Telenet plaatste een aantal jaren geleden verscheidene topcom powerlan 200 adapters voor digitale TV.
Er zijn een aantal nieuwe adapters die ik wil bijplaatsen maar probleem is dat ik de software hiervoor niet meer terugvind.
Het betreft de software 'powerpacket utility' die ik momenteel nergens meer kan terugvinden.
Heeft dit iemand toevallig in zijn bezit of heeft er iemand een link zodat ik dit kan downloaden ??
powerlan 200 software
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 51 keer
Was volgens mij van TopCom, maar door de overname van TopCom door Tristar is het blijkbaar moeilijker te vinden op web...
Geen idee of dit het is, maar je kan eens proberen... Gebruik op eigen risico!
Geen idee of dit het is, maar je kan eens proberen... Gebruik op eigen risico!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Ben hierin ook wel geinteresseerd. Moest iemand de link naar topcom software hebben, laat mij ook even weten.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Honestly, khoop dat ze die dingen ooit zoals routers met een webui gaan uitvoeren.
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
Toevallig ben ik ook op zoek naar deze software. Had een stuk of 3 van deze PowerLAN 200's en heb er onlangs 4e terug gevonden. Indertijd heeft de Telenet installateur elk toestel op een private network gezet (TN gebruikersnaam als naam van het netwerk) en nu wil dit 4e beestje natuurlijk geen verbinding maken.
Hij had toen een netbookje mee met Win7 op, maar de software zag er niet uit als die van PowerPacket. Eerder iets met een mier als ik me goed herinner. Iemand enig idee hoe dit heet? Heb geen zin om nog ergens WinXP te installeren voor dit...
Thanks!
Hij had toen een netbookje mee met Win7 op, maar de software zag er niet uit als die van PowerPacket. Eerder iets met een mier als ik me goed herinner. Iemand enig idee hoe dit heet? Heb geen zin om nog ergens WinXP te installeren voor dit...
Thanks!