helpdesk: hoe lang duurt het ...

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
didi79
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 912
Lid geworden op: 25 jun 2007, 17:19
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 98 keer

... eer de helpdesk een via my edpnet aangemaakt ticket onder ogen krijgt ?

Op 16/9 heb ik een ticketje gemaakt, tot op vandaag nog geen enkele reactie ontvangen. Bij eerdere tickets had ik ook al dat gevoel, toen kwam er pas schot in de zaak na telefoontje of support-chat.

Edpnet, iets doet mij vermoeden dat dergelijke tickets niet in de juiste queue terechtkomen... Moet beter kunnen, toch ?!
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Best eens bellen en hun dat melden dan :)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
dragonflo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 734
Lid geworden op: 30 dec 2009, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 22 keer

Ik heb hetzelfde probleem. Ik krijg geen antwoord op mijn mail. Ik heb al proberen bellen, maar het duurt te lang voor ze opnemen. :s Toch geen tweede dommel?
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Raar, als ik ze bel antwoorden ze direct. En edpnet kan je langs geen kanten vergelijken met dommel hoor :)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
didi79
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 912
Lid geworden op: 25 jun 2007, 17:19
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 98 keer

Ja, bellen of chat en je bent direct geholpen. Maar wat is het nut dan van een ticket te kunnen openen via my edpnet ?
Ik heb met opzet nog niet gebeld, want wou mijn vermoeden bevestigd zien.
Dit hier is bedoeld als tip aan edpnet dat er iets scheelt met hun systeem.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Die tip beter melden aan edpnet zelf hé dan ipv dat op een forum te zetten

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Ik gebruikte het ticketsysteem vroeger voor niet dringende zaken, al kreeg ik altijd vrij snel een antwoord.
krisken schreef:Die tip beter melden aan edpnet zelf hé dan ipv dat op een forum te zetten
Ik vind dit wel kunnen, als er dan meer personen moesten zijn die dat ondervinden kan dit gebruikt worden als feedback voor edpnet. Feedback kan soms negatief zijn. Dan is het aan de ISP om te zien waar het misgaat.
dragonflo schreef:Ik heb al proberen bellen, maar het duurt te lang voor ze opnemen. :s Toch geen tweede dommel?
Een 2é dommel zie ik ze ook niet worden. Maar bij zeer drukke momenten heb ik het ook voorgehad dat ik even aan de lijn moest hangen. Maar dat is niet alleen bij EDP ;) Ik heb de service van EDP altijd goed tot zeer goed gevonden, in de toekomst ga ik er terug naar ;)

EDIT:
Wat ik zeer goed vind bij EDP is dat je altijd u tickets kan opvragen. Ook ben je er geen klant meer.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

krisken schreef:Die tip beter melden aan edpnet zelf hé dan ipv dat op een forum te zetten
EDPNet leest het EDPNet Forum mee.
Wees er maar zeker van dat iedere tip die hier gepost wordt, door Jachim gelezen wordt!
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Joachim kan dit meelezen maar dan heb je een SPOF! Hoe meer personen, hoe beter. En dat ga je bereiken door te bellen, te chatten etc en niet hopen dat men dit leest (ook al is de kans vrij groot)

Ik kan zeggen dat ik binnen de 12u antwoord krijg via tickets...maar dat is wel met een pro abonnement

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
didi79
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 912
Lid geworden op: 25 jun 2007, 17:19
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 98 keer

philippe_d schreef:
krisken schreef:Die tip beter melden aan edpnet zelf hé dan ipv dat op een forum te zetten
EDPNet leest het EDPNet Forum mee.
Wees er maar zeker van dat iedere tip die hier gepost wordt, door Jachim gelezen wordt!
Net daarom dat ik het hier zet.
Ik weet ook zeker dat mijn tickets behandeld gaan worden op het moment dat deze post gelezen wordt door edpnet.
didi79
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 912
Lid geworden op: 25 jun 2007, 17:19
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 98 keer

Er zit blijkbaar geen duidelijke lijn in: een ander ticket, gisteren aangemaakt, werd vandaag al opgepikt...
dragonflo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 734
Lid geworden op: 30 dec 2009, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 22 keer

TiTanium schreef: Een 2é dommel zie ik ze ook niet worden. Maar bij zeer drukke momenten heb ik het ook voorgehad dat ik even aan de lijn moest hangen. Maar dat is niet alleen bij EDP ;) Ik heb de service van EDP altijd goed tot zeer goed gevonden, in de toekomst ga ik er terug naar ;)
Ik heb ook niet direct te klagen over hun diensten, alleen ben ik het niet gewoon dat ze niet antwoorden. We hebben ze daarjuist aan de lijn gekregen na meer dan 10 minuten wachten. Het probleem uitgelegd en toen zei de persoon aan de lijn dat we daarvoor moeten mailen of een brief sturen tsja. :bang:
Op mijn mail over een ander onderwerp heb ik nog steeds geen antwoord gekregen en daar voor bellen zal niet direct helpen vermoed ik.
TiTanium schreef: EDIT:
Wat ik zeer goed vind bij EDP is dat je altijd u tickets kan opvragen. Ook ben je er geen klant meer.
Ik kan zelf samenvatting lezen, van telefoongesprekken met hun. :lol:
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”