... eer de helpdesk een via my edpnet aangemaakt ticket onder ogen krijgt ?
Op 16/9 heb ik een ticketje gemaakt, tot op vandaag nog geen enkele reactie ontvangen. Bij eerdere tickets had ik ook al dat gevoel, toen kwam er pas schot in de zaak na telefoontje of support-chat.
Edpnet, iets doet mij vermoeden dat dergelijke tickets niet in de juiste queue terechtkomen... Moet beter kunnen, toch ?!
helpdesk: hoe lang duurt het ...
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Best eens bellen en hun dat melden dan
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Raar, als ik ze bel antwoorden ze direct. En edpnet kan je langs geen kanten vergelijken met dommel hoor
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 912
- Lid geworden op: 25 jun 2007, 17:19
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 98 keer
Ja, bellen of chat en je bent direct geholpen. Maar wat is het nut dan van een ticket te kunnen openen via my edpnet ?
Ik heb met opzet nog niet gebeld, want wou mijn vermoeden bevestigd zien.
Dit hier is bedoeld als tip aan edpnet dat er iets scheelt met hun systeem.
Ik heb met opzet nog niet gebeld, want wou mijn vermoeden bevestigd zien.
Dit hier is bedoeld als tip aan edpnet dat er iets scheelt met hun systeem.
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Die tip beter melden aan edpnet zelf hé dan ipv dat op een forum te zetten
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5757
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Ik gebruikte het ticketsysteem vroeger voor niet dringende zaken, al kreeg ik altijd vrij snel een antwoord.
EDIT:
Wat ik zeer goed vind bij EDP is dat je altijd u tickets kan opvragen. Ook ben je er geen klant meer.
Ik vind dit wel kunnen, als er dan meer personen moesten zijn die dat ondervinden kan dit gebruikt worden als feedback voor edpnet. Feedback kan soms negatief zijn. Dan is het aan de ISP om te zien waar het misgaat.krisken schreef:Die tip beter melden aan edpnet zelf hé dan ipv dat op een forum te zetten
Een 2é dommel zie ik ze ook niet worden. Maar bij zeer drukke momenten heb ik het ook voorgehad dat ik even aan de lijn moest hangen. Maar dat is niet alleen bij EDP Ik heb de service van EDP altijd goed tot zeer goed gevonden, in de toekomst ga ik er terug naardragonflo schreef:Ik heb al proberen bellen, maar het duurt te lang voor ze opnemen. :s Toch geen tweede dommel?
EDIT:
Wat ik zeer goed vind bij EDP is dat je altijd u tickets kan opvragen. Ook ben je er geen klant meer.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
EDPNet leest het EDPNet Forum mee.krisken schreef:Die tip beter melden aan edpnet zelf hé dan ipv dat op een forum te zetten
Wees er maar zeker van dat iedere tip die hier gepost wordt, door Jachim gelezen wordt!
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Joachim kan dit meelezen maar dan heb je een SPOF! Hoe meer personen, hoe beter. En dat ga je bereiken door te bellen, te chatten etc en niet hopen dat men dit leest (ook al is de kans vrij groot)
Ik kan zeggen dat ik binnen de 12u antwoord krijg via tickets...maar dat is wel met een pro abonnement
Ik kan zeggen dat ik binnen de 12u antwoord krijg via tickets...maar dat is wel met een pro abonnement
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 912
- Lid geworden op: 25 jun 2007, 17:19
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 98 keer
Net daarom dat ik het hier zet.philippe_d schreef:EDPNet leest het EDPNet Forum mee.krisken schreef:Die tip beter melden aan edpnet zelf hé dan ipv dat op een forum te zetten
Wees er maar zeker van dat iedere tip die hier gepost wordt, door Jachim gelezen wordt!
Ik weet ook zeker dat mijn tickets behandeld gaan worden op het moment dat deze post gelezen wordt door edpnet.
-
- Premium Member
- Berichten: 734
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 23:49
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 22 keer
Ik heb ook niet direct te klagen over hun diensten, alleen ben ik het niet gewoon dat ze niet antwoorden. We hebben ze daarjuist aan de lijn gekregen na meer dan 10 minuten wachten. Het probleem uitgelegd en toen zei de persoon aan de lijn dat we daarvoor moeten mailen of een brief sturen tsja.TiTanium schreef: Een 2é dommel zie ik ze ook niet worden. Maar bij zeer drukke momenten heb ik het ook voorgehad dat ik even aan de lijn moest hangen. Maar dat is niet alleen bij EDP Ik heb de service van EDP altijd goed tot zeer goed gevonden, in de toekomst ga ik er terug naar
Op mijn mail over een ander onderwerp heb ik nog steeds geen antwoord gekregen en daar voor bellen zal niet direct helpen vermoed ik.
Ik kan zelf samenvatting lezen, van telefoongesprekken met hun.TiTanium schreef: EDIT:
Wat ik zeer goed vind bij EDP is dat je altijd u tickets kan opvragen. Ook ben je er geen klant meer.