Via de klantendienst van Belgacom (0800 22 800) kom ik er niet. Steeds "de wachttijd loopt langer op dan gewoonlijk" en na een kwartier geef ik er de brui aan. Dus misschien kan Eva hier een handje toesteken.
Op het bedrijf hebben we sinds een aantal jaren een CPS die actief is op 2 lijnen. De gesprekken verliepen via KPN-Versatel maar dat is ondertussen overgenomen door Mobistar. Wij krijgen nu telkens een factuur van 1,13 euro. Om die hele administratieve rompslomp te vermijden wil ik de actieve CPS van deze lijnen laten deactiveren. Maar daarvoor moet je eerst iemand van de klantendienst te pakken krijgen en daar loopt het grondig fout. Het blijkt onmogelijk te zijn om een medewerker aan de lijn te krijgen en ik heb geen zin om hier aan de telefoon zitten te wachten en wachten tot er iemand antwoordt. Dus Eva of iemand anders om die CPS te deactiveren?
CPS deactiveren
-
- Elite Poster
- Berichten: 8028
- Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
- Locatie: Dendermonde
- Uitgedeelde bedankjes: 384 keer
- Bedankt: 740 keer
MacMini M1 - MacMini M2 - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 6919
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
- Bedankt: 673 keer
Moet je daarvoor niet bij Mobistar zijn ?
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- Proximus
- ISP Official
- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
Beste Jack Daniels,
Kan u mij via privebericht uw gegevens (naam ,klantennr, contactnr, e-mailadres) even doorsturen?
Ik laat u dan terug contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Kan u mij via privebericht uw gegevens (naam ,klantennr, contactnr, e-mailadres) even doorsturen?
Ik laat u dan terug contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
-
- Premium Member
- Berichten: 585
- Lid geworden op: 07 aug 2004, 18:56
- Locatie: Veerle
- Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
- Bedankt: 37 keer
Zeker niet vragen aan Mobistar om cps te laten de-activeren. Dan kan je enkel nog bellen door de belgacom-1551 voor te selecteren. En dan moet je nog wachten tot de nieuwe cps-leverancier geactiveerd is.
-
- Elite Poster
- Berichten: 8028
- Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
- Locatie: Dendermonde
- Uitgedeelde bedankjes: 384 keer
- Bedankt: 740 keer
Joe de Mannen schreef:Moet je daarvoor niet bij Mobistar zijn ?
J.
Nee, bij Belgacom. Belgacom heeft ooit die CPS geactiveerd en Belgacom moet dat eerst deactiveren. Nadien moet ik Mobistar contacteren om bij hen het abonnement stop te zetten.
MacMini M1 - MacMini M2 - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW