zuinige achterhaalde OS op de markt. 3G check, Bluetooth check, WiFi check, apps check...

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
vuurvos
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
Bedankt: 208 keer
Contacteer:

Jack Daniels schreef:In 30 jaar tijd is Apple niet tegen de vlakte gegaan, ze hebben wel mindere periodes gekend.
En wat was er gebeurd als ze Jobs in 1997 niet hadden terug gebracht als CEO of als Microsoft in hetzelfde jaar geen investering had gedaan van 150 miljoen $ ? Apple stond toen op de rand van de afgrond !

PS: dat zijn feiten
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster

Ken schreef:
MClaeys schreef:vanaf de iPhone begon plots iedereen te zagen dat Symbian niet goed was terwijl het het meest zuinige, stabiele en geavanceerde mobiele os op de markt is :roll: ).
Het meest zuinige achterhaalde OS op de markt. 3G check, Bluetooth check, WiFi check, apps check...
waarom achterhaald dan?
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

Dat Apple zich niets aantrekt van de Europese verplichting micro USB op een GSM te plaatsen is veel erger vind ik. Ze hebben nu wel een adaptor gemaakt van hun nieuwe aansluiting naar micro USB maar nog niet gezien ofdat die standaard meegeleverd word in de EU.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
iceke
Elite Poster
Elite Poster

Puur voor de commerce he, Apple certified accessoires... voor elk accessoire heeft Apple een aparte pin op z'n dock connector (zodat het geen drivers hoeft te gebruiken)
iets wat andere fabrikanten met 4 pinnekes doen heeft Apple er 31 voor nodig.... alles moet dunner & gestroomlijnder bij Apple... behalve die connector natuurlijk, want daar halen ze hun winst.
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: bollewolle
Uitgedeelde bedankjes: 166 keer
Bedankt: 89 keer

@selder: Haha, nice one :)
iceke schreef:iets wat andere fabrikanten met 4 pinnekes doen heeft Apple er 31 voor nodig.... alles moet dunner & gestroomlijnder bij Apple... behalve die connector natuurlijk, want daar halen ze hun winst.
euhm, ze hebben hem nu net kleiner gemaakt en zijn naar slechts 8 pinnen gegaan. Daarbij komt dat met een adapter al de reeds gekochte devices ten minste nog bruikbaar zijn. Bij elke vorige gsm die ik kocht was er telkens een nieuwe adapter. Als ik er een voor thuis wilde en een op het werk moest ik telkens wel een nieuwe kopen. Vind persoonlijk heel het gedoe over die connector zo overdreven. Er zijn nu eenmaal honderden accesoires, hadden ze nu echt naar mirco usb moeten gaan en gewoon iedereen die accesoires heeft in de steek moeten laten? Dan is dit toch een goede oplossing of niet? Dat ze er een mirco usb adapter bij hadden moeten geven daar wil ik nog wel mee akkoord gaan, maar voor de rest is al die commentaar echt overroepen imho.
iceke
Elite Poster
Elite Poster

ipod dock 30€
ipod kabel 35€

micro usb kabel 0.99€
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster

That's my whole point! Er valt niets te vergelijken. Met de micro usb ga je geen enkel van de bestaande accessoires kunnen gebruiken. Men kan idd zoals andere bedrijven naar bluetooth of dergelijk overgaan maar dan laten ze alle voorgaande kopers van accessoires in de steek. Zij hebben ervoor gekozen deze te blijven ondersteunen wat ik best wel knap vind. Wat maakt het dan in godsnaam nog uit hoeveel een micro usb kabel kost :bang:
iceke
Elite Poster
Elite Poster

Was ik niet begonnen met het zeggen dat je of :
a\ geen graten ziet in de werkwijze van Apple en dan ook geen problemen hebt met het kopen van opverpriced produkten.
b\ dat wel hebt, en dat aan a\ nooit of te nimmer uitgelegd krijgt ?

:angel:

soit, ik vind de prijs van apple producten absurd, jij vind het absurd dat men zou overschakelen naar iets universeel omdat je anders te duur verkochte producten niet meer zou kunnen gebruiken :bang:
selder
Moderator
Moderator

#FirstWorldProblems

Telkens bij zo'n threads vind ik het maar raar dat er niet evenveel threads zijn over "Ferarri is te duur!" ;)

Als u dat niet interesseert, of ge vind het te duur, of whatever, laat het dan rusten?
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster

bollewolle schreef: Bij elke vorige gsm die ik kocht was er telkens een nieuwe adapter. Als ik er een voor thuis wilde en een op het werk moest ik telkens wel een nieuwe kopen. Vind persoonlijk heel het gedoe over die connector zo overdreven.
Dan kocht ge slechte gsm's, ik heb 2 types adapter van gsm's liggen hier, een heel dun pinneke en een iets dikker pinneke. Ik heb zelfs nog ergens een adapterke om over te zetten tussen de 2. Nu komt daar een 3e type bij, micro-usb. Persoonlijk vind ik dat gedoe van die connector ook overdreven, het is sowieso al een vooruitgang met de vorige aangezien het nu niet uitmaakt hoe je hem insteekt.
Ik dacht trouwens dat in China wel een micro-usb adapter is meegeleverd omdat het daar verplicht is, maar pin me daar niet op vast.
Met micro-usb zou men ook een pak accessoires kunnen linken (met 2 data-kabels in plaats van 6), het is dus niet zo dat je 8 pinnen nodig hebt om universeel met veel accessoires te kunnen werken, maar dan valt wel de achterwaartse compatibiliteit weg, ze hebben hun keuze gemaakt en om eerlijk te zijn was dat wel de beste keuze van de 2.
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster

Daar ga ik volledig mee akkoord. (--> was op Selder zijn opmerking bedoeld, nog een post tussen geslopen :) )

Ik heb helemaal niets tegen Android apparaten, ben het zelfs aan het overwegen om een te kopen (low budget model) voor de sim van mijn werk erin te steken. Ik sta er absoluut voor open. Wat ik absoluut nie snap is heel het fanboy en hater gedoe. Iedereen doet toch gewoon zijn goesting en heeft bepaalde redenen voor zijn keuzes, maar het neemt vaak proporties aan dat ik alleen maar kan dit kan denken :-D

Anyway, voor mij was de keuze simpel want ik werkte al jaren met een Mac, de feilloze integratie van de iPhone hiermee is wat mij erover heeft getrokken. Daarbij moet er wel gezegd worden dat ik gewacht heb toch de iPhone4 om er een te kopen voordat ik ze naar mijn mening goed genoeg vond. Dat is dezelfde reden waarom ik nu pas uitkijk naar een Android apparaat voor mijn werkgsm te vervangen. En ik ben zeker geen fanboy van Apple, ik zal hun produkten best wel aanprijzen aan mensen als ze mijn mening vragen maar ik zal er zeker ook de nadelen bij vermelden en die zijn er zeker zoals die er bij elk ander produkt ook zijn (met als eerste iTunes, maar wordt bij mij toch alleen maal als Sync tool gebruikt en niet als muziek speler, beter alternatieven daarvoor op de mac :) ).
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster

Wat ik absoluut nie snap is heel het fanboy en hater gedoe.
Die heb je zowel in het Android kamp als in het Apple kamp, maar om eerlijk te zijn heb ik de indruk veel meer in het Apple kamp. Ze hebben de nare gewoonte om te verkondigen hoe superieur hun toestel wel is en de extreme gevallekes lachen zelfs met mensen die niet met Apple producten werken. Het kan aan mij liggen natuurlijk, ik zit misschien in het foute ecosysteem met vooral marginale Apple fanboys.
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster

MClaeys schreef:ik zit misschien in het foute ecosysteem met vooral marginale Apple fanboys.
Innige deelneming :)
tendonsie
Pro Member
Pro Member
Twitter: tendonsie
Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
Bedankt: 40 keer
Contacteer:

selder schreef:http://d.pr/i/LZvz :)
Haha die zit ook goed :P xD

Grappige filmpjes :P

Dit filmpje vond ik ook nog van voor de lancering.
[youtube]GXr1kmuqGcU[/youtube]

Nieuwe iPhone 5,
Ik vind toch iigg wel dat je ziet dat Jobs dood is.
Het speciale stukje was er niet deze keer.
selder
Moderator
Moderator

Niemand weet hoe dat Apple intern werkt, maar er wordt veel gehoord dat Mr. Jobs nog wel enkele ideeën achtergelaten heeft om in de volgende versies van de producten te steken. Dat zou me niet verbazen... Bedenk ook dat de ideeën die nu in de iPad 3 zitten, al lang bedacht waren nog voor de iPad 1 uitkwam. Dat Retina scherm bijvoorbeeld... heeft lang op de ontwerp-tafel gelegen, maar is pas uitgebracht als de technologie er rijp voor was...

Anyway, wat kan iemand dat nu eigelijk schelen wat iemand anders van een apparaat vindt :) Ik vind het leuk om te lezen hoe de haters en fanboys zichzelf vastrijden :)

Ah nog iets, over die Lightning connector ... hoe awesome is dat dat dat langs 2 kanten werkt? _elke_ keer als ik een USB (gewone USB A, niet eens mini of micro) wil insteken, dan past het niet, ik draai het om, het past nog niet, ik draai het terug op, het past! Raise your hand als ge dat ook meemaakt :) :)
iceke
Elite Poster
Elite Poster

Da's de wet van Murphy, als ik niet kijk zit hij 99% verkeerd ;-)
tendonsie
Pro Member
Pro Member
Twitter: tendonsie
Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
Bedankt: 40 keer
Contacteer:

selder schreef:
Ah nog iets, over die Lightning connector ... hoe awesome is dat dat dat langs 2 kanten werkt? _elke_ keer als ik een USB (gewone USB A, niet eens mini of micro) wil insteken, dan past het niet, ik draai het om, het past nog niet, ik draai het terug op, het past! Raise your hand als ge dat ook meemaakt :) :)

Haha true story :)

Wel kut dat we het tussenstuk wel moeten betalen.
Men wekkerradio gaat nu niet meer werken als ik dat stuk niet bijkoop xD
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Deze vind ik ook wel goed, brengt terug wat realiteit in de hype :)
[youtube]qFUz6vHEQCM[/youtube]
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster

Hehe, The Gentlemen's Rant is een zalig kanaal ^^ volg het al een tijdje
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

deze vind ik ook goed....geeft perfect weer hoe apple kopers 'kuddebeesten' zijn :-D oei, nu zal ik weer veel aggressieve reacties krijgen...

[youtube]nf5-Prx19ZM[/youtube]
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

In dat geval heb ik "the next big thing" es besteld, om eens mee te spelen :). Zou het m'n 2-jaar-oude Nokia N8 kunnen doen vergeten? :)
iceke
Elite Poster
Elite Poster

De enige juiste reden om te camperen voor de ifoonfive ?

deze is ook best grappig

LPS
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 37 keer

selder schreef:Ah nog iets, over die Lightning connector ... hoe awesome is dat dat dat langs 2 kanten werkt? _elke_ keer als ik een USB (gewone USB A, niet eens mini of micro) wil insteken, dan past het niet, ik draai het om, het past nog niet, ik draai het terug op, het past! Raise your hand als ge dat ook meemaakt :) :)
Volgden alle fabrikanten het volgende voorbeeld maar:
http://www.yankodesign.com/2011/01/25/t ... both-ways/
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

HTC J Butterfly beats iPhone 5 sales in Japan :)

Hoe zou dat komen?
Prijs is wel lager dan Iphone 5, maar nog stevig ;)
ook betere toestellen dan samsung (vb. casing)

spijtig komt hij niet naar EU...(of toch niet in dezelfde versie)
http://focustaiwan.tw/ShowNews/WebNews_ ... 1212270030
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Leuk dat HTC terug een sterkere speler wordt. Enkel Samsung en Apple leek me net iets te weinig grote spelers ;).
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Splitter
Elite Poster
Elite Poster

geef het nog ff tijd en in japan heb je 50 grote namen....
dan is het enkel nog even vissen dewelke tot in de EU durft komen kijken :p
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Ik heb nooit een iphone gehad , ik kan dus niet oordelen over de snelheid enz . De reden is gewoon dat ze te fragile zijn om ze dagelijks mee te nemen in de bouw als installateur van sanitair . Ik heb me nu net de ace + van samsung aangeschaft , de vorige , de gts - 5550 was na 2 jaar aan vervanging toe , de batteij was redelijk zwak geworden :-D .

Ik let vooral op de prijs , en de bruikbaarheid in alle omstandigheden , en ben zeker geen fanboy van welk merk dan ook . Maar buiten ericsson vroeger is samsung best een degelijk merk , en niet eens zo duur , . Een SIII zou ik ook nooit kopen , die AMOLED schermen alleen al , tikje te veel , en het is kapot .
Afbeelding
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

iceke schreef:Wat ik veel erger vind is dat andere bedrijven de Apple "technieken" ook gaan toepassen.
Of je ziet daar geen graten in en je koopt Apple producten, of je vind het verwerpelijk en je zit nu(of in de toekomst) bij de concurrentie ook opgescheept met zo'n brol(en dan heb ik het niet over de toestellen zelf,maar over alles errond).
Ik wil geen eenheidsworst, laat Apple maar succesvol zijn in wat ze goed kunnen, gesubsidieerde producten overhypen, maar laat de consument aub de keuze in "iets anders"

nu niet voor het één of het ander ik vind eigenlijk niks origineel aan de apple het hele smartphone concept had ik meer dan 10 jaar geleden al bedacht toen ik een palm had en er gsm connectiviteit op wou ! en als ik zoiets kan bedenken dan kunnen andere dit zeker ook ! Ik zie eigenlijk niet in wat apple er zo speciaal aan gedaan heeft dat het iets is waar zij over naar de rechtbank kunnen stappen het is ffs een rechthoekig dooske, .. veel inovatie zie ik hier niet aan ze !

Het hele innovatie verhaal is om u te sussen waarom jij er zoveel moet voor betalen terwijl het eigenlijk maar een 1/4 de van de prijs kost ! Het is gvd recht hoekig buiten een boller kantje aan de één dan aan de andere en keuze in materiaal wat kan er anders zijn, dé kleur !?

Als gij een patent aanvraag omdat ge ne groene auto met roze bollekes hebt dan lachen ze u vierkant uit deze mannen hebben een patent op de plaats van een knopke kunt ge u dat voorstellen !
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”