Idd , dit zou best kunnen .nickz schreef:Daar ben ik nog niet zo zeker van. Het zou me niet verbazen als Mobistar druk zou uitoefenen op Apple om LTE niet te activeren voor Proximus, zodat zij alsnog de eerste kunnen zijn die LTE kunnen aanbieden op de iPhone 5...philippe_d schreef:Trouwens, als je de post van selder eens goed leest, en herleest, dan besef je dat het niet ondersteunen van Proximus 4G, niets te maken heeft met de partnership met Mobistar.
Je hebt gelijk , maar ik heb ook maar mijn phone gekocht via mobistar , en ook een unlocked phone.krisken schreef:Dus jij vind dit niet meer dan doodnormaal dat mensen die een iPhone kopen zonder een mobistar of telenetabonnement, geen gebruik kunnen maken van het 4G netwerk? Ook al is hun provider (proximus, base of whatever) hiervoor technisch wel in orde en zou dit, onder normale omstandigheden, perfect moeten werken?crezzeke225 schreef:zoals ik al eerder zei , mobistar heeft de partnership.
Nee dit is niet juist , dot zou voor elke apple gebruiker slecht zijn
Mocht je niet werken voor Telenet, die dankzij Mobistar mee geniet van dit partnership, zou je dit dan ook nog zo normaal vinden? Pak nu mocht jij een spiksplinternieuwe telefoon kopen voor een goeie 600 euro, volledig unlocked, LTE frequenties ondersteunend etc, je steekt jouw telenet SIM kaartje in het toestel en wat blijkt...dat het niet werkt. Achteraf kom je te weten dat het niet werkt omdat Telenet geen partnertje is het het merk van jouw spiksplinternieuwe telefoon, maar dat je bij de concurrentie moet gaan? Klinkt dit echt volledig logisch en normaal voor jou?
Ik ken iemand dat bij apple werkt , in een store, en zij weten dat proximus dit aangevraagd heeft.
maar het is gewoon afwachten op het antwoord van apple , en ik vermoed dat dit sneller gaat gaan.