Ik ben dus deze namiddag op smallband gesmeten, men vader had dit al op't het werk gezien en heeft dus de limiet verhoogd, maar zit dus nog steeds op smallband... moeten ze nu echt handmatig me terug van die smallband halen? da lijkt me redelijk vreemd, 'k heb al een paar keer proberen reconnecten maar het blijkt ni veel uit te halen.
Anyway wat'k ook al niet snap is hoe die teller juist werkt, kheb die dus een beetje in't oog gehouden op de status pagina en 't laatste dat'k gecheckt heb zat'k rond 32GB verbruik, er kwam zo regelmatig wel iets bij voordien, maar nu ineens zat'k op 46GB, en kben er wel zeker van dat'k de laatste dagen zoveel niet gedownload heb. Men serverPC staat nu wel 24/7 op en ben regelmatig voor meer dan een week aan een stuk connected, maar in die tussentijd kwam er dus wel regelmatig volume bij op de status pagina dus het is volgens mij toch niet zo dat'm nu ineens alles bijtelt van men laatste verbinding, want van waar komen die andere GB's die er tussentijds bijkwamen dan?
Alez als er iemand is die er meer van weet en al ervaring heeft me smallband enzo let me know plz