Gaat Microsoft maandag een iPad-killer aankondigen?
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Met die prijzen, zeker geen iPad-killer voor de consument vrees ik.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 4 keer
denk 't ook, als dat inderdaad de prijzen zullen zijn, dan nog zonder 3G blijkbaar, dan is dit zeker een flop
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
tja, je kan blijven wachten.....Ipad1 werd 2,5 jaar terug voorgesteld.
Prijzen zijn toch niet echt gezakt (je krijgt betere specs voor zelfde prijs) of heb ik geheugenverlies?
Prijzen zijn toch niet echt gezakt (je krijgt betere specs voor zelfde prijs) of heb ik geheugenverlies?

-
- Pro Member
- Twitter: tendonsie
- Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
- Bedankt: 40 keer
- Contacteer:
iPad-killer haha, zelfs Android slaagt er niet in.
en Microsoft wil er mooie hardware in, met bijbehorende prijskaartje, en dan kun je evengoed mooi laptop kopen.
Ik ben benieuwd, dit gaat boeiend worden met kerstmis en de acties
en Microsoft wil er mooie hardware in, met bijbehorende prijskaartje, en dan kun je evengoed mooi laptop kopen.
Ik ben benieuwd, dit gaat boeiend worden met kerstmis en de acties

Mijn websitesoverzicht & hardware: Tendonsie.com <-> Tendonsie Services Comm. V. (Nieuwe Site) <-> WorldofMinecraft
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Ik begrijp ook niet waarom iedereen nu plots met z'n tablet hetzelfde wil qua performance als z'n laptop. Een tablet gebruikt je voor eenvoudige dingen, een laptop voor het zwaardere werk zou ik denken... maar blijkbaar is men hier een nieuwe markt aan het maken.MClaeys schreef:Klopt, maar ik ga voor de ARM versie, voor de rest heb ik een laptop.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Voila, daarom de ARM versie dus. Ik snap echter wel het nut van de andere versie, het is een pak mobieler dan een laptop wat voor iemand die constant op de baan is wel handig kan zijn, zeker omdat je ook altijd een toetsenbord bij de hand hebt. Maar voor de doorsnee thuisgebruiker, overkill. Ook een grote gemiste kans dat er geen 3G versie is (en zit er gps in? want dat is ook wel handig, zelfs op een tablet). Het enige grote minpunt is wel de resolutie in mijn ogen, ze pronkten met 1080p resolutie, maar dat was dan wel niet voor ARMr2504 schreef:Ik begrijp ook niet waarom iedereen nu plots met z'n tablet hetzelfde wil qua performance als z'n laptop. Een tablet gebruikt je voor eenvoudige dingen, een laptop voor het zwaardere werk zou ik denken... maar blijkbaar is men hier een nieuwe markt aan het maken.MClaeys schreef:Klopt, maar ik ga voor de ARM versie, voor de rest heb ik een laptop.

Voorlopig hou ik het sowieso bij men iPad 2, maar een Windows tablet komt er sowieso

- iceke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
- Bedankt: 611 keer
Dat zijn ze zeker, en gelukkig maar.r2504 schreef: Ik begrijp ook niet waarom iedereen nu plots met z'n tablet hetzelfde wil qua performance als z'n laptop. Een tablet gebruikt je voor eenvoudige dingen, een laptop voor het zwaardere werk zou ik denken... maar blijkbaar is men hier een nieuwe markt aan het maken.
Waarom heb ik geen arm tablet ? omdat die de meest simpele dingen omslachtig maken als desktop gebruiker. Ik wel ff remote kunnen inloggen, ik wil een printer kunnen installeren, ik wil in office een document kunnen aanpassen enz...
-
- Deel van't meubilair
Als ik zie hoe laptops er al na enkele maanden uitzien hou ik m'n hard vast voor zo'n tablet.MClaeys schreef:Ik snap echter wel het nut van de andere versie, het is een pak mobieler dan een laptop wat voor iemand die constant op de baan is wel handig kan zijn, zeker omdat je ook altijd een toetsenbord bij de hand hebt.
Die dingen zijn gewoon niet gemaakt voor op de baan... da's goed voor thuis in de zetel.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 339 keer
- Bedankt: 145 keer
Lap, wellicht komt de lang verwachte Samsung Galaxy Note 10.1 ook uit met 'maar' nen mali 400 ipv de verwachte mali-T604 GPUGray schreef:Samsung kan hetzelfde doen al ze op de smartphonemarkt doen maar dan gaan ze wel wat beter moeten uitbrengen...
[Post made via mobile device ]

Zo gaat Samsung ni veel marktaandeel afsnoepen van Apple... ze komen uit met hardware die al lang verouderd is.
Ik ben het trouwens niet eens met de stelling dat tablets minder krachtig moeten zijn dan desktops of laptops.
Ik wil op elk platform alles kunnen en liefst 'zo snel mogelijk'. gamen, photoshoppen enz...

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
http://thenextweb.com/microsoft/2012/06 ... ro-models/
http://www.demorgen.be/dm/nl/5401/Multi ... euro.dhtml
dus 480 € voor arm
800 € voor Pro
Today, a source close to Microsoft has provided us with corroboration of rumored Microsoft Surface pricing, putting the Tegra 3 powered RT model at $599 retail and the Ivy Bridge packing Windows 8 Pro model at $999 retail
volgens enquête vinden meesten die prijs te hoog:
http://thenextweb.com/microsoft/2012/06 ... e-pricing/
http://www.demorgen.be/dm/nl/5401/Multi ... euro.dhtml
dus 480 € voor arm
800 € voor Pro
Today, a source close to Microsoft has provided us with corroboration of rumored Microsoft Surface pricing, putting the Tegra 3 powered RT model at $599 retail and the Ivy Bridge packing Windows 8 Pro model at $999 retail
volgens enquête vinden meesten die prijs te hoog:
http://thenextweb.com/microsoft/2012/06 ... e-pricing/
- iceke
- Elite Poster
Je moet die inderdaad hard vasthouden, anders is dat slecht voor je hartr2504 schreef: Als ik zie hoe laptops er al na enkele maanden uitzien hou ik m'n hard vast voor zo'n tablet.
Kon het niet laten, 'k maak waarschijnlijk meer spelvouten dan r2504
-
- Deel van't meubilair
Je gelooft toch niet in simpele dollar naar euro conversie... tegen dat hij hier in de winkel ligt kom je met 999 euro niet toe.satsurfer schreef:dus 480 € voor arm
800 € voor Pro
Omdat de meeste een tablet nog altijd bekijken als iets om in je zetel wat mails te lezen en een beetje te surfen... en dan is 500 euro veel geld en 1000 euro nog veel meer (nee, je gaat toch geen Office gebruiken in je zetel). Het concept van de juiste tool voor de juiste job is hier wat mij betreft ver zoek...satsurfer schreef:volgens enquête vinden meesten die prijs te hoog:
-
- Elite Poster
Design is mij dat extra geld niet waard, ik snap dan ook de hele hype niet echt (maar das natuurlijk persoonlijk). Scholen bijvoorbeeld die tablets willen, vele willen iPads, waarom? Android is voor datzelfde doel ook goed bruikbaar en goedkoper (high end toestellen zijn daar niet voor nodig, maar nu is elke school precies van mening van wel. Onderwijs moet voor IEDEREEN toegankelijk zijn!).
Ik gebruik ook OSx en heb zelf een iPad 2, het is dus niet dat ik een Apple hater ben, ik zet gewoon geen oogkleppen op. Als ik een Macbook koop dan is het omdat De hardware naar mijn zin is, niet omdat er een stuk fruit op staat (nuja, de hardware staat me momenteel niet aan). Bij velen daarentegen is dat wel het geval, en als ik dan een werkloze alleenstaande moeder van 2 kinderen een iPhone zie kopen, puur omdat het een iPhone is, dan is het in mijn ogen gewoon erg geworden.
Idem met die mensen die constant memmen dat het crisis is en alles is veel te duur en blablabla, maar ondertussen hebben ze de nieuwste macbook en elk jaar een nieuwe iphone.
Ieder moet het voor zich uitmaken wat hij er aan uit wil geven natuurlijk, maar dit zijn gewoon al 2 situaties die ikzelf ken en waar k t dus vanop mijn heupen krijg. Moest ik het geld hebben (ik heb het, maar heb gewoon belangrijkere prioriteiten) dan kwam hier ook een Apple mini in huis, puur om te developen voor IOS.
Waar Apple de grootste kampioen in is is marketing, mijn tante die enkel een paar mails leest per week en typt in Word wil een Macbook, puur door marketing. Tis overkill, maar Microsoft zal haar niet kunnen overtuigen met presentaties als die van de Surface... Weinigen zelfs, het enige wat daar nog groot van in het nieuws komt is die crash.
Over de batterijduur is ook nog steeds niks bekend, hoe willen ze mensen dan gaan overtuigen... O.o
Ik gebruik ook OSx en heb zelf een iPad 2, het is dus niet dat ik een Apple hater ben, ik zet gewoon geen oogkleppen op. Als ik een Macbook koop dan is het omdat De hardware naar mijn zin is, niet omdat er een stuk fruit op staat (nuja, de hardware staat me momenteel niet aan). Bij velen daarentegen is dat wel het geval, en als ik dan een werkloze alleenstaande moeder van 2 kinderen een iPhone zie kopen, puur omdat het een iPhone is, dan is het in mijn ogen gewoon erg geworden.
Idem met die mensen die constant memmen dat het crisis is en alles is veel te duur en blablabla, maar ondertussen hebben ze de nieuwste macbook en elk jaar een nieuwe iphone.
Ieder moet het voor zich uitmaken wat hij er aan uit wil geven natuurlijk, maar dit zijn gewoon al 2 situaties die ikzelf ken en waar k t dus vanop mijn heupen krijg. Moest ik het geld hebben (ik heb het, maar heb gewoon belangrijkere prioriteiten) dan kwam hier ook een Apple mini in huis, puur om te developen voor IOS.
Waar Apple de grootste kampioen in is is marketing, mijn tante die enkel een paar mails leest per week en typt in Word wil een Macbook, puur door marketing. Tis overkill, maar Microsoft zal haar niet kunnen overtuigen met presentaties als die van de Surface... Weinigen zelfs, het enige wat daar nog groot van in het nieuws komt is die crash.
Over de batterijduur is ook nog steeds niks bekend, hoe willen ze mensen dan gaan overtuigen... O.o
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Ik heb nochtans aan een onderzoek meegewerkt en daaruit komt heel duidelijk te voorschijn dat de mensen met minder computerkennis voor Appel kiezen.
Als ik nu in mijn kennissenkring rondkijk dan klopt dit ook.
Natuurlijk zijn er ook uitzonderingen dat is een feit maar uit massale onderzoeken komt dit naar boven en eigenlijk is dit niet zo abnormaal als je er eens goed en lang genoeg zonder vooroordelen over nadenkt.
Veel mensen zeggen dan met een enquête kan je alles bewijzen, zeker als het in hun kraam niet past, dit zijn dan in feite ook de uitzonderingen want als het aantal ondervraagden zeer groot is dan mag je er toch van uitgaan dat het wel zal kloppen.
Maar dit zijn natuurlijk discussies die tot in het oneindige doorgaan want ieder denkt tenslotte dat hij het beste koopt of gekocht heeft.
Dan heb je nog de andere soort mensen zoals ik bvb die wel eens de surface zou durven kopen alleen al om hem eens zelf te testen gedurende jaren wwant in het begin kan het bvb een slecht OS zijn dat na enkele upgrades perfect in orde kan komen, want afgaan op wat een ander zegt daar moet je mee opassen. Om maar een voorbeeld te geven zo ken ik iemand die bij hoog en bij laag zweert dat BMW de beste wagen is en er geen betere zijn en dan ken ik ook iemand die al de ene Scoda na de andere gekocht heeft en nu mag je tweemaal raden wie het meest in de garage gestaan heeft !
Om te besluiten iedereen moet kopen waar hij zich best mee voelt, zelf al is het duur of niet en ieder geeft dan weer graag zijn geld uit aan wat een ander weer geen euro wilt uitgeven.
mvg
Als ik nu in mijn kennissenkring rondkijk dan klopt dit ook.
Natuurlijk zijn er ook uitzonderingen dat is een feit maar uit massale onderzoeken komt dit naar boven en eigenlijk is dit niet zo abnormaal als je er eens goed en lang genoeg zonder vooroordelen over nadenkt.
Veel mensen zeggen dan met een enquête kan je alles bewijzen, zeker als het in hun kraam niet past, dit zijn dan in feite ook de uitzonderingen want als het aantal ondervraagden zeer groot is dan mag je er toch van uitgaan dat het wel zal kloppen.
Maar dit zijn natuurlijk discussies die tot in het oneindige doorgaan want ieder denkt tenslotte dat hij het beste koopt of gekocht heeft.
Dan heb je nog de andere soort mensen zoals ik bvb die wel eens de surface zou durven kopen alleen al om hem eens zelf te testen gedurende jaren wwant in het begin kan het bvb een slecht OS zijn dat na enkele upgrades perfect in orde kan komen, want afgaan op wat een ander zegt daar moet je mee opassen. Om maar een voorbeeld te geven zo ken ik iemand die bij hoog en bij laag zweert dat BMW de beste wagen is en er geen betere zijn en dan ken ik ook iemand die al de ene Scoda na de andere gekocht heeft en nu mag je tweemaal raden wie het meest in de garage gestaan heeft !
Om te besluiten iedereen moet kopen waar hij zich best mee voelt, zelf al is het duur of niet en ieder geeft dan weer graag zijn geld uit aan wat een ander weer geen euro wilt uitgeven.
mvg
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
De media zorgt voor een groot stuk ook aan een vorming van een hype. Ze zeggen nooit smartphone maar praktisch altijd iphone. Tablet wordt ook nauwelijks gebruik, ze gebruiken altijd ipad
Mensen met weinig kennis zullen altijd gemakkelijk de media/reclame volgen 

PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
-
- Deel van't meubilair
Inderdaad... wat oudere mensen rondom mij vragen ook altijd... is dat nu een iPhone en wanneer ik dan vertel; Nee, het is een Windows Phone zijn ze totaal verloren.
-
- Elite Poster
Hij krijgt wel nog een update, naar 7.8. Eigenlijk is dit dus hetzelfde dan Apple alleen gebruiken ze een andere versienummer voor hun halve upgrade terwijl bij Apple iedereen IOS6 krijgt maar een toestel van een jaar oud krijgt zelfs niet alle nieuwe functies meer.
-
- Elite Poster
Neen ik denk het niet dat we afleiden van het onderwerp want aan de prijs te zien wordt het geen Ipad-killer
Maar ik ben wel kandidaat om er mij ene aan te schaffen.
Kritiek of gene kririek dat heb ik mij trouwens nog nooit aangetrokken ik wil het gewoon aan de lijve ondervinden.
Er is altijd veel kritiek geweest op alle gebied en hoe moeten ze anders hun kranten, websites enz ....gevuld krijgen
en weer uit onderzoek volgt dat kritiek massaler en aandachtiger gelezen wordt dan ander nieuws dus ongewild is het ergens goeie reklame hoe tegenstrijdig het ook klinkt.
mvg

Maar ik ben wel kandidaat om er mij ene aan te schaffen.
Kritiek of gene kririek dat heb ik mij trouwens nog nooit aangetrokken ik wil het gewoon aan de lijve ondervinden.
Er is altijd veel kritiek geweest op alle gebied en hoe moeten ze anders hun kranten, websites enz ....gevuld krijgen
en weer uit onderzoek volgt dat kritiek massaler en aandachtiger gelezen wordt dan ander nieuws dus ongewild is het ergens goeie reklame hoe tegenstrijdig het ook klinkt.
mvg
-
- Elite Poster
Hoe betrouwbaar is een site die zegt dat de Surface Pro rond de 400 euro verwacht wordt en de gewone arm rond de 900 a 1200...jackho schreef:Op http://community.belgacom.be/posts/96ec ... 2455#72455
lees ik ddat de prijzen uitgelekt zouden zijn
mvg

Zolang het speculaties blijven hou ik mij er vanaf.
Laatst gewijzigd door MClaeys 27 jun 2012, 18:49, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
Gij zijt ne plezante, hoe betroubaar is deze Ste en elke andere Site en dan is gans dit onderwerp in deze post en nog vele andere posten totaal waardeloos
Het zal natuurlijk maar officieel zijn op het moment dat de surface te koop staat.
Het wijst er alleen op dat de prijzen ongeveer in de buurt van de Ipad zullen draaien en meer moet je daar ook niet achter zoeken zulle !
mvg.

Het zal natuurlijk maar officieel zijn op het moment dat de surface te koop staat.
Het wijst er alleen op dat de prijzen ongeveer in de buurt van de Ipad zullen draaien en meer moet je daar ook niet achter zoeken zulle !
mvg.
-
- Elite Poster
tussen haakjes 
Het is wel andersom hé en mss juist daarom dat je het onbetrouwbaar vindHoe betrouwbaar is een site die zegt dat de Surface Pro rond de 400 euro verwacht wordt en de gewone arm rond de 900 a 1200...

-
- Elite Poster
Ik quote de site
Op verschillende websites staan verschillende prijzen ook dusja, heb al 499 gelezen ook voor de arm versie en 799 voor de pro, dat ligt er volgens mij al dichter bij. We zullen wel zien.
Hoezo omgekeerd? Zo staat het letterlijk op die gelinkte site.Surface Pro
Processor: Ivy Bridge Core i5 x86, Intel
Naast de Metro interface ook classic desktop
kan ook gewone desktop programma's draaien
10.6 inch HD display
64 en 128 GB opslagruimte
MicroSDXC-slot ; een USB 3.0-poort ; Mini DisplayPort ; 2x2 MIMO antennae
later dit jaar wordt de lancering van Windows 8 verwacht
Prijs rond de 400 euro wordt verwacht
Surface,
OS: Windows RT (Windows 8 voor ARM-gebaseerde tablets )
Processor: Nvidia ARM processor
Alleen de Metro interface
Dedicated software, apps uit de MS app store
10.6 inch HD display
32 of 64 GB opslagruimte
MicroSD-slot ; USB 2.0-poort ; Micro HDMI ; 2x2 MIMO antennae
De Surface Pro volgt drie maanden later op de Surface
Prijs rond de 900 a 1200 euro wordt verwacht
Op verschillende websites staan verschillende prijzen ook dusja, heb al 499 gelezen ook voor de arm versie en 799 voor de pro, dat ligt er volgens mij al dichter bij. We zullen wel zien.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
De ARM versie gaat inderdaad de goedkoopste worden. Ik verwacht zelf dat die dezelfde prijs als de nieuwe ipad gaat hebben, 499 euro en de intel versie het dubbele.
-
- Elite Poster
Ja je bent inderdaad de pleznaste thuis zeker
Je kan toch direct afleiden dat het een drukfout is zeker de pro versie met dure processor en OS Win8 pro
de goedkoopste jaja dat zal wel de IPad killer worden als het zo is
Maar wat verder stond te lezen dat had je dan weer niet gezien zeker !!
Ik heb dit hier al meerdere malen opgemerkt dat er altijd kritiek komt als je maar durft verwijzen naar dit Belgacom Forum, hoe is het mogelijk ik ben beschaamd
in jullie plaats.
Maar 't is mooi weer vandaag en we zullen maar beter daar aan denken en van profiteren dan gans de dag op het forum te zitten

de goedkoopste jaja dat zal wel de IPad killer worden als het zo is

Maar wat verder stond te lezen dat had je dan weer niet gezien zeker !!
Code: Selecteer alles
Update:
Prijzen zijn uitgelekt, Surface met ARM-processor voor 599 dollar in de winkels liggen,
terwijl de Surface met Ivy Bridge-processor 999 dollar zou kosten.
De versie die met de iPad moet beconcurreren is exact hetzelfde geprijsd als de Apple-tablet met 32 GB.

Maar 't is mooi weer vandaag en we zullen maar beter daar aan denken en van profiteren dan gans de dag op het forum te zitten

- iceke
- Elite Poster
Moest er ooit een ipad killer komen, gaat die nooit goedkoper zijn dan de ipad.
of denk je echt dat je mensen die te veel geld geven aan design/marketing kan overtuigen om een goedkoper/beter toestel te kopen ?
Apple verkoopt een "coole" "exclusieve" way of life, tja....

Apple verkoopt een "coole" "exclusieve" way of life, tja....
-
- Elite Poster
Dat klopt wat je zegt maar dan heb je ook de trouwe MS fans en die zijn ook niet klein in aantal dus de surface zal wel van straat geraken maar of het een groot succes zal worden dat is natuurlijk afwachten.
In ierder geval concurrentie is nooit slecht.
mvg.
In ierder geval concurrentie is nooit slecht.
mvg.
- iceke
- Elite Poster
Ms fans bestaan niet volgens mij, ms is gewoon een stuk software dat me makkelijker door de dag helpt.
Ms heeft het ook niet nodig om een hype te creëren, of denk je dat ze morgen overal ms stores gaan opendoen en mensen in rijen voor de deur gaan zetten ?
Ms heeft het ook niet nodig om een hype te creëren, of denk je dat ze morgen overal ms stores gaan opendoen en mensen in rijen voor de deur gaan zetten ?
-
- Elite Poster
Ik heb mij inderdaad verkeerd uitgedrukt met "fans" ik bedoelde veel gebruikers die al jaren met OS van MS vertrouwd zijn en inderdaad die zullen niet in de file staan, trouwens de verkoop zou alleen online kunnen gebeuren naar het schijnt. Maar of dit weer een speculaties is dat weet ik niet .
In ieder geval ik sta al in de rij om hem te kopen
mvg.
In ieder geval ik sta al in de rij om hem te kopen

mvg.