powerlan 200 software

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
katoke66
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 08 jun 2005, 21:05

Telenet plaatste een aantal jaren geleden verscheidene topcom powerlan 200 adapters voor digitale TV.
Er zijn een aantal nieuwe adapters die ik wil bijplaatsen maar probleem is dat ik de software hiervoor niet meer terugvind.

Het betreft de software 'powerpacket utility' die ik momenteel nergens meer kan terugvinden.

Heeft dit iemand toevallig in zijn bezit of heeft er iemand een link zodat ik dit kan downloaden ??
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1599
Lid geworden op: 13 sep 2005, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 51 keer

Was volgens mij van TopCom, maar door de overname van TopCom door Tristar is het blijkbaar moeilijker te vinden op web...

Geen idee of dit het is, maar je kan eens proberen... Gebruik op eigen risico!
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Ben hierin ook wel geinteresseerd. Moest iemand de link naar topcom software hebben, laat mij ook even weten.
katoke66
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 08 jun 2005, 21:05

It's for intellon poweradapters but it seems like the software is practically the same.
I'll try it, thanks for the effort !!
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8445
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

Honestly, khoop dat ze die dingen ooit zoals routers met een webui gaan uitvoeren.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
karine
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1057
Lid geworden op: 04 aug 2006, 09:44
Locatie: Geel (Antwerpen)
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 8 keer

Weet iemand of je de powerlan van verschillende merken onder elkaar kan gebruiken en die van 85mbit en 200 mbit in één netwerk ?
Rapt0r
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 10 jul 2005, 14:47
Locatie: ~8500

Toevallig ben ik ook op zoek naar deze software. Had een stuk of 3 van deze PowerLAN 200's en heb er onlangs 4e terug gevonden. Indertijd heeft de Telenet installateur elk toestel op een private network gezet (TN gebruikersnaam als naam van het netwerk) en nu wil dit 4e beestje natuurlijk geen verbinding maken.

Hij had toen een netbookje mee met Win7 op, maar de software zag er niet uit als die van PowerPacket. Eerder iets met een mier als ik me goed herinner. Iemand enig idee hoe dit heet? Heb geen zin om nog ergens WinXP te installeren voor dit...

Thanks! :beerchug:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”