Nicknames
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
foxxy girl schreef:welke maten moeten zo'n avetar's hebben, kan ik er mss ook eens eentje (proberen) te maken.
Info from the Avatar Control Panel :
Code: Selecteer alles
Displays a small graphic image below your details in posts. Only one image can be displayed at a time, its width can be no greater than 80 pixels, the height no greater than 80 pixels, and the file size no more than 6 KB.
PS. trop is tevéél, en tevéél is trop...
If you can't beat them, confuse them.
- foxxy girl
- Pro Member
heyy
ik heb ook effe nen avater gemaakt, laat mar weten wa ge ervan vind
ik heb ook effe nen avater gemaakt, laat mar weten wa ge ervan vind
groetjes foxxy
http://www.madmaxmovies.com/cars/interc ... tory1.html
in mijn kindertijd zag ik de film in de cinema en mijn hartje was verkocht aan het V8-geronk
in mijn kindertijd zag ik de film in de cinema en mijn hartje was verkocht aan het V8-geronk
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
Guess_who komt van de tijd wanneer ik eens mysterieus wilde gaan doen in school . had dus op msn een guess_who achtig adres aangemaakt en begonnen met raadseltjes en al. eigenlijk nog goed gelukt, tot iemand het doorhad
die nicknaam is sinds dan mijn internet identiteit geworden, zou je kunnen zeggen
die nicknaam is sinds dan mijn internet identiteit geworden, zou je kunnen zeggen
- Mahimahi
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Mahimahi, aka Dorado, aka Dolphinfish.
Een predator van je welste, supersnel, sterk, moedig, mooi geel met hemelsblauwe bollen en.... zeer lekker om op te eten
Komt voor in alle tropische wateren
Mahimahi is mijn lievelingsvis om te vangen.
Een predator van je welste, supersnel, sterk, moedig, mooi geel met hemelsblauwe bollen en.... zeer lekker om op te eten
Komt voor in alle tropische wateren
Mahimahi is mijn lievelingsvis om te vangen.
So long, and thanks for all the fish
foxxy girl schreef:heyyyyyyyy bedankt
Is dit je website "Dancing is mandatory!" vandaar die dansende bananen
- foxxy girl
- Pro Member
Is dit je website "Dancing is mandatory!" vandaar die dansende bananen
nog juist nie, het ziet er anders wel plezant uit op de foto's
En wa stelt het voooooooooor?
euhm... goei vraag, kheb gewoon een vierkantje getekent in fireworks, en daar één of ander dwaas effectje toegevoegd, dees was het resultaat en ik vond da wel mooi.
groetjes foxxy
Mr.Cide schreef:das abstracte kunst doet me vaag denken aan de background van marto's site maar dan in een ander kleureke
ik hoop dat userbase gaat kijken op marto.tk om te zien hoe een echte layout er moet uit zien!
Ja die avater kunt ge maken met fireworks mx 2004 dat ik ook gebruik.
De layout van mijn site is misschien nie zo mooi maar keb toch geprobeerd é
Bij mij is het ook een heel verhaal
Er was eens in mijn jonge jaren een hacker die noemde Phiber Optik (weet niet meer of het nu Phiber of Phyber was) ... toen die vrijkwam organiseerde die een feestje nl het Phiber Phest
Zo is Cyber-Phest in de demo scene geboren ... de anciens hier weten nog wel wat die scene was ...
Op IRC (efnet) was dat natuurlijk weer te lang dus werd dat C-Phest (wat tot veel speculatie leidde omtrent waar de letter C voor stond )
En tegenwoordig is het CeePee geworden .... vooral eigenlijk omdat in de demo scene mijn naam al afgekort werd naar CP
Er was eens in mijn jonge jaren een hacker die noemde Phiber Optik (weet niet meer of het nu Phiber of Phyber was) ... toen die vrijkwam organiseerde die een feestje nl het Phiber Phest
Zo is Cyber-Phest in de demo scene geboren ... de anciens hier weten nog wel wat die scene was ...
Op IRC (efnet) was dat natuurlijk weer te lang dus werd dat C-Phest (wat tot veel speculatie leidde omtrent waar de letter C voor stond )
En tegenwoordig is het CeePee geworden .... vooral eigenlijk omdat in de demo scene mijn naam al afgekort werd naar CP
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
CueBoy schreef:foxxy girl schreef:welke maten moeten zo'n avetar's hebben, kan ik er mss ook eens eentje (proberen) te maken.
Info from the Avatar Control Panel :Code: Selecteer alles
Displays a small graphic image below your details in posts. Only one image can be displayed at a time, its width can be no greater than 80 pixels, the height no greater than 80 pixels, and the file size no more than 6 KB.
nederlands:
Laat een kleine afbeelding onder je naam zien in ieder bericht. Je kan maar één afbeelding tegelijkertijd gebruiken, de breedte mag niet meer dan 80 pixels zijn, de hoogte moet onder de 80 pixels blijven. De maximale bestandsgrootte is 6KB
- foxxy girl
- Pro Member
°MaRtO°° schreef:CueBoy schreef:foxxy girl schreef:welke maten moeten zo'n avetar's hebben, kan ik er mss ook eens eentje (proberen) te maken.
Info from the Avatar Control Panel :Code: Selecteer alles
nederlands:
Laat een kleine afbeelding onder je naam zien in ieder bericht. Je kan maar één afbeelding tegelijkertijd gebruiken, de breedte mag niet meer dan 80 pixels zijn, de hoogte moet onder de 80 pixels blijven. De maximale bestandsgrootte is 6KB
was ik ook al achter gekomen hoor
maar mss voor de mensen met mindere taalkennis...
groetjes foxxy
- bke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 6 keer
foxxie girl: Marto doet het gewoon om een post bij te hebben, daar moet je gewoon aan wennen about my nick... Weet ik eigk niet, kvond niets origineels dus dach tik aan bke van BramKE Da mens van Frans zij da altijd tegen mij
- foxxy girl
- Pro Member
[DmW]_BkE schreef:foxxie girl: Marto doet het gewoon om een post bij te hebben, daar moet je gewoon aan wennen
da ben ik al wel lichtelijk gewoon, kijk maar eens hoeveel post hij al heeft
groetjes foxxy
The_Borg, zie de startrek varianten. Dit omdat ik zelfs volgens mijn eigen moeder nogal een koud mens ben . Mja, ben nogal technologisch en puur atheïstisch in mijn denken over geloof en leven .
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
- foxxy girl
- Pro Member
Spock schreef:jomma, hij is er al van 2003. Als jij zo verder doet zit jij heel wat verder dan Marto binnen een klein jaartje
dus is het toch waar wat ze over vrouwen zeggen....
groetjes foxxy
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Dat ze achter t fornuis moeten blijven? Denk ik niet eh
Dat ze maar evenveel hersencellen hebben als er haarden zijn op t fornuis? Ook niet, zeker?
Ah je doelt op dat ze een stukske kunnen afzagen? Wat zeg ik? Hele regenwouden moeten er aan geloven! Dat Greenpeace er nooit wat aan gedan heeft!! pffff!!
Dat ze maar evenveel hersencellen hebben als er haarden zijn op t fornuis? Ook niet, zeker?
Ah je doelt op dat ze een stukske kunnen afzagen? Wat zeg ik? Hele regenwouden moeten er aan geloven! Dat Greenpeace er nooit wat aan gedan heeft!! pffff!!
een vrouw is gewoon handiger in huishoudelijke zaken, wij lopen toch in de weg
de nieuwe man bestaat niet meisjes, dus verwacht je maar aan een levenlang kuisen strijken wassen,....
mijn condoleances meisjes,
G33KJ3
de nieuwe man bestaat niet meisjes, dus verwacht je maar aan een levenlang kuisen strijken wassen,....
mijn condoleances meisjes,
G33KJ3
de pispaal <<
- foxxy girl
- Pro Member
dat er geen "nieuwe" mannen bestaan dat hadden wij allang door,
het enige probleem is dat ik zelf helemaal niet kan koken,
ik ben er zelfst al in geslaag op een ei in een anti-aanbak-pan te laten aanbakken. zelfst den hond wou het nietmeer hebben.
strijken moet nog juist lukken. voor wassen volg ik nog nen cursus bij ons ma.
spock volgens mij bij jij echt zo'n traditionele vrouwen liefhebber.
het enige probleem is dat ik zelf helemaal niet kan koken,
ik ben er zelfst al in geslaag op een ei in een anti-aanbak-pan te laten aanbakken. zelfst den hond wou het nietmeer hebben.
strijken moet nog juist lukken. voor wassen volg ik nog nen cursus bij ons ma.
spock volgens mij bij jij echt zo'n traditionele vrouwen liefhebber.
groetjes foxxy
Mr.Cide schreef:een vrouw is gewoon handiger in huishoudelijke zaken, wij lopen toch in de weg
Mor Geeky toch ... ik heb hier het levende bewijs in huis dat de nieuwe man wel bestaat
Mijn man doet boodschappen, kookt, ruimt op, zorgt voor kids ...
we verdelen wat er gedaan moet worden ... niet meer of minder
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Yoko schreef:Mor Geeky toch ... ik heb hier het levende bewijs in huis dat de nieuwe man wel bestaat
Dus de nieuwe man heeft ook zo z'n ... regels?
en foxxy, volgens mij lijk je meer op een man als ik dat zo hoor
- foxxy girl
- Pro Member
meon schreef:Yoko schreef:Mor Geeky toch ... ik heb hier het levende bewijs in huis dat de nieuwe man wel bestaat
ja ik zat al volop op die nieuwe mannen te hopen. valt weer goed tegen hoor.
groetjes foxxy
- NuKeM
- Content Editor
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
Moest ik een vriendin/vrouw hebben waar ik erg veel van hou, dan wil ik gerust voor haar een nieuwe man zijn als ze dat wil...
Afwassen en strijken lijkt mij nog zo erg niet en koken ziet er mij wel een uitdagend avontuur uit, dus ja waarom niet
Natuurlijk moet je oppassen dat je de termen 'nieuwe man' en 'onder de sloef' niet door elkaar haalt, want uw vrouw moet natuurlijk ook wel iets doen .
Afwassen en strijken lijkt mij nog zo erg niet en koken ziet er mij wel een uitdagend avontuur uit, dus ja waarom niet
Natuurlijk moet je oppassen dat je de termen 'nieuwe man' en 'onder de sloef' niet door elkaar haalt, want uw vrouw moet natuurlijk ook wel iets doen .
NuKeM
NuKeM schreef:Moest ik een vriendin/vrouw hebben waar ik erg veel van hou, dan wil ik gerust voor haar een nieuwe man zijn als ze dat wil...
Als gij gaat koken, struiken en afwassen, dan blijft er niet veel meer over van de "basic-job" die je toekomstige vriendin HOORT te doen.
Dus dames, snel even mailtje naar NuKeM, want zo nen zot (die kennelijk nog single is) loopt er niet meer rond.
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Ela, niks tegen de 'nieuwe' man he. Ik kan koken, strijken, naaien, kuisen en ik doe den afwas. Maar laat mij nooit alleen met een wasmachien, want daar komen vodden van. Als de definitie dan een nieuwe man van mij maakt, dan is da maar zo. En ja, ik ben single en neen, ik ben niet hopeloos op zoek.
Ik vind gewoon da alles eerlijk moet verdeeld worden.
Cheers
Cheers
- foxxy girl
- Pro Member
Sub Zero schreef:Ela, niks tegen de 'nieuwe' man he. Ik kan koken, strijken, naaien, kuisen en ik doe den afwas. Maar laat mij nooit alleen met een wasmachien, want daar komen vodden van. Als de definitie dan een nieuwe man van mij maakt, dan is da maar zo. En ja, ik ben single en neen, ik ben niet hopeloos op zoek.
Cheers
meer van dat!!!
groetjes foxxy
foxxy girl schreef:Sub Zero schreef:Ik vind gewoon da alles eerlijk moet verdeeld worden.
meer van dat!!!
Ik vind dat Sub Zero gelijk heeft.
Sub Zero schreef:En ja, ik ben single en neen, ik ben niet hopeloos op zoek.
Same here
foxxy girl schreef:meon schreef:Yoko schreef:Mor Geeky toch ... ik heb hier het levende bewijs in huis dat de nieuwe man wel bestaat
ja ik zat al volop op die nieuwe mannen te hopen. valt weer goed tegen hoor.
Voila se, ge hebt er 3 gevonden.
-
- Erelid
- Contacteer:
De zogenaamde "Nieuwe man" bestaat al decenia, alleen wilde men er vroeger niet voor uit komen. Mijn vader, grootvader deden ook al de was en de plas als dit nodig was. Als een man vroeger zei dat hij de strijk deed werd hij uitgelachen, nu is het een trend aan het worden dat vrouwen uitpakken met hun "Nieuwe man".
In mijn situatie met allebei een fulltime job en drie kinderen is het normaal dat ik bijspring in het huishouden.
Het fenomeen "Nieuwe man" is in feite maar een verzinsel van de trendwatchers en macho's die de vrouw terug aan de haard willen denken wel 2 maal na als ze hun inkomen zien slinken.
En nu zijn we wel heel erg "Offtopic" dacht ik.
Greetz
Weetgraag
In mijn situatie met allebei een fulltime job en drie kinderen is het normaal dat ik bijspring in het huishouden.
Het fenomeen "Nieuwe man" is in feite maar een verzinsel van de trendwatchers en macho's die de vrouw terug aan de haard willen denken wel 2 maal na als ze hun inkomen zien slinken.
En nu zijn we wel heel erg "Offtopic" dacht ik.
Greetz
Weetgraag
"Carpe Diem"
-
- Elite Poster
- Contacteer:
en ge zijt hopeloos op zoek naar een vriendin? En het is eigenlijk niet voor u maar voor al die eenzame mooie blonde vrouwen zodat ze niet meer eenzaam hoeven te zijn?