het begin: sinds vorige week overgestapt van mobile vikings naar proximus connect omdat het maar +5 euro is en het netwerk toch wel beduidelijker sneller is (in mijn geval op de trein: woon-werk verkeer, maar ook waar ik woon)
vorige week (17/10) de aanvraag gedaan via http://www.generation-connect.be/static ... detailsbox en daar gekozen voor 20 euro (Met automatische herlaadbeurt) per maand, na ingeven van men sim kaart gegevens had ik een email ontvangen van orderbevestiging so far so good
gisteren (24/10) zag ik dat ik geen netwerk verbinding meer had op mobile vikings, eventjes snel naar de helpdesk (MV) gebeld en daar bevestigen ze inderdaad dat de nummer overdracht in voege was gegaan, toen ik belde naar proximus met de vraag waarom ik nog geen sim kaart had ontvangen zeiden ze me dat die vorige week vrijdag (19/10) verzonden was en deze er al moest geweest zijn, ben dan zelf maar eens na weer twee keer bellen richting belgacom winkel gegaan op de koning albert 2 laan met men sim kaart gegevens (die ik ontvangen had via email na nog maar eens gebeld te hebben), heb daar een sim kaart ontvangen en had direct 5 euro belkrediet en 2000 sms / 2 gig dataverkeer
deze morgen heb ik via de website: http://reload.proximus.be/ESALES/Online ... c_id=p3744
men kaart voor 20 euro bijgeladen
toen ik de afgelopen 8 of 9 keer gebeld had naar proximus met de vraag hoe ik nu juist moest betalen elke maand heb ik al verschillende antwoorden gekregen met name, je zal elke maand een gestructureerde overschrijving ontvangen in de brievenbus (hopelijk zei ik want heb geen sim kaart ontvangen ook, nochtans was adres correct), een andere dame zei dat ik elke maand via de pay en go website moest herladen, en nog een andere zei dat ik nu een bestendige opdracht contract heb waardoor er elke maand een vast bedrag 20 euro van men rekening zal gaan
men vraag is dus voor mensen die deze situatie herkennen: hoe moet ik nu elke maand betalen, men gevoel zegt me dat ik elke maand een gestructureerde overschrijving zal ontvangen de 31 ste of 3 de van de maand ...
en hoe zit het dan met men bundel van 2000 sms'en en 2 gig vervalt die dan nooit of valt men betaling dan in de brievenbus nog voor men bundel vervalt en zodoende dat ik dus elke maand gebruik kan maken van de bundel
+ proximus: het netwerk van hun is gewoon sneller voor mijn situatie, maar de helpdesk zit toch wel wat meer met ik weet het zelf niet antwoorden en lange wachttijden tov MV

indien iemand het correct antwoord weet

-------------------------------------------------------------------
edit LPS: oke dan wacht ik het nog eventjes af of ik een factuur krijg en kan inderdaad steeds opladen via de online site ook

klinkt wel logisch dat ze automatisch een betaalmethode voorzien (Met automatische herlaadbeurt) vandaar dat ik ook al dacht in die richting,, en anders betaal ik wel via de online website indien ik wil of moet wegens 0 euro