Gaat Microsoft maandag een iPad-killer aankondigen?

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4954
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

Om half één vannacht weten we meer.
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 120 keer

Uiteraard zal microsoft géén ipad killer aankondingen. Hoogstens iets dat een beetje marktaandeel kan afnoepen.


Dat beetje marktaandeel kan groot of klein zijn, maar de ipad killen? Daarvoor is de ipad iets te groot geworden.
Net zoals apple nooit nog een windows-killer op de markt kan brengen. Apple kan van windows ook alleen wat markaandeel afsnoepen.
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Denk dat ze daar moeite voor gaan moeten doen om Apple hun producten te killen :) In de media spreken ze altijd over iphone / ipod / iPad, maar nooit over de alternatieve zaken zoals "windows phone" "android" etc... Je ziet ook veel dockingstations/compatible earphones/ etc... voor Apple maar zeer weinig voor android/windows/blackbarry etc etc. Een grote hype kill je toch niet zo snel ;)
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
caravia_asterix
Plus Member
Plus Member
Berichten: 162
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 4 keer

raf1 schreef:Om half één vannacht weten we meer.

ok, dat is voor morgen vroeg dan
rpr
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 03 jul 2008, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 9 keer

Volgens mij gewoon een tablet met Office op.
Groot gemis op tablets voor mij momenteel.
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Inderdaad vooral voor de Pro mensen :)
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
Uitgedeelde bedankjes: 339 keer
Bedankt: 145 keer

Apple heeft het voordeel van de first mover advantage.
Maar op het scherm na staat bvb de asus transformer al een stuk verder.
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
Uitgedeelde bedankjes: 339 keer
Bedankt: 145 keer

Voor wie het event live wilt volgen, het begint binne 5 min :wink:
http://live.cnet.com/Event/Microsofts_m ... ve;Column1
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

fvhbrugge schreef:Net zoals apple nooit nog een windows-killer op de markt kan brengen. Apple kan van windows ook alleen wat markaandeel afsnoepen.

Apple doet niet anders dan killer-windows producten uitbrengen.

iPod, iPhone, iPad, OSX

Op zo goed als alle vlakken zijn ze superieur aan windows producten. Het enige waar ze op achterblijven is beheerbaarheid voor bedrijven, waar microsoft dan weer heel sterk is met oa Active Directory. Apple heeft de bedrijven enkele jaren achter zich gelaten door xserve als product te stoppen en nu de mac pro een stille dood te laten sterven.

Ik denk zelfs niet dat apple moeite doet om de bedrijven voor zich te winnen, ze verdienen al miljarden aan de gewone consument.

Apple heeft op enkele jaren tijd zijn omzet, winst en marktkapitalisatie tot ver boven dat van microsoft gekregen.

Dus wie is er aan het winnen denk je?
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

pfff.... nen xboxtablet

..... met een arm in de tablet en een i5 ivybridge in de hahum "cover" surface...
Laatst gewijzigd door iceke op 19 jun 2012, 01:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
Uitgedeelde bedankjes: 339 keer
Bedankt: 145 keer

Ziet er toch redelijk goed uit.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Uiteindelijk is het wel den tablet waar ik op gewacht heb om er 1 te kopen, het is gelukkig geen janette ipad ontwerp maar eentje waar je vingers aan openhaalt of je flesje jupiler mee kunt opendoen.

http://www.microsoft.com/surface/en/us/ ... rface.aspx
en http://surface.com
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
Uitgedeelde bedankjes: 339 keer
Bedankt: 145 keer

Het is echt een business tablet, serieuze concurrent voor de asus transformer, hoewel ik betwijfel of dat geprinte toetsenbord wel zo lekker 'typt'.
Ben wel tevrede met de voorstelling, al was het maar om de concurrentie te versterken en de prijzen verder te laten dalen. 8)
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Geprint ? http://www.microsoft.com/global/surface ... _large.jpg

ff iets rechtzetten, er komt een arm versie met w8rt en een i5 ivybridge versie met w8pro
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
Uitgedeelde bedankjes: 339 keer
Bedankt: 145 keer

:-D dat ziet er al beter uit dan dees. 8)
http://twitter.com/CNETNews/status/2148 ... to/1/large
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Specs : http://www.microsoft.com/global/surface ... csheet.pdf

Dus : 2 versies & 2 keyboards... maar uiteindelijk gaat iedereen kiezen voor de budget acer of de highend Asus of de pro HP variant ;-)
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

Mensen die ervaring hebben met HP tablets, gaan er niet snel nog eentje kopen hoor Iceke... Heb er hier nog eentje liggen opt werk, een HP slate 2, vrij recent, en tis echt een achterlijk ding :')

Als ik dat dan vergelijk met de Samsung series 7 slate die ik overlaatst bij MS België in demo heb gezien met windows 8, dat is dan toch een heel ander concept. Sinds dat moment heeft de tablet+Win8 combinatie bij mij een serieuze stap voor op de iPad, het kan niet alleen veel meer, het was gewoon ook veel handiger in gebruik. Zowel voor desktop usage als mobile usage.

Ik hoop alleen dat MS bepaalde fabrikanten gaat verbieden van tablets te maken (en niet alleen HTC), ze doen er imho een goeie zaak aan om budget en crap merken buite de deur te houden tot er een deftige reputatie opgebouwd is.

Mbt tot keyboard, het zal ervan afhangen hoe goed de Touch cover gemaakt is. Het kan aanslaan, omwv de dunheid, maar dan moet het touch-key concept wel goed zijn uitgevoerd. persoonlijk heb ik liever tactile feedback als ik typ, dus wellicht kies ik voor de type cover ipv de touch cover, maar wie zal het zeggen, he! :-)
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Dat is nu juist het leuke, jij content, ik content. dus dat ze maar geen fabrikanten uitsluiten zodat de rest van de wereld ook content is ;-)
Kijk, een ipad killer gaat dit nooit worden, zelfs als ze een gouden weggeven bij een jaarabbo van Belgacom gaat dit geen ipad killer worden.
Microsoft hoeft mi geen imago te hebben, liever de keuze uit 30 tabs dan keuze uit 2 tabs die enkel nut hebben om uw gazet te lezen op de placematuvu...
Uiteindelijk is dit geen slecht idee, waarom google z'n eigen smartphone nooit verder gepushed heeft is me een raadsel.

Soit, w8 gaat een verschuiving met zich meebrengen en iedereen zal er ondertussen het nut wel van inzien.
karp_p
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 16 dec 2006, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 3 keer

De eerste die met een betaalbare en goede tablet komt die perfect is voor in het onderwijs duwt de rest zo uit de markt.

En "apple doet niet anders dan killer-windows producten uitbrengen" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :P :bang:
Ja als het op "speelgoed" aankomt, maar niet als het over de bedrijfswereld gaat. Dan zijn er andere jagers waar Microsoft op moet letten.
THDBASED
Pro Member
Pro Member
Berichten: 381
Lid geworden op: 12 dec 2007, 22:09
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 32 keer

Trojan schreef:
fvhbrugge schreef:Net zoals apple nooit nog een windows-killer op de markt kan brengen. Apple kan van windows ook alleen wat markaandeel afsnoepen.

Apple doet niet anders dan killer-windows producten uitbrengen.

iPod, iPhone, iPad, OSX

Op zo goed als alle vlakken zijn ze superieur aan windows producten. Het enige waar ze op achterblijven is beheerbaarheid voor bedrijven, waar microsoft dan weer heel sterk is met oa Active Directory. Apple heeft de bedrijven enkele jaren achter zich gelaten door xserve als product te stoppen en nu de mac pro een stille dood te laten sterven.

Ik denk zelfs niet dat apple moeite doet om de bedrijven voor zich te winnen, ze verdienen al miljarden aan de gewone consument.

Apple heeft op enkele jaren tijd zijn omzet, winst en marktkapitalisatie tot ver boven dat van microsoft gekregen.

Dus wie is er aan het winnen denk je?


:roll:
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Trojan schreef:
fvhbrugge schreef:Net zoals apple nooit nog een windows-killer op de markt kan brengen. Apple kan van windows ook alleen wat markaandeel afsnoepen.

Apple doet niet anders dan killer-windows producten uitbrengen.

iPod, iPhone, iPad, OSX

Op zo goed als alle vlakken zijn ze superieur aan windows producten. Het enige waar ze op achterblijven is beheerbaarheid voor bedrijven, waar microsoft dan weer heel sterk is met oa Active Directory. Apple heeft de bedrijven enkele jaren achter zich gelaten door xserve als product te stoppen en nu de mac pro een stille dood te laten sterven.

Ik denk zelfs niet dat apple moeite doet om de bedrijven voor zich te winnen, ze verdienen al miljarden aan de gewone consument.

Apple heeft op enkele jaren tijd zijn omzet, winst en marktkapitalisatie tot ver boven dat van microsoft gekregen.

Dus wie is er aan het winnen denk je?

Superieur, mijn gat. Overhyped is het juiste woord. Het enige waar ze superieur op zijn is op het vlak van marketing :nono: En hun keynotes zijn/waren ook altijd goed, daar kan Microsoft nog wat van leren want die van hen zijn Saai met hoofdletter S.
Ik heb zelf een iPad 2, en ik geef toe dat het een leuk toestel is en handiger dan even de laptop opstarten, maar meer dan een veel te duur speelgoedje is het niet (dus ben ik blij dat ik het niet heb moeten betalen).
Microsoft heeft geen concurrentie voor de iPad, het is dus niet moeilijk om superieur te zijn tegenover een onbestaande concurrent. Nu Windows 8 uitkomt voor ARM kunnen ze gaan concurreren hiermee. Het is wel nog af te wachten of ze het goed gaan aanpakken, als ik een Windows tablet koop wil ik dat ik even vlot ermee kan werken dan ik nu kan op Android en IOS, dus niet het hele toestel booten elke keer. Ik zeg dus niet dat de Windows tablets beter zullen zijn, ik zeg enkel dat de wereld niet rond Apple draait.
iPods konden niks wat een mp3 speler van 20 euro uit den Blokker niet kon, het had een mooier jasje, that's it. Qua geluidskwaliteit zijn ze maar middelmatig, de oortjes die ze erbij leveren zijn ondermaats (redelijk schandalig dat ge maar van die slechte witte dopkes krijgt bij een toestel dat zo duur is (was, de prijzen zijn inmiddels redelijker). Geef mij maar men Creative Zen X-Fi ;)
iPhone, leuk toestel, te beperkt maar dat is op te lossen met een jailbreak (en met de nieuwe IOS versies begint het wat te beteren). Er zijn goede Android phones die kunnen concurreren, WP ook als het nog wat groeit denk ik.
OSx, in mijn ogen jammer dat het niet op alle hardware kan draaien. Het OS is niet slecht, maar superieur zou ik het nu toch ook niet noemen. En de hardware... in de nieuwe Macbook zit alles vastgesoldeerd, dus iets upgraden is onmogelijk zonder een nieuwe te kopen :roll:

Ik heb niks tegen Apple en ik lever even vaak kritiek op Microsoft als Apple, het is hun fanclub die me niet aanstaat. De leden met oogkleppen dan toch, ik ken er gelukkig ook genoeg die fan zijn van Apple maar tenminste openstaan voor alternatieven.

karp_p schreef:De eerste die met een betaalbare en goede tablet komt die perfect is voor in het onderwijs duwt de rest zo uit de markt.

Zelfs een goede betaalbare tablet die perfect is voor het onderwijs duwt de rest niet uit de markt, nog veel kranten gelezen de laatste tijd? De scholen willen iPads om een of andere reden. Niet echt betaalbaar te noemen voor bijvoorbeeld een alleenstaande moeder met 2 kinderen, maar wel hip voor de school natuurlijk...
In de lagere school en in het middelbaar kom je in principe toe met een tablet uit de Bart Smit van 150 euro. Je hebt geen fancy dual core of quad core, maar je hebt wel Android 4.0, je kan er je cursussen op lezen, internetten en apps op draaien (of hebben scholen tegenwoordig apps die grafische engines draaien waar zelfs de Tegra 3 zich in verslikt?).
Onderwijs moet beschikbaar blijven voor iedereen! Of gaan we mensen die het financieel niet breed hebben samen in oubollige schooltjes steken? Of ze gewoon terug vanaf hun 12e naar de fabriek sturen he :roll: (Kweet wel da ge het niet op die manier bedoelde ze ;))

Over de Microsoft tablet, het klepke is leuk, dat toetsenbord in de cover ook. Zolang er geen duidelijke en goede uitspraken gedaan zijn over de batterijduur wil ik er niet echt uitspraken over doen. Voor hetzelfde geld gaat de tablet maar 4 uur mee op een batterijlading en dan faalt ze al op voorhand in mijn ogen. Dat is een goed punt van de iPad in mijn ogen, de batterijduur. Is het een iPad-killer: nee, kan het een goede concurrent worden voor de iPad: ja. Windows 8 werkt prettig op tablets, op desktop is er nog wat werk aan in mijn ogen.

Niks persoonlijk tegen de personen die ik gequote heb btw.
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

MClaeys schreef:Superieur, mijn gat. Overhyped is het juiste woord. Het enige waar ze superieur op zijn is op het vlak van marketing :nono: En hun keynotes zijn/waren ook altijd goed, daar kan Microsoft nog wat van leren want die van hen zijn Saai met hoofdletter S.
Een goeie marketing is de snelste weg naar de portefeuille van de consument. Dat hun keynotes saai zijn is uw eigen mening, ik ben er zelf ook geen voorstander van, maar er zijn genoeg mensen die liggen te kwijlen bij elke aankondiging. En aangezien microsoft de stijl zo goed als volledig gekoppieerd heeft bij de aankondiging van surface 2 denk ik dat ze genoeg fans hebben. :p

Ik heb zelf een iPad 2, en ik geef toe dat het een leuk toestel is en handiger dan even de laptop opstarten, maar meer dan een veel te duur speelgoedje is het niet (dus ben ik blij dat ik het niet heb moeten betalen).
Ik heb een maand geleden een ipad³ gekocht en ik heb er nog geen moment spijt van. Ik gebruik het ondertussen zo vaak dat ik zelfs regelmatig mijn gewone pc er voor af zet. Als ik zie hoe het met android tablets gesteld is ben ik blij met men aankoop. (en ja ik gebruik een android smartphone)

Microsoft heeft geen concurrentie voor de iPad, het is dus niet moeilijk om superieur te zijn tegenover een onbestaande concurrent. Nu Windows 8 uitkomt voor ARM kunnen ze gaan concurreren hiermee. Het is wel nog af te wachten of ze het goed gaan aanpakken, als ik een Windows tablet koop wil ik dat ik even vlot ermee kan werken dan ik nu kan op Android en IOS, dus niet het hele toestel booten elke keer. Ik zeg dus niet dat de Windows tablets beter zullen zijn, ik zeg enkel dat de wereld niet rond Apple draait.
Microsoft mag dan onder zijn eigen naam geen tablets hebben uitgebracht, maar er zijn er genoeg die dat wel doen sinds windows XP. En dat waren gewoon lompe dingen, om de simpele reden dat de technologie er niet rijp voor was. Als het toen al bestond was ARM nog maar een fractie van wat het nu is en zat het bij wijze van spreken enkel maar in rekenmachines.

Apple mag dan wel niet de uitvinder zijn van veel producten, maar ze hebben ze wel gebruiksvriendelijk en toegankelijk voor de grote massa gemaakt.

iPods konden niks wat een mp3 speler van 20 euro uit den Blokker niet kon, het had een mooier jasje, that's it. Qua geluidskwaliteit zijn ze maar middelmatig, de oortjes die ze erbij leveren zijn ondermaats (redelijk schandalig dat ge maar van die slechte witte dopkes krijgt bij een toestel dat zo duur is (was, de prijzen zijn inmiddels redelijker). Geef mij maar men Creative Zen X-Fi ;)
Ik weet niet wat gij verwacht van een ipod, maar dat ding deed zijn werk meer dan goed. Ik verwacht alvaast geen denon in mini formaat met speakers van B&W rond mijn oren. Hun software is gebruiksvriendelijk en werkt intuitief, maar dat is subjectief.

iPhone, leuk toestel, te beperkt maar dat is op te lossen met een jailbreak (en met de nieuwe IOS versies begint het wat te beteren). Er zijn goede Android phones die kunnen concurreren, WP ook als het nog wat groeit denk ik.
Ik heb de iPhone bewust gemeden als de pest vanwege zijn hoge prijs. En enkele jaren later betrap ik mezelf er op toch een SGSII te kopen aan dik €500. :(

OSx, in mijn ogen jammer dat het niet op alle hardware kan draaien. Het OS is niet slecht, maar superieur zou ik het nu toch ook niet noemen.
Het is de totale gebruikerservaring die zoveel beter is dan bij windows en android. De synchronisatie tussen alle toestellen en nog een hoop andere kleine details die mij wel te binnen schieten van zodra ik mijn ipad terug vast pak.

Op dat gebied ligt android bv een pak achter. Er is geen synchronisatie van bestanden tussen verschillende toestellen, je moet al gebruik maken van dropbox of google drive. Elke fabrikant steekt er zijn eigen schil over, den een al lelijker dan de andere.

Microsoft snapt het wel door het design opnieuw uit te vinden. Tiles ipv icoontjes, de mannier van browsen door menu's en nog een hoop kleine details. Maar dat wordt allemaal teniet gedaan door het smartphone en tablet OS van mekaar gescheiden te houden qua codebase en er dus geen portabiliteit van apps is zonder porten.

Qua uniformiteit en gebruiksvriendelijkheid staat apple ver boven de vorige 2.

En de hardware... in de nieuwe Macbook zit alles vastgesoldeerd, dus iets upgraden is onmogelijk zonder een nieuwe te kopen :roll:
Tjah, dat is nu eenmaal het lot van een klein en draagbaar toestel te willen. Als je iets wil upgraden moet je maar een gewone laptop of MBP kopen.

Ik heb niks tegen Apple en ik lever even vaak kritiek op Microsoft als Apple, het is hun fanclub die me niet aanstaat. De leden met oogkleppen dan toch, ik ken er gelukkig ook genoeg die fan zijn van Apple maar tenminste openstaan voor alternatieven.
Ik heb een bloedhekel aan de mentaliteit van apple, hun arrogantie en de patentoorlog die ze ontketend hebben. Maar hun producten zijn gewoonweg fantastisch.

Ik zit ondertussen met 3 verschillende platformen en dat steekt ondertussen wel tegen.

En dit alles is mijn eigen mening, hoe de rest er over denkt kan me weinig schelen en zal mij niet van gedacht doen veranderen.

En als afsluiter: Beter goed gestolen dan slecht bedacht.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

I pad, you pad but i don't pad !

Zou je met de arm versie alle huidige windows desktop programma's kunnen draaien
of zal men in dit geval verplicht zijn van een W8-Pro versie te kopen ?

mvg
theduvelking
Premium Member
Premium Member
Berichten: 602
Lid geworden op: 03 okt 2006, 01:22
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 69 keer

qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

Op de ARM versie zit geen classic desktop, dus alleen de Metro interface, en deze zal alleen apps uit de MS app store kunnen draaien. De Pro versie heeft wel een classic desktop naast de Metro interface, en kan ook gewone desktop programma's draaien
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Grrrrrr!

Afbeelding

;)
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Trojan schreef:Op dat gebied ligt android bv een pak achter. Er is geen synchronisatie van bestanden tussen verschillende toestellen, je moet al gebruik maken van dropbox of google drive. Elke fabrikant steekt er zijn eigen schil over, den een al lelijker dan de andere.



??? Dat is juist het grote nadeel aan den idinges ??? Ik ben juist blij dat ik al mijn gegevens, contacten, documenten, foto's, agenda's enz. niet hoeft te syncen op m'n android. google doet dat voor mij zonder op knoppekes toe hoeven drukken of kabelkes te hoeven aansluiten.
theduvelking
Premium Member
Premium Member
Berichten: 602
Lid geworden op: 03 okt 2006, 01:22
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 69 keer

Dat doet mijn iDinges ook zomaar voor mij ... :banana:
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

Ok gless, dan zal ik dieper in mijne portemonnee moeten grijpen want de W8pro zal wel een stuk duurder zijn vrees ik !

mvg
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2490
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

W8Pro heeft dan ook een Ivy Bridge processor ipv een ARM ding. :roll:
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Schrijf niet : een Ivy Bridge processor ipv een ARM ding maar : hoeft geen dedicated software :angel:
Opus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 937
Lid geworden op: 29 sep 2008, 21:43
Locatie: Hoboken
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 49 keer

Vind dit wel echt de max..........

[youtube]N1zxDa3t0fg[/youtube]
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
caravia_asterix
Plus Member
Plus Member
Berichten: 162
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 4 keer

inderdaad, wreed ambetant als het vastloop
dat was vroeger ook al zo bij microsoft, dat presentaties niet zo vlot verliepen, denk maar aan bill gates in den tijd
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Je ziet hem zo denken: Shiiiiiit, not again
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

och, we zullen het er maar op houden dat het OS nog niet op punt staat. Presentaties van Microsoft zijn nooit goed geweest, hoe hard ze ook proberen. Niet enkel voor Windows, ook voor Windows Phone en op E3 voor Xbox, rampzalig. Het OS zal zich toch moeten bewijzen.
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

Tot nu toe toch nog nooit problemen gehad met Win7 -64 bit .
Maar of het ook zo zal zijn met W8 dat zal ik nog moeten afwachten natuurlijk.

mvg
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Modbreak:
Niet toegelaten acties:
CAPS flooding (het overbodig gebruiken van hoofdletters wat wordt ervaren als schreeuwen in gesproken taal)
MClaeys schreef:Presentaties van Microsoft zijn nooit goed geweest, hoe hard ze ook proberen.

DEVELOPERS DEVELOPERS DEVELOPERS DEVELOPERS DEVELOPERS

I LOVE THIS COMPANY

YEEEEAAAAAAAHHHHHHHH
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

jackho schreef:Tot nu toe toch nog nooit problemen gehad met Win7 -64 bit .
Maar of het ook zo zal zijn met W8 dat zal ik nog moeten afwachten natuurlijk.

mvg

Jep, Windows 7 draait heel goed, en de gewone Windows 8 zal daar niet veel in verschillen denk ik aangezien de basis grotendeels hetzelfde is. De ARM versie daarentegen.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

http://tblt.de/2012/06/microsoft-surface-preis-599euro-kosten-windows-rt/
http://nl.hardware.info/nieuws/28526/microsoft-surface-tablet-gaat-meer-dan-$599-kosten?utm_source%3Drss-compleet%26utm_medium%3Drssfeed%26utm_campaign%3Dhardwareinfo

kleinste RT (10,6") versie zou 599$ kosten (voorlopig zonder 3G versie!)
res. 1366×768 Pixel
het dunne touch cover (ingebouwd toetsenbord) zou voor die prijs erbij zitten

Windows 8 Pro + Intel (i5) Processor zal 799-999$ kosten (en 3 maand later verschijnen)

wel stevige prijs voorlopig.....want hier over US prijzen!
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”