CPS deactiveren

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8028
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 384 keer
Bedankt: 740 keer

Via de klantendienst van Belgacom (0800 22 800) kom ik er niet. Steeds "de wachttijd loopt langer op dan gewoonlijk" en na een kwartier geef ik er de brui aan. Dus misschien kan Eva hier een handje toesteken.
Op het bedrijf hebben we sinds een aantal jaren een CPS die actief is op 2 lijnen. De gesprekken verliepen via KPN-Versatel maar dat is ondertussen overgenomen door Mobistar. Wij krijgen nu telkens een factuur van 1,13 euro. Om die hele administratieve rompslomp te vermijden wil ik de actieve CPS van deze lijnen laten deactiveren. Maar daarvoor moet je eerst iemand van de klantendienst te pakken krijgen en daar loopt het grondig fout. Het blijkt onmogelijk te zijn om een medewerker aan de lijn te krijgen en ik heb geen zin om hier aan de telefoon zitten te wachten en wachten tot er iemand antwoordt. Dus Eva of iemand anders om die CPS te deactiveren?
MacMini M1 - MacMini M2 - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Gebruikersavatar
LPS
Premium Member
Premium Member
Berichten: 536
Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 37 keer

Heb je Eva al rechtstreeks gecontacteerd?
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6919
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
Bedankt: 673 keer
Provider

Moet je daarvoor niet bij Mobistar zijn ?

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Gebruikersavatar
Proximus
ISP Official
ISP Official
Berichten: 333
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer

Beste Jack Daniels,

Kan u mij via privebericht uw gegevens (naam ,klantennr, contactnr, e-mailadres) even doorsturen?
Ik laat u dan terug contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Steven7
Premium Member
Premium Member
Berichten: 585
Lid geworden op: 07 aug 2004, 18:56
Locatie: Veerle
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 37 keer

Zeker niet vragen aan Mobistar om cps te laten de-activeren. Dan kan je enkel nog bellen door de belgacom-1551 voor te selecteren. En dan moet je nog wachten tot de nieuwe cps-leverancier geactiveerd is.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8028
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 384 keer
Bedankt: 740 keer

Joe de Mannen schreef:Moet je daarvoor niet bij Mobistar zijn ?

J.

Nee, bij Belgacom. Belgacom heeft ooit die CPS geactiveerd en Belgacom moet dat eerst deactiveren. Nadien moet ik Mobistar contacteren om bij hen het abonnement stop te zetten.
MacMini M1 - MacMini M2 - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”