Ik zal ik het u zeggen, (en in herhaling vallen van het duimpjes topic), had den eerste die zich kwaad maakte op die gasten naar de security gestapt, dan had de rest van de zaal zich niet hoeven storen aan de drie "interventie" die erna nog kwamen.
Die gasten zijn dus ni meer of ni minder den ambetanterik aan't uithangen dan gij, maar ik denk dat je dat nooit gaat doorhebben
Politiek (wie intereseert het nog ?)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Om te beginnen was het dus mijne maat en die zegde tege die gasten em de security er zou bij roepen maar mijne maat is ook de kwaadste niet en gaf die kerels de kans om zich nadien gewoon kalm te houden zoals alle anderen deden, na 10min begonnen ze opnieuw, int begin viel het nog mee maar meer naar het einde van de film op was het heel erg geworden. Iceke je bent een idioot; weet je waarom niemand zin heeft om naar die security te gaan? Jij bent wel 10min of meer van de film kwijt + je moet al geluk hebben je meteen iemand kan vinden, in gent is er soms tijdens de film niemand te bespeuren, moogt ge al beginnen zoeken, dan de boel nog eens gaan uitlegge, sorry man, als ik naar de film ga dan wil ik op een normale anier de film bekijken zonder gezeik of ik die dan niks fouts doe een stuk van de film moet gaan missen.
Ge kunt ze kussen
- iceke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
- Bedankt: 611 keer
Ik ook, daarom heb ik liever niet dat er een hoop idioten met een veel te laag iq den brulaap gaan uithangen en tot 3 keer toe de film verstoren.Marlboro schreef:.... sorry man, als ik naar de film ga dan wil ik op een normale anier de film bekijken
ni de kwaadste en niet de slimste blijkbaar...Marlboro schreef:maar mijne maat is ook de kwaadste niet .
Je hebt aan alles 't schijt.... als je nog geen bende "snotapen" kunt stil krijgen vraag ik mij af hoe je dat ander "ras" gaat aanpakken.
-
- Elite Poster
Heb je een leesprobleem? Ik herhaal nog een laatste maal; het is mijne maat die van zijne neus maakte.
Ik trok het mij niet aan omdatk er gewoon geen zin in had en ik had er ietsje minder last van want ik zat ne zetel verder, da scheelt al redelijk wat als iemand naast je zit die dat opvangt haha. Feit is; toen ik mijn mond opentrekte was het er wel gedaan mee, daarom ik zegde, mijne maat mag zich nog kwaad maken en dubbel zo oud zijn, die heeft het niet, als je die ziet dan zou je wel weten wat ik bedoel, in theorie is dat moeilijk om perfect te gaan uitleggen.
Ik trok het mij niet aan omdatk er gewoon geen zin in had en ik had er ietsje minder last van want ik zat ne zetel verder, da scheelt al redelijk wat als iemand naast je zit die dat opvangt haha. Feit is; toen ik mijn mond opentrekte was het er wel gedaan mee, daarom ik zegde, mijne maat mag zich nog kwaad maken en dubbel zo oud zijn, die heeft het niet, als je die ziet dan zou je wel weten wat ik bedoel, in theorie is dat moeilijk om perfect te gaan uitleggen.
Laatst gewijzigd door Marlboro 07 jul 2012, 15:49, in totaal 1 gewijzigd.
Ge kunt ze kussen
-
- Elite Poster
Haha, nee, die is gewoon dik en heeft een uiterlijk waarvan niemand schrik krijgt ook al maakt deze zich boos, tis zo'n beetje in die richting en zijn stem is zeker geen piepstemmeke ze maar ook niet al te zwaar en em begint dan ook te lang te leuteren, bij mij is dat kort en krachtig, als ze dan nog zouden verder doen dan zijn er 2 mogelijkheden; of ik geef ze kletsen of ik beslis dan om eventueel naar de security te gaan. Hangt van mijn humeur af .
Ik houd het liever bij geen van beiden want ik haat het om me kwaad te maken en laat staan om te gaan vechten, ik voel me er gewoon te oud voor, dat snotneus gedoe van meer dan 15jaar geleden is allang passee .
[Mod Edit]
Gelieve vanaf hier de - volledig offtopic - discussie over "snotapen in een cinema" stop te zetten. Deze topic gaat over Politiek.
En ook stoppen met persoonlijke aanvallen.
Ik houd het liever bij geen van beiden want ik haat het om me kwaad te maken en laat staan om te gaan vechten, ik voel me er gewoon te oud voor, dat snotneus gedoe van meer dan 15jaar geleden is allang passee .
[Mod Edit]
Gelieve vanaf hier de - volledig offtopic - discussie over "snotapen in een cinema" stop te zetten. Deze topic gaat over Politiek.
En ook stoppen met persoonlijke aanvallen.
Ge kunt ze kussen
-
- Elite Poster
Terug naar politiek .
Mensen die denken de nv-a eens de boel zal veranderen moet toch echt wel goedgelovig zijn, deze zullen na de verkiezingen gewoon samen werken met de andere partijen en er zal nikske veranderen of ze worden ook uitgesloten zoals het vb, dat hebben ze trouwens al voor een deel gedaan toen er een nieuwe regering moest komen.
Mensen die denken de nv-a eens de boel zal veranderen moet toch echt wel goedgelovig zijn, deze zullen na de verkiezingen gewoon samen werken met de andere partijen en er zal nikske veranderen of ze worden ook uitgesloten zoals het vb, dat hebben ze trouwens al voor een deel gedaan toen er een nieuwe regering moest komen.
Ge kunt ze kussen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
... nobel doel.Deze topic gaat over Politiek.En ook stoppen met persoonlijke aanvallen.
Vooral ook omdat we leren van de besten : een land waar een politiek debat in kamer, senaat of voor mijn part televisie vaak de indruk geeft dat in België het éne onlosmakelijk verbonden is met het andere, ingegeven door gebrek aan respect voor de anderen, ter verhulling van een schromelijk gebrek van dossierkennis of de wetenschap dat het heel makkelijk is om per Vox Populi te scoren.
Gewoon een observatie.
Maar ik vind het zelfs op de lichtjes losgeslagen momenten best een interessante en leerrijke discussie.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Fijn dat je aan mij dacht, en dat allemaal omdat ik in de cinema nog nooit last had van een allochtoon Ik zeg nergens dat ge niet objectief zijt, het valt me gewoon op dat je een bepaalde bevolkingscategorie iets meer viseert in uw posts (en dat is uw goed recht, ik ben het er gewoon niet altijd volledig met eens). Bij deze weten we toch dat het niet enkel allochtonen zijn die lastig doen in de cinema, wat dus ook exact mijn punt was .Marlboro schreef:mclaeys; ik heb goed nieuws voor u en alsook om aan te tonen ik altijd heel objectief ben ; gister naar de cinema geweest, spider man; er zaten naast ons 3 jonge snotneuzen, belgen welteverstaan; ze hadden alle 3 zo'n grote klak op mee hulk op en spider man enz.... daarmee zag je voor je de cinema inging dat dat echt nog jonge snotters waren maar goed, ieder zijn recht om welke klak deze draagt dus ik begrijp dat wel en dat stoorde me uiteraard niet. (draag ook 9/10keer een klak).
Ik heb het woord racist geen enkele keer in de mond genomen en ik kan best tegen de zaken die je zegt over allochtonen. Echter op momenten kan ik me niet van het gevoel ontdoen dat er muggen in olifanten veranderen. Dat ik iets niet meemaak wil niet zeggen dat het niet gebeurd, dat heb ik ook nooit gezegd, maar ik stel me er dan wel vragen bij dat gij die zaken haast wekelijks meemaakt (of zo komt het toch over).Marlboro schreef:En nu komt het; als ik zo'n zaken post over allochtonen dan kan dit niet, dat bestaat niet, het is overdreven of zoals jij altijd zegt, ik kom zoiets nooit tegen enz....
Hadde die gasten helemaal opzij of onderaan gezeten dan hadde wij er geene last van gehad, we hadde nu éénmaal alweer de pech ze naast ons zaten (1 stoel tussen).
Zeg je dit ovr allcohtonen is het kot te klein, je bent een racist dan.
Dan veronderstel ik dat ik u moet danken voor het negatieve duimpje dacht ik eens in een volwassen topic zonder duimpjeszever te zitten. Ik ga er alleszins niet aan beginnen, voor meningen acht ik dat niet nodig.Marlboro schreef:En ik ga me ook eens amuseren se mee leuke duimpjes aan te duiden.
Inderdaad terug naar politiek want de eeuwige discussie steekt al wat tegen en het brengt toch niks op (al was het wel nog politiek gerelateerd natuurlijk).Marlboro schreef:Terug naar politiek .
Geen enkele partij zal iets veranderen, niet de nv-a, niet de sossen, niet de liberalen, niet de groenen, niet de vlaams belangers, niet de tjeven, niemand. Eigenlijk is de enige goede stem een ongeldige stem, om eens duidelijk te maken aan die zakkenwassers die niks beters te doen hebben dan bv's in de partij inlijven dat we ze allemaal niet willen en dat er eens ECHT verandering nodig is.
Maar dat zal niet gebeuren, wie niks van politiek kent stemt op de partij (of persoon) die hem het bekendste voorkomt, vandaar dat ze daar zoveel bv's proberen inlijven. Verder stemmen mensen op wat ze gewend zijn en dus hebben ze geen zin om op een andere partij te stemmen, of ze willen snel het stemkot uit zijn en snel random wat aankruisen of ze stemmen op een kennis die blijkbaar in de politiek zit (ik had vroeger een docent die in Groen! zit, veel studenten stemden op hem puur omdat ze hem kenden en omdat het nen toffen was, ook de collega's. Ik moet toegeven, hij vroeg er niet achter, maar toch is het een foute reden om op iemand te stemmen).
Misschien dat de stemplicht afschaffen wel zou kunnen helpen.
- iceke
- Elite Poster
Waarom zou dat een foute reden zijn ? 80% stemt op iemand die hij "kent"... Tuurlijk moet je met uw kop op tv komen , tuurlijk moet je de populaire uithangen, hoe denk je anders dat er ook maar iemand voor jou gaat stemmen ? Is dat erg ? Freya'ke heeft 2 keer met haar tetten staan zwieren in een rood bloezeke en iedereen kende haar. Zit ze waar ze nu zit door haar vader, omdat ze zo goed is in de politiek of omdat ze den interessante is komen uithangen op tv ?
-
- Elite Poster
Ik ben van mening dat het fout is gewoon te stemmen op de persoon die je "kent" vanop tv. Ga voor de persoon die uw standpunten verdedigt. Dat een politieker die standpunten verkondigt op tv is beter in mijn ogen dan een politieker die wint omdat hij met een spelletje mee deed op tv.
En de zoontjes en dochters van... zitten er allemaal dankzij de ma of de pa, wat jammer genoeg niet veel zegt over hun kwaliteiten als politieker. De ene doet dat goed, de andere slecht.
En de zoontjes en dochters van... zitten er allemaal dankzij de ma of de pa, wat jammer genoeg niet veel zegt over hun kwaliteiten als politieker. De ene doet dat goed, de andere slecht.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Je kan een partij altijd een kans geven... afrekenen mag je op het einde van de rit. Bij voorbaat gaan zeggen dat NVA niets zal veranderen en je wel goedgelovig moet zijn is wat mij betreft een droevige houding... blijkbaar ben je dan wel goedgelovig genoeg om te geloven dat de traditionele partijen het nu plots wel ernstig gaan nemen ? (die hebben héél lang hun kans gehad en de afrekening zal volgen)Marlboro schreef:Mensen die denken de nv-a eens de boel zal veranderen moet toch echt wel goedgelovig zijn, deze zullen na de verkiezingen gewoon samen werken met de andere partijen en er zal nikske veranderen
Dat zal voornamelijk afhankelijk zijn van het percentage stemmen dat ze halen. De verkiezingen in oktober zijn trouwens lokale verkiezingen en de prognose is dat in veel gemeente wel degelijk de NVA aan de macht zal komen.Marlboro schreef:of ze worden ook uitgesloten zoals het vb, dat hebben ze trouwens al voor een deel gedaan toen er een nieuwe regering moest komen.
De vraag is in hoeverre een politieker eigen standpunten kan hebben binnen een partij. Het idee van op personen of zelfs partijen te stemmen is eigenlijk absurd... je zou op standpunten moet kunnen stemmen, over partijen heen.MClaeys schreef:Ik ben van mening dat het fout is gewoon te stemmen op de persoon die je "kent" vanop tv. Ga voor de persoon die uw standpunten verdedigt.
-
- Elite Poster
Een stok vinden om mee te slaan, dat is wat titanium hier steeds opnieuw doet, nergens heb ik hier iemand persoonlijk aangevallen en men gaat me dan weer een ban gaan geven, ik heb alweer een pm ontvangen waar instaat; racisme? Persoonlijke aanvallen? Naar wie dan?lol. Naar mclaeys hier ofzo dan? Dat is geen persoonlijke aanval, als ik een persoonlijke aanval doe dan gaan alle mods hier in een hoekje gaan huilen omdat ze het niet aankunnen.
Of de grappige foto die ik heb gepost? Moesten het natuurlijk Vlamingen zijn geweest en waarbij men zo'n leuke tekst bijschreef dan zou het geen probleem zijn.
Of over die gasten in de cinema? Die zitte hier niet op deze fora en ik heb gezegd zoals het toen geweest was, snotneuzen,snotters die hun bek niet konden houden, ik zeg zoals het was, op mijn taal letten? Door dit zo te posten is niks fouts aan.
Of de grappige foto die ik heb gepost? Moesten het natuurlijk Vlamingen zijn geweest en waarbij men zo'n leuke tekst bijschreef dan zou het geen probleem zijn.
Of over die gasten in de cinema? Die zitte hier niet op deze fora en ik heb gezegd zoals het toen geweest was, snotneuzen,snotters die hun bek niet konden houden, ik zeg zoals het was, op mijn taal letten? Door dit zo te posten is niks fouts aan.
Ge kunt ze kussen
-
- Elite Poster
Ik heb het alleszins nooit als persoonlijke aanval ervaren.
De negatieve duimen voor een verschillende mening zijn dan wel weer kinderachtig Het topic was nochtans goed begonnen.
De negatieve duimen voor een verschillende mening zijn dan wel weer kinderachtig Het topic was nochtans goed begonnen.
Laatst gewijzigd door MClaeys 09 jul 2012, 23:38, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Pro Member
- Twitter: tendonsie
- Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
- Bedankt: 40 keer
- Contacteer:
Tijd voor verandering als je deze topic leest
Mijn websitesoverzicht & hardware: Tendonsie.com <-> Tendonsie Services Comm. V. (Nieuwe Site) <-> WorldofMinecraft
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Het probleem is dat heel veel mensen nog steeds stemmen uit gewoonte... hun ouders waren voor partij X dus stemmen ze ook voor partij X.
Een ander argument is nieuwe partij X zal zeker z'n beloftes niet waarmaken... terwijl ze nooit een kans gekregen hebben.
Een ander argument is nieuwe partij X zal zeker z'n beloftes niet waarmaken... terwijl ze nooit een kans gekregen hebben.
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Offopic:
Ik heb marlboro gevraagd(via een waarschuwing):
Om op zijn taal te letten (bepaalde woorden die altijd weerkeren dat echt platvloers zijn).
Gevraagd/verzocht zijn gedrag wat aan te passen op de volgende punten, provocatie, aanvallend gedrag op personen die zijn mening niet stroken, racisme (foto kan grappig zijn maar kan als rasisme ervaren worden).
Ik heb er ook bij gezegd dat "als hij terug in form aan het komen is (op een negatieve manier)" zoals een paar posten geleden, dat dit niet ongestraft kan blijven. Zoals eerder aangegeven wij zijn zeer tolerant maar soms moeten we ook ingrijpen. Als ik met de stok wou slagen had ik hem direct een ban gegeven. Ik geef hem de kans om er op te letten door op zijn vingers te tikken en hem wat bij te sturen. Wij tolereren zijn gedrag al vrij lang en verbeteren indien nodig zonder te waarschuwen of te bannen. Zijn wij dan de mensen die altijd met een stok achter de deur staan? Ik vrees dat hij vandaag echter te ver is gegaan...
Goed even iets verduidelijken kwestie om toch open kaart te spelen (niet dat ik het verplicht ben).Marlboro schreef:Een stok vinden om mee te slaan, dat is wat titanium hier steeds opnieuw doet, nergens heb ik hier iemand persoonlijk aangevallen en men gaat me dan weer een ban gaan geven, ik heb alweer een pm ontvangen waar instaat; racisme? Persoonlijke aanvallen? Naar wie dan?lol. Naar mclaeys hier ofzo dan? Dat is geen persoonlijke aanval, als ik een persoonlijke aanval doe dan gaan alle mods hier in een hoekje gaan huilen omdat ze het niet aankunnen.
Ik heb marlboro gevraagd(via een waarschuwing):
Om op zijn taal te letten (bepaalde woorden die altijd weerkeren dat echt platvloers zijn).
Gevraagd/verzocht zijn gedrag wat aan te passen op de volgende punten, provocatie, aanvallend gedrag op personen die zijn mening niet stroken, racisme (foto kan grappig zijn maar kan als rasisme ervaren worden).
Ik heb er ook bij gezegd dat "als hij terug in form aan het komen is (op een negatieve manier)" zoals een paar posten geleden, dat dit niet ongestraft kan blijven. Zoals eerder aangegeven wij zijn zeer tolerant maar soms moeten we ook ingrijpen. Als ik met de stok wou slagen had ik hem direct een ban gegeven. Ik geef hem de kans om er op te letten door op zijn vingers te tikken en hem wat bij te sturen. Wij tolereren zijn gedrag al vrij lang en verbeteren indien nodig zonder te waarschuwen of te bannen. Zijn wij dan de mensen die altijd met een stok achter de deur staan? Ik vrees dat hij vandaag echter te ver is gegaan...
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Agree...
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
Ik neem aan dat je hier N-VA bedoelt? Ze werden inderdaad nogal snel buitenspel gezet door de andere partijen onder het mom van "anders gebeurt er niks". Ze hielden gewoonweg voet bij stuk of wilden de walen niet de toegevingen geven die zij wilden.r2504 schreef:Een ander argument is nieuwe partij X zal zeker z'n beloftes niet waarmaken... terwijl ze nooit een kans gekregen hebben.
- Heronic
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
Offtopic
Ja dat is waar maar als we alles wat als iemand misschien eventueel als racisme en bij uitbreiding discriminatie zou kunnen ervaren gaan censureren staat het gros van de comedians/kartoonisten etc morgen op den dop. Ook deze meneer (lijkt me relevant, uitkijken want hij legt het goed uit.) :
[youtube]jvkshYLyi1k[/youtube]
foto kan grappig zijn maar kan als rasisme ervaren worden
Ja dat is waar maar als we alles wat als iemand misschien eventueel als racisme en bij uitbreiding discriminatie zou kunnen ervaren gaan censureren staat het gros van de comedians/kartoonisten etc morgen op den dop. Ook deze meneer (lijkt me relevant, uitkijken want hij legt het goed uit.) :
[youtube]jvkshYLyi1k[/youtube]
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
My excuse? Being dunk. Whats yours?
-
- Elite Poster
Dat klopt wel, maar van Hans weet je dat het komisch bedoelt is vanwege zijn beroep (en je kon dat bij dat liedje ook duidelijk uit de context gehaald worden), als Filip De Winter dezelfde woorden in de mond neemt zal dat ook volledig anders geïnterpreteerd worden en anders op gereageerd worden. (Bij wijze van voorbeeld, voor de mensen die niet doorhebben dat ik hier in geen geval Marlborro met Filip De Winter vergelijk).
Dat filmpje slaat wel de nagel op de kop, oud maar goed
Over de cartoon op het forum kan ik niet spreken natuurlijk, ik heb hem niet gezien (en hoef hem ook niet te zien) dus het kan best grappig geweest zijn maar evengoed ook niet
Dat filmpje slaat wel de nagel op de kop, oud maar goed
Over de cartoon op het forum kan ik niet spreken natuurlijk, ik heb hem niet gezien (en hoef hem ook niet te zien) dus het kan best grappig geweest zijn maar evengoed ook niet
- iceke
- Elite Poster
Goh, ik wou geen bitch gebruiken uiteindelijk is dat de vertaling van k_twijf.
Dat "ze" zich beledigd voelen snap ik perfect, dat "ze" niet luisteren naar zijn uitleg verdiend een scheldwoord.
Uiteindelijk was heel dat liedje grappig, shockerend, ironisch er er hééél erg over, net zoals wat sharia4Belgium hier een hele tijd heeft mogen verkondigen. Alleen zijn dat dan weer geen komieken.
Ik heb eigenlijk een heel goeie band met Moslims, Moslims die wel de ironie zien in dat soort komieken, Moslims die het ook niet fijn vinden dat homo's openlijk getolereerd worden maar daar geen spel van maken, Moslims die geen varkensvlees eten maar vragen om hun stukje kip gewoon eerst op de bbq te gooien...
Moslims die hun eigen gebruiken in stand houden, perfect geïntegreerd zijn, die voor geen overlast zorgen of gechoqueerd zijn door westerse gewoontes of denkwijze.....
Dat "ze" zich beledigd voelen snap ik perfect, dat "ze" niet luisteren naar zijn uitleg verdiend een scheldwoord.
Uiteindelijk was heel dat liedje grappig, shockerend, ironisch er er hééél erg over, net zoals wat sharia4Belgium hier een hele tijd heeft mogen verkondigen. Alleen zijn dat dan weer geen komieken.
Ik heb eigenlijk een heel goeie band met Moslims, Moslims die wel de ironie zien in dat soort komieken, Moslims die het ook niet fijn vinden dat homo's openlijk getolereerd worden maar daar geen spel van maken, Moslims die geen varkensvlees eten maar vragen om hun stukje kip gewoon eerst op de bbq te gooien...
Moslims die hun eigen gebruiken in stand houden, perfect geïntegreerd zijn, die voor geen overlast zorgen of gechoqueerd zijn door westerse gewoontes of denkwijze.....