Heeft altijd perfect gewerkt maar op een gegeven mom word er ongevraagd een update door de strot gepusht en Ik kon toen niet meer inloggen op die modem met als gevolg 50x moeten resetten en weet ik wat maar niks wilde helpen. Zie hier ander topic http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 78#p459478
Nu vervang ik de modem door 1 die IKZELF HEB AANGEKOCHT. En we kunnen weer rustig verder zonder problemen.
Alleen merk ik deze week dat het toch weer niet meer zo vlot gaat en nu blijkt dat ze ook de update door MIJN EIGEN AANGEKOCHTE MODEM zijn strot hebben geduwd en dat ze me terug hebben gezet op een 16.5/2 profiel.
Na een paar mails richting Scarlet willen ze toch de snelheid niet terug zetten zoals voordien , maar mogen ze zomaar MIJN EIGEN MODEM een update door de strot duwen ???? Volgen mijn advocaat mag dit niet maar hij zal het verder uitzoeken want ik vindt dat ze dat eerst maar is moeten vragen of ze dit mogen doen en niet zomaar uit eigen beweging.
![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)