Gisteren heb ik er een tablet en een htc one x besteld omdat ze goedkoper waren dan hier in België en ze de volgende dag al thuis leverde.
Nu heb ik het pakketje vandaag ook thuis aangekregen en de tablet zat mooi bij in de doos, en de doos van de htc ook. Alleen was de zegel van de doos van de htc wel doorgesneden.
Dus jullie kunnen het al raden: geen telefoon meer in de doos.
Dus ik bel naar de klantendienst en daar krijg je dan doodleuk de melding dat ze er een melding van zullen maken en ergens volgende week of de week erna wel iets van zouden horen via email. En voor de rest kunnen ze daar zogezegd niks aan doen.
Nu als er iets mis gaat, gaan we altijd is op het internet rondzien achter zo andere gevallen.
En dan lees je dingen dat mensen al meer dan 2 weken bezig zijn om ofwel hun gsm te kunnen terug krijgen ofwel hun geld.
Maar in de meeste gevallen doen ze moeilijk omdat ze u niet geloven. Maar ik ben in mijn geval dan wel 529€ kwijt
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Evil of Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Is hier iets tegen te doen?
Kan testaankoop ofzo hier iets tegen beginnen? Want het is een Nederlandse winkel.
was wel effe pissed toen ik de doos opende en er niks inzat.