Hallo allen.
Ik probeer een internet overal stick van vodafone te instaleren op een 5 jaar oude Toshiba met Vista SP2.
Alles word normaal herkend en geinstaleerd, maar als ik de aplicatie start, dan gebeurd er niets. Normaal zou deze om de pincode vragen, maar dat doet die niet.
Op een recente sony laptop deed deze het wel bij wijze van test, dus aan de stick ligt het niet. De simkaart werd ook herkend op het netwerk.
Een apparaat toevoegen, in ons geval een Huawei stick type 3806, lukt, maar deze aanvinken om hem in te schakelen lukt niet. Normaal werkt alles automatisch, maar om de een of andere reden weigert deze te werken.
Internet overal stick werkt niet op laptop
- mailracer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 318 keer
Geen conflicten in apparaatbeheer, ook andere usb poort gebruikt, ook een usb3 express kaartje in vrij slot gebruikt, zonder resultaat.
Alle drivers zijn aanwezig, maar de stick word niet herkend in de vodafone software .
Alle drivers zijn aanwezig, maar de stick word niet herkend in de vodafone software .
- mailracer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 318 keer
Het betrof een laptop van mijn zus. De enige oplossing was herinstaleren van vista omdat er in die vijf jaar tijd vrij veel gebeurd is op deze laptop. Register waarschijnlijk niet correct. Alle nodige services waren draaiende, daar lag het dus ook niet aan. Maar een recoverycd was er niet bij en ze wou deze ook niet aanvragen bij toshiba. Het moest snel gaan voor haar.
Plan B is het instaleren van windows XP. Maar al snel stootte ik op het ene blauwe scherm na het andere.
Deze laptop was dus aan het einde van zijn latijn waarbij er gekozen werd voor Plan C, het aanschaffen van een nieuwe laptop.
Plan B is het instaleren van windows XP. Maar al snel stootte ik op het ene blauwe scherm na het andere.
Deze laptop was dus aan het einde van zijn latijn waarbij er gekozen werd voor Plan C, het aanschaffen van een nieuwe laptop.
- jaker
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
- Bedankt: 81 keer
Windows 7 was waarschijnlijk een betere keuze geweest ...mailracer schreef:Plan B is het instaleren van windows XP.
Internet/TV: All-Internet + Telenet TV
VoIP: Fritzbox 7390 met Dellmont
Router: Netgear R7000 met FreshTomato
VoIP: Fritzbox 7390 met Dellmont
Router: Netgear R7000 met FreshTomato
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
- Bedankt: 11 keer
ik zou zeker eens een opstart cd maken met nieuwste ubuntu 12.04 . Gratis en werkt schitterend. Ik heb dit linux OS op een oude dell geïnstalleerd met USB stick.
Werkt buiten alle verwachtingen. Kost niets , gewoon beetje moeite , succes
Werkt buiten alle verwachtingen. Kost niets , gewoon beetje moeite , succes