![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Nu is die BBOX2 nog waardelozer
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Hoe dikwijls ga je in die webinterface ? Ik vind beveiliging een hogere prioriteit dan een (lang) paswoord in te moeten voeren. Bovendien kan je je browser dit laten onthouden. En anders een tekstbestandje op je desktop en copy/paste toch ?Devilzown schreef:Ja gewoon LKXXXXXDPXXXXXX die onderaan je modem staat.
Best vervelend als je even snel wat wilt instellen.
Is dit bij iedereen zo ?Beste klant,
Om de veiligheid van uw gegevens te garanderen, vragen wij u om het serienummer van uw B-Box (router) in te geven om toegang te krijgen tot de configuratiepagina. Dit nummer vindt u terug op de sticker aan de onderzijde van uw modem en is aangeduid met de afkorting "S/N" gevolgd door 15 karakters
Kopieer deze code van 15 karakters (zonder "S/N") in het bovenstaande veld.
Eva,Eva_van_Belgacom schreef:Beste UB'ers,
Voor diegene dat een vast IP-adres geconfigureerd hebben op de modem: Gelieve er rekening mee te houden dat na een upgrade of na een herstart van de modem de vaste IP-info uit de modem gewist wordt. Dus momenteel moet u de vaste IP-info op de netwerkkaart van uw eindapparatuur configureren.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Men is momenteel de mogelijke fixes aan het bekijken, heb (nog) geen verdere info gekregen.VOiD schreef: Dit is zéér lastig. Bij opstellingen met een vast ip halen jullie momenteel dus telkens na een (automatische) upgrade de verbinding offline (al meerdere keren voorgehad). Kan dit asap opgelost worden ?