degene die mij hier kan helpen om onderstaande knoop te ontwarren, mag rekenen op mijn respect !
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Eerst de voorgeschiedenis (die van invloed is op mijn huidig probleem):
ruwweg 1.5 jaar geleden schakelde ik van particulier abo (met behoud van nummer) over naar een business abo (betaald door mijn toenmalige werkgever).
omdat daar echter geen dataverbruik inzat en ik dit wel nodig had, schakelde ik enkele weken later opnieuw over naar dat particulier abo (my25 + databundel)
Dat leidde indertijd al tot de nodige problemen en kafka-situaties, waarvan er 1 mij nu nog steeds achtervolgt.
Aangezien ik nu mijn eigen zaak heb, wou ik dus overstappen van het mobistar privé abo naar een Base business abo (met behoud van nummer !!!). mobistar weigert meermaals de overgang echter aangezien de klant + naam combo niet bestaat bij hen.
Na heel wat graafwerk ben ik er op uitgekomen dat bij de overzetting van mobistar business naar mobistar particulier, mijn klantnummer niet mee aangepast is.
Ik heb dus momenteel een privé abo op mijn privé-naam, maar met klantennummer van een btw-plichtige firma.
pikant detail: die firma is ondertussen zelf niet meer aangesloten bij mobistar, dus dit klantennummer zou niet meer bestaan.
Kortweg: ik word dus gegijzeld door mobistar: door fouten aan hun zijde (die ze kennelijk niet willen rechtzetten) blijven ze de overstap weigeren en moet ik dus blijven betalen voor een abo dat ik niet meer wil
![Evil of Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Mijn nummer wil ik echter wel degelijk behouden, dus zomaar een nieuw abo nemen is ook niet meteen een optie.
Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen buiten hen lastig blijven vallen ?