Die gasten zijn dus ni meer of ni minder den ambetanterik aan't uithangen dan gij, maar ik denk dat je dat nooit gaat doorhebben
![Angel :angel:](./images/smilies/icon_angel.gif)
Ik ook, daarom heb ik liever niet dat er een hoop idioten met een veel te laag iq den brulaap gaan uithangen en tot 3 keer toe de film verstoren.Marlboro schreef:.... sorry man, als ik naar de film ga dan wil ik op een normale anier de film bekijken
ni de kwaadste en niet de slimste blijkbaar...Marlboro schreef:maar mijne maat is ook de kwaadste niet .
... nobel doel.Deze topic gaat over Politiek.En ook stoppen met persoonlijke aanvallen.
Fijn dat je aan mij dacht, en dat allemaal omdat ik in de cinema nog nooit last had van een allochtoonMarlboro schreef:mclaeys; ik heb goed nieuws voor u en alsook om aan te tonen ik altijd heel objectief ben ; gister naar de cinema geweest, spider man; er zaten naast ons 3 jonge snotneuzen, belgen welteverstaan; ze hadden alle 3 zo'n grote klak op mee hulk op en spider man enz.... daarmee zag je voor je de cinema inging dat dat echt nog jonge snotters waren maar goed, ieder zijn recht om welke klak deze draagt dus ik begrijp dat wel en dat stoorde me uiteraard niet. (draag ook 9/10keer een klak).
Ik heb het woord racist geen enkele keer in de mond genomen en ik kan best tegen de zaken die je zegt over allochtonen. Echter op momenten kan ik me niet van het gevoel ontdoen dat er muggen in olifanten veranderen. Dat ik iets niet meemaak wil niet zeggen dat het niet gebeurd, dat heb ik ook nooit gezegd, maar ik stel me er dan wel vragen bij dat gij die zaken haast wekelijks meemaakt (of zo komt het toch over).Marlboro schreef:En nu komt het; als ik zo'n zaken post over allochtonen dan kan dit niet, dat bestaat niet, het is overdreven of zoals jij altijd zegt, ik kom zoiets nooit tegen enz....
Hadde die gasten helemaal opzij of onderaan gezeten dan hadde wij er geene last van gehad, we hadde nu éénmaal alweer de pech ze naast ons zaten (1 stoel tussen).
Zeg je dit ovr allcohtonen is het kot te klein, je bent een racist dan.
Dan veronderstel ik dat ik u moet danken voor het negatieve duimpjeMarlboro schreef:En ik ga me ook eens amuseren se mee leuke duimpjes aan te duiden.
Inderdaad terug naar politiek want de eeuwige discussie steekt al wat tegen en het brengt toch niks opMarlboro schreef:Terug naar politiek.
Mensen die denken de nv-a eens de boel zal veranderen moet toch echt wel goedgelovig zijn, deze zullen na de verkiezingen gewoon samen werken met de andere partijen en er zal nikske veranderen of ze worden ook uitgesloten zoals het vb, dat hebben ze trouwens al voor een deel gedaan toen er een nieuwe regering moest komen.
Je kan een partij altijd een kans geven... afrekenen mag je op het einde van de rit. Bij voorbaat gaan zeggen dat NVA niets zal veranderen en je wel goedgelovig moet zijn is wat mij betreft een droevige houding... blijkbaar ben je dan wel goedgelovig genoeg om te geloven dat de traditionele partijen het nu plots wel ernstig gaan nemen ? (die hebben héél lang hun kans gehad en de afrekening zal volgen)Marlboro schreef:Mensen die denken de nv-a eens de boel zal veranderen moet toch echt wel goedgelovig zijn, deze zullen na de verkiezingen gewoon samen werken met de andere partijen en er zal nikske veranderen
Dat zal voornamelijk afhankelijk zijn van het percentage stemmen dat ze halen. De verkiezingen in oktober zijn trouwens lokale verkiezingen en de prognose is dat in veel gemeente wel degelijk de NVA aan de macht zal komen.Marlboro schreef:of ze worden ook uitgesloten zoals het vb, dat hebben ze trouwens al voor een deel gedaan toen er een nieuwe regering moest komen.
De vraag is in hoeverre een politieker eigen standpunten kan hebben binnen een partij. Het idee van op personen of zelfs partijen te stemmen is eigenlijk absurd... je zou op standpunten moet kunnen stemmen, over partijen heen.MClaeys schreef:Ik ben van mening dat het fout is gewoon te stemmen op de persoon die je "kent" vanop tv. Ga voor de persoon die uw standpunten verdedigt.
Goed even iets verduidelijken kwestie om toch open kaart te spelen (niet dat ik het verplicht ben).Marlboro schreef:Een stok vinden om mee te slaan, dat is wat titanium hier steeds opnieuw doet, nergens heb ik hier iemand persoonlijk aangevallen en men gaat me dan weer een ban gaan geven, ik heb alweer een pm ontvangen waar instaat; racisme? Persoonlijke aanvallen? Naar wie dan?lol. Naar mclaeys hier ofzo dan? Dat is geen persoonlijke aanval, als ik een persoonlijke aanval doe dan gaan alle mods hier in een hoekje gaan huilen omdat ze het niet aankunnen.
Of de grappige foto die ik heb gepost? Moesten het natuurlijk Vlamingen zijn geweest en waarbij men zo'n leuke tekst bijschreef dan zou het geen probleem zijn.
Of over die gasten in de cinema? Die zitte hier niet op deze fora en ik heb gezegd zoals het toen geweest was, snotneuzen,snotters die hun bek niet konden houden, ik zeg zoals het was, op mijn taal letten? Door dit zo te posten is niks fouts aan.
Ik neem aan dat je hier N-VA bedoelt? Ze werden inderdaad nogal snel buitenspel gezet door de andere partijen onder het mom van "anders gebeurt er niks". Ze hielden gewoonweg voet bij stuk of wilden de walen niet de toegevingen geven die zij wilden.r2504 schreef:Een ander argument is nieuwe partij X zal zeker z'n beloftes niet waarmaken... terwijl ze nooit een kans gekregen hebben.
foto kan grappig zijn maar kan als rasisme ervaren worden