Beste Users,
Ik heb zonet de volgende feedback ontvangen. Het is niet mogelijk om na de periode van 31dagen het resterende volume raad te plegen. Wanneer het volume na deze 31 dagen is opgebruikt ontvangen jullie een sms hierover.
Het enige dat er opgevolgd kan worden is het gebruik zelf via de e-services, maar niet in volume.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Generation Connect bonus op=>verplicht herladen of datapack
-
- ISP Official
- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
- Contacteer:
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
- LPS
- Premium Member
- Berichten: 529
- Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 37 keer
Ok, dat is een duidelijk antwoord, dank.
Dan zullen we voorlopig de meter op de gsm moeten gebruiken, onder voorwaarde dat we weten hoeveel mb's we nog hebben en nadien afwachten tot we de sms krijgen dat onze buitenland mb's op zijn. Hopelijk komt er snel verandering in, want het is niet echt handig op deze manier. Laat het aub hier zeker direct weten, zou fijn zijn.
Dan zullen we voorlopig de meter op de gsm moeten gebruiken, onder voorwaarde dat we weten hoeveel mb's we nog hebben en nadien afwachten tot we de sms krijgen dat onze buitenland mb's op zijn. Hopelijk komt er snel verandering in, want het is niet echt handig op deze manier. Laat het aub hier zeker direct weten, zou fijn zijn.
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
Pack: Proximus Familus
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Als je herlaad voor 20eur en je gebruikt 100MB, en op dag 29 bestel je een datapack voor 3eur heb je de maand erna dan 1948+30MB datavolume ter beschikking ?
-
- Plus Member
- Berichten: 211
- Lid geworden op: 10 sep 2011, 14:32
- Locatie: Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
- Bedankt: 10 keer
25 MB bedoel je?g4ce schreef:Ja tot dag 31, daarna is het terug maar 30 MB.
Volume Prijzen Activeringscode
25 MB € 2,99 #147*1#
50 MB € 4,99 #152*1#
250 MB € 9,99 #151*1#
-
- Starter
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 30 aug 2012, 19:06
Ik zou graag mijn krediet gebruiken voor extra data te laden, ik heb een iPad en kan dus niet sms'en, ik heb nog een gsm die werkt op oude grote simkaarten.
De klantendienst heeft mij afgewimpeld dat ik eens op Google moest zoeken hoe te sms'en met de iPad (ik zei dat dat niet kon).
Dan verwees men mij naar een Proximus winkel. Wat gaan ze daar doen? De sim kaart in een gsm steken en dan die databundel activeren, en als die op is moet ik daar weer heen? En zo elke maand twee keer?
Waarom kan dit niet online of via e Hello app??
[ Post made via mobile device ]
De klantendienst heeft mij afgewimpeld dat ik eens op Google moest zoeken hoe te sms'en met de iPad (ik zei dat dat niet kon).
Dan verwees men mij naar een Proximus winkel. Wat gaan ze daar doen? De sim kaart in een gsm steken en dan die databundel activeren, en als die op is moet ik daar weer heen? En zo elke maand twee keer?
Waarom kan dit niet online of via e Hello app??
[ Post made via mobile device ]
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Extra packs kopen gebeurt niet per sms, maar via USSD code!Kristofke28 schreef:Ik zou graag mijn krediet gebruiken voor extra data te laden, ik heb een iPad en kan dus niet sms'en, ik heb nog een gsm die werkt op oude grote simkaarten.
Misschien helpt het om een "USSD Dialer" te installeren ? Geen idee of dat bestaat voor de i-Pad, maar bestaat in ieder geval voor Android: https://play.google.com/store/apps/deta ... rch_result
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
momenteel is mijn bonus verlopen, ik kan echter nog surfen, dit gaat dan van mijn belwaarde af... zoals hierboven staat zou dit niet meer mogen. vorige maand werkte de blokkage wel ... tijdelijk probleem of hebben ze weer iets gewijzigd?lirec schreef:Vandaag zendt proximus sms-jes uit: http://www.generation-connect.be/surfzonderbonus/
Kort: data word uitgeschakeld wanneer de bonus verloopt => verplicht herladen of kopen datapack als je dan nog wilt surfen.
In feite een veel beter beleid dan daarvoor, het zal normaal iedereen goedkoper uitkomen.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
update : ik heb data eens af/aan gezet en de blokkage is nu een feit... blijkbaar kan je nog één sessie starten nadat bonus verlopen is
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Starter Plus
- Berichten: 33
- Lid geworden op: 08 jun 2012, 06:38
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Mijn generation connect periode is gedaan, maar hoe kan ik nu simpel bijladen ?
Vroeger moest ik naar :
http://www.generation-connect.be/staticpage/nl/
gaan, maar als ik dan op de knop herlaad voor 20€ zoals ik altijd heb gedaan kom ik op een 4g pagina uit.
Ik heb me hier al kapot op gezocht, hoe kan ik mijn generation connect 3g terug verlengen ?
Vroeger moest ik naar :
http://www.generation-connect.be/staticpage/nl/
gaan, maar als ik dan op de knop herlaad voor 20€ zoals ik altijd heb gedaan kom ik op een 4g pagina uit.
Ik heb me hier al kapot op gezocht, hoe kan ik mijn generation connect 3g terug verlengen ?
-
- Pro Member
- Berichten: 401
- Lid geworden op: 20 aug 2011, 11:52
- Twitter: tendonsie
- Locatie: Wervik, België
- Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
- Bedankt: 40 keer
- Contacteer:
Dit kan toch gewoon hier:
http://reload.proximus.be/ESALES/Online ... c_id=p3744
(Bij mij werkt die "20 euro knop" wel nog)
http://reload.proximus.be/ESALES/Online ... c_id=p3744
(Bij mij werkt die "20 euro knop" wel nog)
Mijn websitesoverzicht & hardware: Tendonsie.com <-> Tendonsie Services Comm. V. (Nieuwe Site) <-> WorldofMinecraft
@tendonsie & CoopZor, krijgen jullie dit scherm te zien bij jullie generation connect abonnement?
Ik ben namelijk in de war want dit lijkt op een gewone Pay&Go herlading. Is het zo dat het systeem de bonussen toekent wanneer ik € 20 aanvink?
Ik ben namelijk in de war want dit lijkt op een gewone Pay&Go herlading. Is het zo dat het systeem de bonussen toekent wanneer ik € 20 aanvink?
- metal
- Elite Poster
- Berichten: 767
- Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
- Locatie: mol
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
Gewoon die 20€ belkrediet nemen.
Ik heb er mij ook al dood achter liggen zoeken, en toen ik toch niets anders vond heb ik het zo gedaan. En Ik heb toch alles gekregen. De 80min, 2000smssen, 2 gig data en 10mb roaming.
Ik snap ook niet dat ze dit veranderd hebben. Het brengt veel mensen in de war denk ik.
Ik heb er mij ook al dood achter liggen zoeken, en toen ik toch niets anders vond heb ik het zo gedaan. En Ik heb toch alles gekregen. De 80min, 2000smssen, 2 gig data en 10mb roaming.
Ik snap ook niet dat ze dit veranderd hebben. Het brengt veel mensen in de war denk ik.
-
- Pro Member
- Berichten: 401
- Lid geworden op: 20 aug 2011, 11:52
- Twitter: tendonsie
- Locatie: Wervik, België
- Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
- Bedankt: 40 keer
- Contacteer:
smurfke schreef:@tendonsie & CoopZor, krijgen jullie dit scherm te zien bij jullie generation connect abonnement?
Ik ben namelijk in de war want dit lijkt op een gewone Pay&Go herlading. Is het zo dat het systeem de bonussen toekent wanneer ik € 20 aanvink?
Dit is een hervorming van Proximus, dit is NIET ERG.
Ons kaartje valt onder "Pay & Go",
Met de aanvullende wijzigingen van "Generation Connect".
Overal kun je dus gewoon "Pay & Go" volgen, en je zult ook de Pay & Go schatkisten bonus krijgen.
Onze bonussen blijf je gewoon behouden zolang je 20 EUR of hoger invult.
Dus nu kun je perfect 22 EUR invullen bijvoorbeeld, en ook je bonus behouden;)
Mijn websitesoverzicht & hardware: Tendonsie.com <-> Tendonsie Services Comm. V. (Nieuwe Site) <-> WorldofMinecraft
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Herladen vanaf 20 euro geeft recht op de bonus. Ik begrijp niet wat daar moeilijk te begrijpen aan valt.