Koop nooit iets bij bol.com

Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Zoals de titel het al zegt, koop nooit iets bij bol.com.

Gisteren heb ik er een tablet en een htc one x besteld omdat ze goedkoper waren dan hier in België en ze de volgende dag al thuis leverde.
Nu heb ik het pakketje vandaag ook thuis aangekregen en de tablet zat mooi bij in de doos, en de doos van de htc ook. Alleen was de zegel van de doos van de htc wel doorgesneden.
Dus jullie kunnen het al raden: geen telefoon meer in de doos.
Dus ik bel naar de klantendienst en daar krijg je dan doodleuk de melding dat ze er een melding van zullen maken en ergens volgende week of de week erna wel iets van zouden horen via email. En voor de rest kunnen ze daar zogezegd niks aan doen.
Nu als er iets mis gaat, gaan we altijd is op het internet rondzien achter zo andere gevallen.
En dan lees je dingen dat mensen al meer dan 2 weken bezig zijn om ofwel hun gsm te kunnen terug krijgen ofwel hun geld.
Maar in de meeste gevallen doen ze moeilijk omdat ze u niet geloven. Maar ik ben in mijn geval dan wel 529€ kwijt :? :evil: .

Is hier iets tegen te doen?
Kan testaankoop ofzo hier iets tegen beginnen? Want het is een Nederlandse winkel.
was wel effe pissed toen ik de doos opende en er niks inzat.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Langs een kant logisch dat ze dat niet meteen geloven natuurlijk, anders deed iedereen zomaar effe zijn doos open, haalde zijn toestel eruit en begon te klagen. Met welke pakjesdienst was het verzonden? Misschien daar ook eens klagen?
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Mja, de pakketdienst kan ik eigenlijk niets tegen doen. De grote doos waar alles in zat was dichtgeplakt met plakband van bol.com zelf. onder en bovenkant en was niet beschadigd. Dus de pakketdienst kan deze moeilijk gestolen hebben.
Het ligt effectief aan bol.com.
En het gene ze ook kunnen doen is toch de gsm blokkeren, dat deze nergens meer op een netwerk geraakt. dan zijn ze zeker dat ik hem niet gehouden heb.

1 ding is zeker. Ik bestel hier nooit nog iets.
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

Moeilijke zaak, misschien eens een advocaat raadplegen het gaat toch al over een 500euro!
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Direct eerst klacht neerleggen bij de politie voor diefstal. Die klacht ga je zeker nodig hebben in volgende procedures. Liefst zo snel mogelijk.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Als je met visa hebt betaald, blokkeer dan je betaling tot nader order. Kost je 1 telefoontje :)

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Goztow schreef:Direct eerst klacht neerleggen bij de politie voor diefstal. Die klacht ga je zeker nodig hebben in volgende procedures. Liefst zo snel mogelijk.
Zeker een goeie tip!

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

ik heb ooit een lege doos ontvangen, aan de hand van het gewicht (staat bij de tracking) kunnen bewijzen dat deze doos leeg ontvangen werd. ook gelijk gekregen van de rechter op die basis
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4954
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

Een levering aan de deur moet je altijd eerst controleren en bij zichtbare mankementen moet je ze onmiddellijk weigeren.
In principe had je dus samen met de koerier moeten vaststellen dat het om een lege HTC-doos ging.

Soit, dit is niet gebeurd, de koerier heeft dus gerapporteerd aan Bol.com dat het om een goede levering ging. Dat is zeer jammer.

Het blijkt dus achteraf dat de levering niet compleet was, dus je zal moeten klagen dat bol.com een onvolledige levering heeft gestuurd.
Je moet dus eerst en vooral een schriftelijke klacht indienen bij bol.com
http://www.bol.com/nl/m/klantenservice/ ... index.html

Daarna zal je dus bol.com tijd moeten geven om te antwoorden, klachtenbehandeling kan inderdaad een tijdje duren. Dat is nu natuurlijk het risico dat je neemt als je een levering zomaar aanvaardt zonder controle.

Dus wees geduldig, ik denk wel dat bol.com goed verzekerd is en met een beetje goeie wil, krijg je alsnog die HTC.

Contacteer eventueel ook eens http://www.eccbelgie.be/ voor meer informatie, dit is de Europese overheidsdienst die zich met consumentenzaken bezighoudt.
Laatst gewijzigd door raf1 09 jun 2012, 18:44, in totaal 1 gewijzigd.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

raf1 schreef:Een levering aan de deur moet je altijd eerst controleren en bij zichtbare mankementen moet je ze onmiddellijk weigeren.
In principe had je dus samen met de koerier moeten vaststellen dat het om een lege HTC-doos ging.
Dan moet de doos (waar tablet + HTC) in zat toch opengemaakt worden? En deze was onbeschadigd volgens de TS?

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Idd. Als het om diefstal zou gaan zou de grote doos opengedaan moeten zijn. En aangezien deze volledig dichtgeplakt was met tape van bol.com zelf en boven en onderkant nog volledig intact was, kan dit niet door de koerier gedaan zijn. Dus de zending was eigenlijk "verzegeld".
in de algemenen voorwaarden stond wel een site waar je klacht kan neerleggen. Ze zijn nu dus telefonisch (gesprek is opgenomen door hun) en via mail (wat tegenwoordig ook rechthouden is) verwittigd. Dus ik hoop nu natuurlijk op zo snel mogelijk een antwoord. En daarnet heb ik nog een paar sites gevonden waar je klachten kon schrijven en bol.com was daar ook vertegenwoordigd. Dus nu maar afwachten he.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Bij mij is het altijd de pakketdienst die met mijn spullen gaat lopen, vandaar :P en zo zaken duren even om op te lossen maar komen gewoonlijk wel op hun pootjes terecht. Klacht indienen bij de politie is idd geen slechte stap.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Ik zou toch klacht indi
Enen, verzekering heeft dat nodig.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Dan ga ik dadelijk naar de politie.
Klachtenformulier bij ecc is ook ingevuld.
En bij de politie dan wegens diefstal?
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

Er is dan maar 1 mogelijkheid als ik dit lees diefstal binnen bollen.com
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
Bedankt: 542 keer

Staat het IMEI nummer nergens op de doos?
In principe zou men met dit nummer het toestel kunnen opsporen ... indien het aangemeld is op het netwerk bij een mobiele provider.
Een MAC-adres zal dat toestel ook wel hebben zeker.
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4954
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

Je moet je als klant eigenlijk niet bemoeien met de ware toedracht van die lege doos. Dat is iets dat bol.com intern zal onderzoeken. Bol.com heeft trouwens sinds de dag van je bestelling 30 dagen de tijd om je onvolledige bestelling alsnog in orde te brengen.

Geef bol.com eerst de kans om schriftelijk te reageren vooraleer je naar een andere instantie stapt en (voorlopig) nutteloze procedures opstart.
Ik ben bijna zeker dat het nog geen 30 dagen verlopen zijn sinds de bestelling. Dus wees geduldig.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Ik heb al een paar keer iets bestelt via bol.com nog nooit problemen gehad hier.
Ge kunt ze kussen
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Uiteindelijk gaat iedereen wel terug inzien dat den beenhouwer, bakker of electrohandel om de hoek nog zo slecht ni is...
SamuelDebruyn
Plus Member
Plus Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 08 dec 2010, 12:10
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 38 keer
Contacteer:

Niet als ge bij de beenhouwer om de hoek rot vlees krijgt... Totaal absurd. Internetwinkelen heeft moeilijkheden op andere vlakken dan lokaal winkelen maar ze zijn er bij beide manieren hoor.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Den beenhouwer om den hoek kan het zich niet permitteren om rot vlees te verkopen of een slechte service te leveren.. you get what you pay for..
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2490
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Bij lokale winkels kun je even snel bepikt worden, het is gewoon zo dat je het ook snel genoeg moet opmerken.

Zo ken ik iemand die bij *grote telecomwinkel* een gsm kocht (dacht een Wave II), maar in feite een andere gsm in de doos stak (een Wave I). Alle dozen zijn daar reeds geopend en ja, je kunt het al raden, hij had het niet door tot hij firmware voor Wave II wou installeren en het ging niet. Blijkt: verkoper had de gsm's verwisseld. Hoe bewijs je op dat moment dat het zo is?
Uiteindelijk was alles goed gekomen aangezien de manager vd winkel bereid was om alles na te kijken (via security footage).

Ik wil maar zeggen, het kan ook in een lokale winkel gebeuren. Dusja, diefstal gebeurt altijd, maar da's iets intern, en meestal lossen de webwinkels dat goed op. Je zal wel even geduld moeten hebben. Het zijn uitzonderlijke omstandigheden, maar om dat algemeen over bol.com (wat een gigantische organisatie is) te zeggen dat ze slecht zijn, njah, da's er dik over.

Trouwens: de slager-verhaal, je koopt 100% identieke product, erger nog, bij lokale winkel krijg je vaker slechtere support, enige voordeel is dat je het niet moet opsturen, maar in handen afgeven. Verschil is wel: online koop je voor 100, in een grote winkel zoals VDB aan 120, in een kleine lokale winkel koop je het aan 150.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

ivm bol.com ........ paar weken geleden heb ik daar 3 items aangekocht........
na 1 week krijg ik melding dat er één opgestuurd is....
één week later mail dat het artikel uit mijn bestelling helaas vertraagd is (x2)
nog een week later terug mail om te zeggen dat besteld artikel niet meer leverbaar is (x2)

dus al bij al ook geen goeie ervaring met bol.com
maar als je daar toch nog wil bestellen..... code voor gratis verzending : CRM-195-NKP-1205
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Dima_2005 schreef:Bij lokale winkels kun je even snel bepikt worden, het is gewoon zo dat je het ook snel genoeg moet opmerken.

Zo ken ik iemand die bij *grote telecomwinkel* een gsm kocht (dacht een Wave II), maar in feite een andere gsm in de doos stak (een Wave I). Alle dozen zijn daar reeds geopend en ja, je kunt het al raden, hij had het niet door tot hij firmware voor Wave II wou installeren en het ging niet. Blijkt: verkoper had de gsm's verwisseld. Hoe bewijs je op dat moment dat het zo is?
Uiteindelijk was alles goed gekomen aangezien de manager vd winkel bereid was om alles na te kijken (via security footage).

Ik wil maar zeggen, het kan ook in een lokale winkel gebeuren. Dusja, diefstal gebeurt altijd, maar da's iets intern, en meestal lossen de webwinkels dat goed op. Je zal wel even geduld moeten hebben. Het zijn uitzonderlijke omstandigheden, maar om dat algemeen over bol.com (wat een gigantische organisatie is) te zeggen dat ze slecht zijn, njah, da's er dik over.

Trouwens: de slager-verhaal, je koopt 100% identieke product, erger nog, bij lokale winkel krijg je vaker slechtere support, enige voordeel is dat je het niet moet opsturen, maar in handen afgeven. Verschil is wel: online koop je voor 100, in een grote winkel zoals VDB aan 120, in een kleine lokale winkel koop je het aan 150.
Duh, de verkoper maakt een fout, je gaat daar mee terug en een half uur later heb je het goeie product mee naar huis.. bij de "grote online winkel" kan je 30 dagen nagelbijten en hopen dat het in orde komt. Dat een online winkel 20% goedkoper is kan ik nog inkomen (btw/geen verkoopruimte) maar volgens mij ben je al heel lang uit een lokale winkel gebleven met je 50% duurder regel ;-)
En dat slager verhaal ? als je denkt dat je dezefde biefstuk koopt moet je voor de lol de volgende keer wanneer je de bbq aansteekt er is eentje van den beenhouwer op den hoek samen met die van de Colruyt/Aldi opleggen(en niet volsmeren met marinade natuurlijk) ;-)
Als je het ni kan betalen mag je gerust eentje bij mij komen eten(gij brengt de slechte mee)
steve_jaspers
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 20 sep 2005, 19:31
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

laptop gekocht bij bol, de dag nadien ontvangen, alles perfect gelopen ... het hoeft dus niet perse altijd slecht te zijn ...

hoop wel voor u dat alles snel in orde komt.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

In 99% van de gevallen loopt het natuurlijk goed af..het is juist die 1% van de gevallen waar het niet vlot verloopt dat voor veel frustratie zorgt... Ik moet den eerste nog tegenkomen die naar de flikken stapt omdat zijnen biefstuk van de slager om de hoek te taai was :angel:
Gebruikersavatar
Loeri
Premium Member
Premium Member
Berichten: 490
Lid geworden op: 04 sep 2011, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 73 keer
Bedankt: 26 keer

Ah ok, sorry ik lees dat forum nooit :banana:
Bedankt voor de link!
bonzaike
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 05 aug 2010, 21:22
Bedankt: 2 keer

kopen op internet is niet altijd goedkoper zoals de meeste denken

ik heb paar dagen geleden een sony xperia u gaan halen in saturn vandaag kijk ik op bol.com staat ie aan 254 euro terwijl ik er 199 euro voor betaald heb
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

VDB is ook niet alles... ik heb een nokia c1 gekocht en de mp3 speler playlists zijn zo bogus als wat. Heb hem al een maand kwijt geweest in rma.
Heeft al iemand van de helpdesk pc overgenomen en via nokia suite zitten proberen zonder succes.

Om "eventueel" aanspraak te kunnen maken op een nieuw toestel moet het toestel nog 2x in rma (= nog 2x een maand missen.)

En dit voor een gsm... dus 3 maand zonder gsm.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Tja, ik wilde bij VDB gaan werken om wat bij te verdienen tijdens het studeren en ze namen me niet aan omdat ik er teveel van kende (was letterlijk de melding) :bang: Het was niet belangrijk dat mensen vertrokken met het toestel dat bij hen past, maar met het toestel dat de beste winstmarge heeft (en bij gsm's bvb een abonnement aansmeren etc...). Toen ik dat te horen kreeg was ik al blij dat ik er niet mocht gaan werken :roll:

Ik moet gelukkig nog de eerste webwinkel tegenkomen waar ik problemen met had. Ik heb wel eens een productje moeten terugsturen in garantie, maar telkens met een goede afhandeling. Bij bol.com heb ik geen ervaring, maar van kennissen hoor ik er toch ook vooral positieve dingen van :)
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

raf1 schreef:Een levering aan de deur moet je altijd eerst controleren en bij zichtbare mankementen moet je ze onmiddellijk weigeren.
In principe had je dus samen met de koerier moeten vaststellen dat het om een lege HTC-doos ging.
Dit klopt dus absoluut niet.

Veel onlinewinkels maar ook distributeurs zoals TechData en Ingram Micro verpakken de goederen in hun eigen dozen die verzegeld worden.
Wat moet je als klant bij levering doen? Kijken of de dozen niet beschadigd of geopend zijn en uiteraard tellen of het aantal dozen overeenkomt met wat op de pakbon staat. Kloppen die twee dingen dan heb je je werk als klant gedaan. Als er iets mis is met de inhoud van die dozen dan ligt het probleem bij de leverancier. Uiteraard moet je dan als klant de procedure van de leverancier volgen en dat kan even duren.

Wat bol.com betreft heb ik absoluut niet te klagen maar ja electronica koop ik toch nog altijd liever in de lokale (mag je ruim zien) winkel.
Mobile Viking
Plus Member
Plus Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 19 jan 2010, 11:51
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 7 keer

Wanneer ik de keuze krijg tussen kopen in een lokale winkel of bestellen bij een webwinkel maar dan wel 20 tot 50% goedkoper voor net hetzelfde dan bestel ik zonder twijfelen online. Er kunnen dingen mislopen maar ik denk dat dit toch bij een minderheid zo is. Van de 20 tal keren dat ik iets online bestelde is het tot nu toe nog geen enkele keer misgelopen.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Ik bestel regelmatig on-line en ik heb nog geen enkel probleem gehad dat niet is opgelost.
Ik ondervind meer problemen met koerierdiensten die beweren aan de deur te zijn geweest terwijl dat niet zo is, dan met de leverancier zelf.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Het ergste probleem dat ik al tegengekomen ben is dat Coolblue er 2 dagen over deed om te leveren in plaats van de volgende dag :cry: Niks erg dus :-D Ik bestel al jaren online bij een 10-tal winkels. Er kunnen wel eens fouten gebeuren maar dat zal al bij al nog meevallen (tuurlijk altijd eens checken of de winkel betrouwbaar is).
lucdec
Premium Member
Premium Member
Berichten: 594
Lid geworden op: 09 jan 2008, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 58 keer

Ik heb al 2 keer iets gekocht bij Bol.

Telkens de volgende dag geleverd in perfecte staat.

Nu zelfs geen verzendkosten meer. Ben tevreden
Zamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 sep 2008, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

bestel regelmatig bij BOL, al diverse jaren.

1 keer een probleem gehad omdat ik een bestelling nooit had ontvangen. ik heb mijn geld zonder probleem teruggekregen.

ik ben supertevreden van BOL.
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Het is te hopen dat ik er ook ooit tevreden van kan zijn. Ik had dus zaterdag een klacht gestuurd naar de link die in hun algemene voorwaarden stond, en had maandag in de voormiddag toch telefoon gekregen van bol.com. heel de uitleg nog is gedaan, en ze kunnen daar niet anders dan zo van die onderzoekskes uit te voeren. Ook bij de koerier wat niet nodig is aangezien de grote doos nog dicht en niet beschadigd was. Maar ze beloofde toch dat ze deze week zeker met een oplossing gingen komen. Ben is benieuwd.
Gebruikersavatar
Chinaski
Plus Member
Plus Member
Berichten: 196
Lid geworden op: 31 jul 2007, 04:43
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 1 keer

Voor de eerste keer ook eens iets besteld bij dit bedrijf : nu ongeveer een week geleden, vandaag een mailtje...

'Geachte heer ,

Hierbij laten we u weten dat we onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer xxxx helaas niet binnen de aangegeven levertijd kunnen leveren.
Titel: xxx
Wij verwachten dat we bovenstaand(e) artikel(en) uiterlijk 22 juni 2012 op het door u opgegeven adres kunnen laten bezorgen.
Onze excuses voor het ongemak en bij voorbaat dank voor uw geduld.
Met vriendelijke groet,
bol.com'
Black is the colour of my true love's hair
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Ik heb al 2 tal keer wat besteld en altijd de dag nadien in huis. Er kan altijd eens wat vertraging zijn door bv menselijke fouten die bv de stock niet goed hebben opgevolgd enz...

Ik heb het ook aan mijn rekker via een andere site waar ik wat stuff heb gekocht; kmoet ook nog een week wachten eer ik klacht kan indienen en ze het kunnen nagaan,pf, 97 euro en mijn gerief niet ontvangen, kan wel zijn datk niet thuis was maar blijkbaar laten ze bij deze nikske meer weten dan, vind ik ook niet kunnen, hoop alvast mijn geld terug te krijgen nu of mijn gerief. Want 97 euro is nie niks e :).
Hoop er niemand in zijn zakken gestoken heeft of kheb een ferm "probleem".

Online kopen is leuk en is dikwijls soms goedkoper ook maar meestal werkt het goed maar als je miserie hebt dan heb je daadwerkelijk ook ferme stront aan de knikker.
Ge kunt ze kussen
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

Chinaski schreef:Voor de eerste keer ook eens iets besteld bij dit bedrijf : nu ongeveer een week geleden, vandaag een mailtje...

'Geachte heer ,

Hierbij laten we u weten dat we onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer xxxx helaas niet binnen de aangegeven levertijd kunnen leveren.
Titel: xxx
Wij verwachten dat we bovenstaand(e) artikel(en) uiterlijk 22 juni 2012 op het door u opgegeven adres kunnen laten bezorgen.
Onze excuses voor het ongemak en bij voorbaat dank voor uw geduld.
Met vriendelijke groet,
bol.com'
heb ik dus ook 2x gehad... er zal nog wel een mailtje volgen om te zeggen dat ze het definitief niet meer kunnen leveren ... ze lokken klanten met interessante prijzen, dan komen ze nadien af dat ze het niet kunnen leveren, ondertussen bestel je ook iets anders.... bestel veel online, bol.com zal ik toch zoveel mogelijk mijden vanaf nu -
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”