ik ben verhuisd en er is al een onenigheid over het attesten. Het EPC attest is het enigste dat ik gezien/ontvangen heb.
Ik ben verplicht bij men vorige woning een attest te voorzien dat ik de boiler de nodige onderhoud heb laten uitvoeren.
Nu in men nieuwe woning zit een houtkachel, een centrale verwarming (wandketel in valse wand in badkamer). Ik heb gezien dat de badkamerdeur niet uitgerust is met een rooster, dacht dat dit verplicht was omdat de wandketel aanwezig is in de badkamer.
Dus mijn vragen zijn:
- 1. Moet ik zelf een attest ontvangen van de vorige huurder of verhuurder van de schouwveger (houtkachel, jaarlijks verplicht)?
2. Moet ik zelf een attest ontvangen van de vorige huurder of verhuurder van het onderhoud CV?
3. Is de verhuurder verplicht om het roostertje te plaatsen in de badkamerdeur?
4. Het EPC-attest heb ik ontvangen, maar zijn er nog attesten die ik moet ontvangen?
5. Er zit een klein gaatje boven de afvoer van de wandketel, je kan er net een pink inkrijgen, ik vermoed dat dit zo snel mogelijk al dien niet onmiddellijk moet hersteld worden, of heeft dit weinig of geen effect?