Maar diene weet niet eens het verschil tussen bits en bytes, laat staan wat hij moet doen met een iso, of hij denkt dat je ALLES kan vinden en kan downloaden aan maximum snelheid!
nu heb ik de volgende vraag: ik zoek een programma geschikt voor noobs (liefs in nederlands)
dan moet ik hem nog uitleggen hoe winrar werkt, hoe hij een image moet branden, hoe een crack werkt, hoe hij kan zien of het geen fake is, of er geen virussen inzitten.
Nog een klein probleem, diene denkt dat alle films die hij downloadt perfecte kwaliteit zal zijn EN ondertiteld in nederlands! en omdat ik morgen begin met werken heb ik niet veel zin om morgenavond heel mijn tijd te steken in dit!
![Evil of Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
ik heb het denk ik als de meesten zelf moeten leren en zelf moeten uitzoeken, waarom zou ik hem iets kant en klaars geven?!
zijn kennis van computers is nihil.
Dus heeft iemand tips voor iets simpel met een gemakkelijke interface, liefst zo weinig mogelijk sharen (telenet)??
het enigste waar ik op kan komen is kazaa lite maar dat heeft ij al gebruikt en heeft al zijn pc vernield!
groeten,
een gefrustreerd geekje