ik heb al een tijdje een probleem met mn laptop. De plaats waar ik de kop van de lader (Lite-On) moet van achter in mn laptop is kapot en da zat vast op mn moederbord dus ik dacht ik zal wel een nieuw moederbord nodig hebben, ma ik heb mn laptop zelf open gedraaid en da stukje zelfs terug vast gesoldeerd.ma u komt da altijd weer los enzo na de laaste keer da ik di heb open gedraaid was mn HD gecrasht
![Cry :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
. ma ik heb alles nog kunnen redden door een prog. wet iemand of ik dit stukje op mn moederbord ergens kan bestellen en da nieuwe stukje erop kan zetten want deze is echt na de kloten.
en toen ik alles terug in elkaar was aant steken heb ik het kabelke van de muis en wa te hard in geschoven denk ik want nu werkt mn touchpad ook ni meer weet iemand misschien of ik da ook ergens kan vast krijgen?
ik had altijd windows xp proffesional erop staan ma nu heb ik er windows xp home edition opgezet. ma das gans traag als ik pagina's op internet aant browsen ben is dit normaal? en als ik een chat room zoals jippii wil binnen gaan ofzo werkt dit ook ni di opent zelfs de speedtest op deze site nog ni es
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
. Ligt da aan xp home edition?
Thnx all
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)