draadloze energie-elektriciteitsmeter+amperesensor
merk Profile,type PCF-607. 6 maand oud, nu voor 55 euro.
Weg wegens aankoop slimme meter met uitlezing via internet..
Af te halen in Tielt (West Vlaanderen), evt op te sturen, kosten ten laste van de koper
draadloze energie-elektriciteitsmeter+amperesensor
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
- Bedankt: 103 keer
- Bijlagen
-
- draadloze-energiemetermet amperesensor.jpg
- (231.44 KiB) Nog niet gedownload
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
-
- Elite Poster
dat weet ik niet, heb een flukso geplaatst 
ik heb dit naast een professioneel systeem waarbij ook de spanning wordt uitgelezen en moet zeggen dat de Flukso amper 40 watt afwijkt...
Dit komt omdat je de spanning moet instellen in de software, ik heb dit op 238 volt gezet maar in de praktijk schommelt de spanning van 237-241 volt...
Probleem van het professionele systeem is dat de display in de onmiddelijke omgeving zit van de zekerings/meterkast.
Met het draadloze systeem die ik verkoop kan je de display plaatsen waar je wil, er staat ook een klok op, thermometer en de kostprijs van uw stroom komt er ook op, net als uiteraard de amperage of vermogen...
Met de betalende apps voor de Flukso(niet via hun zelf) kan je het ook maar bekijken binnen je eigen netwerk !
Via de flukso website kan je het overal bekijken maar dan moet je je gegevens wel voor hun openstellen, doe je dit niet kom je niet aan de server.......
Het is open source maar heb nog nergens ander programa's gevonden.
Ik ben van het draadloze toestel heel content maar doe het weg omdat ik met de flukso ook water , gas en zelfs de zonnepanelen kan meten.
Heb ik 6 maand terug 89 euro betaald.

ik heb dit naast een professioneel systeem waarbij ook de spanning wordt uitgelezen en moet zeggen dat de Flukso amper 40 watt afwijkt...
Dit komt omdat je de spanning moet instellen in de software, ik heb dit op 238 volt gezet maar in de praktijk schommelt de spanning van 237-241 volt...
Probleem van het professionele systeem is dat de display in de onmiddelijke omgeving zit van de zekerings/meterkast.
Met het draadloze systeem die ik verkoop kan je de display plaatsen waar je wil, er staat ook een klok op, thermometer en de kostprijs van uw stroom komt er ook op, net als uiteraard de amperage of vermogen...
Met de betalende apps voor de Flukso(niet via hun zelf) kan je het ook maar bekijken binnen je eigen netwerk !
Via de flukso website kan je het overal bekijken maar dan moet je je gegevens wel voor hun openstellen, doe je dit niet kom je niet aan de server.......
Het is open source maar heb nog nergens ander programa's gevonden.
Ik ben van het draadloze toestel heel content maar doe het weg omdat ik met de flukso ook water , gas en zelfs de zonnepanelen kan meten.
Heb ik 6 maand terug 89 euro betaald.
radiometeor.be
radiometeor.be
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
- Bedankt: 472 keer
Dan zit jij precies wel heel dicht aan de centralede spanning van 237-241 volt

Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
-
- Elite Poster
idd niks van te vinden, de handleiding wordt erbij geleverd, maar kan deze niet inscannen......
Is heel makkelijk aan te sluiten:
ampere clamp openen, over je fasedraad of neutre doen en de stekker aan de andere kant op 1 van de 3 fase aansluitingen plaatsen in de transmitter.
batterijen in de transmitter en receiver plaatsen en op beide toestellen synchronisatieknopje enkele seconden indrukken tot ze elkaar hebben gevonden, klaar is kees.
In de manual staat dan ook nog uitgelegd hoe je de kwh prijs kan invoeren teneinde je kostprijs(verbruik) te zien.
Klok kan je ook nog instellen, er zit zelfs in thermometer in.
De reiver kan je ook aansluiten via een externe adapter, maar ik heb het altijd op batterijen gebruikt
Is heel makkelijk aan te sluiten:
ampere clamp openen, over je fasedraad of neutre doen en de stekker aan de andere kant op 1 van de 3 fase aansluitingen plaatsen in de transmitter.
batterijen in de transmitter en receiver plaatsen en op beide toestellen synchronisatieknopje enkele seconden indrukken tot ze elkaar hebben gevonden, klaar is kees.
In de manual staat dan ook nog uitgelegd hoe je de kwh prijs kan invoeren teneinde je kostprijs(verbruik) te zien.
Klok kan je ook nog instellen, er zit zelfs in thermometer in.
De reiver kan je ook aansluiten via een externe adapter, maar ik heb het altijd op batterijen gebruikt
radiometeor.be
radiometeor.be
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
- Bedankt: 532 keer
Rond die geel-groen gestreepte?