Hallo,
2 weken geleden (zaterdag 2 juni) bestel ik bij een belgacomshop in Kortrijk een Comfort pack (dus met vaste telefoon, internet + TV).
1 week later (de vrijdag) bel ik naar de helpdesk omdat ik geen schot in de zaak zie : geen brief met de inloggegevens, geen pack met router en HD-decoder, over de SMS voor de gratis Samsung smartphone ga ik zwijgen...
Volgens de medewerkerster is alles in orde (aanvraag is in behandeling).
Vandaag (andermaal dus vrijdag en dus 2 weken na de bestelling) bel ik nogmaals (want er is nog altijd niets veranderd).
Blijkt dat mijn aanvraag op 1 of andere manier geblokkeerd is in het systeem : het enige wat ik al heb is een klantnummer, voor de rest kan er niets gebeuren.
Om het helemaal zot te maken : omdat ik de bestelling in een shop gedaan heb, kan de medewerker deze bestelling niet ongedaan maken en een nieuwe ingeven.
Ze deblokkeren is blijkbaar ook niet mogelijk. Toch niet door de medewerker die ik aan de lijn heb. Daarvoor heb ik blijkbaar een straffere medewerker nodig, maar hoelang dat zou duren is niet te bepalen...
Er wordt me dus gevraagd om terug de belgacomshop op te zoeken, en deze medewerker te laten opbellen, zodat het zaakje kan opgelost geraken.
Heeft er hier dit al iemand meegemaakt, want ik begrijp er eerlijk gezegd niets van ? Volgens de helpdesk zouden er fouten staan in de aanvraag : als ik echter overloop wat ik hier heb op de afgedrukte samenvatting is alles correct...
Op dit moment zijn dus 14 dagen verlopen, en is er nog altijd niets aan mijn bestelling gebeurt. Je zou verwachten dat Belgacom tenminste een computersysteem gebruikt waarmee dergelijke problemen niet kunnen voorkomen. Maar blijkbaar is dat niet het geval.
Persoonlijk vind ik dit compleet belachelijk is. Ik dacht dat ik hiervoor bij Telenet moest zijn (heb daar evengoed een aantal "rampen" mogen meemaken), maar dit slaat eigenlijk alles...
Belgacom : activeringsproblemen
-
- Pro Member
- Berichten: 321
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 19:43
- Locatie: Harelbeke
- Bedankt: 2 keer
Dus net die Belgacomwinkel binnengestapt. Er zijn dus problemen met het ERP systeem van Belgacom dat de bestellingen moet beheren.
De winkelbediende heeft een emailtje gestuurd naar de technische dienst met de vraag dit op te lossen.
Waarom de support van Belgacom dat niet kan doen is me nog altijd een raadsel. En wanneer het nu opgelost geraakt is dat ook nog altijd.
Belgacom : t'is tijd om dit op te lossen, want dit is compleet belachelijk. Op het Belgacom-forum heb ik al een andere gevonden met hetzelfde probleem die nu al een maand wacht (en zonder enige berichtgeving hieromtrent)...
Als er nog zijn : je moet je maar melden, hé...
En tussen haakjes : als er hier van Belgacom rondlopen die dit kunnen oplossen (EVA ?) : ge moet u niet inhouden, hé...
De winkelbediende heeft een emailtje gestuurd naar de technische dienst met de vraag dit op te lossen.
Waarom de support van Belgacom dat niet kan doen is me nog altijd een raadsel. En wanneer het nu opgelost geraakt is dat ook nog altijd.
Belgacom : t'is tijd om dit op te lossen, want dit is compleet belachelijk. Op het Belgacom-forum heb ik al een andere gevonden met hetzelfde probleem die nu al een maand wacht (en zonder enige berichtgeving hieromtrent)...
Als er nog zijn : je moet je maar melden, hé...
En tussen haakjes : als er hier van Belgacom rondlopen die dit kunnen oplossen (EVA ?) : ge moet u niet inhouden, hé...
Met vriendelijke groeten,
Polleke
Polleke
-
- Pro Member
- Berichten: 372
- Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 4 keer
je bent niet de enige met problemen, hoor. Ik heb me ingeschreven via de website om te genieten van de kortingen. Tot nu toe is er nog niks verlopen zoals het moet. Voor alle opties (fonspots, tvoveral, mobile internet, telefonie...) heb ik al moeten bellen omdat er problemen met de activatie waren. In de belgacomwinkel zelf kunnen ze niets doen omdat dan de hele procedure in de war zal geraken. Alsof het nu nog niet allemaal in de soep loopt
Veel succes verder met uw aansluiting
Veel succes verder met uw aansluiting
-
- Pro Member
- Berichten: 321
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 19:43
- Locatie: Harelbeke
- Bedankt: 2 keer
Allé : dat ziet er weer goed uit...
Ik leef dus voorlopig op de hoop dat het goedkomt . We zullen wel zien (zei de blinde). Maar voorlopig zie ik het nog niet.
En als ik mijn en andere verhalen hoor, is het meest verontrustende dat Belgacom zelf het ook niet ziet (de oplossing dus).
Ik leef dus voorlopig op de hoop dat het goedkomt . We zullen wel zien (zei de blinde). Maar voorlopig zie ik het nog niet.
En als ik mijn en andere verhalen hoor, is het meest verontrustende dat Belgacom zelf het ook niet ziet (de oplossing dus).
Met vriendelijke groeten,
Polleke
Polleke
-
- Elite Poster
- Berichten: 2432
- Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
- Locatie: Herent
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 214 keer
Och, hier al 4x een simkaart en brief ontvangen. Verschillende keren bestelling geannuleerd/gewijzigd omdat ze 'hun systeem' volgen. De ene dag moeten ze een team sturen om alles op te breken en laswerken te doen, de week nadien is het niet meer nodig. Enfin, geluk bij een ongeluk, door al hun geknoei heb ik nu toch recht op die smartphone voor 1€
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
-
- Elite Poster
- Berichten: 2386
- Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Mmm, dat belooft.
6 juni heb ik via website Internet comfort + TV besteld. Activatie heb ik pas op 29/6 gevraagd (heb nu Scarlet).
En gisteren kreeg ik plots telefoon van Belgacom om mijn bestelling te bevestigen. Voor de activatiedatum moesten ze nog kijken. Ik antwoordde toen dat ik 29/6 aangevraagd had. Daarop antwoordde ze dat ze moest nakijken of er een technieker moet langskomen. Ik zei dat ik nu internet + TV van Scarlet had. Maar die dame zei dat het toch altijd kon zijn dat er iets moest gewijzigd worden ter plaatse. Ze ging het nakijken en me direct terugbellen, wat natuurlijk niet gebeurd is...
6 juni heb ik via website Internet comfort + TV besteld. Activatie heb ik pas op 29/6 gevraagd (heb nu Scarlet).
En gisteren kreeg ik plots telefoon van Belgacom om mijn bestelling te bevestigen. Voor de activatiedatum moesten ze nog kijken. Ik antwoordde toen dat ik 29/6 aangevraagd had. Daarop antwoordde ze dat ze moest nakijken of er een technieker moet langskomen. Ik zei dat ik nu internet + TV van Scarlet had. Maar die dame zei dat het toch altijd kon zijn dat er iets moest gewijzigd worden ter plaatse. Ze ging het nakijken en me direct terugbellen, wat natuurlijk niet gebeurd is...
-
- ISP Official
- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
- Contacteer:
Beste Polleke,
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens bezorgen(klantnr, naam, gsmnr, telefoonnr,)?
Dan kan ik uw dossier eens opvragen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens bezorgen(klantnr, naam, gsmnr, telefoonnr,)?
Dan kan ik uw dossier eens opvragen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
-
- Pro Member
- Berichten: 372
- Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 4 keer
Beste Eva, het zou tof zijn om ook nog eens verder te doen met mijn dossier .
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
-
- Elite Poster
- Berichten: 2386
- Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Vanmorgen weer een telefoon gehad. Het gesprek was zeer verwarrend. Ze wilden zo snel mogelijk activeren, terwijl ik zei dat ik 29/6 had gevraagd.
Ik zei ook dat ik nog geen decoders had ontvangen. Daarop zei de mevrouw van belgacom dat die opgestuurd worden na de activatie, dus dan zit je een paar dagen zonder tv???
Ik zei ook dat ik nog geen decoders had ontvangen. Daarop zei de mevrouw van belgacom dat die opgestuurd worden na de activatie, dus dan zit je een paar dagen zonder tv???
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5757
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
normaal krijg je alles toch voor activatie, als er iemand moet langskomen staat alles er al...
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- Pro Member
- Berichten: 321
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 19:43
- Locatie: Harelbeke
- Bedankt: 2 keer
Normaal wel. Maar de laatste tijd is "normaal" en "Belgacom" wat moeilijk met elkaar verzoenbaar...
Voorlopig wacht ik ook nog altijd op het eerste teken van leven van Belgacom, maar hoop doet leven zeker.
K'heb EVA in elk geval al de info gestuurd die ze nodig had...
Voorlopig wacht ik ook nog altijd op het eerste teken van leven van Belgacom, maar hoop doet leven zeker.
K'heb EVA in elk geval al de info gestuurd die ze nodig had...
Met vriendelijke groeten,
Polleke
Polleke
-
- Elite Poster
- Berichten: 2386
- Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Gisteren 2 brieven gehad: 1 met bevestiging van bestelling, 1 met de sim-kaart.
Volgens de eerste brief zou vandaag het pakket met de Bbox2 enz geleverd worden. De brief bevatte nog wel geen login gegevens.
Volgens de eerste brief zou vandaag het pakket met de Bbox2 enz geleverd worden. De brief bevatte nog wel geen login gegevens.
-
- Pro Member
- Berichten: 321
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 19:43
- Locatie: Harelbeke
- Bedankt: 2 keer
Hier begint er ook wat schot in de zaak te komen. Volgende week zit ik in hogere regionen, maar normaal begin de week daarop zou het in kannen en kruiken moeten zijn. We zullen wel zien, hé...
Vandaag toch al het SMS'sje gekregen dat de bestelling er is doorgekomen (iets wat ik dus een dikke 2 weken al moest gehad hebben). En er komt nog een technieker om de lijn uit te testen...
Vandaag toch al het SMS'sje gekregen dat de bestelling er is doorgekomen (iets wat ik dus een dikke 2 weken al moest gehad hebben). En er komt nog een technieker om de lijn uit te testen...
Met vriendelijke groeten,
Polleke
Polleke
-
- Pro Member
- Berichten: 372
- Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 4 keer
johcla schreef:Gisteren 2 brieven gehad: 1 met bevestiging van bestelling, 1 met de sim-kaart.
Volgens de eerste brief zou vandaag het pakket met de Bbox2 enz geleverd worden. De brief bevatte nog wel geen login gegevens.
Die bevestiging heb ik ook ontvangen kort na de bestelling, de brief mag login-gegevens heb ik 2 maand na de bestelling nog steeds niet ontvangen. Ik heb alle logingegevens, paswoorden, ... steeds moeten bekomen via de technische dienst. Ze waren niet echt happig om die via de telefoon door te geven.
Op mijn brief stond mijn pakket ging geleverd worden op 29 april, ik heb hem uiteindelijk kunnen afhalen in het kialapunt een maand later
De simkaart die in de enveloppe zat heb ik kunnen activeren maar kon hem nooit gebruiken (geen service). ik heb vorige week vrijdag een nieuwe gehad en heb nog steeds "geen service". Technische dienst is op de hoogte en het zou binnen de 48 opgelost zijn, vandaag dus. Op mijn ipad staat uiteraard nu nog steeds "geen service". Weeral een deadline niet gehaald.
veel succes met je activatie-procedure.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2386
- Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Nog eens een update.
Activatiedatum die gevraagd was, was 29/6, afgelopen vrijdag dus.
Vrijdag nog eens een telefoon gehad, dat er een fout gemaakt was met de vorige aanvraag, en dat er een nieuwe aanvraag gemaakt is.
Om het sneller te laten gaan nu, zou er een technieker langskomen om de aansluiting op een ander paar aan te sluiten.
Zaterdag een sms gehad dat er vandaag iemand zou langskomen, maar ik heb geantwoord dat vandaag niet lukte en dus voor vrijdag gevraagd.
Gisterenavond zag ik in de e-services dat er een product 'Internet Comfort' bijgekomen is.
Ik heb wel 'Internet Comfort + TV' gevraagd. Is het normaal dat je enkel het internetabonnement ziet en niet het pack?
Activatie van sim-kaart is ook nog niet gelukt
Activatiedatum die gevraagd was, was 29/6, afgelopen vrijdag dus.
Vrijdag nog eens een telefoon gehad, dat er een fout gemaakt was met de vorige aanvraag, en dat er een nieuwe aanvraag gemaakt is.
Om het sneller te laten gaan nu, zou er een technieker langskomen om de aansluiting op een ander paar aan te sluiten.
Zaterdag een sms gehad dat er vandaag iemand zou langskomen, maar ik heb geantwoord dat vandaag niet lukte en dus voor vrijdag gevraagd.
Gisterenavond zag ik in de e-services dat er een product 'Internet Comfort' bijgekomen is.
Ik heb wel 'Internet Comfort + TV' gevraagd. Is het normaal dat je enkel het internetabonnement ziet en niet het pack?
Activatie van sim-kaart is ook nog niet gelukt
-
- Plus Member
- Berichten: 115
- Lid geworden op: 04 okt 2006, 10:05
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
Hier zat het dossier ook 'vast'. Als ik niet gebeld had was het volgens mij nooit verwerkt. Ben ook wel 3x gebeld geweest om een afspraak te maken....
Qua administratie is het daar dus knap waardeloos en ik hoop maar dat ze daadwerkelijk op de stoep staan op 11/7, anders is het snel gedaan met Belgacom bij ons.
Qua administratie is het daar dus knap waardeloos en ik hoop maar dat ze daadwerkelijk op de stoep staan op 11/7, anders is het snel gedaan met Belgacom bij ons.
-
- ISP Official
- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
- Contacteer:
Beste johcla,
Het kan wel even duren vooraleer de e-Services aangepast zijn.
Indien de activatie van de simkaart nog niet gelukt is, gelieve dan via een privé-bericht uw gegevens (naam, klantennr of telefoonnr, contactnr) even door te sturen.
Ik kijk dit dan even na.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Het kan wel even duren vooraleer de e-Services aangepast zijn.
Indien de activatie van de simkaart nog niet gelukt is, gelieve dan via een privé-bericht uw gegevens (naam, klantennr of telefoonnr, contactnr) even door te sturen.
Ik kijk dit dan even na.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
-
- Member
- Berichten: 99
- Lid geworden op: 16 dec 2006, 11:56
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 3 keer
Ach ja, Belgacom...
Heb nu ook mijn internet via Belgacom omdat mijn werkgever alleen tussenkomt bij Belgacom of Telenet. Ik dacht daar ik in het centrum vaneen stad woon, laat ik maar belgacom nemen dan is de snelheid toch stabiel, daar met Telenet als er veel volk op dien kabel zit........
Maar niet alles loopt als gepland...
- online aangevraagd maar er was een probleempje met de adressen, had aangeduid dat ik het "pakketje" op een ander adres geleverd wou zien worden daar ik toch op mijn werk zit. Dat was online OK, maar op de bevestigingsmail was het leveringsadres opeens facturatie adres geworden. Maar even gebeld om dit na te laten kijken, vriendelijke dame aan de lijn die er niet in slaagde een afleveradres in te voeren........ och ja niet erg dan maar zaterdag ochtend naar de post geweest.
- Activatie van de lijn, mooi op de dag waarop beloofd. Alleen spijtig dat mijn connectie nu trager is dan bij Dommel...... na nazicht blijk ik op ADSL2 te staan en niet op VDSL. Maar even gebeld, vriendelijke meneer aan de lijn ja dit is juist die connectie zou VDSL moeten zijn, dit gaat deze nacht in orde komen......
4 Dagen daarna, nog steeds ADSL2. Wederom gebeld naar Belgacom, weer een vriendelijke dame aan de lijn, ja ik zie dat U reeds gebeld hebt, ja het is nog steeds niet in orde. Dame ging zelf contact opnemen met de desbetreffende dienst en het ging in orde komen. Moest er nog iets zijn dan gingen ze me bellen. Nog steeds niets gehoord en nog steeds op ADSL2. Activatie was op 18/06/2012. En u de zomer er aankomt/is, zal het waarschijnlijk nog moeilijker worden om dit in orde te krijgen. Het leven zou gewoon te eenvoudig zijn als ze het direct van in het begin juist gedaan zouden hebben.
- mobile SIM kaart werkte ook niet, maar dat kan reeds in orde zijn, heb het nog niet opnieuw getest
Nu ja ik heb internet , daar zullen we in deze moderne tijden al blij mee mogen zijn.
Heb nu ook mijn internet via Belgacom omdat mijn werkgever alleen tussenkomt bij Belgacom of Telenet. Ik dacht daar ik in het centrum vaneen stad woon, laat ik maar belgacom nemen dan is de snelheid toch stabiel, daar met Telenet als er veel volk op dien kabel zit........
Maar niet alles loopt als gepland...
- online aangevraagd maar er was een probleempje met de adressen, had aangeduid dat ik het "pakketje" op een ander adres geleverd wou zien worden daar ik toch op mijn werk zit. Dat was online OK, maar op de bevestigingsmail was het leveringsadres opeens facturatie adres geworden. Maar even gebeld om dit na te laten kijken, vriendelijke dame aan de lijn die er niet in slaagde een afleveradres in te voeren........ och ja niet erg dan maar zaterdag ochtend naar de post geweest.
- Activatie van de lijn, mooi op de dag waarop beloofd. Alleen spijtig dat mijn connectie nu trager is dan bij Dommel...... na nazicht blijk ik op ADSL2 te staan en niet op VDSL. Maar even gebeld, vriendelijke meneer aan de lijn ja dit is juist die connectie zou VDSL moeten zijn, dit gaat deze nacht in orde komen......
4 Dagen daarna, nog steeds ADSL2. Wederom gebeld naar Belgacom, weer een vriendelijke dame aan de lijn, ja ik zie dat U reeds gebeld hebt, ja het is nog steeds niet in orde. Dame ging zelf contact opnemen met de desbetreffende dienst en het ging in orde komen. Moest er nog iets zijn dan gingen ze me bellen. Nog steeds niets gehoord en nog steeds op ADSL2. Activatie was op 18/06/2012. En u de zomer er aankomt/is, zal het waarschijnlijk nog moeilijker worden om dit in orde te krijgen. Het leven zou gewoon te eenvoudig zijn als ze het direct van in het begin juist gedaan zouden hebben.
- mobile SIM kaart werkte ook niet, maar dat kan reeds in orde zijn, heb het nog niet opnieuw getest
Nu ja ik heb internet , daar zullen we in deze moderne tijden al blij mee mogen zijn.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
overzetten van adsl2 naar vdsl2 is geen puur administratieve kwestie, dus gaat zeker niet lukken om dat 's nachts te doen, er komt zeker een technieker aan te pas... dus hier werd je fout geïnformeerd. tussen aanvraag migratie en uitvoering zit er meestal wel een dag of 10-12na nazicht blijk ik op ADSL2 te staan en niet op VDSL. Maar even gebeld, vriendelijke meneer aan de lijn ja dit is juist die connectie zou VDSL moeten zijn, dit gaat deze nacht in orde komen......
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Pro Member
- Berichten: 321
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 19:43
- Locatie: Harelbeke
- Bedankt: 2 keer
Hier is het gisteren dus in orde gekomen. De technieker heeft het zaakje geactiveerd, en het werkt voortreffelijk (zit op een 30/6 profiel, met een ROP op een goeie 80 m. van het appartement ). Telefoon en TV werkt ook zoals het hoort.
Voorlopig zie ik enkel een klein probleempje met die fon hotspot : die staat op enabled in de Bbox 2, maar is toch niet actief met een "hotspot is down : heartbeat triggered offline"-melding.
Maar blijkbaar ben ik ook niet alleen met dat probleempje...
Voorlopig zie ik enkel een klein probleempje met die fon hotspot : die staat op enabled in de Bbox 2, maar is toch niet actief met een "hotspot is down : heartbeat triggered offline"-melding.
Maar blijkbaar ben ik ook niet alleen met dat probleempje...
Met vriendelijke groeten,
Polleke
Polleke
-
- Elite Poster
- Berichten: 2386
- Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Hier is het sinds vandaag ook in orde gekomen.
Een vriendelijke en behulpzame technieker, die er niet moeilijk over deed dat er een fritzbox stond ipv een BBox.
Nu nog even de eerste factuur afwachten. Gezien de hele voorgeschiedenis zal die wel niet kloppen, maar bij Belgacom is dat meestal met 1 telefoontje aangepast.
Update 19/7:
Factuur ontvangen, en inderdaad enkele zaken verkeerd gefactuurd: dubbel facturing, promotie niet verrrekend, activeringsdatum verkeerd.
Telefoontje is al gepleegd en creditnota is al ontvangen.
Gisteren de gsm ontvangen, dus eind goed, al goed
Een vriendelijke en behulpzame technieker, die er niet moeilijk over deed dat er een fritzbox stond ipv een BBox.
Nu nog even de eerste factuur afwachten. Gezien de hele voorgeschiedenis zal die wel niet kloppen, maar bij Belgacom is dat meestal met 1 telefoontje aangepast.
Update 19/7:
Factuur ontvangen, en inderdaad enkele zaken verkeerd gefactuurd: dubbel facturing, promotie niet verrrekend, activeringsdatum verkeerd.
Telefoontje is al gepleegd en creditnota is al ontvangen.
Gisteren de gsm ontvangen, dus eind goed, al goed
-
- Pro Member
- Berichten: 321
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 19:43
- Locatie: Harelbeke
- Bedankt: 2 keer
Allé : hier ziet de eerste factuur er redelijk goed uit, de activeringsdatum klopt en ze kunnen zelfs het regeltje van 3 toepassen .
Enige probleem is nog altijd die smartphone. Ze hebben nu beloofd dat die volgende week zou moeten toekomen...
Hoop doet leven zeker.
Enige probleem is nog altijd die smartphone. Ze hebben nu beloofd dat die volgende week zou moeten toekomen...
Hoop doet leven zeker.
Met vriendelijke groeten,
Polleke
Polleke